alex2511 Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Присъединявам се към SLX. Миналата година купих от Алекс една главина и исках да взема и кората под капака. Алекс можеше да ми я прати и нея, но ми звънна и каза, че едва ли ще стигне здрава и счупена ще става само за боклука. Мъча се да се сетя за друг търговец, който да постъпи така.Кората на моята кола е наядена от мишоци. До това заключение стигнахме с veskobsl днес. Съдим по това, че по маркучите има навита метална мрежа и предположихме, че е защита против гадините. Алекс, ако пазиш още онази кора, или имаш друга, моля те да ми пишеш ЛС и цена. С Веско мислехме вариант да я пратиш по Mitsubishi (Слави) до В. Търново (ако е съгласен) и оттам Веско ще я докара до тях. Аз ще ида да я взема от него когато е удобно. Пазя я да, ще измислим някакъв начин, няма проблем (бял кахър е това) И стига сте спамили на човека темата! :icon_hammering: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Ми стига скромност, какво по-хубаво от това да се похвали коректен търговец/майстор? Нали сме затова тук - коректността/кадърността да се толерира, а ако има проблеми - да се предпазват колеги! Пък за спама - при положение, че някой закъсал за компресор, ползвайки търсачката ще си го реши - ми затова е форума, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2009 Не бях карал колата около седмица. Ходихме на село привечер и пускам климатика, че беше много горещо - духа си топло. Викам айдеее, до тук беше, приключи. Стигнахме и вдигнах капака, пуснах го и се включиха двете перки, ама си духа топло. Пробвах от 22 до 17 градуса, на ЕКО - жега и това е.Да припомня, че след зареждане с фреон заработи нормално. В най-добрият вариант има теч. Знам че работеше два дни след зареждането и после не го включвах, след това колата седя в гаража. Знам че не може да ми се помогне, но пиша това, защото ме притеснява факта, че компресорът се включва и се включват перките. Чува се характерният звук на влючващия се компресор, тръгват вентилаторите и оборотите се качват с 250-300. Гася го - падат между двете чертички; пускам го пак - пак се вдигат, чува се ЦЪК и ... няма промяна в температурата на струята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yHuKaT Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 Готово! Росене, я ми кажи откъде взе кристалната топка? Онзи ден каза подкалник, вчера фреон... Я кажи за четвъртък числата за 6/49 :icon_blush: Ще делим 60:40 в твоя полза :specool: Значи последно ходи при този на пощата така ли? Защото на мен ми предстои дозареждане с фреон и още се колебая къде точно да ида. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2009 Ходих в Бяла Слатина. Един колега (по кола) ме заведе там. Поща не видях да има. От моста продължихме направо, минахме покрай "нон-стопа" и след 3-4 пресечки вдясно. Улицата е успоредна на тази от моста, нон-стопа и т. н. Аз отидох до Плевен по работа и реших да мина покрай един препоръчан от друг колега сервиз. Даже той се обади и ми уреди среща с негов приятел там. Тъкмо потеглих за сервиза, когато телефона ми звънна и ми объркаха плановете... Засега си отварям прозореца. Поне знам че изпуска от някъде, а не е авария. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2010 Момент да видя какво съм писал мин. година ... ммм, да.Ходих отново преди 2 седмици в същия сервиз в Плевен. Имах едни 25 лева там и уж работят качествено, та си рекох да ида пак при тях. Заредиха с фреон, сложиха оцветител, капнаха някакво масло някъде и ме пратиха да се возя 30 минути на климатик с условието да не гася нито колата, нито климата. След като изгорих на халос някой и друг литър бензин и спътниците ми умряха от студ (да бяха си отворили прозорците, не съм ги спирал, на мен си ми беше екстра) се върнах да се пробват да намерят откъде пропуска. Търсиха с лампите 5-10 минути и след като не намериха нищо, ме отпратиха по живо по здраво.Преди процедурите тестваха системата за течове. Надуха я на 15 атмосфери и клечах повече от половин час зяпайки един манометър. Налягането леко спадна - с близо половин атм. Кофти.Днес съм с колата и рекох да пробвам дали случайно кли-то работи и се оказа, че не работи. Още по-кофти.Възможно ли е това да тече някъде вътре в купето и затова да остана невидимо тогава? Какво да го правя сега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Здрасти Анди. Първо това с надуването не се препоръчва, нищо че самата система си надува високото налягане дори и до 20 атм.