Премини към съдържание

Тъп въпрос


Препоръчано мнение

Покажи ми, но ела първо да ти откача аз бензиновата помпа...

А аз после ще ти покажа, как върви същият галант на бензин... :P

И преди да продължиш спора, виж с каква калоричност е газта и с каква бензина, и тогава ми обяснявай, как вървят еднакво и на газ, и на бензин...

Заповядайте господин "дизелко" :D да врътнеш едно кръгче на следващата среща и тогава ще поспорим, а може и да си организираме и тест............

И преди да продължиш спора, запознай се с новите технологии на впръскване на LPG (или пропан бутана) - LPI и тогава ми обяснявай че не вървяла.............

И за да е сериозен спора, върви малко повече от Галант 2.0 бензин, на който никога не е имал газова уредба.......... и разхода е.............смешен. Естествено стига да нацелиш правилната бензиностанция с правилното съотношение пропан-бутан........ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Покажи ми, но ела първо да ти откача аз бензиновата помпа...

А аз после ще ти покажа, как върви същият галант на бензин... :P

И преди да продължиш спора, виж с каква калоричност е газта и с каква бензина, и тогава ми обяснявай, как вървят еднакво и на газ, и на бензин...

Марине, с течна газ върви добре наистина. Което не е въпросът в тази тема де. Най-добре май върви 2,5 мотора... А на колегата му препоръчвам да си вземе от тези новите А8-ци с 4,2 дизеловите мотори. Направо нечовешка, за около 100 000 евра получаваш половин гарсониера с над 300 коня, която гори около 10 на сто извънградско... с постоянна скорост 200 :rolleyes: И стига сте си ги мерили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине, с течна газ върви добре наистина. Което не е въпросът в тази тема де. Най-добре май върви 2,5 мотора... А на колегата му препоръчвам да си вземе от тези новите А8-ци с 4,2 дизеловите мотори. Направо нечовешка, за около 100 000 евра получаваш половин гарсониера с над 300 коня, която гори около 10 на сто извънградско... с постоянна скорост 200 :rolleyes: И стига сте си ги мерили.

Естествено че не е въпроса там.............. моята върви много добре, а в същото време дава по 7-8 лв./100км софийско градско, когато един дизелов Галант ги направи, нека ми се обади - разбира се не крадена нафта, а купена като бял човек от бензиностанциите............ освен това нито трака, нито пуши, нито тресе волани, купета и т.н............. върви доста прилично, но не е нищо особено.......... и върви единствено заради турбото, което има..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и върви единствено заради турбото, което има..........
Заради турбото, ама си върви.... :lol: Дай сега заради вас, и турбото да му махнем... :P

И защо смяташ винаги разхода с нафта от колонка, а твоят на газ... Да не би Японеца да ти е турил газов двигател? :D

Както и да го смяташ, твоите 100 км. са по-скъпи от моите, с нафта на 1.20 лв и 5/100 извънградско... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заради турбото, ама си върви... :lol: Дай сега заради вас, и турбото да му махнем... :P

И защо смяташ винаги разхода с нафта от колонка, а твоят на газ... Да не би Японеца да ти е турил газов двигател? :D

Както и да го смяташ, твоите 100 км. са по-скъпи от моите, с нафта на 1.20 лв и 5/100 извънградско... :icon_dance:

Ами не си прав и тук.............. 1.20 лв.(крадена при това) х5л = 6.00лв/извънградско и то натискайки педала на газта като за бог да прости............. а моята в софийско градско дава 8 лв./100км.................. мисля че е излишно да споменавам разхода извънградско при този режим на работа..........

И японеца не е турил газов мотор, но доста непретенциозен мотор, идеално пасващ за всяка газова инсталация..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде бе............. сигурен ли си в това твърдение??? Май ще трябва да ти покажа един 2000 кубиков Галант на газ как прави тия понита в пантери.........

