Премини към съдържание

Насочете ме към добър сервиз за автоклиматици


Препоръчано мнение

Ако пък, колега, проблема остане нерешен, мога да дам координати на сервиз в Габрово, където съм мнооого доволен, гарантирано.

 

Ако можете да му пуснете координатите в темата за сервизите ( http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=529&st=0);

 

Предполагам имат нужната техника, за да си вършат качествено работата.

 

 

Въпросче: Може ли да ми бяга фреона, ако вентилите изпускат, но капачките са добре стегнати ? За около година от 10 градуса температурата пак се е вдигнала на около 12-15 (по моя преценка).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Теста под налягане не е показателен защото системата не работи.. Най-добрия тест е с оцветител.

И вътре също може да се появи проблем, вече имам два сменени изпарителя за миналото лято а преди това съм откривал и други но за автоклиматици Диавия.

А за дехидратора, колега пусни си климатика и след 2-3 мин пипни дехидратора, студен или топъл е?

 

Тук е момента да попитам, какъв трябва да е дехидратора - студенили топъл? Моя, ония ден след като прочетох тук, го пипнах и направо си пареше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Г-жо Попгеоргиева, не ми се занимава с рекламация. Сигурно ако ставаше въпрос за голяма сума пари, щях да се натоваря с нещо така неприятно.

Моите наблюдения за 1,5 часа (на два пъти - веднъж мин. година и сега) сочат не особено качествена работа по колите. Чуваха се изрази като "Хайде бе, още ли е тук тази кола, колко време ще седи? Давайте следващата!".

Като им казах за заварявания радиатор отговорът беше: "Ако ти сложим нов, ще ти дадем гаранция. Сега какво да ти дадем?" Не че съм искал гаранция.

Дупчицата (по-тънка от върха на косъм) беше отстрани, не вътре в питите. Ако беше в питите, щях да купя друг. Желанието ми беше каквото и да има неизправно, да се локализира и да се прави. Това е.

Сега се сетих - числата в книжката бяха 670-710 грама фреон, а не 810, както бях споменал преди. Сгрешил съм. 700 грама са ми заредили. Надявам се да не изпуска от никъде.

Извинявай, че държа на своето мнение :) , но това ни е проблема на българите, когато трябва да си търсим правата, ние си затваряме очите. Проблема не е в парите, а е принципен. Ти заплащаш цена, която те са определили за пълнене на системата. Мисля, /както един от колегите/, че трябва да отидеш пак там да замерят дали системата е пълна /тогава ще си сигурен, че са си свършили работата/, ако е така тогава потърси по къдърни майстори, които могат да установят какъв е проблема. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре :-), ще ти кажа защо не ми се разправя. Хората от сервиза, както и повечето хора от нашия форум, са против заваряване/лепене на радиатор на климатик. Платих на майстор, който се би в гърдите, че проблем с този радиатор няма да имам след като той го прегледа и ако може да се направи, да го поправи. Каза ми следното - Ако изпуска от радиатора, ще ти върна парите.

В същото време от сервиза разбираемо се насочиха към теч от радиатора и му обърнаха специално внимание когато им казах за заварката. Ако не я бях показал силно се съмнявам че щяха да я видят.

Най-добрият вариант е системата да работи безпроблемно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запалих колата и веднага включих климатика. Тръгва само на ЕКО. Натискането на бутона не премества режима на "*", т.е. стои на същия режим. Третото натискане на бутона спира климатика и работи вентилатора (парното).

Преди да заредят с фреон си показваше ECO, * и парно (където само духа без да изписва нито едно от двете). При това положение имам ли проблем с управляващата електроника на системата?

 

На втора с 1300-1400 оборота включването на климатика се усеща като леко моментно спъване. Ако без да пипам газта го изключа, става по-лесно за колата да върви и пак това е за момент.

Вчера на "*" и на 4-та на круиз контрол със 70 км/ч. карах по едни баири ту нагоре, ту надолу и е истинско удоволствие когато колата си попаде газ. Все пак включения климатик се усеща и не е чак така пъргава като без него, но не бих казал, че има кой знае каква разлика.

 

Анатоли, ще ти звънна предварително да се разберем кога да те посетя. Важното е че поне на този етап няма да умра от жега. Само не знам дали тази неизправност може да доведе до друг проблем и колко сериозен може да е той.

