H22_Turbo_Vtec Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 (редакция) Поздрави от Хонда форума на всички. Здравейте на всички японски колеги. Пускам тази тема за да получа малко инфо от кухнята на японския брат мицубиши. Интересуваме информация за Галант '99 2.5 V6 163к.с. и Еклипс '99 2.4 150к.с. Имам наблюдения върху галанта, защото съм карал (просто прекрасна кола - върви, не гори много и доста стабилна). Та интересува ме по-специално мотора може ли да се бара? Понеже от 2.5 са изкарали твърде малко коне. Като имам предвид от към 1000-2000лв какво може да му се причини? Като изключим чарджера и турбото, за по-нататъшен вариант (ще дам пример за хонда моторите - могат да се правят най-различни комбинации на глави с блокове и почти всичко пасва - 1.4 75к.с. +1200лв = 130коня).Другия модел, на който съм се спрял е Еклипс '99 от "Бързи и яростни". Там проблема е подобен 2.4 150 к.с. За него нямам никакво инфо. 3.0л е добър избор, но акцизен. Знам, че 2-та модела нямат много общо, но и двете ме кефят по свой начин. Разглеждах доста форума, но не можах да видя проекти на тези коли. Ако има нещо направено и готово, пратете линк. За сега съм се спрял на Хонда прелюд 98г. Н22а 200 коня, но искам да видя как е конкуренцията при японците. Редактирано 4 юни 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 (редакция) Май нищо съществено не можеш да подобриш по галант 2500 кубика като мощност. Даже чипове не съм виждал да се предлагат. Не мисля че този модел е подходящ за твоите цели. За другите модели не знам. Единствено за хондите съм чел, че се поддават на силов тунинг доста успешно. Направена кола (проект както го наричат) не съм виждал в този форум, но не казвам че няма. Просто не съм виждал такава тема. И аз съм се интересувал за моя и все греди. Галантите имат култов модел. Нарича се VR-4, но се среща рядко. Наживо не съм виждал все още, но много скоро ще видя и ако имам късмет - ще ме повозят :icon_clap: Редактирано 4 юни 2009 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Има галант във форума, който е с компресор и е може би над 300 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Има галант във форума, който е с компресор и е може би над 300 коня Да има... На адаша ти, Емо Николов...http://lix.izrod.com/rado/IMG_4500.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 (редакция) Да има... На адаша ти, Емо Николов...http://lix.izrod.com/rado/IMG_4500.JPG То има, ама човека пита за 1000-2000 лева, какво може да направи, а по тоя проект за тея пари може евентуално да му причини нови гуми, джанти или нещо такова. Редактирано 4 юни 2009 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Имах удоволствието да видя онзий бяс на Емо Николов.........Е НЯМА ТАКАВА КОЛА!!! Галанта е направен много добре и си е точно бяс! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Поздрави от Хонда форума на всички. Здравейте на всички японски колеги. Пускам тази тема за да получа малко инфо от кухнята на японския брат мицубиши. Интересуваме информация за Галант '99 2.5 V6 163к.с. и Еклипс '99 2.4 150к.с. Имам наблюдения върху галанта, защото съм карал (просто прекрасна кола - върви, не гори много и доста стабилна). Та интересува ме по-специално мотора може ли да се бара? Понеже от 2.5 са изкарали твърде малко коне. Като имам предвид от към 1000-2000лв какво може да му се причини? Като изключим чарджера и турбото, за по-нататъшен вариант (ще дам пример за хонда моторите - могат да се правят най-различни комбинации на глави с блокове и почти всичко пасва - 1.4 75к.с. +1200лв = 130коня).Другия модел, на който съм се спрял е Еклипс '99 от "Бързи и яростни". Там проблема е подобен 2.4 150 к.с. За него нямам никакво инфо. 3.0л е добър избор, но акцизен. Знам, че 2-та модела нямат много общо, но и двете ме кефят по свой начин. Разглеждах доста форума, но не можах да видя проекти на тези коли. Ако има нещо направено и готово, пратете линк. За сега съм се спрял на Хонда прелюд 98г. Н22а 200 коня, но искам да видя как е конкуренцията при японците.H22 си е достатъчно добре... галантът го остави за друг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Спокойно може да се сложи едно "сухо" нитро за малък ефект или стандартна нитро система за до 2000 лв. и да си има доста коне върху 163 стандартни.Само че върпоса е ,че останалите неща по задвижването след двигателя няма да издържат.Там парите вече са доста повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H22_Turbo_Vtec Публикувано 4 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2009 (редакция) :mitsu-smiley: Добре тръгна темата за което се радвам.Явно 2.5 не може да се барника тънко.С компресор и турбо да кажем че филма си е еднакво голям както и другите не турбо коли.Но като гледам компресора :icon_censored: бая пари е налял.Ако има клипче на този звяр споделете.Колега прочетох за лудият галант (преди незнаех, че има толкова наточена версия, мислех че точат само лансерите.)Но като гледам тази версия колко е рядка няма да се пипа.Някой нещо за 2,4 еклипсовия? Възможни ли са саупове на стария 2.0 турбо мотор, които май-доста търпи на мъки и тунинг.Как вървят цените му и намира ли се?Има ли тема на компресорния галант? Колко пари му е легнал проекта? Май-вие може да ползвате компресори от мерцедес, а хонда моторите се въртят на обратно и се ползват специални компресори за които направо брадва.5500 с доставката от щатите.