И колко човекочаса отне това, понеже драгия зрител, едва ли би постигнал това сам. :rolleyes: При теб дори и хипотетично да приемем, че е така това, в масовия вариант, може и да се окаже частен случай. Замисли се, кой има твоите познания по въпроса за газта и конкретния мотор, та да достигне това ниво. Може би много малко хора... И при мен последно средния разход беше 6.5 /100 на цена 1.50 лв за литър, което съответно е 9лв на 100. Ако трябва да се калкулира и газовата инсталация в крайната цена, мембрани, бензин, диагностика, свещите, кабелите, дистрибуторните капачки, евентуално бобини и комутатори и т.н неща, необходими за обслужване и имащи нужда от подмяна доста по-често отколкото при дизела, може би разходите са едно към едно на 50 000км пробег. Трудно е според мен да се каже в случая кой мотор е с по-малък разход. При бензина има и риска, ако газовата уредба не е достатъчно качествена или е грешно поставена, да станеш абонат на някой сервиз, което едва ли е за предпочитане. Всъщност, много са факторите и в двата случая. По-добрия вариант е по-читавия в крайна сметка. Дано човека пуснал темата, намери такъв!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, Марио, 1.8TD не е 75к.с, а е 66 KW. Ако не знаеш да си го сметнеш, аз ще ти кажа. Умножаваш го по 1.36 на КW и това е 90 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, Марио, 1.8TD не е 75к.с, а е 66 KW. Ако не знаеш да си го сметнеш, аз ще ти кажа. Умножаваш го по 1.36 на КW и това е 90 коня.
Така ли те излъгаха, като ти го продадоха, че е 66 киловата.... :lol: Не е 66, а е 55... Ако искаш си ги сметни сега 55 х 1.36, че аз не мога да смятам, и после сравни резултата с това, което пише в тази таблица http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/galant/ - за 1.8 TD (Е34А) - (75 Нр.)

Ако не знаеш какво е Нр - Н идва от Horsе (кон) а р - от power (сила)...

И другият път преди да пишеш каквито и да било твърдения, провери първо каталозите, а не да говориш каквото си дочул от някъде, защото така подвеждаш и други потребители... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И колко човекочаса отне това, понеже драгия зрител, едва ли би постигнал това сам. :rolleyes: При теб дори и хипотетично да приемем, че е така това, в масовия вариант, може и да се окаже частен случай. Замисли се, кой има твоите познания по въпроса за газта и конкретния мотор, та да достигне това ниво. Може би много малко хора...И при мен последно средния разход беше 6.5 /100 на цена 1.5лв за литър, което съответно е 9лв на 100 . Ако трябва да се калкулира и газовата инсталация в крайната цена, мембрани,бензин, диагностика, свещите, кабелите, дистрибуторните капачки, евентуално бобини и комутатори и т.н неща необходими за обслужване и имащи нужда от подмяна доста по-често отколкото при дизела, може би разходите са едно към едно на 50 000км пробег. Трудно е според мен, да се каже в случая, кой мотор е с по-малък разход. При бензина, има и риска, ако газовата уредба не е достатъчно качествена или е грешно поставена, да станеш абонат на някой сервиз, което едва ли е за предпочитане. Всъщност, много са факторите и в двата случая. По-добрия вариант е по-читавия в крайна сметка. Дано човека пуснал темата, намери такъв !

Ами и ти не си прав............. предпочитам да сменям на 20 хил. км. свещи, и на 60 хил. км. кабели, отколкото да правя спукани глави, разход на вода и т.н. и да сменям нагр. свещи през 50 хил. км............ освен това нафтата е пълен боклук (и то не само в БГ) и на 100 000км. дори и нашите :mitsu-smiley: където не са претенциозни откъм гориво (щото ела да видиш един Комън рейл на 100 000 км. какви "чудеса" стават при него и къде една дюза му струва 700-800лв.) пак се затлачват и си трябва намеса, т.е. дюзи, разпръсквачи и т.н.

Освен това само дрънчащия звук и вибрации на дизела ме карат да си взема бензинов мотор............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ускорението на дизеловия мотор 0-100 12.8 сек. http://www.autoban.by/catalog/c93/id1025/mod6238

 

Модель 2.0 16V 2.5 V6 24V 2.0 TD

Рабочий объем двигателя, куб. см 1997 2498 1998

Мощность, л.с. при об/мин 136/6000 163/5750 90/4500

Максимальный крутящий момент, Нм при об/мин 178/4500 223/4500 202/2500

Время разгона 0-100 км/ч, с 9,7 8,2 н.д.