Защото въздуха който вкарват не е дехидратиран, следователно ти вкарват влага, под 15 атм. са ти вкарали толкова количество въздух, че е възможно да са ти задръстили вече стария дехидратор и той сега е на 99% не ефективен.И второ, иди пак при тях да я закачат колата с манометрите и да проверят какво е количеството фреон, след това му мисли ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Здрасти Анди. Първо това с надуването не се препоръчва, нищо че самата система си надува високото налягане дори и до 20 атм.Защото въздуха който вкарват не е дехидратиран, следователно ти вкарват влага, под 15 атм. са ти вкарали толкова количество въздух, че е възможно да са ти задръстили вече стария дехидратор и той сега е на 99% не ефективен.И второ, иди пак при тях да я закачат колата с манометрите и да проверят какво е количеството фреон, след това му мисли ... Надуват с азот читавите климатикаджии. Миналата седмица се занимавах с моя климатик. Нямаше грам фреон, просто защото колата беше разглобявана цялата, включително демонтиран компресорът, тръбите за ниско и високо налягане и дехидраторът. Последният, между нас казано, седя 3 месеца в един кашон. Гол, нехерметизиран... Като почнах миналата седмица да оправям климатика, си мислех, че със сигурност е отишъл дехидраторът. Не намерих дехидратор и сложих стария. Надухме системата с азот и я оставихме половин час... за инфо системата е стояла празна в продължение на година поне... Налягането падна с около 0,5 атмосфери. Изпуснахме и надухме пак. Вторият път налягането се запази непроменено в продължение на 40 минути. Допълнихме фреон и масло, климатикът, сега, близо две седмици след това, може да те замрази... Работи безупречно със стария дехидратор...Анди, радиаторът нали го заварявахте нещо? Там вижте или вентилите на високо и ниско налягане. От купето няма как да изпуска, според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Теста под налягане не е показателен защото системата не работи.. Най-добрия тест е с оцветител. И вътре също може да се появи проблем, вече имам два сменени изпарителя за миналото лято а преди това съм откривал и други но за автоклиматици Диавия. А за дехидратора, колега пусни си климатика и след 2-3 мин пипни дехидратора, студен или топъл е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Аз мислех, че не надуват, а смучат, т.е. правят вакуум в системата... :rolleyes: И между другото, като ми правиха климатика оставихме колата да работи на място, с включен компресор над 3 часа. Ако е много малка дупчицата, може 30 мин да не са достатъчни да изпусне фреона и да се види откъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2010 Дехидрататорът ми е допотопен. Винаги като се сетя колко струва той плюс всичко около направата на тоя климатик (не че знам колко ще ми струва), ме втриса и си отварям прозореца. Белята е, че ако системата бъде оставена дълго да не работи, ще приключи съвсем. Откакто съм взел тази кола съм се возил с нея на климатик най-много 5 дни. През останалото време съм имал желание още го имам, ама.......Анатоли, да го закарам ли при теб като се видя с лев? Сложен е оцветител, трябва да се намери откъде изтича гадината. SLX, радиаторът го залепиха. Специално там светкахме двама човека в продължение на минути и нищо не се видя. Не е изключено той да е проблема, защото течът е ... нищожен. Нищожен, но 810 грама фреон бързо бягат и от малка дупчица. Пуснах климатика и на дисплея пишеше само ECO. Прецъках го да отиде на "*", но го прескача. Тоест, само на ЕКО и на вентилатор. Не усетих да тръгва компресора. Оборотите бяха под 2000 и може и да тръгне със зор на по-високи, но това е същото като да не работи :icon_hmm: Съмнява ме да е останала и молекула фреон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 (редакция) Дехидрататорът ми е допотопен. Винаги като се сетя колко струва той плюс всичко около направата на тоя климатик (не че знам колко ще ми струва), ме втриса и си отварям прозореца. Белята е, че ако системата бъде оставена дълго да не работи, ще приключи съвсем. Откакто съм взел тази кола съм се возил с нея на климатик най-много 5 дни. През останалото време съм имал желание още го имам, ама.......