Премини към съдържание

Колко разход дава Vr4


hammerski

Препоръчано мнение

Момчета, ще си взимам галант VR4. Nищо не ме притеснява толкова, колкото разхода?

Някой може ли да каже какъв е?

 

Благодаря :)

Редактирано от jolly_roger
използвай и главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходът е като на всички изтребители - висок ...

Ако търсиш икономичен автомобил, вземи си малолитражка или дизел ...

Ако искаш да се "кефиш на слънцето" , трябва да се примириш с високият разход...

Такъв автомобил, дето да върви много, а да харчи малко, още не е открит ... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

момчета ще си взимам галант вр4 , нищо не ме притеснява толкова колкото разхода?

някой може ли да каже какъв е?

 

благодаря :)

 

Както биха отговорили 90% от колегите - зависи колко ти е тежко дясното краче ;) Особено пък при мотор като този на VR4... И все пак! Ако си наясно с разхода при обикновения 2.5 V6, то VR4 ще ти дава с около 30% по-висок разход! Сам си прави сметката... например - ако на мен на моя ми дава 10/100, то на VR4 би отишло към 13/100... Респективно ако си състезател и й правиш много висок, например 16/100 на 163к.с. двигател, то очаквай към 20/100.

 

Важно да знаеш и друго - ако колата не е пипана откъм електроника, то двигателят е ограничен до 180км/ч максимална скорост, което не позволява чак толкова феноменални разходи... според мен над 20/100 колкото и да се състезаваш няма да можеш да отидеш, а ако я взимаш да се влачиш по улиците на града с обороти между 2500-2800, на които да сменяш предавките... може да удариш градски около 14/100 и извънградски до скорости 130-140км/ч около 8-9/100 някъде.

 

Но пак казвам!!! Има много много фактори, които биха изкривили това, което ти казвам:

1. Твоето поведение на пътя

2. Дали е ръчна скоростна кутия или автоматик, респективно при какви обороти сменяш предавките (имай предвид, че VR4 е единственият 5-степенен автоматик на Галант от това поколение)

3. В какво състояние е двигателят (компресия, цилиндри, гарнитура и т.н.), свещите, кабелите на свещите, въздушният филтър, дроселовата, стъпковото моторче, с какви гуми караш, колко са широки, каква гума са... всичко изброено указва влияние и то никак не е малко! Е, нека колегата Мизов да си каже разхода да видиш ;)

4. Какво гориво сипваш - А95Н, Супер 100 Карера или газьол...

 

P.S> Марине, май сутрин ставаме по едно и също време... Трета или четвърта тема подред забелязвам, че сутрин все по едно и също време се включваме ;) Добро утро, в този ред на мисли...

Редактирано от Estilian
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се кара нормално такава кола... :icon_angel:

 

Така че... ако е ненормално и разхода ще е такъв :)

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля като Стилян за 30-те процента. Най-малкият проблем ще ти е разхода на гориво ако нещо се повреди. Малко са сервизите за тази кола и ремонтите ще са скъпи. Без това няма много обикновени галанти по пътищата, какво остава за този.

Може да се кара и бавно и да подаваш по малко някъде като ти скимне, или при изпреварване с интензивно движение. За 2-3 дни ще й свикнеш и няма да ти прави впечатление колко върви. Въобще няма да ти се струва това, което всъщност е - спортен автомобил 4х4 с 280 коня по капака. Трябва да седнеш в нормална кола след това за да оцениш грациозността, с която тази кола ще се плъзга по асфалта.

Упех в начинанието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както биха отговорили 90% от колегите - зависи колко ти е тежко дясното краче ;) Особено пък при мотор като този на VR4... И все пак! Ако си наясно с разхода при обикновения 2.5 V6, то VR4 ще ти дава с около 30% по-висок разход! Сам си прави сметката... например - ако на мен на моя ми дава 10/100, то на VR4 би отишло към 13/100... Респективно ако си състезател и й правиш много висок, например 16/100 на 163к.с. двигател, то очаквай към 20/100.

 

Важно да знаеш и друго - ако колата не е пипана откъм електроника, то двигателят е ограничен до 180км/ч максимална скорост, което не позволява чак толкова феноменални разходи... според мен над 20/100 колкото и да се състезаваш няма да можеш да отидеш, а ако я взимаш да се влачиш по улиците на града с обороти между 2500-2800, на които да сменяш предавките... може да удариш градски около 14/100 и извънградски до скорости 130-140км/ч около 8-9/100 някъде.