Максимальная скорость, км/ч 210 225 180

Расход топлива по методике EU, л/100 км 6,4/11,4 6,7/13,0 6,0/8,0

 

Хайде сега кажете, че не бил муден 12.8 от 0-100 макс. скорост - 180км/ч. Още повече макс. въртящ момент достъпен от 2500, а не от 2000 оборота. Не съм гледал графиките за въртящия момент, но 3 сек са си голяма разлика в ускорението между сравняваните двигатели. А на газ пак казвам на тези, които не са карали, нека не спорят дали върви, колко върви и колко гори /говоря за газов инжекцион/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал графиките за въртящия момент, но 3 сек са си голяма разлика в ускорението между сравняваните двигатели. А на газ пак казвам на тези, които не са карали, нека не спорят дали върви, колко върви и колко гори /говоря за газов инжекцион/.
Ами погледни ги и графиките, виж им и доускоренията от 60/80 км/ч и т.н... и тогава кажи че е муден.

Колегата mitsubishifen говореше колко било лесно изпреварването с бензиновия галант... А изпреварването е доускорение.

Колегата, дето пусна темата, не вярвам да ходи на пистата за драг с тази кола, така че от 0 до 100 - не вярвам да го бъркат 3 секунди.

Единственото предимство на бензиновия е, че има 20 км/ч. по-висока макс. скорост, но пък я достига много по-бавно от дизела.

Но не мисля, че колегата ще ходи на рали с този галант... А ако го търси за драг и за рали, още в първият си пост съм му писал - 2.5 V6...

 

А относно газта, винаги съм готов да поспорим.....

Виж във този клип, как галант 2.0 V6 си пълни километража

...

А сега за домашна работа, имаш да намериш същият галант, който на газ да върви толкова. :icon_thumbup:

 

Успех с търсенето...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами погледни ги и графиките, виж им и доускоренията от 60/80 км/ч и т.н... и тогава кажи че е муден.

Колегата mitsubishifen говореше колко било лесно изпреварването с бензиновия галант... А изпреварването е доускорение.

Колегата, дето пусна темата, не вярвам да ходи на пистата за драг с тази кола, така че от 0 до 100 - не вярвам да го бъркат 3 секунди.

Единственото предимство на бензиновия е, че има 20 км/ч. по-висока макс. скорост, но пък я достига много по-бавно от дизела.

Но не мисля, че колегата ще ходи на рали с този галант... А ако го търси за драг и за рали, още в първият си пост съм му писал - 2.5 V6...

 

А относно газта, винаги съм готов да поспорим.....

Виж във този клип, как галант 2.0 V6 си пълни километража

...

А сега за домашна работа, имаш да намериш същият галант, който на газ да върви толкова. :icon_thumbup:

 

Успех с търсенето...

Моя по километраж на газ вдигна 220 км/ч (вярно - по леко нанадолнище, по магистралата след отбивката за Велинград.............. и това ако му се вика надолнище пак добре, но мисля че си е равен участък). На бензин не съм я пробвал, но факт е, че на газ върви по-добре от всеки един бензинов еквивалент......... и още нещо - аз си минавам 100 км. в София за 7-8 лв., а ти ще ги минеш за 14 лв. .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако можеш да ги покажеш, го направи, защото аз не мога да ги намеря.

 

Сравненията на доускорение се правят от 80 до 120 на 4-та и 5-та. Е много ясно, че на тези скорости дизела ще ускори по-добре. Но както винаги има едно голямо НО. От 80 до 120 спокойно си караш на 3-та с бензиновия мотор, а защо не и 2-ра /не съм пробвал дали залепя 120 - Колта на 110+ изключва/. Виж дали можеш да намериш подобно сравнение и тогава може да се говори за доускоряване. Според мен от 80км/ч до 120 при натискане в малките предавки /не от 5-та/ бензиновия мотор ще му разкаже играта на тая печка. Така че на хартия тестовете за доускорение са едно, а на практика е съвсем друго.

