Премини към съдържание

Колко разход дава Vr4


hammerski

Препоръчано мнение

ВР4 е чудесен за уикенд кола. С пробег от 5,6000 км годишно, добро загряване, леко возене измежду няколкото гонки месечно. За това е чудесен, не за ежедневна кола. Разход от порядъка на 18-20 комбинирано градско с леко возене докато загрее маслото, после жега, после пак леко да изстинат турбините си е съвсем в норма. Обаче вече много стари коли има на пазара, доста мерак е необходим.

Да хвърля моите 2ст по тази забравена тема.

В моите очи ВР-4, в модификацията си ЛЕГНУМ с АТ винаги е бил семейно КОМБИ за излети през почивните дни, много бих искал да притежавам подобно возило, което обаче води до собственост на гараж и редица други разходи след себе си. Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало :rulez:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повишената с 30% консумация на бензин (Н-98?!?) има за произход 75 на 100 от постоянното двойно предаване. Сложен в неговия галант и с неговите си скорости няма да качи с повече 1 литър междуградско и 1,5-1,8 градско при еднакво шофиране, като слагам и леееко по-енергичното придвижване. Но малко, да не се пресоли манджата.

20/100 разход може да се докара и с "асматика" 6а13. На мен рекордът ми е 20/100 с уговорката, че не дадох всичко от себе си. Даже 30-те мисля че ще се прескочат в града при добро желание за временна липса на дисциплина и незачитане на ЗДвП.

Само не знам колко претоварване може да понесе 225-милиметровият диск на съединителя, защото +117 коня и +147 нютонметра си е достойно за автомобил с такива показатели. Примерно нещо 1.6 като колтовете 16V или на мотора на саксо-то.

Дали ще си напълни километража до 260? Ооо, да :ura:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало

Така мислиш сега, защото го нямаш ..:P Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..:)

Не си ли забелязал, че повечето притежатели на такива коли гледат да ги продадат, а не да ги карат ..:D

А много е гадно да имаш такъв звяр и да се мъчиш да го караш икономично ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така мислиш сега, защото го нямаш ..:P Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..:)

Не си ли забелязал, че повечето притежатели на такива коли гледат да ги продадат, а не да ги карат ..:D

А много е гадно да имаш такъв звяр и да се мъчиш да го караш икономично ..

Бъркаш Марински, този автомобил е да се изкефиш максимално на концепцията "галант" :rulez: Няма много общо със скопения им дизел, рахитичната двойка и астматичния шестак, всяко удоволствие, знаеш, се заплаща...така и с таз каручка :plane:

Представям си злобен черен аванс, поръчков салон, спортни сп. маркучи, дискове и апарати и т.н и т.н....все кинта :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... и как го караш по осеяните ни с дупки пътища и пълниш в резервоара кръщавано гориво ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

За този автомобил си трябват сериозни доходи, ако човек желае да го поддържа в добро състояние и да гори хубав бензин (да не намесваме тунинг, модифициране и т.н.) ...

а болшинството хора със сериозни доходи не карат VR-4-ки ... поради различни причини или с други думи - трябва да си малко фен/маниак ...

 

P.S. VR-4 седан винаги е бил по-красив от комбитата :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид само крилото, цялото стъкло на фара, надписът VR4 и 5-те дупки на джантите отличават модификацията VR4. Вие говорите все едно за съвсем друг автомобил (относно красота). Като моя съм виждал 3 броя VR4, от които един на живо - същият цвят, същата тапицерия, същата сребриста конзола, брони и прагове .... Като му сложа едно крило и мина на метлЪ някъде, иди познай вр4 ли е бил, или не :rolleyes: Сега и без това съска от генерацията и ръмжи малко повече :icon_box:

... И винаги съществува вариантът ГИ ...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P.S. VR-4 седан винаги е бил по-красив от комбитата

Аййййде, добре, става и седан, все пак туй ще е кола за разходки :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид само крилото, цялото стъкло на фара, надписът VR4 и 5-те дупки на джантите отличават модификацията VR4. Вие говорите все едно за съвсем друг автомобил (относно красота). Като моя съм виждал 3 броя VR4, от които един на живо - същият цвят, същата тапицерия, същата сребриста конзола, брони и прагове .... Като му сложа едно крило и мина на метлЪ някъде, иди познай вр4 ли е бил, или не :rolleyes: Сега и без това съска от генерацията и ръмжи малко повече :icon_box:

... И винаги съществува вариантът ГИ ...