Анатоли, да го закарам ли при теб като се видя с лев? Сложен е оцветител, трябва да се намери откъде изтича гадината. SLX, радиаторът го залепиха. Специално там светкахме двама човека в продължение на минути и нищо не се видя. Не е изключено той да е проблема, защото течът е ... нищожен. Нищожен, но 810 грама фреон бързо бягат и от малка дупчица. Пуснах климатика и на дисплея пишеше само ECO. Прецъках го да отиде на "*", но го прескача. Тоест, само на ЕКО и на вентилатор. Не усетих да тръгва компресора. Оборотите бяха под 2000 и може и да тръгне със зор на по-високи, но това е същото като да не работи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Съмнява ме да е останала и молекула фреон. Имам чувството, че проблемът не е само от фреон и евентуална дупчица... Типичното поведение на климатроника при отсъствие на фреон е да запази символите на дисплея, но да не включва компресора. системата е така проектирана, за да не работи компресора на сухо, което ще му такова таковата... Затова имам чувството, че имаш нещо и по управлението на климатроника за гледане-правене. Второ, къде ни измисли тези 810 грама, нещо не разбрах... моята система беше напълно празна и хвана под 700 заедно с маслото. Нещо гнило има тука. Редактирано 14 Май 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 (редакция) Дехидратора за Галант ЕА_ струва точно 37 лв NRF 33028, внасят ги Косер, срок на доставка 1 ден. Оригиналния (заедно с пресостата на него) около 200лв. По каталог събира 700 грама фреон, ползва масло ISO 46. Другата седмица ще го водя моя на профилактика при един колега от VW форума и инфото ми е прясно. Между другото, пресостата сработва както на ниско, така и на прекалено високо налягане, ако наистина сте сипнали 810 грама фреон при норма 700, нормално е да не се пуска компресора дори и да си седи вътре фреона, гаранция! Ако искаш вземи 1 тънка отверка и пробвай да изпуснеш малко от дюзата (както гума се изпуска), хем ще разбереш наистина има ли някой в къщи. Редактирано 14 Май 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Дехидрататорът ми е допотопен. Винаги като се сетя колко струва той плюс всичко около направата на тоя климатик (не че знам колко ще ми струва), ме втриса и си отварям прозореца. Белята е, че ако системата бъде оставена дълго да не работи, ще приключи съвсем. Откакто съм взел тази кола съм се возил с нея на климатик най-много 5 дни. През останалото време съм имал желание още го имам, ама.......Анатоли, да го закарам ли при теб като се видя с лев? Сложен е оцветител, трябва да се намери откъде изтича гадината. SLX, радиаторът го залепиха. Специално там светкахме двама човека в продължение на минути и нищо не се видя. Не е изключено той да е проблема, защото течът е ... нищожен. Нищожен, но 810 грама фреон бързо бягат и от малка дупчица. Пуснах климатика и на дисплея пишеше само ECO. Прецъках го да отиде на "*", но го прескача. Тоест, само на ЕКО и на вентилатор. Не усетих да тръгва компресора. Оборотите бяха под 2000 и може и да тръгне със зор на по-високи, но това е същото като да не работи :icon_hmm: Съмнява ме да е останала и молекула фреон.Ако пък, колега, проблема истане нерешен, мога да дам координати на сервиз в габрово, където съм мнооого доволен, гарантирано, човекът само с това се занимава и си разбира от работата...Неудобството е, че ще трябва да жертваш цял ден и гориво за 200км :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2010 За 810-те грама не съм много сигурен. От миналогодишното посещение в споменатия сервиз извадиха една книга и прочетоха от 760 до 810 грама за системата. Може и да не съм запомнил правилни и нямам представа колко са "наляли".Ъ-ъ-ъ, току що се върнах от Червен Бряг. На 20 км. от вкъщи рекох да го включа да видя колко не работи и той взе че тръгна :icon_thumbup: . Направих го на 21 градуса, спрях пред нас да видя как се държи - по едно време изключва и оборотите отиват на 650, след прави "цък" и вентилаторите тръгват, оборотите отиват на 900 някъде. След малко пак и така.На мен ми се струва, че се втурвам да правя здравите работи по колата, а това, което е за ремонт наистина, го проспивам. Ходовата ми част и ангренажа например :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Ами като го стопли двигателя и дига налягане колкото да пусне пресостата и да включи. Не е нормално това, или е изтекъл все пак, или дехидратора е запушен. Специално за него при цената която ти писах по-горе не виждам защо не си го смениш, и без би трябвало да се сменя на 2-3 години. Моя климатроник например си пуска снежинка веднага щом запаля, дори и зимата. Един колега имам, при него снежинка абсурд да пусне като е под 15 градуса навън, сега като се стопли се пуска - съответно ще го водя да видим какво става. От старата ми кола знам, че компресора се пуска дори и с 200 грама от 1000, но не работи "как си требе", така че в случая има нещо нередно при теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2010 Ще поръчам дехидрататор и като ходя към Плевен, Анатоли ще го смени. Пресостат не знам какво е. Чувам го за първи път. Не съм в час с климатичните системи.