Andy Van Der Drift Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 (редакция) Причината не беше в ск. кутия. Тя е в супер състояние. Открих от какво е било :icon_clap: . Било е за 2-3 часа работа, ама толкова ми беше акъла. Почивката за :mitsu-smiley: приключи :icon_rock: .Благодаря на Милен, Пламен, Марин и Алекс. Супер сте! Редактирано 6 април 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Причината не беше в ск. кутия. Тя е в супер състояние. Открих от какво е било http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif . Било е за 2-3 часа работа, ама толкова ми беше акъла. Почивката за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif приключи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif .Благодаря на Милен, Пламен, Марин и Алекс. Супер сте! Не особено полезно мнениеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif И от какво е било - главини, карета, полуоски, дискове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Причината няма общо със ск. кутия и затова мнението ми е толкова безполезно. Само че мен като ме питат, ако знам, отговарям. Както и да е... Причината е ляво външно каре. Чува се много слабо и не винаги, като при рязък ляв завой, ако подам газ и съм на първа/втора предавка, леко се усилва/започва да се чува. Ако колата не беше толкова тиха няма да се чува. За сравнение, шумът от хвърляните от гумите в подкалниците камъчета, е оглушителен.Като го превъртам на ръка кълчейки го във всички посоки, има едно място, на което се усеща МНОГО ЛЕКО задържане. Движа го 30-40 сек. във всички посоки и се усеща на ръката за миг. И това се повтаря. Съчмите (6 на брой) не са наранени (направо светят). Не сме го избивали да го огледаме отвътре, тъй като няма да го сменям сега. По-важното е, че когато колата тръгне да върви (след 3000 оборота) не се чува изобщо, а като карам леко е от време на време - клопне 2-3 пъти, завърти се колелото 5-6 пъти, пак клопне и така... Виждал съм карета в трагично състояние. Тракат отвсякъде като ги подхванеш, но в движение нищо не се чува. Само като подадеш газ клопнат и като пуснеш рязко газта пак се обаждат. Друг е въпросът, че е на шумни автомобили, при които дори да падне една от вратите няма да разбереш. Е, силно казано... Вероятно отвътре има наранено ... някаква точица и като набере обороти, вече се застъпва и няма време да се обади. В интервала 20-40 км/ч може да се "хване" че съществува. Поне смених маслото в трансмисията (отново) и знам в какво състояние ми е колата. Левият кормилен накрайник има луфт, пък аз мислех че носач се обажда чат-пат..... Ще съм благодарен на ендо изречение с цената на този накрайник :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Причината няма общо със ск. кутия и затова мнението ми е толкова безполезно. Само че мен като ме питат, ако знам, отговарям. Както и да е... Причината е ляво външно каре. Чува се много слабо и не винаги, като при рязък ляв завой, ако подам газ и съм на първа/втора предавка, леко се усилва/започва да се чува. Ако колата не беше толкова тиха няма да се чува. За сравнение, шумът от хвърляните от гумите в подкалниците камъчета, е оглушителен.Като го превъртам на ръка кълчейки го във всички посоки, има едно място, на което се усеща МНОГО ЛЕКО задържане. Движа го 30-40 сек. във всички посоки и се усеща на ръката за миг. И това се повтаря. Съчмите (6 на брой) не са наранени (направо светят). Не сме го избивали да го огледаме отвътре, тъй като няма да го сменям сега. По-важното е, че когато колата тръгне да върви (след 3000 оборота) не се чува изобщо, а като карам леко е от време на време - клопне 2-3 пъти, завърти се колелото 5-6 пъти, пак клопне и така... Виждал съм карета в трагично състояние. Тракат отвсякъде като ги подхванеш, но в движение нищо не се чува. Само като подадеш газ клопнат и като пуснеш рязко газта пак се обаждат. Друг е въпросът, че е на шумни автомобили, при които дори да падне една от вратите няма да разбереш. Е, силно казано... Вероятно отвътре има наранено ... някаква точица и като набере обороти, вече се застъпва и няма време да се обади. В интервала 20-40 км/ч може да се "хване" че съществува. Поне смених маслото в трансмисията (отново) и знам в какво състояние ми е колата. Левият кормилен накрайник има луфт, пък аз мислех че носач се обажда чат-пат..... Ще съм благодарен на ендо изречение с цената на този накрайник http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif . Е, не се сърди сега, ама малко дзен беше последния пост или по точно като изказване на Йода от Междузвездни войни.