 

Абе предните главини си стават директно от обикновения галант с 4 шпилки, задните искат пробиване на някоя друга дупчица и пак си оставаш на 4х114,3, ако случайно си влюбен в някакви конкретни джанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така мислиш сега, защото го нямаш ..:P Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..:)

Не си ли забелязал, че повечето притежатели на такива коли гледат да ги продадат, а не да ги карат ..:D

А много е гадно да имаш такъв звяр и да се мъчиш да го караш икономично ..

Просто защото не са достигнали до концепцията за 2 коли - едната за возене и другата за каране. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще те видим и теб, колко време ще устискаш на концепцията ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да хвърля моите 2ст по тази забравена тема.

В моите очи ВР-4, в модификацията си ЛЕГНУМ с АТ винаги е бил семейно КОМБИ за излети през почивните дни, много бих искал да притежавам подобно возило, което обаче води до собственост на гараж и редица други разходи след себе си. Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало :rulez:

 

Добре де,защо ще ми е кола за над 10-12 000 лева,с модификациите и поддръжката сигурно ще е към 20 000 лева,за да я карам само събота и неделя,аман от такива неделни шофьори,каращи с 80 по магистралата,почти заспиващи на волана,едвам галещи газта и очите вперени в стрелката на бензина. За какво ми е кола 300 коня,като ще я гледам само в гаража,това се казва мазохизъм,ама български мазохизъм. Ако я имам най-вероятно ще е с газова уредба,иначе няма как да се устиска на чудовищния разход. Тази кола се взима за да се кара на стъпка,а не да и сменяш предавките на 1500 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид само крилото, цялото стъкло на фара, надписът VR4 и 5-те дупки на джантите отличават модификацията VR4. Вие говорите все едно за съвсем друг автомобил

Имам никелирани букви/цифри от магазин "Автомания_k", ще ти дам да си залепиш VR-4 :)

 

Дали ще си напълни километража до 260? Ооо, да

Ами няма само AMG-тата да ги снимат по магистрала Тракия. :plane:

 

...Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало...

...Така мислиш сега, защото го нямаш .. Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..

... И винаги съществува вариантът ГИ ...

Наскоро бях в газ-сервиз. Казаха ми, че масово слагат ГИ на Кайени, Ем-Ели, Кю седмици и прочие

А върха е едно изказване на служител от фирма за авто-лукс поддръжка, на който дали да обслужва един Ескалейд. Като отворил багажника и огледал, отишъл и питал собственика на возилото:

"Отзад има един бойлер, да го махам ли, че ми пречи да почистя..."

 

По темата: Скромното ми мнение е, че тази кола не е за градско каране /до работа и пред светофарите/. Не е и да и въртиш по 20 000 км/годишно /командировки и прочие/.

Но ако авто-фен, ще си направиш разчета, за какво возило ти стигат парите - тунгован сериен автомобил, спортно изпълнение или пистарка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,защо ще ми е кола за над 10-12 000 лева,с модификациите и поддръжката сигурно ще е към 20 000 лева,за да я карам само събота и неделя,аман от такива неделни шофьори,каращи с 80 по магистралата,почти заспиващи на волана,едвам галещи газта и очите вперени в стрелката на бензина. За какво ми е кола 300 коня,като ще я гледам само в гаража,това се казва мазохизъм,ама български мазохизъм. Ако я имам най-вероятно ще е с газова уредба,иначе няма как да се устиска на чудовищния разход. Тази кола се взима за да се кара на стъпка,а не да и сменяш предавките на 1500 оборота.

Стефане, вИднага ти обеснявам:

ЗА МЕНЕ този вид автомобил е да си поначешеш крастата, веднъж седмично лично на мен ми е достатъчно, за да не ме сърби, не бих го купил за да го карам всеки ден, мнооого е трудно да съчетаеш ежедневната кола с мощно возило, за много хора това е така :yes3:

