Премини към съдържание

Галант '99 или Еклипс '99


Препоръчано мнение

Поздрави от Хонда форума на всички. Здравейте на всички японски колеги. Пускам тази тема за да получа малко инфо от кухнята на японския брат мицубиши. Интересуваме информация за Галант '99 2.5 V6 163к.с. и Еклипс '99 2.4 150к.с. Имам наблюдения върху галанта, защото съм карал (просто прекрасна кола - върви, не гори много и доста стабилна). Та интересува ме по-специално мотора може ли да се бара? Понеже от 2.5 са изкарали твърде малко коне. Като имам предвид от към 1000-2000лв какво може да му се причини? Като изключим чарджера и турбото, за по-нататъшен вариант (ще дам пример за хонда моторите - могат да се правят най-различни комбинации на глави с блокове и почти всичко пасва - 1.4 75к.с. +1200лв = 130коня).

Другия модел, на който съм се спрял е Еклипс '99 от "Бързи и яростни". Там проблема е подобен 2.4 150 к.с. За него нямам никакво инфо. 3.0л е добър избор, но акцизен. Знам, че 2-та модела нямат много общо, но и двете ме кефят по свой начин. Разглеждах доста форума, но не можах да видя проекти на тези коли. Ако има нещо направено и готово, пратете линк. За сега съм се спрял на Хонда прелюд 98г. Н22а 200 коня, но искам да видя как е конкуренцията при японците.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май нищо съществено не можеш да подобриш по галант 2500 кубика като мощност. Даже чипове не съм виждал да се предлагат. Не мисля че този модел е подходящ за твоите цели. За другите модели не знам. Единствено за хондите съм чел, че се поддават на силов тунинг доста успешно. Направена кола (проект както го наричат) не съм виждал в този форум, но не казвам че няма. Просто не съм виждал такава тема. И аз съм се интересувал за моя и все греди. Галантите имат култов модел. Нарича се VR-4, но се среща рядко. Наживо не съм виждал все още, но много скоро ще видя и ако имам късмет - ще ме повозят :icon_clap:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има галант във форума, който е с компресор и е може би над 300 коня :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има галант във форума, който е с компресор и е може би над 300 коня :)
Да има... На адаша ти, Емо Николов...http://lix.izrod.com/rado/IMG_4500.JPG
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да има... На адаша ти, Емо Николов...http://lix.izrod.com/rado/IMG_4500.JPG

 

То има, ама човека пита за 1000-2000 лева, какво може да направи, а по тоя проект за тея пари може евентуално да му причини нови гуми, джанти или нещо такова.

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах удоволствието да видя онзий бяс на Емо Николов.........Е НЯМА ТАКАВА КОЛА!!! Галанта е направен много добре и си е точно бяс! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави от Хонда форума на всички. Здравейте на всички японски колеги. Пускам тази тема за да получа малко инфо от кухнята на японския брат мицубиши. Интересуваме информация за Галант '99 2.5 V6 163к.с. и Еклипс '99 2.4 150к.с. Имам наблюдения върху галанта, защото съм карал (просто прекрасна кола - върви, не гори много и доста стабилна). Та интересува ме по-специално мотора може ли да се бара? Понеже от 2.5 са изкарали твърде малко коне. Като имам предвид от към 1000-2000лв какво може да му се причини? Като изключим чарджера и турбото, за по-нататъшен вариант (ще дам пример за хонда моторите - могат да се правят най-различни комбинации на глави с блокове и почти всичко пасва - 1.4 75к.с. +1200лв = 130коня).

Другия модел, на който съм се спрял е Еклипс '99 от "Бързи и яростни". Там проблема е подобен 2.4 150 к.с. За него нямам никакво инфо. 3.0л е добър избор, но акцизен. Знам, че 2-та модела нямат много общо, но и двете ме кефят по свой начин. Разглеждах доста форума, но не можах да видя проекти на тези коли. Ако има нещо направено и готово, пратете линк. За сега съм се спрял на Хонда прелюд 98г. Н22а 200 коня, но искам да видя как е конкуренцията при японците.

H22 си е достатъчно добре... галантът го остави за друг път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно може да се сложи едно "сухо" нитро за малък ефект или стандартна нитро система за до 2000 лв. и да си има доста коне върху 163 стандартни.

Само че върпоса е ,че останалите неща по задвижването след двигателя няма да издържат.Там парите вече са доста повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Добре тръгна темата за което се радвам.Явно 2.5 не може да се барника тънко.С компресор и турбо да кажем че филма си е еднакво голям както и другите не турбо коли.Но като гледам компресора :icon_censored: бая пари е налял.Ако има клипче на този звяр споделете.Колега прочетох за лудият галант (преди незнаех, че има толкова наточена версия, мислех че точат само лансерите.)Но като гледам тази версия колко е рядка няма да се пипа.Някой нещо за 2,4 еклипсовия? Възможни ли са саупове на стария 2.0 турбо мотор, които май-доста търпи на мъки и тунинг.Как вървят цените му и намира ли се?Има ли тема на компресорния галант? Колко пари му е легнал проекта? Май-вие може да ползвате компресори от мерцедес, а хонда моторите се въртят на обратно и се ползват специални компресори за които направо брадва.5500 с доставката от щатите.И с каква карантия кара компресорката предполагам е семняна 300 не са малко за не разтоварен мотор.

