Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Звук при отваряне на капачката на резервоара


Препоръчано мнение

Ми то много лесно се разбира. Просто трябва да си напъхаш носа близо до капачката и да я отвориш бавно. Ако ти замирише на бензин, вътре не е вакуум. И обратно. Ама аз го нямам тоз проблем с дизела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

 

Проверено от опит аз имам налягане в резервоара лятно време НЕ си навирайте носа до капачката за теста, че никак не е приятно да се вдишат изпаренията.

 

 

Но вече не ме грее дали има налягане или вакум в резервоара. :D Щот си карам на ГАЗ а там само налягане :)

 

Скоро гледах как две маймуни пробиха капачката на един дизел за да го отпушат, че забивал муцуна при ускорение :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълнете едно пластмасово шишенце разтръскайте го отворете капачката и ще се получи същото съскане :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Евала колеги, че го повдигнахте на въпрос. Аз леко се притеснявах, викам си от тия изпарения да не стане някаква беля. Мерси за успокоението ;D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно, какво има? Налягане или вакуум? :-) Голяма тема се получи. Може би един референдум ще реши научния спор. Поздрави на всички! :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има вакум, който се получава от източването на горивото. При старите мотоциклети, това източване ставаше на принципа на скачените съдове, а не с помпа и поради тази причина капачките на резервоара имаха дупки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво неясно има???

Как ще има вакуум в резервоара?

Горивото няма да отиде до цилиндрите!!!

Вакуум може да се получи ако не ти е редовен клапана и двигателя следва да угасне..

Той пуска само навътре за да се изравни налягането и да не се получи този вакуум.

А не пуска навън по екологични съображение и да не ти ветрее горивото.

 

Сега от теоретична гледна точка може на моменти да се получи минимален вакуум колкото да сработи клапана /не знам какъв му е прага/ и да влезе външен въздух за изравняване на налягането. Какво точно има в резервоара в даден момент, дали МИНИМАЛЕН вакуум от още не сработил клапан или някакво налягане от топлинно разширение на горивото може да каже само прецизна апаратура с постоянен мониторинг.

 

На мен ми съскаше при бензиновия Галант защото бензина е силно летлив и за мен си беше чисто налягане. Сега при дизела нищо не ми съска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искате прочетете ми пак мнението с номер 19, дали ще го приемете за истина си е ваш проблем. Налягане в резервоара не трябва да има. Не трябва да се изпускат горивни изпарения в атмосферата, точно затова е направено това за което съм писал....и естественно за безопасност(мисля за никой не е таина, че на горивото опасното са изпаренията). Та налягане нетрябва да има, освен след отвиване на капачката на резервоара и много къси преходи.

Дори бензиноколонките по бензиностанциите вече имат система за улавяне на парите от резервоара при зареждане.......

 

Краско клапана е за да поддържа постоянна стоиност на вакуума, иначе ще ти се смачка резервоара чак, не е за изравняване на наляганията, т.е. двигателя при работата си създава вакуум, които контролирано се пропуска през електромагнитен вентил и филтър с активен въглен, от там в резервоара.....А клапана е ако вакуума се повиши над определена стоиност да отвори и да го регулира.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...