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif "Кутия скоростна не е, каквото беше аз научих. И само мъдростта и опита ни занапред ще ни предпазят от таз дяволска кутия"http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Накрайникът ти струва около 100 лв. в Ратола, 50 долара са в САЩ без доставката. След смяна отиваш на реглаж. Има италиански и корейски карета, който добре държат на галант. Няма нужда от оригинални, които струват над 400 лв. доколкото си спомням. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Така и така изчетох цялата тема, да се "похваля" и аз с болеста на галант, 2.5 в6.....шум в скоростната кутия...Студена на свободна ромоли, натиснат съединител - спира шума, пуснат, пак почва. При движение - вие...Маслото в кутията е бистро като сълза...Ами това е!Диджея, мисля, е запознат с моя проблем....Предстои събаряне на кутията.....и оттам търсим един или 7-те лагера на първичния вал. :icon_hmm:Колата я имам от 3 месеца :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Така и така изчетох цялата тема, да се "похваля" и аз с болеста на галант, 2.5 в6.....шум в скоростната кутия...Студена на свободна ромоли, натиснат съединител - спира шума, пуснат, пак почва. При движение - вие...Маслото в кутията е бистро като сълза...Ами това е!Диджея, мисля, е запознат с моя проблем....Предстои събаряне на кутията.....и оттам търсим един или 7-те лагера на първичния вал. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifКолата я имам от 3 месеца http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifИмам ги, оригинални, по-скоро от 4-те лагера е някой или някои, иглените трудна работа да са уморени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Здравейте, всички!Аз съм бъдещ Галант собственик. Все още избирам Галант, и докато този момент дойде, карам Поло '92, двигател 1.1 - бензин. Въпросът ми е относно това Поло (ако модераторите сметнат, че е неуместно, да изтрият поста ми). Понеже виждам във ваше лице знаещи и можещи хора, исках да ви споделя моето притеснение и евентуален проблем.Преди около седмица скоростите започнаха да се сменят с по-голяма трудност от нормалното (мислех да сменям трансмисионно масло, но понеже ще сменям колата в скоро време, не ми се наливат пари в нея). НО изведнъж, от около 2-3 дни, скоростите започнаха да се сменят с невероятна лекота (по-леко от преди да се появи проблемът със затрудненото превключване), много е приятно, но и притеснително. И се чудех, дали това е някакво предзнаменование, че ск. кутията я чака ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 (редакция) По-скоро има проблем по лостовата система и сега нещо се е наместило (временно). Или ти е изтекло маслото (колкото и странно да звучи, това е първоначалния ефект при твоята кутия), вземи му провери поне нивото от пробката. Понякога случайно да иска да влезе задна вместо първа ? Редактирано 3 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 (редакция) По-скоро има проблем по лостовата система и сега нещо се е наместило (временно). Или ти е изтекло маслото (колкото и странно да звучи, това е първоначалния ефект при твоята кутия), вземи му провери поне нивото от пробката. Понякога случайно да иска да влезе задна вместо първа ?Проверих дали има теч от кутията - нямаше следи(нивото на маслото следва да го проверя утре). Задна вместо първа не се е случвало, но 2-3 пъти ми се случи да включа четвърта, вместо втора (но това го отдадох на изключително малкото съпротивление при смяната на скоростите). Редактирано 3 юни 2010 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Проверих дали има теч от кутията - нямаше следи(нивото на маслото следва да го проверя утре). Задна вместо първа не се е случвало, но 2-3 пъти ми се случи да включа четвърта, вместо втора (но това го отдадох на изключително малкото съпротивление при смяната на скоростите).Ами не, сигурно ти се е счупила една пружинка отдолу под лоста се намира и за това ти се движи сега така леко, ама както сам виждаш не селектва скоростите като хората. Това им е обичайно да има там изхабяване на тези коли. Разглоби около скоростния лост и огледай, по принцип се продават ремонтни комплекти за там. Вероятно проблема не ти е в скоростите ами по лостовата система. Кофтито е, че за една топка пластмасова има там ако трябва да се сменя тя е 6лв ама се свалят гърнетата и се бърка отдолу. Успех ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Ами не, сигурно ти се е счупила една пружинка отдолу под лоста се намира и за това ти се движи сега така леко, ама както сам виждаш не селектва скоростите като хората. Това им е обичайно да има там изхабяване на тези коли. Разглоби около скоростния лост и огледай, по принцип се продават ремонтни комплекти за там. Вероятно проблема не ти е в скоростите ами по лостовата система. Кофтито е, че за една топка пластмасова има там ако трябва да се сменя тя е 6лв ама се свалят гърнетата и се бърка отдолу. Успех ;)Благодаря, вери мъч. Утре почивам и ще опитам да отстраня проблема.