Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Ще ми се да споделя нещичко относно цените на "услугите" в един софийски автосервиз специализиран в обслужването на Mitsubishi.

Само да си взема джипа от там след няколко часа.... :drive:

 

До тогава отивам да търся заем от приятели или потребителски кредит.....

 

Това, което ще си позволя да кажа в момента е, че....

за подмяната на една част, която се сменя на около 200 000 км. и току що ми я донесоха оригинална в комплект за 210 лева!!!

във въпросния сервиз ми искат 1000 кинта и два дни време................... :help:

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще си развържа писалката....тогава щял да е готов! И без това имах преди 3 минути четвърто обаждане от там! С всеки разговор сумата нараства с по 100 лева. Да видим до утре. И не е въпроса дали ще ми пишат, че никой не ме е карал на сила да ходя там.....

Това аз наричам изнудване на клиента!! Дадена оферта на база оглед и констатация за необходимите части и труд, приета от мен, а телефончето звъниииии и сумата расте с яка стъпка! Какво да им кажа, свалете я от крика, насипете демонтираното в чувалче, идвам да си я взема.....

Никой от нас мисля не е склонен да го правят на глупак!!!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сумата в жегата се раздува най-вериатно..... :icon_clap:

Я дай повече инфо че така нищо не се разбира.

 

Каква е тази страхотна част и кой е сервиза?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не си сменял двигателя, бре... :D

Ако е тъй, с тая хилядарка пак тънко си минал. :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не си сменял двигателя, бре... :D

Ако е тъй, с тая хилядарка пак тънко си минал. :icon_angel:

 

Днес слава Богу не.....но утре може да ми се обадят, че и той е за смяна!!

Първоначално обслужване само :)

Ще споделя, не съм темерут!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сумата в жегата се раздува най-вериатно..... :icon_clap:

Я дай повече инфо че така нищо не се разбира.

 

Каква е тази страхотна част и кой е сервиза?

 

Колега, за ангренажната верига иде реч.....

Но днес просто ми правят "обслужване" на колата...няма да я сменям там.

Името на сервиза...утре, като я взема!

Щото...врагът не спи вероятно :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет!!!!

 

Дойде време да споделя по темата....

Няма да кажа нищо ново предполагам! Единствено съм воден от желание всички колеги на които се налага да посетят автосервиз по един или друг повод да са по-информирани.

Също така нямам намерение да кажа нищо лошо за сервиза или хората работещи в него.

Въпросният сервиз е "Рубин" в София. Специализиран в обслужване и ремонт на Mitsubishi.

Любезни и приветливи хора работят там. Но...

Когато ви се наложи да го посетите просто изисквайте при огледа и констатиране обема и вида на интервенцията по колата да ви дадат крайна и категорична оферта!!!

Защото в моя случай се получи едно голямо наддаване. Отидох за преглед и обслужване на новозакупен стар джип.

Метнаха я на крика, направиха визуален оглед, подръпна момъка тук, почука там....предаде листчето на приемчика и ми бе изготвена оферта.

Всеки знае, че посещавайки Ратола, Балкан стар или въпросния сервиз трябва да е подготвен да заплати две неща по дефоулт- оригинални части и квалифициран труд!!

Приех офертата и оставих каляската в добри ръце. Финален час "около" 18 часа.

Лошото е, че не обърнах внимание, че давайки ми офертата думичката "около" отново присъстваше....

След час звъни телефона...открихме това - Колко питам- около 100 лв. Добре казвам.

Минава още час. Пак телефон- открихме още нещо - Колко- около 2 х 50 лв. Добре казвам. Хората си разбират от работата мисля, щом трябва, значи трябва.

Пак след час телефон- ангренажната верига е за смяна казват - Колко? - около 1000 лева и два работни дни....- Малко време да помисля отговарям.