 

Искаше ми се направя нещо подобно.

http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633797552074572500.JPG

Много му се накефих на този особено на живо е луд луд.Само май-няма да е толкова нисък , че моита е досра и си имам проблеми.

http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633768076791272500.JPG

Редактирано от H22_Turbo_Vtec
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има клипче на този звяр споделете.
Ето бе колега...http://lix.izrod.com/rado/Mitsubiches.wmv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък все си мисля че таз цифра 163 е прекалено нагласена за акциза... и евентуално нарочно направено да е точно толкова. Поне на другите марки коли 2.5 двигателите (1997+) са над тези коне и ми се струва, че все ще може някакси да се пипне нещо. Въпроса е къде... аз лично не съм и търсил де, но като чета коментарите май и няма информация :)

Преди няколко месеца някой ми каза, че японския вариянт бил с повече коне (172 ако не се лъжа) ... ама сега направих едно бързо търсене в нета не намерих такова нещо :) Може и да има.. и ако е така дали може да се взаимства нещо? :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък все си мисля че таз цифра 163 е прекалено нагласена за акциза... и евентуално нарочно направено да е точно толкова. Поне на другите марки коли 2.5 двигателите (1997+) са над тези коне и ми се струва, че все ще може някакси да се пипне нещо. Въпроса е къде... аз лично не съм и търсил де, но като чета коментарите май и няма информация :)

Преди няколко месеца някой ми каза, че японския вариянт бил с повече коне (172 ако не се лъжа) ... ама сега направих едно бързо търсене в нета не намерих такова нещо :) Може и да има.. и ако е така дали може да се взаимства нещо? :)

 

 

Много правилно си разбрал, а разликата е само и единствено в ЕКУ-то (компютъра) на колата..........Явно разлика в горивните схеми. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно си разбрал, а разликата е само и единствено в ЕКУ-то (компютъра) на колата..........Явно разлика в горивните схеми. :icon_hmm:

 

Изгорих едно цяло ЕКУ в глупавите си опити да го рефлашнем. Сега нямам време, но ще ви пиша по подробно за вида на ЕКУ-тата на 6а13 и рискованата и спорна като полза технология на ремап. Проблемът е, че в момента нямам ЕКУ от 6а13 от старите, но управляващо и тракшън и круиз. Имам такова без тракшън и круиз, а то е различно и няма смисъл да се експериментира, защото ми трябва за кола с тракшън и круиз.

ПП. Според мен колата с този въртящ момент и мощност е съвсем добре. Ако ще се турбинира, трябва и кована карантия, която е умопомрачително скъпа. Въпрос на приоритети.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изгорих едно цяло ЕКУ в глупавите си опити да го рефлашнем. Сега нямам време, но ще ви пиша по подробно за вида на ЕКУ-тата на 6а13 и рискованата и спорна като полза технология на ремап. Проблемът е, че в момента нямам ЕКУ от 6а13 от старите, но управляващо и тракшън и круиз. Имам такова без тракшън и круиз, а то е различно и няма смисъл да се експериментира, защото ми трябва за кола с тракшън и круиз.

ПП. Според мен колата с този въртящ момент и мощност е съвсем добре. Ако ще се турбинира, трябва и кована карантия, която е умопомрачително скъпа. Въпрос на приоритети.

 

 

Спор няма! Аз съм доволен от динамиката й в градски условия и комфорта при дълго пътуване, но просто отговорх на колегата. :) Най-безобидния и "ефтин" вариант според мен е направо ЕКУ от Япония ако се намери, но аз тези 10-ина коня не мисля, че ще ги усети някой.....то не се знае колко от 163-те са хвърлили кърпата... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали четете чужди форуми, но нашите момчета от хонда редовно вземат готови проекти от западните събратя.Аз понеже не съм силен в англииския и няма смисъл да ровя.Ако пък сте ровили явно наистина не става за барникане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимай Еклипс- 2.0 16 Турбо 99год. Там работата е сериозна, а и за модификации е чуден. Питай за тази модификация Лео(Супермен). Еклипс с 2.4 мотор е вече от следващата модификация(като кабриото, което караше чернилката в Бързи и яростни 2).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реших да потърся преди малко и намерих ТОВА Доколкото разбрах американските Галанти просто не се предлагат с 6а13 мотора и затова никой не се е занимавал с този двигател в Америка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам близък приятел в САЩ, който споделя, че 2.4 мотора (не ГДИ) е доста по- податлив на тунинг, както и има доста афтърмаркет части за него, както и казва за доста успешни суапове с 6G72. Колегата може да погледне някой американски вариант като алтернатива :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...