И с каква карантия кара компресорката предполагам е семняна 300 не са малко за не разтоварен мотор. Искаше ми се направя нещо подобно.http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633797552074572500.JPGМного му се накефих на този особено на живо е луд луд.Само май-няма да е толкова нисък , че моита е досра и си имам проблеми.http://www.bgphoto.net/photos/35940/o633768076791272500.JPG Редактирано 4 юни 2009 от H22_Turbo_Vtec Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Ето тема за галанта на Емо Николов от София Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Ако има клипче на този звяр споделете.Ето бе колега...http://lix.izrod.com/rado/Mitsubiches.wmv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 (редакция) Аз пък все си мисля че таз цифра 163 е прекалено нагласена за акциза... и евентуално нарочно направено да е точно толкова. Поне на другите марки коли 2.5 двигателите (1997+) са над тези коне и ми се струва, че все ще може някакси да се пипне нещо. Въпроса е къде... аз лично не съм и търсил де, но като чета коментарите май и няма информация Преди няколко месеца някой ми каза, че японския вариянт бил с повече коне (172 ако не се лъжа) ... ама сега направих едно бързо търсене в нета не намерих такова нещо Може и да има.. и ако е така дали може да се взаимства нещо? Редактирано 5 юни 2009 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Аз пък все си мисля че таз цифра 163 е прекалено нагласена за акциза... и евентуално нарочно направено да е точно толкова. Поне на другите марки коли 2.5 двигателите (1997+) са над тези коне и ми се струва, че все ще може някакси да се пипне нещо. Въпроса е къде... аз лично не съм и търсил де, но като чета коментарите май и няма информация Преди няколко месеца някой ми каза, че японския вариянт бил с повече коне (172 ако не се лъжа) ... ама сега направих едно бързо търсене в нета не намерих такова нещо Може и да има.. и ако е така дали може да се взаимства нещо? Много правилно си разбрал, а разликата е само и единствено в ЕКУ-то (компютъра) на колата..........Явно разлика в горивните схеми. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 (редакция) Много правилно си разбрал, а разликата е само и единствено в ЕКУ-то (компютъра) на колата..........Явно разлика в горивните схеми. :icon_hmm: Изгорих едно цяло ЕКУ в глупавите си опити да го рефлашнем. Сега нямам време, но ще ви пиша по подробно за вида на ЕКУ-тата на 6а13 и рискованата и спорна като полза технология на ремап. Проблемът е, че в момента нямам ЕКУ от 6а13 от старите, но управляващо и тракшън и круиз. Имам такова без тракшън и круиз, а то е различно и няма смисъл да се експериментира, защото ми трябва за кола с тракшън и круиз. ПП. Според мен колата с този въртящ момент и мощност е съвсем добре. Ако ще се турбинира, трябва и кована карантия, която е умопомрачително скъпа. Въпрос на приоритети. Редактирано 5 юни 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Изгорих едно цяло ЕКУ в глупавите си опити да го рефлашнем. Сега нямам време, но ще ви пиша по подробно за вида на ЕКУ-тата на 6а13 и рискованата и спорна като полза технология на ремап. Проблемът е, че в момента нямам ЕКУ от 6а13 от старите, но управляващо и тракшън и круиз. Имам такова без тракшън и круиз, а то е различно и няма смисъл да се експериментира, защото ми трябва за кола с тракшън и круиз. ПП. Според мен колата с този въртящ момент и мощност е съвсем добре. Ако ще се турбинира, трябва и кована карантия, която е умопомрачително скъпа. Въпрос на приоритети. Спор няма! Аз съм доволен от динамиката й в градски условия и комфорта при дълго пътуване, но просто отговорх на колегата. Най-безобидния и "ефтин" вариант според мен е направо ЕКУ от Япония ако се намери, но аз тези 10-ина коня не мисля, че ще ги усети някой.....то не се знае колко от 163-те са хвърлили кърпата... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H22_Turbo_Vtec Публикувано 5 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2009 Незнам дали четете чужди форуми, но нашите момчета от хонда редовно вземат готови проекти от западните събратя.Аз понеже не съм силен в англииския и няма смисъл да ровя.Ако пък сте ровили явно наистина не става за барникане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Колега взимай Еклипс- 2.0 16 Турбо 99год. Там работата е сериозна, а и за модификации е чуден. Питай за тази модификация Лео(Супермен). Еклипс с 2.4 мотор е вече от следващата модификация(като кабриото, което караше чернилката в Бързи и яростни 2). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Реших да потърся преди малко и намерих ТОВА Доколкото разбрах американските Галанти просто не се предлагат с 6а13 мотора и затова никой не се е занимавал с този двигател в Америка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UserName Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Имам близък приятел в САЩ, който споделя, че 2.4 мотора (не ГДИ) е доста по- податлив на тунинг, както и има доста афтърмаркет части за него, както и казва за доста успешни суапове с 6G72. Колегата може да погледне някой американски вариант като алтернатива Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.