Премини към съдържание

Спирачни апарати


Препоръчано мнение

Сложих на галанта едни 17" джанти, почти прозрачни, така да се каже виждат се спирачните апарати и дисковете. Та въпроса ми е с каква боя и каква е технологията на боядисване на тези детайли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сложих на галанта едни 17" джанти, почти прозрачни, така да се каже виждат се спирачните апарати и дисковете. Та въпроса ми е с каква боя и каква е технологията на боядисване на тези детайли?

Ако си решил да ги предпазиш от ръжда, но и да изглеждат добре: http://www.novostroy.net/zinga/zinga.htm - разбира се преди това е нужно малко обработка с Оловен миниум - в една тема за ръждата бях писал от къде съм го купил!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли предложение какъв цвят да направя главините? Цветът на колата се вижда от аватара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сложих на галанта едни 17" джанти, почти прозрачни, така да се каже виждат се спирачните апарати и дисковете. Та въпроса ми е с каква боя и каква е технологията на боядисване на тези детайли?

Колега, аз лично моите ми се наложи да ги разглобявам за профилактика, че задържаха! И така и така ги бях свалил и разглобил, и си викам бе дай да ги боядисам, купих си един високо температурен спрей от "Бриколаж" черен матов, дават го че държи до 600 градуса, две телени четки за бормашина. Изчистих ръждата внимателно като се пази леглото на цилиндъра и резбите за болтовете, после малко играчка с хартиено тиксо да запуша там където не трябва да има боя и смело пръскане, резултата беше задоволителен, за сега не е мръднала боята, а и няма следи от ръжда. Навъртял съм около 2000 км вече предимно градско каране. Поздрави и успех с начинанието! О, забравих - доста е пипкаво и изнервящо! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли предложение какъв цвят да направя главините? Цветът на колата се вижда от аватара.

Може със сребрист цвят, нещо от рода на никела (лъскаво). Аз така си направих на каризмата, както каза човека, дето ми ги прави - "червеното вече не е на мода, слагай сребристо" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може със сребрист цвят, нещо от рода на никела (лъскаво). Аз така си направих на каризмата, както каза човека, дето ми ги прави - "червеното вече не е на мода, слагай сребристо" :)

 

И аз съм за сребрист цвят, и смятам да боядисам моите апарати такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Щом вашите са сиви, моите пък ще бъдат червени :rolleyes: :

 

Снимка 1

Спреят се вижда на масата. Дават го специален за спирачни апарати (устойчив на температура).

 

Снимка 2

 

Търкал съм с шкурка 80, след това с ъглошлайфче с диск с шкурки и после със 120-ка. След това почистих и намазах с преобразувател на Вюрт. Станаха лилаво-черни и се образува нещо като лаково покритие. После със спрея (12 лева 400 мл) една ръка с идеята да пръсна още поне една, но пробвах на единия супорт и взе да надига първия слой. Оставих ги да висят ден и половина преди втората ръка, а на етиката даваха 6 часа, което трябва да е пълно изсъхване с цел точно да не вдига долния слой боя. Така че остават така.

Взех гумички за апаратите - 4 О-пръстени за вътре при буталцата, защитни маншони на 4-те бутала плюс 4 зегерки и 4 гофрирани маншончета за болт-водачите. Имам специална смазка за болт-водачи. Някаква руска в малка бяла тубичка може би 25-30 ml. Снабдих се с 2 диска АТЕ 294 мм, пробиха ми ги на 4 дупки че бяха с 5х114 и остава да се сглоби на колата, което ще е другата седмица. Надявам се супортите да са от вр4. То ще си каже като сваля един от тези на колата. Един мъж попита от какъв бус са тези железа :) . 4-те тежат 11.7 кг. Може би ще взема и накладки АТЕ, както и спирачна течност.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втори дубъл тогаз.

диск 294

с апарат и супорт

 

Я се вижда, я не, ми да кажа защо се хванах да боядисвам по спирачките. От юли м.г. търся супорти за 2-буталните апарати със здрави легла. Не намерих здрави. Взех от вр4 апарати и супорти с водачите. Телена четка, флекса, шкурки и боя. Поначало не исках да са червени, но щото нее на мода, а защото не ми харесва на виолетовия цвят на ламарините. Видях на снимка един вр4 със същия патладжан перлен металик с червени 3-бутални брембота с бели надписи и взе че ми харесА. Занесох се в Плевен за боя. Исках цвят, който не мога да кажа точно какъв е. Само си го представях и ровех из ветрилата. На мазерати куатропорте съм го видял цвета и го търсех по спомени. Там позволих да ме убедят, че тази боя ще падне и ми дадоха един "червен" спрей. Бях чел добри отзиви точно за него и си казах "стига съм карал тракайки като трамвай ми да го наривам тва с лопатата и газ". Така ми беше писнало от кривите дискове и това траканИЕ, че вече щях да ги слагам както са ожулени и безцветни.

Този спрей НЕ го препоръчвам. И за ограда не стааа. Първо: много лесно се стича. Второ: съхне с дни. Трето: втория слой надига първия, а с един не мож покри нищо щото се стича - е затва. Според мен е боклук. 12 грешно дадени пари. За спирачки бил ... таратанци. Ама свърши тя, вече са червени.

Вчера ги сложих, обаче не можах да тествам още ли трака. Нямаше кой да ми асистира в обезвъздушаването на спирачките. Днес ако намеря някой, може и да покарам пък дано остана доволен. Надявам се всичко да е наред. Предстои да направя и задните. Там ще има и боядисване на дисковете (ръждичка и малко гримиране).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...