 

Но пак казвам!!! Има много много фактори, които биха изкривили това, което ти казвам:

1. Твоето поведение на пътя

2. Дали е ръчна скоростна кутия или автоматик, респективно при какви обороти сменяш предавките (имай предвид, че VR4 е единственият 5-степенен автоматик на Галант от това поколение)

3. В какво състояние е двигателят (компресия, цилиндри, гарнитура и т.н.), свещите, кабелите на свещите, въздушният филтър, дроселовата, стъпковото моторче, с какви гуми караш, колко са широки, каква гума са... всичко изброено указва влияние и то никак не е малко! Е, нека колегата Мизов да си каже разхода да видиш ;)

4. Какво гориво сипваш - А95Н, Супер 100 Карера или газьол...

 

P.S> Марине, май сутрин ставаме по едно и също време... Трета или четвърта тема подред забелязвам, че сутрин все по едно и също време се включваме ;) Добро утро, в този ред на мисли...

Мерси, да си стягам гащите значи :)

Моя галант 2.5 6 цилиндъра автомат ми дава градско 16, когато го карам на бензин, а на газ е голямата икономия :)

Ако някой има интерес за Галант продавам :) с газов инжекцион (8 газ извън града със 100 ) всички екстри, напълно обслужен както двигател така и ходова част. Особенно ходовата част - нови дискове накладки , гуми , и 5 сменени носача :)

Тъй като шофирам малко по-екстермно и държа на сигурноста :)

Редактирано от jolly_roger
не използвай елементи от маймуницата!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходът е като на всички изтребители - висок ...

Ако търсиш икономичен автомобил, вземи си малолитражка или дизел ...

Ако искаш да се "кефиш на слънцето" , трябва да се примириш с високият разход...

Такъв автомобил, дето да върви много, а да харчи малко, още не е открит ... :icon_thumbup:

 

 

 

Много ясно ;)

От 5 години само японски коли карам и съм много доволен. Не че и другите спортяги не са бързи, ама няма база за сравнение както в литраж на двигателя, така и в цени :)

 

 

Имам приятел, има мерцедес SL60 AMG. Вярно много върви, ама ако го сложиш със силен японец на старта ще има боенос диас амиго :) до 200 :)

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля като Стилян за 30-те процента. Най-малкият проблем ще ти е разхода на гориво ако нещо се повреди. Малко са сервизите за тази кола и ремонтите ще са скъпи. Без това няма много обикновени галанти по пътищата, какво остава за този.

Може да се кара и бавно и да подаваш по малко някъде като ти скимне, или при изпреварване с интензивно движение. За 2-3 дни ще й свикнеш и няма да ти прави впечатление колко върви. Въобще няма да ти се струва това, което всъщност е - спортен автомобил 4х4 с 280 коня по капака. Трябва да седнеш в нормална кола след това за да оцениш грациозността, с която тази кола ще се плъзга по асфалта.

Упех в начинанието!

 

 

Ахам :) , а ако надуя турбините малко, тоест до 350 кончета ще трябва ли да се сменят много чаркалаци по двигателя за да не се хлъзгам по асвалта, а да летя ниско :) хехе.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ахам :) а ако надуя турбините малко , тоестдо 350 кончета ще трябва ли да се сменят много чаркалаци по двигателя , за да не се хлъзгам по асвалта , а да летя ниско :) хехе

 

Ти малко като на майтап ги приказваш тия работи. Карантията ще ти държи без проблем до около 320-330 коня, но ти трябва бууст контролер и повечко разум. Дали си сигурен, че знаеш какво правиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди време се бях ровил по тези въпроси и до колкото разбрах нещата не са толкова прости.Има си изчисления.При каква компресия на двигателя, какво налягане от турбините е добре да се подава.

Имаше едно число(не си спомням как се казваше), което трябва да е константно.Тоест, вдигаш налягането на турбината, респективно трябва да намалиш компресията на мотора.Разбира се, може и да греша.Не ми е силата в тази област...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти малко като на майтап ги приказваш тия работи. Карантията ще ти държи без проблем до около 320-330 коня, но ти трябва бууст контролер и повечко разум. Дали си сигурен, че знаеш какво правиш?