Сутринта беше около 16-17 градуса когато запалих колата и пробвах климатика когато двигателят държеше около 1000 оборота, т.е. запален преди няколко минути. Имам колата от година и 9 месеца и не съм сменял дехидрататор. Ясно е защо, но скоро ще се сменя. Почти веднага започва да духа студено. При следващото изкарване ще го пробвам и ще пиша дали функционира, или само в топло време и двигател (ако последното има значение). Надявам се да работи безпроблемно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 И аз не съм спец по климатиците, обаче съм имал VW и покрай него разбрах как работи (тъй като се наложи да сменя почти всичко):icon_dance:, е донякъде само. Пресостата е прекъсвач, който се задейства под или над определено налягане на фреона (празна или препълнена/запушена система ). Когато се задейства, компресора не може да се включи като предпазна мярка. При нашите коли седи завит върху дехидратора - може да го видиш - едно с 2 жици, който излизат отгоре. Айде успех и дано не излезе запушено или за смяна нещо друго, че филма не е малък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Анди ела и ще го сменим, ще проверим и едно друго как е. А това дето не ти показва снежинката на пулта за управление, няма нищо общо със фреона, това по скоро може да е проблем на пулта за управление. Да както казва Любо пресустата е на дехидратора отгоре, само че на Галант е електронен, вътре има електромеханичен сензор, даже дори може да е датчик който работи на ефекта на Хол. И другото за пресустата, ако системата е препълнена той не изключва компресора. Ако няма наличие на достатачно фреон пресустата не е включил (контактен пресустат) , ако налягането стане над определени стойности тогава се отваря друг контакт вътре в пресустата който има за цел да спре компресора тъй като е възможно да станат досата големи бели. Такъв тип са тройните пресустати, троен е защото има и трети контакт в него който пък сработва при налягане от около 12 атм. , за различните е различно, но някъде около тези нива, та третия контакт пък служи да включи перката на кондензатора (радиатора отпред). Системата на Галант ЕА събира 670-710 грама фреон, може да събере и 1,5 кг ако искаш, но няма да работи правдоподобно което ще доведе до неприятни моменти, завода производите я е разчел за толкова и толкова трябва да се слага. Анди когато мислиш да правим нещо и си подсигурил дехидратора ми звънкаш , само да не е по-късно от 18:00 че тогава няма да имам достъп до графика с колите, а сега е лято и .... климатиците са в сезон. И аз трябва да сменям дехидратор и мисля началото на другия месец да вкарам малко пари в колата, че и лагера на компресора се обажда. А компресора на три пъти ми изби фреон от клапана на високото налягане който се намира под задната шпилка на компресора, оказа се че системата ми е работила известно време недозаредена (275гр. фреон) аз го допълних и както казах клапана изби. А днес разбрах че при работа ниското ми налягане преминава във вакуум и в същото време високото отива до 20атм. което е показателно за значително влага в системата която замръзва. В същото време при първоначално пускане на климатика духа супер студ и когато започне да минава във вакуум студа намалява. Няма друго което да ме кара да мисля че съм на 100% за дехидратор. :good: Само немога да си обясня, или поне не съм достатачно запознат със това, защо на два пъти при подаване на контакт перките ми се включват за секунда, а всичко си работи перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2010 (редакция) Запалих колата и веднага включих климатика. Тръгва само на ЕКО. Натискането на бутона не премества режима на "*", т.е. стои на същия режим. Третото натискане на бутона спира климатика и работи вентилатора (парното). Преди да заредят с фреон си показваше ECO, * и парно (където само духа без да изписва нито едно от двете). При това положение имам ли проблем с управляващата електроника на системата? На втора с 1300-1400 оборота включването на климатика се усеща като леко моментно спъване. Ако без да пипам газта го изключа, става по-лесно за колата да върви и пак това е за момент.