Премини към съдържание

Звук при отваряне на капачката на резервоара


Препоръчано мнение

Ми то много лесно се разбира. Просто трябва да си напъхаш носа близо до капачката и да я отвориш бавно. Ако ти замирише на бензин, вътре не е вакуум. И обратно. Ама аз го нямам тоз проблем с дизела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

 

Проверено от опит аз имам налягане в резервоара лятно време НЕ си навирайте носа до капачката за теста, че никак не е приятно да се вдишат изпаренията.

 

 

Но вече не ме грее дали има налягане или вакум в резервоара. :D Щот си карам на ГАЗ а там само налягане :)

 

Скоро гледах как две маймуни пробиха капачката на един дизел за да го отпушат, че забивал муцуна при ускорение :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълнете едно пластмасово шишенце разтръскайте го отворете капачката и ще се получи същото съскане :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Евала колеги, че го повдигнахте на въпрос. Аз леко се притеснявах, викам си от тия изпарения да не стане някаква беля. Мерси за успокоението ;D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно, какво има? Налягане или вакуум? :-) Голяма тема се получи. Може би един референдум ще реши научния спор. Поздрави на всички! :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има вакум, който се получава от източването на горивото. При старите мотоциклети, това източване ставаше на принципа на скачените съдове, а не с помпа и поради тази причина капачките на резервоара имаха дупки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво неясно има???

Как ще има вакуум в резервоара?

Горивото няма да отиде до цилиндрите!!!

Вакуум може да се получи ако не ти е редовен клапана и двигателя следва да угасне..

Той пуска само навътре за да се изравни налягането и да не се получи този вакуум.

А не пуска навън по екологични съображение и да не ти ветрее горивото.

 

Сега от теоретична гледна точка може на моменти да се получи минимален вакуум колкото да сработи клапана /не знам какъв му е прага/ и да влезе външен въздух за изравняване на налягането. Какво точно има в резервоара в даден момент, дали МИНИМАЛЕН вакуум от още не сработил клапан или някакво налягане от топлинно разширение на горивото може да каже само прецизна апаратура с постоянен мониторинг.

 

На мен ми съскаше при бензиновия Галант защото бензина е силно летлив и за мен си беше чисто налягане. Сега при дизела нищо не ми съска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искате прочетете ми пак мнението с номер 19, дали ще го приемете за истина си е ваш проблем. Налягане в резервоара не трябва да има. Не трябва да се изпускат горивни изпарения в атмосферата, точно затова е направено това за което съм писал....и естественно за безопасност(мисля за никой не е таина, че на горивото опасното са изпаренията). Та налягане нетрябва да има, освен след отвиване на капачката на резервоара и много къси преходи.

Дори бензиноколонките по бензиностанциите вече имат система за улавяне на парите от резервоара при зареждане.......

 

Краско клапана е за да поддържа постоянна стоиност на вакуума, иначе ще ти се смачка резервоара чак, не е за изравняване на наляганията, т.е. двигателя при работата си създава вакуум, които контролирано се пропуска през електромагнитен вентил и филтър с активен въглен, от там в резервоара.....А клапана е ако вакуума се повиши над определена стоиност да отвори и да го регулира.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...