 

:) :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Трябва да мачка яката :) . Какво е бууст контролер, само това ли е?

 

Ако е 350 кончета ще мачка ли? :) хехехехе

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако надуя турбините малко , тоестдо 350 кончета ще трябва ли да се сменят много чаркалаци по двигателя , за да не се хлъзгам по асвалта , а да летя ниско :) хехе

Не ги разбирам тези работи, но доколкото съм проучил при други серийно произвеждани бензинови автомобили с турбо пълнене, има резерв за още мощност за сметка на надеждността, разхода на гориво и екологията. Едни 20% да речем са снижили литровата мощност за презастраховка. Иначе и заводска да я караш, и дори без турбини да е, натискаш ли я прекалено, ще я счупиш. Кара се с хубави части, по-скъпо масло и трябва нещо малко като не е наред, да го стегнеш, защото в противен случай ще приключи.

Нямах предвид буквално хлъзгане, в смисъл да взимаш завоите с вратите напред :icon_blush: , а изобщо съществуващата в моята глава грация при движението на такъв Галант (и атмосферка) по шосето. Просто ме кефи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти да си намериш запазен такъв автомобил! А аз ще използвам случая да помечтая малко.

Ако имах два еднакви галанта, единият щях да го закарам да ми сложат едно леко (шведите ги разбират много) турбо. 0,35 бууст мисля няма да го сбърка особено. Двигателят си остава както си е. Даже няма да се разрежда. 200 конски сили и 280 нютонметра на колелата ми стигат. Само че на скоростната кутия това няма да й хареса и някъде ще се сцепи като добре узряла диня.

Ще искам да ми сложат клапа, която ще задействам с копче и тя ще пренасочва изгорелите газове от едната тръба в другата, т.е. да не минават през турбината. Става въпрос за две паралелни ауспухови системи, като олекотената ще "звучи" от копчето и ще завършва скрито, т.е. ще се вижда само оригиналният ауспух :icon_blush: .

Повтарям че приказвам през главата си в момента ... Та, чакам си на светофара тихичко и ако някое голфче ме погледне в стил "мене гледа, тебе види", демек накриво, натискам копчето и Мици започва да бръмчи и трещи. Нека си мислят че ми е паднал ауспуха и да го търсят сред пушека от гума. Няма да бяга много, но ще съм по-бърз от 80% от колите наоколо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та, чакам си на светофара тихичко и ако някое голфче ме погледне в стил "мене гледа, тебе види", демек накриво, натискам копчето и ...
:D

А по въпроса за консумативите, някой беше писал, че само накладките на Ево-то са 600 лв, предполагам че и при VR4-ката ще е същото, така че действително горивото ще е най-малкия проблем!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти да си намериш запазен такъв автомобил! А аз ще използвам случая да помечтая малко.

Ако имах два еднакви галанта, единият щях да го закарам да ми сложат едно леко (шведите ги разбират много) турбо. 0,35 бууст мисля няма да го сбърка особено. Двигателят си остава както си е. Даже няма да се разрежда. 200 конски сили и 280 нютонметра на колелата ми стигат. Само че на скоростната кутия това няма да й хареса и някъде ще се сцепи като добре узряла диня.

Ще искам да ми сложат клапа, която ще задействам с копче и тя ще пренасочва изгорелите газове от едната тръба в другата, т.е. да не минават през турбината. Става въпрос за две паралелни ауспухови системи, като олекотената ще "звучи" от копчето и ще завършва скрито, т.е. ще се вижда само оригиналният ауспух :icon_blush: .

Повтарям че приказвам през главата си в момента ... Та, чакам си на светофара тихичко и ако някое голфче ме погледне в стил "мене гледа, тебе види", демек накриво, натискам копчето и Мици започва да бръмчи и трещи. Нека си мислят че ми е паднал ауспуха и да го търсят сред пушека от гума. Няма да бяга много, но ще съм по-бърз от 80% от колите наоколо...

 

 

Скоростната кутия да се счупи - много гадно :(

Ако е автомат - много лошо, голям филм.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Така разхода на вр4 по мои наблюдения по европеиски пътища и бензин със средна скорост 160-170 е 9,5 литра на 100 км. повярваите ми това е с ръчна кутия

Градско в Корк Иреланд 200 хил град и Ямбол България е на нормално каране 12-13

както и да го караш мицито ако е читаво неможе да му напраи 18-20 разход както се изразиха някои колеги освен 100 км на 1-2 скорост

Но да дам съвет на хора които ще си зимат ВР4 ка -БЕНЗИНА Е НАИ МАЛКИЯ РАЗХОД НА ТАЗИ КОЛА!!!!!!!