Звъня на приятели...намират ми след 20 мин. веригата, двата плъзгача, обтегача, гарнитурата и някакво капаче за цената от 250 лева!! Нови!!! Не оригинални , но от фирма произвеждаща части за марката Митсубиши и даваща съответната гаранция! Не са китайски или турски!!!

Намират ми и един майстор обслужващ японци, който е лаконичен - Да я видим първо...от два до 5 часа ще ми трябват. За труда ще се разберем, няма да е повече от 250-300 лева.

Междувременно телефонът ми отново е звънял и мизата отново е нагоре!! Отказвам да ми сменят веригата, но се съгласявам с новия залог.

Колата вече трябва да остане в сервиза до утре на обяд! Защото не трябва да се бърза ми казват...

И с това се съгласявам. Разумен човек съм май.

Питам доста поизнервен вече за някаква крайна цена и ми се дава сумата, но отново е "около"...

Казвам на човека отсреща - Надявам се до утре да не надхвърлим 5 000 лева. Ха ха е отговора, ако държите можем да се постараем.

На следващия ден по обяд колата е готова, дори повозена за проба. Отивам, плащам околото....задавам няколко въпроса и си тръгвам.

Отново любезни и позитивни.

А да, да не забравя...още в началото понеже съм си лаик в известна степен, попитах няма ли да чекнат возилото на стенд с компютър.

Това е дизел, а не бензин ми се каза, няма нужда!! Замълчах...

Нямам идея, явно дизелите не се чекват с компютър....ако някой знае да каже!

Та колеги,

никой не ме е карал да ходя там. Отидох доброволно и в съзнание с убеждението, че ще бъда качествено обслужен! И надявам се не съм се излъгал!

За цените също имах идея...

Но това последващо наддаване...

 

Получи се малко дълго и тегаво писание, но дано е от полза за всички вас.

Приятен ден и много безаварийни километри ви желая!

 

:drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Полезно е това което си написал. Личният ми опит в последните 10 години сочи някои стандартни неща:

1. Независимо в кой сервиз правиш първоначалното обслужване на стара кола, ВИНАГИ излизат непредвидени и невидяни дефекти, които могат, а за някои трябва да се отстранят. Намира се проблем, отстраняването и частта струват пари.

2. Всеки собственик на новозакупена кола е малко и повече превъзбуден и иска да даде на колата си най-доброто. Това често му струва доста.

3. Големите сервизи имат свойството да гледат това, за което си отишъл. Не е реалистично да се "сетят" да направят нещо, което не си поискал, въпреки, че ти тайно си се надявал;

4. Никога не бива да имаш 100% доверие на сервиз или майстор. Ако нямаш нужните технически умения обаче си принуден да се довериш...

5. Друг път, като имаш за ремонт и обслужване кола мицубиши- ти или твой познат, се обаждаш на 0887899725 - Пламен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Полезно е това което си написал. Личният ми опит в последните 10 години сочи някои стандартни неща:

1. Независимо в кой сервиз правиш първоначалното обслужване на стара кола, ВИНАГИ излизат непредвидени и невидяни дефекти, които могат, а за някои трябва да се отстранят. Намира се проблем, отстраняването и частта струват пари.

2. Всеки собственик на новозакупена кола е малко и повече превъзбуден и иска да даде на колата си най-доброто. Това често му струва доста.

3. Големите сервизи имат свойството да гледат това, за което си отишъл. Не е реалистично да се "сетят" да направят нещо, което не си поискал, въпреки, че ти тайно си се надявал;

4. Никога не бива да имаш 100% доверие на сервиз или майстор. Ако нямаш нужните технически умения обаче си принуден да се довериш...

5. Друг път, като имаш за ремонт и обслужване кола мицубиши- ти или твой познат, се обаждаш на 0887899725 - Пламен.

 

Благодаря!

 

За изказаното мнение и за телефона!!

 

Поздрави!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет!!!!

Получи се малко дълго и тегаво писание, но дано е от полза за всички вас.