Вчера на "*" и на 4-та на круиз контрол със 70 км/ч. карах по едни баири ту нагоре, ту надолу и е истинско удоволствие когато колата си попаде газ. Все пак включения климатик се усеща и не е чак така пъргава като без него, но не бих казал, че има кой знае каква разлика. Анатоли, ще ти звънна предварително да се разберем кога да те посетя. Важното е че поне на този етап няма да умра от жега. Само не знам дали тази неизправност може да доведе до друг проблем и колко сериозен може да е той. Редактирано 15 Май 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2010 Забравих да кажа, че след зареждането с фреон работеха и двата режима. Прибрах се и прибрах колата в гаража. Не бях я изкарвал има-няма 9 дни. През това време сама не вярвам да се повреди тази електроника, въпреки че не е невъзможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 15 Май 2010 Сподели Публикувано 15 Май 2010 Карай смело, като дойдеш ще видим какво е положението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorka popgeorgieva Публикувано 15 Май 2010 Сподели Публикувано 15 Май 2010 Момент да видя какво съм писал мин. година ... ммм, да.Ходих отново преди 2 седмици в същия сервиз в Плевен. Имах едни 25 лева там и уж работят качествено, та си рекох да ида пак при тях. Заредиха с фреон, сложиха оцветител, капнаха някакво масло някъде и ме пратиха да се возя 30 минути на климатик с условието да не гася нито колата, нито климата. След като изгорих на халос някой и друг литър бензин и спътниците ми умряха от студ (да бяха си отворили прозорците, не съм ги спирал, на мен си ми беше екстра) се върнах да се пробват да намерят откъде пропуска. Търсиха с лампите 5-10 минути и след като не намериха нищо, ме отпратиха по живо по здраво.Преди процедурите тестваха системата за течове. Надуха я на 15 атмосфери и клечах повече от половин час зяпайки един манометър. Налягането леко спадна - с близо половин атм. Кофти.Днес съм с колата и рекох да пробвам дали случайно кли-то работи и се оказа, че не работи. Още по-кофти.Възможно ли е това да тече някъде вътре в купето и затова да остана невидимо тогава? Какво да го правя сега?Искрено съжалявям за възникналия проблем при теб. Не разбирам грам от климатроници, тъй като до сега в нито една от колите, които сме карали не сме имали, но като четох темата у мен възникна въпроса не може ли да направиш рекламация :icon_dance: на работата на тези, които ти заредиха фреона. Те не поемат ли някакви ангажименти след като заредят с фреон системата да работи повече от един ден. Не дават ли гаранция за някъкъв период от време. И колко горе долу струва това като цифра, тъй като най вероятно и на мен ще ми дойде до главата. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 15 Май 2010 Сподели Публикувано 15 Май 2010 .... Системата на Галант ЕА събира 670-710 грама фреон, може да събере и 1,5 кг ако искаш, но няма да работи правдоподобно което ще доведе до неприятни моменти, завода производите я е разчел за толкова и толкова трябва да се слага...... Аз друго да попитам , извинявам се че се намесвам в темата на колегата :icon_blush:На каризмата се оказа като източиха фреона ( със спец машина ) че е напълнена с 890 гр . По каталог дават 700 гр. Имах едно престъргване - от време на време като включи климатика . Все е едно стържене по ламарина , но неравномерно. След като наляха наново фреона и то 700 гр. това стържене не се чува за сега. От сервиза казаха че е възможно от по-високото налягане, компресора да не работи както трябва и да се чува този шум . Не бяха сигурни , но за сега няма проблем с шума. Има ли нещо вярно в думите им ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2010 Г-жо Попгеоргиева, не ми се занимава с рекламация. Сигурно ако ставаше въпрос за голяма сума пари, щях да се натоваря с нещо така неприятно.Моите наблюдения за 1,5 часа (на два пъти - веднъж мин. година и сега) сочат не особено качествена работа по колите. Чуваха се изрази като "Хайде бе, още ли е тук тази кола, колко време ще седи? Давайте следващата!".Като им казах за заварявания радиатор отговорът беше: "Ако ти сложим нов, ще ти дадем гаранция. Сега какво да ти дадем?" Не че съм искал гаранция. Дупчицата (по-тънка от върха на косъм) беше отстрани, не вътре в питите. Ако беше в питите, щях да купя друг. Желанието ми беше каквото и да има неизправно, да се локализира и да се прави. Това е. Сега се сетих - числата в книжката бяха 670-710 грама фреон, а не 810, както бях споменал преди. Сгрешил съм. 700 грама са ми заредили. Надявам се да не изпуска от никъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.