Премини към съдържание

Вече и с Vr4 ленгум


Препоръчано мнение

Не ме плаши така. Утре ще плащам една кожа, да не стане някоя беля че е от седан? Нека колеги, които са 100 % сигурни да се изкажат. Пак питам: стават ли без препряване седалки от седан на комби?

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Не ме плаши така. Утре ще плащам една кожа, да не стане някоя беля че е от седан? Нека колеги, които са 100 % сигурни да се изкажат. Пак питам: стават ли без препряване седалки от седан на комби?

Седалките на комби и седан са различни. Не пасват отзад, а преправянето е дърво, наистина. Ако вече си ги пазарил и са черни, аз бих ги купил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да разбирам ли че това е 100 процента проверено,защото доста хора се изказаха че стават и направо незнам на кои да вярвам.

Моля някои които го е проверявал на място да сподели че не знам какво да правя сега.

Да купувам ли или не?

Ще сам много благодарен ако разберем истината :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да разбирам ли че това е 100 процента проверено,защото доста хора се изказаха че стават и направо незнам на кои да вярвам.

Моля някои които го е проверявал на място да сподели че не знам какво да правя сега.

Да купувам ли или не?

Ще сам много благодарен ако разберем истината :D

 

Гого, ако държиш да слагаш кожа, като се прибереш в Ямбол, можеш да вземеш кожа за комби от колегата Alex2511. Виж темата ТУК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с него още вчера но му ги бяха капарирали

затова звъннах на колега от враца за неговите от седан.

Ще е перфектно да има някои кожа за комби в Ямбол ама пусти късмет човека каза преди 15 мин ги капарираха

Ще чакаме да излезе некои комби щот вариянта с преправяне не ми звучи добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

ако ще слагаш салон на VR4-ката от нормален галант в никакъв случай мокета няма да стане заради тунела на пода който е доста по широк заради кардана към задния мост. Предните седалки са еднакви но задните не са защото на седана не са падащи както на комбито и няма как да стане захващането. На седана облегалката се нанизва на куките отгоре и се захваща с 3 болта отдолу, а седалката просто се застъпва от облегалката и има 2 ключалки които я захващат. На комбито седалката е аналогична, но облегалката изобщо не пасва

 

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Така пак до пожъна малко инфо

Предполагам е пускана тема по моя въпрос но неможах да я намеря

затова питам каква е причината за студени тракащи клапани и начини за отсраняването на този проблем(без да слагам добавки)

около 2-3 мин. ми претракват клапаните и после е самолет,ако и сложа по дебело масло дали ще се реши нещо

Ще чета с интерес :D :D

Редактирано от gogo_glavata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така пак до пожъна малко инфо

Предполагам е пускана тема по моя въпрос но неможах да я намеря

затова питам каква е причината за студени тракащи клапани и начини за отсраняването на този проблем(без да слагам добавки)

около 2-3 мин. ми претракват клапаните и после е самолет,ако и сложа по дебело масло дали ще се реши нещо

Ще чета с интерес :D :D

Като и сложиш по дебело масло, по дълго ще ти тракат повдигачите от тези 2-3 мин....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така пак до пожъна малко инфо

Предполагам е пускана тема по моя въпрос но неможах да я намеря

затова питам каква е причината за студени тракащи клапани и начини за отсраняването на този проблем(без да слагам добавки)

около 2-3 мин. ми претракват клапаните и после е самолет,ако и сложа по дебело масло дали ще се реши нещо

Ще чета с интерес :D :D

Хидравличните ти повдигачи са си отишли. Около 800 лв. струват нови и оригинални.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много интересно, само че ми се струва че е по слаба от Сигмата! Другата седмица съм в Ямбол и ако не съм го видял сега на събора ще ти се обадя да направим сверка! На тези номера ли ще го караш!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много интересно, само че ми се струва че е по слаба от Сигмата! Другата седмица съм в Ямбол и ако не съм го видял сега на събора ще ти се обадя да направим сверка! На тези номера ли ще го караш!?