Приятен ден и много безаварийни километри ви желая!

 

:drag:

Aз съм посещавал въпросния сервиз и не съм особено доволен от ценообразуването , както и от някой дребни технически подробности. Също така след време, съвсем случайно видях скоростна кутия, която просто беше счупена, понеже беше ходила на "ремонт" при тях...Има и доста други хора, които също могат да споделят негативи относно въпросния сервиз...А за диагностика, на мен ми отказаха понеже нямали толкова "нов" софтуер за дизелов Галант 2000г.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос колеги....молбата ми е ако някои има същото Pajero, модел и година, с десен волан да ми даде някакъв номер на шаси....седемнадесет цифровия, започващ с J !! Моята каляска явно е правена за японсия пазар и по номера на рамата, двигателя и този набит на гредата зад дясната задна тума не се открива никъде по каталозите за авточасти! Всички лепенки и плакети са на японски :icon_n_chinese:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос колеги....молбата ми е ако някои има същото Pajero, модел и година, с десен волан да ми даде някакъв номер на шаси....седемнадесет цифровия, започващ с J !! Моята каляска явно е правена за японсия пазар и по номера на рамата, двигателя и този набит на гредата зад дясната задна тума не се открива никъде по каталозите за авточасти! Всички лепенки и плакети са на японски :icon_n_chinese:

 

 

:) Така е ! Твоят номер на рама е от общо 10 броя цифри и букви. Можеш да го пуснеш тук или на мен на ЛС и да ми кажеш какви части са ти необходими :) При мен тези рами излизат !! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И другият път питай бате Пламен,за да не ти побелява косата и да не ти викат-и това трябва и това трябва-кът,кът златна кокошчице.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет!!!!

 

Дойде време да споделя по темата....

Няма да кажа нищо ново предполагам! Единствено съм воден от желание всички колеги на които се налага да посетят автосервиз по един или друг повод да са по-информирани.

Също така нямам намерение да кажа нищо лошо за сервиза или хората работещи в него.

Въпросният сервиз е "Рубин" в София. Специализиран в обслужване и ремонт на Mitsubishi.

Любезни и приветливи хора работят там. Но...

Когато ви се наложи да го посетите просто изисквайте при огледа и констатиране обема и вида на интервенцията по колата да ви дадат крайна и категорична оферта!!!

..............

 

Още като се започна темата и допусках, че този ще е въпросния сервиз. Тя работата е свършила вече, но дано всичко за което си платил - да си струва. Иначе за отзиви от конкретния сервиз, всичко това сме го разисквали и темата е назад - дори последните мнения на всички там се припокриват и със сегашните твои.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм минал по този път - ето патилата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%F0%F3%E1%E8%ED. Лошото е че пишеш тук след като вече всичко е свършило а не си гледал за мнения преди това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Полезно е това което си написал. Личният ми опит в последните 10 години сочи някои стандартни неща:

1. Независимо в кой сервиз правиш първоначалното обслужване на стара кола, ВИНАГИ излизат непредвидени и невидяни дефекти, които могат, а за някои трябва да се отстранят. Намира се проблем, отстраняването и частта струват пари.

2. Всеки собственик на новозакупена кола е малко и повече превъзбуден и иска да даде на колата си най-доброто. Това често му струва доста.

3. Големите сервизи имат свойството да гледат това, за което си отишъл. Не е реалистично да се "сетят" да направят нещо, което не си поискал, въпреки, че ти тайно си се надявал;

4. Никога не бива да имаш 100% доверие на сервиз или майстор. Ако нямаш нужните технически умения обаче си принуден да се довериш...

5. Друг път, като имаш за ремонт и обслужване кола мицубиши- ти или твой познат, се обаждаш на 0887899725 - Пламен.

Хайде да не даваме 100% ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тиш гладни времена вяра никиму!

Аз като правя нещо по моя трошляк седя до майсторите и ги гледам в ръцете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тиш гладни времена вяра никиму!

