Премини към съдържание

Скоростна кутия Galant 2.5 V6


margo

Препоръчано мнение

Причината не беше в ск. кутия. Тя е в супер състояние. Открих от какво е било :icon_clap: . Било е за 2-3 часа работа, ама толкова ми беше акъла. Почивката за :mitsu-smiley: приключи :icon_rock: .

Благодаря на Милен, Пламен, Марин и Алекс. Супер сте!

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Причината не беше в ск. кутия. Тя е в супер състояние. Открих от какво е било http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif . Било е за 2-3 часа работа, ама толкова ми беше акъла. Почивката за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif приключи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif .

Благодаря на Милен, Пламен, Марин и Алекс. Супер сте!

 

Не особено полезно мнениеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif И от какво е било - главини, карета, полуоски, дискове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причината няма общо със ск. кутия и затова мнението ми е толкова безполезно. Само че мен като ме питат, ако знам, отговарям. Както и да е... Причината е ляво външно каре. Чува се много слабо и не винаги, като при рязък ляв завой, ако подам газ и съм на първа/втора предавка, леко се усилва/започва да се чува. Ако колата не беше толкова тиха няма да се чува. За сравнение, шумът от хвърляните от гумите в подкалниците камъчета, е оглушителен.

Като го превъртам на ръка кълчейки го във всички посоки, има едно място, на което се усеща МНОГО ЛЕКО задържане. Движа го 30-40 сек. във всички посоки и се усеща на ръката за миг. И това се повтаря. Съчмите (6 на брой) не са наранени (направо светят). Не сме го избивали да го огледаме отвътре, тъй като няма да го сменям сега. По-важното е, че когато колата тръгне да върви (след 3000 оборота) не се чува изобщо, а като карам леко е от време на време - клопне 2-3 пъти, завърти се колелото 5-6 пъти, пак клопне и така...

Виждал съм карета в трагично състояние. Тракат отвсякъде като ги подхванеш, но в движение нищо не се чува. Само като подадеш газ клопнат и като пуснеш рязко газта пак се обаждат. Друг е въпросът, че е на шумни автомобили, при които дори да падне една от вратите няма да разбереш. Е, силно казано... Вероятно отвътре има наранено ... някаква точица и като набере обороти, вече се застъпва и няма време да се обади. В интервала 20-40 км/ч може да се "хване" че съществува.

Поне смених маслото в трансмисията (отново) и знам в какво състояние ми е колата. Левият кормилен накрайник има луфт, пък аз мислех че носач се обажда чат-пат..... Ще съм благодарен на ендо изречение с цената на този накрайник :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причината няма общо със ск. кутия и затова мнението ми е толкова безполезно. Само че мен като ме питат, ако знам, отговарям. Както и да е... Причината е ляво външно каре. Чува се много слабо и не винаги, като при рязък ляв завой, ако подам газ и съм на първа/втора предавка, леко се усилва/започва да се чува. Ако колата не беше толкова тиха няма да се чува. За сравнение, шумът от хвърляните от гумите в подкалниците камъчета, е оглушителен.

Като го превъртам на ръка кълчейки го във всички посоки, има едно място, на което се усеща МНОГО ЛЕКО задържане. Движа го 30-40 сек. във всички посоки и се усеща на ръката за миг. И това се повтаря. Съчмите (6 на брой) не са наранени (направо светят). Не сме го избивали да го огледаме отвътре, тъй като няма да го сменям сега. По-важното е, че когато колата тръгне да върви (след 3000 оборота) не се чува изобщо, а като карам леко е от време на време - клопне 2-3 пъти, завърти се колелото 5-6 пъти, пак клопне и така...

Виждал съм карета в трагично състояние. Тракат отвсякъде като ги подхванеш, но в движение нищо не се чува. Само като подадеш газ клопнат и като пуснеш рязко газта пак се обаждат. Друг е въпросът, че е на шумни автомобили, при които дори да падне една от вратите няма да разбереш. Е, силно казано... Вероятно отвътре има наранено ... някаква точица и като набере обороти, вече се застъпва и няма време да се обади. В интервала 20-40 км/ч може да се "хване" че съществува.

Поне смених маслото в трансмисията (отново) и знам в какво състояние ми е колата. Левият кормилен накрайник има луфт, пък аз мислех че носач се обажда чат-пат..... Ще съм благодарен на ендо изречение с цената на този накрайник http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif .

 

 

Е, не се сърди сега, ама малко дзен беше последния пост или по точно като изказване на Йода от Междузвездни войни.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif "Кутия скоростна не е, каквото беше аз научих. И само мъдростта и опита ни занапред ще ни предпазят от таз дяволска кутия"http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Накрайникът ти струва около 100 лв. в Ратола, 50 долара са в САЩ без доставката. След смяна отиваш на реглаж. Има италиански и корейски карета, който добре държат на галант. Няма нужда от оригинални, които струват над 400 лв. доколкото си спомням.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Така и така изчетох цялата тема, да се "похваля" и аз с болеста на галант, 2.5 в6.....шум в скоростната кутия...Студена на свободна ромоли, натиснат съединител - спира шума, пуснат, пак почва. При движение - вие...Маслото в кутията е бистро като сълза...Ами това е!

Диджея, мисля, е запознат с моя проблем....Предстои събаряне на кутията.....и оттам търсим един или 7-те лагера на първичния вал. :icon_hmm:

Колата я имам от 3 месеца :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така изчетох цялата тема, да се "похваля" и аз с болеста на галант, 2.5 в6.....шум в скоростната кутия...Студена на свободна ромоли, натиснат съединител - спира шума, пуснат, пак почва. При движение - вие...Маслото в кутията е бистро като сълза...Ами това е!

Диджея, мисля, е запознат с моя проблем....Предстои събаряне на кутията.....и оттам търсим един или 7-те лагера на първичния вал. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Колата я имам от 3 месеца http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Имам ги, оригинални, по-скоро от 4-те лагера е някой или някои, иглените трудна работа да са уморени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, всички!

Аз съм бъдещ Галант собственик. Все още избирам Галант, и докато този момент дойде, карам Поло '92, двигател 1.1 - бензин. Въпросът ми е относно това Поло (ако модераторите сметнат, че е неуместно, да изтрият поста ми). Понеже виждам във ваше лице знаещи и можещи хора, исках да ви споделя моето притеснение и евентуален проблем.

Преди около седмица скоростите започнаха да се сменят с по-голяма трудност от нормалното (мислех да сменям трансмисионно масло, но понеже ще сменям колата в скоро време, не ми се наливат пари в нея). НО изведнъж, от около 2-3 дни, скоростите започнаха да се сменят с невероятна лекота (по-леко от преди да се появи проблемът със затрудненото превключване), много е приятно, но и притеснително. И се чудех, дали това е някакво предзнаменование, че ск. кутията я чака ремонт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро има проблем по лостовата система и сега нещо се е наместило (временно). Или ти е изтекло маслото (колкото и странно да звучи, това е първоначалния ефект при твоята кутия), вземи му провери поне нивото от пробката. Понякога случайно да иска да влезе задна вместо първа ?

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро има проблем по лостовата система и сега нещо се е наместило (временно). Или ти е изтекло маслото (колкото и странно да звучи, това е първоначалния ефект при твоята кутия), вземи му провери поне нивото от пробката. Понякога случайно да иска да влезе задна вместо първа ?

Проверих дали има теч от кутията - нямаше следи(нивото на маслото следва да го проверя утре). Задна вместо първа не се е случвало, но 2-3 пъти ми се случи да включа четвърта, вместо втора (но това го отдадох на изключително малкото съпротивление при смяната на скоростите).

Редактирано от Afonya
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих дали има теч от кутията - нямаше следи(нивото на маслото следва да го проверя утре). Задна вместо първа не се е случвало, но 2-3 пъти ми се случи да включа четвърта, вместо втора (но това го отдадох на изключително малкото съпротивление при смяната на скоростите).