 

Сигмата си мисля, че изобщо не може да се мери с това комби. Лошото в случая е, че колегата с ВР4-ката няма да е в Ямбол този месец и няма как да ги сборите, иначе би било интересно :icon_dance:

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, все пак това е турбо кола, успокой топката :) 280 коня 4х4....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това 800 лв. звучи добре а да ми кажете каде мога да направя този ремонт в бг и приблизителна цена на ремонта?2-3 Август е в Ямбол колта които иска да я сбори добре дошъл. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това 800 лв. звучи добре а да ми кажете каде мога да направя този ремонт в бг и приблизителна цена на ремонта?2-3 Август е в Ямбол колта които иска да я сбори добре дошъл. :D

 

Може в Пловдив, може в София, около 150 лв. до 200 лв. е смяната. В около 1000 лв. вероятно ще влезеш. Хм, всъщност с откачането на турбините...? Я, колега, дай ВИН-а, да проверя за твоите повдигачи какви точно са, че ми стана любопитно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може в Пловдив, може в София, около 150 лв. до 200 лв. е смяната. В около 1000 лв. вероятно ще влезеш. Хм, всъщност с откачането на турбините...? Я, колега, дай ВИН-а, да проверя за твоите повдигачи какви точно са, че ми стана любопитно.

За работата е малко повече тъй като турбините трябва и двете да паднат, а проблем може да създаде и клеасалите гайки ............но малко в повече , общо взето до към 60-70 лв .повече ..........

И още нещо ,не е задължително, но е горещо препоръчително ( чак задължително :D ) да смениш и гарнитурата на колекторите и жабата, един вид да се презастраховаш от евентуален проблем там след това.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя 1996 правена бре...

 

Повдигачите са MD171130 и стар MD376687 като на 2.4 GDI тукашните...

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея кога е правена. Знам че първа регистрация е '97-ма. Какво ще рече с повдигачи на 2.4 GDI и там на другия мотор, дето изброй? По-евтини ли са или по-скъпи?

Редактирано от Brigadiro
Колега, използвайте главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя 1996 правена бре...

 

Повдигачите са MD171130 и стар MD376687 като на 2.4 GDI тукашните...

Да, 800, но долари и без доставката. Което за сериозна кола е сравнително обяснимо. Тези са най-скъпите повдигачи и са същите като за GDI.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще го приживея и на 800 $. Някакъв ориентировъчен сайт, че да съм подготвен, когато започнат много да ме дразнят? Благодаря за инфото и се извинявам, че така го прося. Не ме мързи да търся, просто ме хващат нервите да бродя в сфера, която не ми е много ясна. Всеки да си знае занаята :D

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

какво ще рече с повдигачи на 2.4 цди и там на другия мотор дето изброи

по ефтини ли са или по скъпи?

ЦДИ е друга боза... Ползва се при Мерцедес и е дизелова технология...

Тука става дума за ГДИ- Газолин Директ Инжекшън....

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ще го приживея и на 800 юс.

някакъв ориентировъчен саит че да сам подготвен когато почнат много да ме дрязнят.

Благодаря за инфото и се извинявам че така го прося.

Не ме мързи да търся просто ме хващат нервите да бродя в свера която не ми е мнго ясна.Секи да си знаи занаята :D

Ето го сайтът. https://www.mitsubishiparts.com/oe_parts_catalog.html

В Щатите са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те ако са същите като за GDI сигурно и нашите майстори ги имат/могат да ги намерят. Беше обсъждано в друга тема че не е желателно да се кара така ако тракат продължително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... да, стартът ще е проблемен и до 200 може би също, но нагоре!? И на мен ми е любопитно ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е чак сега и на мен ми стана интересно - след 200 какво ще стане, щото ако VR-ката мери в мили ще стане работата, но ако мери в километри тогава е невъзможно, защото е ограничена на 184, и ако не се махне ограничителя, няма как да се премерите :icon_blush:

 

Колега, колко върви сигмата като максимална скорост и ускорение?

 

Не се заяждам, просто и на мен ми е любопитно.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...