Аз като правя нещо по моя трошляк седя до майсторите и ги гледам в ръцете.

 

И аз нямам нищо против да седя и да ги зяпам ръцете тези "магьосници"....

ама пусто нали после ще ги избършат от маслото и ще ги протегнат....

През това време трябва и аз да заработя надника им :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ви кажа...И аз съм го ползвал въпросния сервиз.За диагностика,сваляне и качване на едно капаче ми взеха 90лв като бяха писали 1час и 30минути работа! :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ви кажа...И аз съм го ползвал въпросния сервиз.За диагностика,сваляне и качване на едно капаче ми взеха 90лв като бяха писали 1час и 30минути работа! :icon_censored:

 

Привет колеги и спорен месец!!

 

Потвърждавам 100% мнението си за сервиз "РУБИН" и ви съветвам съвсем сериозно да го избягвате!!!

Преди малко ползвах такси и си поразговорихме с шофьора.

И той се е нахендрил там...разказа ми цяла епопея.

ПО ВЪЗМОЖНОСТ ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ СЕРВИЗ!

Приятна седмица!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей,чета си форума и попадам на този пост.Колега,ще си дадеш ли номера на колата,за да извадя входната карта и да я постна тук с офертата на нея?Ако не се лъжа,дадох ти цена с точност до 10лв. и след две обаждания с твое съгласие,крайната сметка ти беше абсолютно точна.Не разбирам-по едно и също време,в два форума от колеги с по 10-на мнения,АНОНИМНО??Сигурно е съвпадение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей,чета си форума и попадам на този пост.Колега,ще си дадеш ли номера на колата,за да извадя входната карта и да я постна тук с офертата на нея?Ако не се лъжа,дадох ти цена с точност до 10лв. и след две обаждания с твое съгласие,крайната сметка ти беше абсолютно точна.Не разбирам-по едно и също време,в два форума от колеги с по 10-на мнения,АНОНИМНО??Сигурно е съвпадение.

 

Колега.....държиш ли наистина да попаднеш в тази полемика!?

Защото няма да е нито в полза на сервиза за който работиш, нито в твоя.

Ангренажната верига дето беше за смяна, щото обтегача бил опънат до край.....как го установихте бе пич!!

При отварянето и смяната, майсторът който я смени ми показа разликата, можех да карам още поне 100 000 с нея!!! Явно с рентген сте я гледали...при положение, че не е отварян капакът и при вас...

И изобщо не ми се влиза в полемика. Защото и след смяната на бъбреците ....масло продължава да тече.

И ако намекваш, че има и една думичка лъжа в поста ми....толкова по-зле.

И естествено с мое съгласие, да не би да твърдя противното някъде!!!!!

С мое съгласие и със свалени гащи!!

А какво ще кажеш за отговора ти, че на дизел не се прави диагностика.....

Не ми се разправя защото "Кучето си лае, керванът си върви"....

Много сте любезни и отзивчиви, не го отричам! А доколкото подочух от тук и там сте все роднини до трето коляно...няма лошо парите да остават в родата :))

Работете си колкото можете, но мисля, че който веднъж е минал през вашите ръце, няма да повтори!!!!

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо настръхнах, като прочетох какво е писано за този прословут сервиз "Рубин", и тук и в офроуд форума... Не съм стъпвал там, определено няма да отида никога, но и никой мой познат няма да го направи след всичко, което се сподели от колегите. :icon_refuse:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,искам да вляза.И искам да прочета кое ще отречете:

 

-оферта около 740-750 лв.

- 2 обаждания.Едното за 2 комплекта за предни спирачни апарати-2 по 50/не ги отказахте/

Другото за буталце на спирачен апарат-98 лв/не го отказахте/

 

Платихте 971 лв.

 

Или ако имате смелост,г-н Филаретов, 0888544628-Явор Димов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...