Здравей колега. Не разбирам от климатици, но на моята кола ми направи впечатление това, че не искаше да ми работи само на режим * т.е. първо натискане ЕСО*, второ натискане пак ЕСО* и трето само вентилатор. Поръчках копчетата и попрочетох в книжката/до колкото мога, че немския ..../ и се оказа, че на * ми работи само в ръчен режим. Не знам дали е така и при другите колеги!?!? Към ръчния режим ми преминава като ръчно променя силата на обдухване и градусите. Така ще ти изчезне надписа AUTO от дисплея и тогава виж в режимите дали включва само на *. Накрая искам да кажа, че от както съм купил колата - проблеми с климатроника не съм имал не съм го и пипал тези дни мисля да проверя колко е фреона. Пробвай, дано да съм ти бил ясен и изчерпателен и кажи дали става. Дано това да ти е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормалното поведение за този климатроник е - при пускане с натискане на врътката влиза в режим 'Ауто' със * - това е режима по подразбиране, при него работи компресора дори и зимата и при под нулата, естествено се пуска за много кратко като е студено. С едно натискане на * остава в 'Ауто', но влиза в 'eco *', когато почва да пуска компресора само когато се налага изстудяване, т.е. при над 5 градуса околна и доста по радко, нататък е ясно.

 

Колега, това че не си пипал нищо от както си я взел не е много добре, това си е система която си иска редовна профилактика както всичко останало. Дехидратора е добре да се сменя на 2-3 години, но малко хора му обръщат внимание и не пипат нищо, докато не се появи проблем. Включително и като гледам швейцарци/немци не я правят тази профилактика - на моята кола както поленовия филтър, така и дехидратора приличаха да си бяха оригиналните. За щастие системата работеше все още безупречно и имаше около 600гр фреон.

 

Добра алтернатива на оригиналния дехидратор за Галант ЕА_ е NRF 33028, струва точно 37 лв, внасят ги Косер, срок на доставка 1 ден.
Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам AUTO колкото електрониката да не "забрави" за какво служи :-) . Както си е изключено, натискам снежинката, но тръгва на ECO*. Натискам я пак и пак е на ЕСО*. Трети път - изчезват сивмолчетата и се спира климатика. Направил съм си го на 2-ра степен на вентилатора и на 23 градуса.

АУТО режимът не съм ползвал отдавна. Помня че тръгваше на ЕСО* и на 4-та или 5-та степен на вентилатора, после намаляваше и се засилваше ако слизам от колата или някой отвори прозорец. Никога АУТО не ми е тръгвало на *, а само на ЕСО*. И аз не знам дали това трябва да е така, но нещо ме кара да мисля че е :-) .

Ще видим другата седмица дали ще работи, защото последно когато със сигурност изпускаше фреон, започна да работи само на ЕСО* и малко по-късно искаше и поне 2200 оборота за да духа студено. Изключих го да не го мъча и приключих тогава с климатика. Още не знам дали няма теч :icon_hmm: , но дори и да има, оцветителят ще покаже (ако го видим).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никога АУТО не ми е тръгвало на * .. И аз не знам дали това трябва да е така,

 

Така трябва да е. Ауто тръгва директно на * ако е наред всичко. И в книжката го пише, че вече почнах да се съмнявам да не би само при мен да е така :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго да попитам , извинявам се че се намесвам в темата на колегата http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

На каризмата се оказа като източиха фреона ( със спец машина ) че е напълнена с 890 гр . По каталог дават 700 гр.

Имах едно престъргване - от време на време като включи климатика . Все е едно стържене по ламарина , но неравномерно.

След като наляха наново фреона и то 700 гр. това стържене не се чува за сега. От сервиза казаха че е възможно от по-високото налягане, компресора да не работи както трябва и да се чува този шум . Не бяха сигурни , но за сега няма проблем с шума.

 

Има ли нещо вярно в думите им ?

 

Да абсолютно! Сега може би и климатика ти духа по хубаво студено, даже съм сигурен че трябва да е така!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако можете да му пуснете координатите в темата за сервизите ( http://www.mitsubish...opic=529&st=0);

 

Предполагам имат нужната техника, за да си вършат качествено работата.

 

 

Въпросче: Може ли да ми бяга фреона, ако вентилите изпускат, но капачките са добре стегнати ? За около година от 10 градуса температурата пак се е вдигнала на около 12-15 (по моя преценка).

 

 

Да колега, напълно е възможно, колкото и да стягаш капачките. Те имат за цел да пазят от влага и прах. Тези вентили аз лично ги сменявам задължително, когато ми дойде кола за климатик и без това се отвиват за да се сложи оцветител.

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...