mmotors Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) ВР4 е чудесен за уикенд кола. С пробег от 5,6000 км годишно, добро загряване, леко возене измежду няколкото гонки месечно. За това е чудесен, не за ежедневна кола. Разход от порядъка на 18-20 комбинирано градско с леко возене докато загрее маслото, после жега, после пак леко да изстинат турбините си е съвсем в норма. Обаче вече много стари коли има на пазара, доста мерак е необходим.Да хвърля моите 2ст по тази забравена тема.В моите очи ВР-4, в модификацията си ЛЕГНУМ с АТ винаги е бил семейно КОМБИ за излети през почивните дни, много бих искал да притежавам подобно возило, което обаче води до собственост на гараж и редица други разходи след себе си. Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало :rulez: Редактирано 23 април 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Повишената с 30% консумация на бензин (Н-98?!?) има за произход 75 на 100 от постоянното двойно предаване. Сложен в неговия галант и с неговите си скорости няма да качи с повече 1 литър междуградско и 1,5-1,8 градско при еднакво шофиране, като слагам и леееко по-енергичното придвижване. Но малко, да не се пресоли манджата.20/100 разход може да се докара и с "асматика" 6а13. На мен рекордът ми е 20/100 с уговорката, че не дадох всичко от себе си. Даже 30-те мисля че ще се прескочат в града при добро желание за временна липса на дисциплина и незачитане на ЗДвП.Само не знам колко претоварване може да понесе 225-милиметровият диск на съединителя, защото +117 коня и +147 нютонметра си е достойно за автомобил с такива показатели. Примерно нещо 1.6 като колтовете 16V или на мотора на саксо-то. Дали ще си напълни километража до 260? Ооо, да Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало Така мислиш сега, защото го нямаш ..:P Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..Не си ли забелязал, че повечето притежатели на такива коли гледат да ги продадат, а не да ги карат ..:DА много е гадно да имаш такъв звяр и да се мъчиш да го караш икономично .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Така мислиш сега, защото го нямаш ..:P Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..Не си ли забелязал, че повечето притежатели на такива коли гледат да ги продадат, а не да ги карат ..:DА много е гадно да имаш такъв звяр и да се мъчиш да го караш икономично ..Бъркаш Марински, този автомобил е да се изкефиш максимално на концепцията "галант" :rulez: Няма много общо със скопения им дизел, рахитичната двойка и астматичния шестак, всяко удоволствие, знаеш, се заплаща...така и с таз каручка :plane: Представям си злобен черен аванс, поръчков салон, спортни сп. маркучи, дискове и апарати и т.н и т.н....все кинта :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 ... и как го караш по осеяните ни с дупки пътища и пълниш в резервоара кръщавано гориво ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif За този автомобил си трябват сериозни доходи, ако човек желае да го поддържа в добро състояние и да гори хубав бензин (да не намесваме тунинг, модифициране и т.н.) ... а болшинството хора със сериозни доходи не карат VR-4-ки ... поради различни причини или с други думи - трябва да си малко фен/маниак ... P.S. VR-4 седан винаги е бил по-красив от комбитата :P 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) На външен вид само крилото, цялото стъкло на фара, надписът VR4 и 5-те дупки на джантите отличават модификацията VR4. Вие говорите все едно за съвсем друг автомобил (относно красота). Като моя съм виждал 3 броя VR4, от които един на живо - същият цвят, същата тапицерия, същата сребриста конзола, брони и прагове .... Като му сложа едно крило и мина на метлЪ някъде, иди познай вр4 ли е бил, или не :rolleyes: Сега и без това съска от генерацията и ръмжи малко повече :icon_box: ... И винаги съществува вариантът ГИ ... Редактирано 23 април 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 P.S. VR-4 седан винаги е бил по-красив от комбитата Аййййде, добре, става и седан, все пак туй ще е кола за разходки :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 На външен вид само крилото, цялото стъкло на фара, надписът VR4 и 5-те дупки на джантите отличават модификацията VR4. Вие говорите все едно за съвсем друг автомобил (относно красота). Като моя съм виждал 3 броя VR4, от които един на живо - същият цвят, същата тапицерия, същата сребриста конзола, брони и прагове .... Като му сложа едно крило и мина на метлЪ някъде, иди познай вр4 ли е бил, или не :rolleyes: Сега и без това съска от генерацията и ръмжи малко повече :icon_box: ... И винаги съществува вариантът ГИ ... Абе предните главини си стават директно от обикновения галант с 4 шпилки, задните искат пробиване на някоя друга дупчица и пак си оставаш на 4х114,3, ако случайно си влюбен в някакви конкретни джанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Така мислиш сега, защото го нямаш ..:P Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува ..