Peter G Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Ми то много лесно се разбира. Просто трябва да си напъхаш носа близо до капачката и да я отвориш бавно. Ако ти замирише на бензин, вътре не е вакуум. И обратно. Ама аз го нямам тоз проблем с дизела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Проверено от опит аз имам налягане в резервоара лятно време НЕ си навирайте носа до капачката за теста, че никак не е приятно да се вдишат изпаренията. Но вече не ме грее дали има налягане или вакум в резервоара. :D Щот си карам на ГАЗ а там само налягане Скоро гледах как две маймуни пробиха капачката на един дизел за да го отпушат, че забивал муцуна при ускорение :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 21 октомври 2012 Сподели Публикувано 21 октомври 2012 Напълнете едно пластмасово шишенце разтръскайте го отворете капачката и ще се получи същото съскане :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sandio Публикувано 2 ноември 2012 Сподели Публикувано 2 ноември 2012 Евала колеги, че го повдигнахте на въпрос. Аз леко се притеснявах, викам си от тия изпарения да не стане някаква беля. Мерси за успокоението ;D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 2 ноември 2012 Сподели Публикувано 2 ноември 2012 И в студено време има налягане! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Само на мен ли ми се струва, че засмуква? Тоест има вакуум, не налягане :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Не трябва да има налягане. Само вакуум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Последно, какво има? Налягане или вакуум? Голяма тема се получи. Може би един референдум ще реши научния спор. Поздрави на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Има вакум, който се получава от източването на горивото. При старите мотоциклети, това източване ставаше на принципа на скачените съдове, а не с помпа и поради тази причина капачките на резервоара имаха дупки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Колеги, какво неясно има???Как ще има вакуум в резервоара?Горивото няма да отиде до цилиндрите!!!Вакуум може да се получи ако не ти е редовен клапана и двигателя следва да угасне..Той пуска само навътре за да се изравни налягането и да не се получи този вакуум.А не пуска навън по екологични съображение и да не ти ветрее горивото. Сега от теоретична гледна точка може на моменти да се получи минимален вакуум колкото да сработи клапана /не знам какъв му е прага/ и да влезе външен въздух за изравняване на налягането. Какво точно има в резервоара в даден момент, дали МИНИМАЛЕН вакуум от още не сработил клапан или някакво налягане от топлинно разширение на горивото може да каже само прецизна апаратура с постоянен мониторинг. На мен ми съскаше при бензиновия Галант защото бензина е силно летлив и за мен си беше чисто налягане. Сега при дизела нищо не ми съска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 (редакция) Ако искате прочетете ми пак мнението с номер 19, дали ще го приемете за истина си е ваш проблем. Налягане в резервоара не трябва да има. Не трябва да се изпускат горивни изпарения в атмосферата, точно затова е направено това за което съм писал....и естественно за безопасност(мисля за никой не е таина, че на горивото опасното са изпаренията). Та налягане нетрябва да има, освен след отвиване на капачката на резервоара и много къси преходи. Дори бензиноколонките по бензиностанциите вече имат система за улавяне на парите от резервоара при зареждане....... Краско клапана е за да поддържа постоянна стоиност на вакуума, иначе ще ти се смачка резервоара чак, не е за изравняване на наляганията, т.е. двигателя при работата си създава вакуум, които контролирано се пропуска през електромагнитен вентил и филтър с активен въглен, от там в резервоара.....А клапана е ако вакуума се повиши над определена стоиност да отвори и да го регулира. Редактирано 4 ноември 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.