Аз сега като ми стои атв-то в гаража и го карам веднъж на 2 седмици да не би нещо да ми има :icon_n_king: Един преход в балкана от порядъка на 60км ми стига за цял месец...така и с бегачката, извади я, понапъни я, вдигни адреналина, па се прибери по живо - по здраво, колко му трябва на човек, па и никой не казва, че ще я извадиш в неделя да я разходиш с 80км/ч, нещо не си ме разбрал, неделните шофьори са съвсем друга бира...Другата разлика помежду ни е, че аз пък не бих си и помислил да й монтирам газова уредба.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам да е Ферари след 2010 година, Мазерати Гран турисмо, Порше ГТ, или хайде 996, да е забавно като разбереш че е газифицирано, но, хора, тук говорим за галант. Галант модел 96-та година. Абсолютно същия като вашия, с тази разлика че малко повечко навървява като натискаш десния педал. А, и има малко по-добри спирачки. Евентуално е и с по-твърдо окачване, не е по-добре обезшумен, така че комфортът е надолу. Какви бензини и какво смятате аз не мога да разбера. Слага се ГИ на това и си го караш като нормална кола. Ако не, взривяваш го, мислейки че караш спортна кола и го хвърляш на плета. Това е бърз семеен седан и нищо повече.

В случай че някой жадува за яките коне и бруталното ускорение, ще си остане жаден, защото конете никога не стигат и идва момент, когато искаш още и още. Просто с тях се свиква.

 

Един богаташ си взе ескалейд, без да знае за какво става въпрос и го продаде на петия ден. Напсува го хубаво преди това заради ненормалния разход на бензин. Не си знае парите, не е това проблема, но може да си прави сметката. Взе си Х5 последен модел и се вози по-икономично със същата динамика.

Отделно съм забелязал при нас че заможните карат на газ и метан (ако не е дизел).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знаете какво е да покараш поне малко направен ВР4.От приказки ,че върви малко повече от нормален Галант ми става страшно смешно.Нека с оценки се изказват само тези които са карали и то не само едно завойче.Наистина не е като Lambo или GTR ,но повярвайте ми ,ако е както казах поне малко направена колата,си върви като Порше 911 с 400 коня под капака.А и времената на 1/4 миля го доказва.

А за разхода пак само се гадае защото никой не е "хранил" подобно зверче.Разхода с тежко настъпване не отива над 25 литра на 100 км.

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знаете какво е да покараш поне малко направен ВР4.От приказки ,че върви малко повече от нормален Галант ми става страшно смешно

 

По усещания на гъза върви точно два пъти повече от конвенционалния галант. :) При това автоматик и не в много добро състояние. Не ми се мисли като го стегна и надуя малко турбините. :)

 

А за разхода пак само се гадае защото никой не е "хранил" подобно зверче.Разхода с тежко настъпване не отива над 25 литра на 100 км.

 

че то икономично бре :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще те видим и теб, колко време ще устискаш на концепцията ..:D

Ми айде де, тебе чакаме, ше се пръсна от нетърпение вече. :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предлагам един скромен анализ за релацията "Автомобил" <=> "Собственик":

 

http://media.snimka.bg/s1/0375/026993948-big.jpg

 

От тази схема излиза, че човекът, който кара ВР4, е богаташ, който е фен и има пари за гориво :D

Така че драми няма, спорът е разрешен! :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знаете какво е да покараш поне малко направен ВР4.От приказки ,че върви малко повече от нормален Галант ми става страшно смешно.Нека с оценки се изказват само тези които са карали и то не само едно завойче.Наистина не е като Lambo или GTR ,но повярвайте ми ,ако е както казах поне малко направена колата,си върви като Порше 911 с 400 коня под капака.А и времената на 1/4 миля го доказва.

А за разхода пак само се гадае защото никой не е "хранил" подобно зверче.Разхода с тежко настъпване не отива над 25 литра на 100 км.

 

Tвоята за колко изминава тази 1/4миля?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tвоята за колко изминава тази 1/4миля?

13.4 сек като колата си беше с всичко по купето,т.е нищо сваляно,рязано както си е в стрийт вариант.Само резервната гума свалих ,но като се има предвид че е от "патериците" ,не е кой знае колко кг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката на VR-4 не е чак толкова страшна, стига да не сте решили да правите подобрения, за което наистина се искат сериозни инвестиции.

Както писа Илийката по-горе, и едно неделно кръгче стига за да държи влага за 1 седмица на този който е фен, но не може да си позволи да я кара всеки ден.

Истината е, че нещата са относителни, и всеки се нагажда според мерака, и кесията си.

Аз самият не излизам често с "дзверо" поради липса на време, понеже ми се налага да поддържам 3 коли, пак заради фенството, и времето отива в работа заради необходимостта от заработване на финанси за поддръжката им... :)

Ама като е понастъпя...... първа, втора...и.... после адреналина ме държи няколко дена само като се сетя какво е.........

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...