Не си ли забелязал, че повечето притежатели на такива коли гледат да ги продадат, а не да ги карат ..:DА много е гадно да имаш такъв звяр и да се мъчиш да го караш икономично ..Просто защото не са достигнали до концепцията за 2 коли - едната за возене и другата за каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Ще те видим и теб, колко време ще устискаш на концепцията ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Да хвърля моите 2ст по тази забравена тема.В моите очи ВР-4, в модификацията си ЛЕГНУМ с АТ винаги е бил семейно КОМБИ за излети през почивните дни, много бих искал да притежавам подобно возило, което обаче води до собственост на гараж и редица други разходи след себе си. Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало :rulez: Добре де,защо ще ми е кола за над 10-12 000 лева,с модификациите и поддръжката сигурно ще е към 20 000 лева,за да я карам само събота и неделя,аман от такива неделни шофьори,каращи с 80 по магистралата,почти заспиващи на волана,едвам галещи газта и очите вперени в стрелката на бензина. За какво ми е кола 300 коня,като ще я гледам само в гаража,това се казва мазохизъм,ама български мазохизъм. Ако я имам най-вероятно ще е с газова уредба,иначе няма как да се устиска на чудовищния разход. Тази кола се взима за да се кара на стъпка,а не да и сменяш предавките на 1500 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 На външен вид само крилото, цялото стъкло на фара, надписът VR4 и 5-те дупки на джантите отличават модификацията VR4. Вие говорите все едно за съвсем друг автомобил Имам никелирани букви/цифри от магазин "Автомания_k", ще ти дам да си залепиш VR-4 Дали ще си напълни километража до 260? Ооо, да Ами няма само AMG-тата да ги снимат по магистрала Тракия. :plane: ...Разхода на гориво ще е последното, което би ме заинтересувало......Така мислиш сега, защото го нямаш .. Ако я имаш, първото нещо ще е това, което ще те интересува .. ... И винаги съществува вариантът ГИ ...Наскоро бях в газ-сервиз. Казаха ми, че масово слагат ГИ на Кайени, Ем-Ели, Кю седмици и прочиеА върха е едно изказване на служител от фирма за авто-лукс поддръжка, на който дали да обслужва един Ескалейд. Като отворил багажника и огледал, отишъл и питал собственика на возилото: "Отзад има един бойлер, да го махам ли, че ми пречи да почистя..." По темата: Скромното ми мнение е, че тази кола не е за градско каране /до работа и пред светофарите/. Не е и да и въртиш по 20 000 км/годишно /командировки и прочие/.Но ако авто-фен, ще си направиш разчета, за какво возило ти стигат парите - тунгован сериен автомобил, спортно изпълнение или пистарка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Добре де,защо ще ми е кола за над 10-12 000 лева,с модификациите и поддръжката сигурно ще е към 20 000 лева,за да я карам само събота и неделя,аман от такива неделни шофьори,каращи с 80 по магистралата,почти заспиващи на волана,едвам галещи газта и очите вперени в стрелката на бензина. За какво ми е кола 300 коня,като ще я гледам само в гаража,това се казва мазохизъм,ама български мазохизъм. Ако я имам най-вероятно ще е с газова уредба,иначе няма как да се устиска на чудовищния разход. Тази кола се взима за да се кара на стъпка,а не да и сменяш предавките на 1500 оборота.Стефане, вИднага ти обеснявам:ЗА МЕНЕ този вид автомобил е да си поначешеш крастата, веднъж седмично лично на мен ми е достатъчно, за да не ме сърби, не бих го купил за да го карам всеки ден, мнооого е трудно да съчетаеш ежедневната кола с мощно возило, за много хора това е така Аз сега като ми стои атв-то в гаража и го карам веднъж на 2 седмици да не би нещо да ми има :icon_n_king: Един преход в балкана от порядъка на 60км ми стига за цял месец...така и с бегачката, извади я, понапъни я, вдигни адреналина, па се прибери по живо - по здраво, колко му трябва на човек, па и никой не казва, че ще я извадиш в неделя да я разходиш с 80км/ч, нещо не си ме разбрал, неделните шофьори са съвсем друга бира...Другата разлика помежду ни е, че аз пък не бих си и помислил да й монтирам газова уредба.