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 дойде времето и на моята кутия... та в понеделник ще я разглабяме с един приятел да видим точно кой и какъв лагер.Та въпроса е лесно ли се намират лагери и някой от форума предлага ли ги и на какви цени вървят горе долу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 (редакция) Едно време мисля, че някои от форумните майстори ги имаха. По принцип лагерите са специфични и не е достатъчно да отговаря само размера. Ако никой няма в момента, питай в Ратола за такива в оригинални опаковки. Виж си и синхронизаторите и абсолютно всички лагери, после да не се налага да отваряш кутията по няколко пъти. На мен сега вероятно е дошъл момента на иглените лагери, че на първа и втора понякога леко шуми в движение, а ако не е от тях или друг лагер филма ще е голям... Редактирано 20 септември 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 дойде времето и на моята кутия... та в понеделник ще я разглабяме с един приятел да видим точно кой и какъв лагер.Та въпроса е лесно ли се намират лагери и някой от форума предлага ли ги и на какви цени вървят горе долу.Mario 64 има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Лагери има, само големия на първичния вал беше с поръчка за другия ден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Цените им знаят ли се? Или къде може да ги видя от любопитство? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Общо взето никъде. Цените по разни сайтове обикновено се различават с тези за България, освен това се и променят. Най-добре, когато ти потрябва нещо да питаш тогава някой от дилърите на :mitsu-smiley: или форумните майстори за наличност. Има и цели комплекти в e-bay но в повечето случаи не се знае с какъв произход са и дали лагерите не отговарят само по размер, а да са с други параметри и производители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 2 лагера смених аз, единия от които големия лагер на първичния вал за общата сума от около 60лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Правих скоростна кутия преди година - смених 3 лагера.От два месеца отново чувам жужене при ускорение в ниските обороти до ~2K оборота... :icon_censored: Чувам и леко къркорене на празен ход... като натисна съединителя изчезва (последното обикновено след дълъг път) Много съм разочварована от Митсу... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Взех моя мицубони с глухо тропкане на първа скорост. Чух го откакто го платих и му завих номерата да си вървя у дома. Установих че и на втора и трета го има. Отваряхме кутия - здраво всичко. И до ден днешен този "шум" си го има, но вече не му обръщам внимание. Минал съм 30 000 км. и нищо не се е променило. Даже опитвах да счупя кутията или диференциала - исках нещото да се взриви и да си покаже кое е било, но само заоблих 17-ките и изгорих сума бензин да давам газ. Не знам какво разбираш под жужене де. При мен се чува много глухо потропване, неритмично и не всеки път се чува. Обикновено е на първа предавка, иначе на място и при мен ромоли, особено след пробег поне 20 км. да загрее и маслото в кутията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Правих скоростна кутия преди година - смених 3 лагера.От два месеца отново чувам жужене при ускорение в ниските обороти до ~2K оборота... :icon_censored: Чувам и леко къркорене на празен ход... като натисна съединителя изчезва (последното обикновено след дълъг път) Много съм разочварована от Митсу...Нищо му няма...пробвай да го счупиш но и ти ще останеш изненадан/а от мъката, като Анди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 26 септември 2012 Сподели Публикувано 26 септември 2012 Проблема е решен,нови лагери на ск.кутия и нов съединител к-т Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 26 април 2015 Сподели Публикувано 26 април 2015 имам ритмичен, отчетлив шум от ск.кутия, чиято честота се увеличава с оборотите. след като позагрее се превръща в гадно ромолене, има моменти когато изчезва. при натискане на съединител сущо изчезва. при движение по инерция с натиснат съединител се чува. смениха ми съединител и лагер на първичен вал, но шумът си остана. 1 и 2 влизат трудно понякога. монтьорът ми хвърли пясък в очите, казвайки , че ще изчезне с времето а и аз бързах, заминавайки за чужбина...е не изчезна. дано издържи още 5 000 км че да се прибера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 (редакция) По инерция с натиснат съединител е лагер на някое колело колега. Редактирано 27 април 2015 от stevensgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.