Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

INTERVISTA

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

За INTERVISTA

  • Рожден ден 08/13/1961

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    posterfil
  • MSN
    filaretov_bg@hotmail.com

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero 2.8 TDI Super Select

Посетили профила

846 посетили

INTERVISTA's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Привет колеги, вероятно темата за опушването е повдигана вече, ако не тук, то на доста места в нета и други подобни форуми и се извинявам, ако я повтарям!! Имам конкретен въпрос, не намирам никъде коментари относно "затапването" на ЕГР на 2.8 TDI. Има доста мнения, снимки и напътствия, цитира се и опита на колега в Англия. Проблема е, че всички те са за модела TDI 2.5 , за жалост има разлика колкото и сходни да са двата модела. Въпросът ми е, ако сложа прословутата ламаринка на мястото на гарнитурата и игнорирам ЕРГ клапана, няма ли да наруша нормалната работа на двигателя!? Защото, ако има вихрови клапи и изолирам ЕРГто, най-вероятно ще светне чека на "празни"...или ще ме сполети нещо по-неприятно...Моля, ако някой се е сблъсквал с проблема и се е справил успешно да ме просветли!! Благодаря предварително!
  2. Мдаааа, моля зя извинение!! Забележката е абсолютно основателна! Без да искам съм постнал не където трябва!! Няма да се повтори. Забележката не е към теб, но това вече го написаха.
  3. На задната врата е, няма как да е от него!
  4. хм... колкото и да не ми се вярваше, може и да си прав! Ще проверя тази хипотеза лесно. Ще "опъна" един силикон върху уплътнението на предния джам, пък да видим... Благодаря!
  5. Сиреч...да търся причината в уплътненията около предното стъкло?? Няма индикации да е било сменяно някога! Дори май е за смяна, чукнато е от камъче... По скоро съм се насочил към пространството под чистачките. Под двете решетки има празен обем, от него както при доста от по-старите коли би трябвало да излизат някакви тръби служещи за водоотводи. Ще падне изследване ) Но благодаря за мнението.
  6. Колеги, преди да разпарчальосам таблото, корите и прочие, бих желал да попитам-някой от вас имал ли е евентуално подобен на моя проблем. При дъжд се оказа, че от някъде прониква прилично количество вода отпред в краката на пътника до шофьора....Иде реч за PAJERO II След вечерното преваляване завчера се бяха събрали поне 2-3 литра вода. Всичко подгизнало, но само от едната страна! Наложи се да премахна дори шумоизолационната вата под мокета, парчето тежеше поне 4 килограма напоено с вода. Аз имам някои догадки от къде би могла да прониква водата, но голямата ми молба е, ако някой конкретно е патил от подобен проблем да ме насочи! Теча установих при паркиран автомобил, сиреч не прониква от долната част (пода) на купето при движение или от отсека на двигателя.Вероятните места не са много, но не са и малко. А и в това калпаво време ми е тегаво да разглобявам всичко отпред... Благодаря предварително и приятен уикенд!
  7. Няма лошо!!! Искренно се надявам, че и съдилищата най-сетне ще заработят както трябва!!!
  8. Извинявам се на всички колеги, които са неволни участници и свидетели в тази полемика! За мен темата е приключена завинаги! Оставям на всеки проследил хронологията да направи извод за себе си!! Колегата описващ своите неволи (приложил линк) поздравявам и уверявам съмняващите се, че не сме един и същи човек!!! Нещо смехотворно и лесно можещо да бъде доказано! На екипа на сервиз Рубин....успехи и да разберат, че рано или късно на българина ще му "уври" главата!! И такива като тях сами ще изпаднат зад борда, ако не променат начин и стереотипа си на мислене и работа!! Има един готин лаф - ....МНОГО ВИДЕЛИ, МАЛКО РАЗБРАЛИ! Успех и безаварийни километри на всички колеги! Л. Филаретов