Аз още мисля че взех много читав екземпляр и досега съм около1500 евра ремонти за да бъде колата в добро състояние

проблемни елементи- всичко по задвижването на 4х4то

идентични са със тези на ево 4,5,6 тоест проектирани са за доста по лека кола от галанта

имам сменени главини 2ра ръка купени 600 евра и това се смята ефтино

и раздатъчна кутия 500 евра(много трудно за намиране читави на 2 ра ръка за нова раздатка просто няма шанс)

А това с надуването на двигателя е наи голямата грешка.

всички изброени компоненти им давам 20 000 км с кола над 10години и над 350 коня , карана средно силно

ВР4 според мен е по добре да се ползва като бърз семеен седан отколкото като нещо за повдигане на адреналина(за предпочитане някои по стар еволушан)

Това по горе написаното не сам го чел някаде а го казвам от опит

Не ме разбираите погрешно-Читава ВР4 ка си заслужава средствата които ще се хвърлят по нея,но не е за хора със средни български доходи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

За разхода никои не може да ти каже точно. За VR4 нямам наблюдения, но за WRX може да кажа, че извънградско спокойно каране 90-100км/ч е с разход под 10л/100км, а на пистата в Калояново за 50 обиколки е с разход 65+л/100км... определено зависи как ще караш :)

Добре трябва да прочетеш мнението на Gogo VR4 ... водещия разход по тези коли въобще не е горивото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има ли някой в момента който кара VR4 ако има нека да пише на ЛС ако може или да остави и някав тел. на ЛС

Колега, в момента нямам VR-4, но съм имал два такива Галанта. Ако нещо те интересува, звънни на 0887539999, Слави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има ли някой в момента който кара VR4 ако има нека да пише на ЛС ако може или да остави и някав тел. на ЛС

 

Ако си фен, разхода няма да ти прави впечатление, ама ако искаш да поддържаш такава машина, и да я галиш да гори малко - няма да стане.... :)

А и разхода не е всичко..... има един стар лаф, че горивото е най-евтиното нещо на една кола.... :)

Ако разхода е определящ за теб, дали да си купиш такова "животно" - по-добре не го купувай... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да но освен за поддръжката и консумативите трябва да има и що-годе реалистична представа за разхода на гориво. В противен случай дори и да успее да я поддържа ще я изкарва няколко пъти в месеца, да види дали може още да върви и до там...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За разхода никои не може да ти каже точно. За VR4 нямам наблюдения, но за WRX може да кажа, че извънградско спокойно каране 90-100км/ч е с разход под 10л/100км, а на пистата в Калояново за 50 обиколки е с разход 65+л/100км... определено зависи как ще караш :)

Добре трябва да прочетеш мнението на Gogo VR4 ... водещия разход по тези коли въобще не е горивото.

Абе да ти кажа, това мнение дето го караш да чете е доста подвеждащо ..:)

Ето с това

както и да го караш мицито ако е читаво неможе да му напраи 18-20 разход както се изразиха някои колеги освен 100 км на 1-2 скорост
изобщо не мога да се съглася ..:D

Съвсем спокойно може да се докара и 50/100 разход на тази кола :D пробвал съм го и все се получава ..

Най достоверно като че ли е мнението за 30% разход повече от обикновения 2.5 мотор ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа, това мнение дето го караш да чете е доста подвеждащо ..:)

Ето с това изобщо не мога да се съглася ..:D

Съвсем спокойно може да се докара и 50/100 разход на тази кола :D пробвал съм го и все се получава ..

Най достоверно като че ли е мнението за 30% разход повече от обикновения 2.5 мотор ..:)

 

 

ВР4 е чудесен за уикенд кола. С пробег от 5,6000 км годишно, добро загряване, леко возене измежду няколкото гонки месечно. За това е чудесен, не за ежедневна кола. Разход от порядъка на 18-20 комбинирано градско с леко возене докато загрее маслото, после жега, после пак леко да изстинат турбините си е съвсем в норма. Обаче вече много стари коли има на пазара, доста мерак е необходим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...