Премини към съдържание

H22_Turbo_Vtec

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Stara Zagora

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    хонда

H22_Turbo_Vtec's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Незнам дали четете чужди форуми, но нашите момчета от хонда редовно вземат готови проекти от западните събратя.Аз понеже не съм силен в англииския и няма смисъл да ровя.Ако пък сте ровили явно наистина не става за барникане.
  2. :mitsu-smiley: Добре тръгна темата за което се радвам.Явно 2.5 не може да се барника тънко.С компресор и турбо да кажем че филма си е еднакво голям както и другите не турбо коли.Но като гледам компресора :icon_censored: бая пари е налял.Ако има клипче на този звяр споделете.Колега прочетох за лудият галант (преди незнаех, че има толкова наточена версия, мислех че точат само лансерите.)Но като гледам тази версия колко е рядка няма да се пипа.Някой нещо за 2,4 еклипсовия? Възможни ли са саупове на стария 2.0 турбо мотор, които май-доста търпи на мъки и тунинг.Как вървят цените му и намира ли се?Има ли тема на компресорния галант? Колко пари му е легнал проекта? Май-вие може да ползвате компресори от мерцедес, а хонда моторите се въртят на обратно и се ползват специални компресори за които направо брадва.5500 с доставката от щатите.И с каква карантия кара компресорката предполагам е семняна 300 не са малко за не разтоварен мотор. Искаше ми се направя нещо подобно. http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633797552074572500.JPG Много му се накефих на този особено на живо е луд луд.Само май-няма да е толкова нисък , че моита е досра и си имам проблеми. http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633768076791272500.JPG
  3. Поздрави от Хонда форума на всички. Здравейте на всички японски колеги. Пускам тази тема за да получа малко инфо от кухнята на японския брат мицубиши. Интересуваме информация за Галант '99 2.5 V6 163к.с. и Еклипс '99 2.4 150к.с. Имам наблюдения върху галанта, защото съм карал (просто прекрасна кола - върви, не гори много и доста стабилна). Та интересува ме по-специално мотора може ли да се бара? Понеже от 2.5 са изкарали твърде малко коне. Като имам предвид от към 1000-2000лв какво може да му се причини? Като изключим чарджера и турбото, за по-нататъшен вариант (ще дам пример за хонда моторите - могат да се правят най-различни комбинации на глави с блокове и почти всичко пасва - 1.4 75к.с. +1200лв = 130коня). Другия модел, на който съм се спрял е Еклипс '99 от "Бързи и яростни". Там проблема е подобен 2.4 150 к.с. За него нямам никакво инфо. 3.0л е добър избор, но акцизен. Знам, че 2-та модела нямат много общо, но и двете ме кефят по свой начин. Разглеждах доста форума, но не можах да видя проекти на тези коли. Ако има нещо направено и готово, пратете линк. За сега съм се спрял на Хонда прелюд 98г. Н22а 200 коня, но искам да видя как е конкуренцията при японците.
×
×
  • Създаване...