Ами не, сигурно ти се е счупила една пружинка отдолу под лоста се намира и за това ти се движи сега така леко, ама както сам виждаш не селектва скоростите като хората. Това им е обичайно да има там изхабяване на тези коли. Разглоби около скоростния лост и огледай, по принцип се продават ремонтни комплекти за там. Вероятно проблема не ти е в скоростите ами по лостовата система. Кофтито е, че за една топка пластмасова има там ако трябва да се сменя тя е 6лв ама се свалят гърнетата и се бърка отдолу. Успех ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, сигурно ти се е счупила една пружинка отдолу под лоста се намира и за това ти се движи сега така леко, ама както сам виждаш не селектва скоростите като хората. Това им е обичайно да има там изхабяване на тези коли. Разглоби около скоростния лост и огледай, по принцип се продават ремонтни комплекти за там. Вероятно проблема не ти е в скоростите ами по лостовата система. Кофтито е, че за една топка пластмасова има там ако трябва да се сменя тя е 6лв ама се свалят гърнетата и се бърка отдолу. Успех ;)

Благодаря, вери мъч. Утре почивам и ще опитам да отстраня проблема.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

дойде времето и на моята кутия... та в понеделник ще я разглабяме с един приятел да видим точно кой и какъв лагер.Та въпроса е лесно ли се намират лагери и някой от форума предлага ли ги и на какви цени вървят горе долу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно време мисля, че някои от форумните майстори ги имаха. По принцип лагерите са специфични и не е достатъчно да отговаря само размера. Ако никой няма в момента, питай в Ратола за такива в оригинални опаковки. Виж си и синхронизаторите и абсолютно всички лагери, после да не се налага да отваряш кутията по няколко пъти. На мен сега вероятно е дошъл момента на иглените лагери, че на първа и втора понякога леко шуми в движение, а ако не е от тях или друг лагер филма ще е голям...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дойде времето и на моята кутия... та в понеделник ще я разглабяме с един приятел да видим точно кой и какъв лагер.Та въпроса е лесно ли се намират лагери и някой от форума предлага ли ги и на какви цени вървят горе долу.

Mario 64 има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагери има, само големия на първичния вал беше с поръчка за другия ден :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето никъде. Цените по разни сайтове обикновено се различават с тези за България, освен това се и променят. Най-добре, когато ти потрябва нещо да питаш тогава някой от дилърите на :mitsu-smiley: или форумните майстори за наличност. Има и цели комплекти в e-bay но в повечето случаи не се знае с какъв произход са и дали лагерите не отговарят само по размер, а да са с други параметри и производители.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 лагера смених аз, единия от които големия лагер на първичния вал за общата сума от около 60лв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правих скоростна кутия преди година - смених 3 лагера.

От два месеца отново чувам жужене при ускорение в ниските обороти до ~2K оборота... :icon_censored: Чувам и леко къркорене на празен ход... като натисна съединителя изчезва (последното обикновено след дълъг път) Много съм разочварована от Митсу...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взех моя мицубони с глухо тропкане на първа скорост. Чух го откакто го платих и му завих номерата да си вървя у дома. Установих че и на втора и трета го има. Отваряхме кутия - здраво всичко. И до ден днешен този "шум" си го има, но вече не му обръщам внимание. Минал съм 30 000 км. и нищо не се е променило. Даже опитвах да счупя кутията или диференциала - исках нещото да се взриви и да си покаже кое е било, но само заоблих 17-ките и изгорих сума бензин да давам газ.

Не знам какво разбираш под жужене де. При мен се чува много глухо потропване, неритмично и не всеки път се чува. Обикновено е на първа предавка, иначе на място и при мен ромоли, особено след пробег поне 20 км. да загрее и маслото в кутията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правих скоростна кутия преди година - смених 3 лагера.

От два месеца отново чувам жужене при ускорение в ниските обороти до ~2K оборота... :icon_censored: Чувам и леко къркорене на празен ход... като натисна съединителя изчезва (последното обикновено след дълъг път) Много съм разочварована от Митсу...

Нищо му няма...пробвай да го счупиш но и ти ще останеш изненадан/а от мъката, като Анди :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

имам ритмичен, отчетлив шум от ск.кутия, чиято честота се увеличава с оборотите. след като позагрее се превръща в гадно ромолене, има моменти когато изчезва. при натискане на съединител сущо изчезва. при движение по инерция с натиснат съединител се чува. смениха ми съединител и лагер на първичен вал, но шумът си остана. 1 и 2 влизат трудно понякога. монтьорът ми хвърли пясък в очите, казвайки , че ще изчезне с времето а и аз бързах, заминавайки за чужбина...е не изчезна. дано издържи още 5 000 км че да се прибера

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По инерция с натиснат съединител е лагер на някое колело колега.

Редактирано от stevensgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...