Поздрави 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Разбирам да е Ферари след 2010 година, Мазерати Гран турисмо, Порше ГТ, или хайде 996, да е забавно като разбереш че е газифицирано, но, хора, тук говорим за галант. Галант модел 96-та година. Абсолютно същия като вашия, с тази разлика че малко повечко навървява като натискаш десния педал. А, и има малко по-добри спирачки. Евентуално е и с по-твърдо окачване, не е по-добре обезшумен, така че комфортът е надолу. Какви бензини и какво смятате аз не мога да разбера. Слага се ГИ на това и си го караш като нормална кола. Ако не, взривяваш го, мислейки че караш спортна кола и го хвърляш на плета. Това е бърз семеен седан и нищо повече. В случай че някой жадува за яките коне и бруталното ускорение, ще си остане жаден, защото конете никога не стигат и идва момент, когато искаш още и още. Просто с тях се свиква. Един богаташ си взе ескалейд, без да знае за какво става въпрос и го продаде на петия ден. Напсува го хубаво преди това заради ненормалния разход на бензин. Не си знае парите, не е това проблема, но може да си прави сметката. Взе си Х5 последен модел и се вози по-икономично със същата динамика.Отделно съм забелязал при нас че заможните карат на газ и метан (ако не е дизел). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) Наистина не знаете какво е да покараш поне малко направен ВР4.От приказки ,че върви малко повече от нормален Галант ми става страшно смешно.Нека с оценки се изказват само тези които са карали и то не само едно завойче.Наистина не е като Lambo или GTR ,но повярвайте ми ,ако е както казах поне малко направена колата,си върви като Порше 911 с 400 коня под капака.А и времената на 1/4 миля го доказва.А за разхода пак само се гадае защото никой не е "хранил" подобно зверче.Разхода с тежко настъпване не отива над 25 литра на 100 км. Редактирано 23 април 2012 от bonevsy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Наистина не знаете какво е да покараш поне малко направен ВР4.От приказки ,че върви малко повече от нормален Галант ми става страшно смешно По усещания на гъза върви точно два пъти повече от конвенционалния галант. При това автоматик и не в много добро състояние. Не ми се мисли като го стегна и надуя малко турбините. А за разхода пак само се гадае защото никой не е "хранил" подобно зверче.Разхода с тежко настъпване не отива над 25 литра на 100 км. че то икономично бре :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Ще те видим и теб, колко време ще устискаш на концепцията ..:DМи айде де, тебе чакаме, ше се пръсна от нетърпение вече. :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) Колеги, предлагам един скромен анализ за релацията "Автомобил" <=> "Собственик": http://media.snimka.bg/s1/0375/026993948-big.jpg От тази схема излиза, че човекът, който кара ВР4, е богаташ, който е фен и има пари за гориво :DТака че драми няма, спорът е разрешен! :D Редактирано 23 април 2012 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Наистина не знаете какво е да покараш поне малко направен ВР4.От приказки ,че върви малко повече от нормален Галант ми става страшно смешно.Нека с оценки се изказват само тези които са карали и то не само едно завойче.Наистина не е като Lambo или GTR ,но повярвайте ми ,ако е както казах поне малко направена колата,си върви като Порше 911 с 400 коня под капака.А и времената на 1/4 миля го доказва.А за разхода пак само се гадае защото никой не е "хранил" подобно зверче.Разхода с тежко настъпване не отива над 25 литра на 100 км. Tвоята за колко изминава тази 1/4миля? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Tвоята за колко изминава тази 1/4миля?13.4 сек като колата си беше с всичко по купето,т.е нищо сваляно,рязано както си е в стрийт вариант.Само резервната гума свалих ,но като се има предвид че е от "патериците" ,не е кой знае колко кг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) Поддръжката на VR-4 не е чак толкова страшна, стига да не сте решили да правите подобрения, за което наистина се искат сериозни инвестиции.Както писа Илийката по-горе, и едно неделно кръгче стига за да държи влага за 1 седмица на този който е фен, но не може да си позволи да я кара всеки ден.Истината е, че нещата са относителни, и всеки се нагажда според мерака, и кесията си.Аз самият не излизам често с "дзверо" поради липса на време, понеже ми се налага да поддържам 3 коли, пак заради фенството, и времето отива в работа заради необходимостта от заработване на финанси за поддръжката им... Ама като е понастъпя...... първа, втора...и.... после адреналина ме държи няколко дена само като се сетя какво е......... Редактирано 23 април 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.