  9. Съгласен с теб 100% ! Но в конкретния случай...., не!
  10. Моля....прочита и интерпретацията са неточни!!! Майстора при който смених ангренажната верига-комплект....установи, че веригата се сменя преждевременно!!! Не аз!!! От Рубин по телефона ми заявиха, че обтегача е опънат до край и веригата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е ЗА СМЯНА!! Човекът установи 1мм. разлика в положението на старата и новата вериги!! И още нещо....след като ми казаха че им трябват два работни дни за смяна на верига, и е факт, че за да се свали капака се раглобява сума ти нещо.... те как са установили визуален контрол!!! Да обяснят!!
  11. Така.....понеже аз захванах темата, не ми е в стила да "се покривам"!!! Но не и да участвам в тази безсмислена "битка"! Нямам намерение да ви отговарям. Имате право и основание да браните името на сервиза си!! Но не по този начин, а като сте коректни с бъдещите си клиенти!! Това, което в момента се опитвате да докажете тук, във форума, стократно по-добре ще направите работейки и отнасяйки се с клиентите си както трябва!! Пак повтарям, не сте ме карали на сила нищо!!! Единствено бях воден от желание и други колеги да не се "опарят".... Оставям на всеки един от колегите прочел мненията, становищата и аргументите сам да направи своя избор ЗА и ПРОТИВ вашия сервиз!!! Успех!
  12. Колега.....държиш ли наистина да попаднеш в тази полемика!? Защото няма да е нито в полза на сервиза за който работиш, нито в твоя. Ангренажната верига дето беше за смяна, щото обтегача бил опънат до край.....как го установихте бе пич!! При отварянето и смяната, майсторът който я смени ми показа разликата, можех да карам още поне 100 000 с нея!!! Явно с рентген сте я гледали...при положение, че не е отварян капакът и при вас... И изобщо не ми се влиза в полемика. Защото и след смяната на бъбреците ....масло продължава да тече. И ако намекваш, че има и една думичка лъжа в поста ми....толкова по-зле. И естествено с мое съгласие, да не би да твърдя противното някъде!!!!! С мое съгласие и със свалени гащи!! А какво ще кажеш за отговора ти, че на дизел не се прави диагностика..... Не ми се разправя защото "Кучето си лае, керванът си върви".... Много сте любезни и отзивчиви, не го отричам! А доколкото подочух от тук и там сте все роднини до трето коляно...няма лошо парите да остават в родата ) Работете си колкото можете, но мисля, че който веднъж е минал през вашите ръце, няма да повтори!!!! Успех!
  13. Прави сте колеги!! Но нали човек се учи по метода на грешките и опита.... Обещавам от тук насетне да питам! Приятен ден на всички!!
  14. Пичове.... ако имате нужда и желание да ви извършат диагностика на двигателя и турбото....отидете в BOSH Супер дизел на Околовръстното :icon_crying: Срещу 40 лева ще получите следното обслужване: Задаване на безумни въпроси от сорта - Вие ли сутринта пръв стартирахте двигателя на колата.... С колко захар пиете кафето Защо сте сменили ангренажната верига и прочие... Диагностиката се зразява в отваряне на капака на въздушния филтър. Неколкократно откачане и закачане на едно маркуче. Основен оглед на пространството под предния капак с помощта на подвижна лапа. Десет минути потриване на ръце с очевидно безпомощен вид. Диагностиката завършва с въпрос дали не желаете да ви се разглоби горивната помпа. Не че имало проблем, но превантивно... Естествено, че не платих и стотинка!! Дори май им идваше да ми се извинят ) Нямам думиииииииииииииииии :icon_clap: И това е.................СУПЕР ДИЗЕЛ :icon_doh:
  15. Привет колеги и спорен месец!! Потвърждавам 100% мнението си за сервиз "РУБИН" и ви съветвам съвсем сериозно да го избягвате!!! Преди малко ползвах такси и си поразговорихме с шофьора. И той се е нахендрил там...разказа ми цяла епопея. ПО ВЪЗМОЖНОСТ ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ СЕРВИЗ! Приятна седмица!
×
×
  • Създаване...