 

Що се отнася за този, дето си пълни километража мога само да кажа какво от това? Първо - никъде не пише, че не е на газ :icon_thumbup:

Второ - сложи си едни 13-ки с ниски гуми и ти ще го напълниш :icon_thumbup:

Трето - ако е на бензин :icon_thumbup: от къде знаеш, че с газова уредба пак няма да го напълни.

Четвърто - аз като казвам че няма разлика във вървенето, говоря от собствен опит, а не от някакви клипчета и остаряли разбирания. Карам с газов инжекцион от почти 2 години. Колата си върви максимална скорост 200 както на бензин, така и на газ /не иска повече/. В ускорението разлика няма /дори при хубава газ сравнена с А95 ускорението с газ е по-добро/. Както обаче казах в по-горните постове: толкова хубава газ се уцелва рядко, а при лоша газ сравнена с лош бензин предимството е за бензина. На бензин колата изключва на 6700об/мин, на газ на 7200об/мин.

 

Това са фактите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

оя по километраж на газ вдигна 220 км/ч (вярно - по леко нанадолнище, по магистралата след отбивката за Велинград.............. и това ако му се вика надолнище пак добре, но мисля че си е равен участък). На бензин не съм я пробвал, но факт е, че на газ върви по-добре от всеки един бензинов еквивалент......... и още нещо - аз си минавам 100 км. в София за 7-8 лв., а ти ще ги минеш за 14 лв. .........

Пламене, при теб е така, но ти си избрал каква система да си сложиш, поддържаш си я и си я настройваш, за да достигнеш такива стойности. Да, но ти си така и не можем да съдим толкова общо за всички 2.0 с ГИ, че са така или ще са така, понеже монтирането на АГУ си е интервенция по мотора и всичко може да стане в последствие. В общи линии при всички е различно. Разхода може да е различен, да не върви толкова или да има постоянно проблеми, свързани с тази АГУ. Пускал съм теми за 2.5 с допитване какъв е разхода им на газ и стойностите бяха абсолютно различни. Така че, не можем да твърдим... 2.0 на газ гори толкова и върви толкова или да ползваме някой като критерий, защото нещата са много относителни. При дизела нещата са ясни. Там се гледат каталожните данни и това, което важи за един, важи за всички. На мен разхода ми е бил до 9 максимум зимно време. Иначе средно 7-8, което на тези цени е около 12-13 лв. Да приемем, че 2.0 гори 8-9лв на 100, тоест имаме разлика от 4 лв на 100 км или 400 лв за 10 000. В крайна сметка грубо на 50 000 км, ще имаме 2000 лв спестени за ГИ. Един качествен газов инжекцион е 1300лв., като включим и останалите неща свързани с обслужването на този мотор, като свещи, кабели и т.н., мисля че нещата ще излязат равни. И то ако приемем, че тази АГУ тези 50 000 км няма да прави никакви проблеми, които да са свързани с диагностика и ремонти, т.е. идеалния случай. Аааа, забравих, че ти сипваш и бензин, понеже не може да се кара само на газ. :)

Знаеш мнението ми за дизеловия мотор и не се опитвам да кажа, че е чудо на техниката или че върви много, но пък е непретенциозен и не се занимаваш с нищо по него. Може да тресе, но пък няма да ме тресе мен, че не иска да върви на бензин или пък че прекъсва. А не е като да не се срещат такива проблеми и то често.

 

 

Ами ако можеш да ги покажеш, го направи, защото аз не мога да ги намеря.

Сравненията на доускорение се правят от 80 до 120 на 4-та и 5-та. Е много ясно че на тези скорости дизела ще ускори по-добре. Но както винаги ма едно голямо НО. от 80 до 120 спокойно си караш на 3-та с бензиновия мотор, а защо не и 2-ра /не съм пробвал дали залепя 120 - Колта на 110+ изключва/. Виж дали можеш да намериш подобно сравнение и тогава може да се говори за доускоряване. Според мен от 80км/ч до 120 при натискане в малките предавки /не от 5-та/ бензиновия мотор ще му разкаже играта на тая печка. Така че на хартия тестовете за доускорение са едно, а на практика е съвсем друго.

Това са фактите.

Е нали говорим за доускорение и с коя кола по-лесно ще се изпреварва... Пак почваме да влизаме в спорове, коя е по-добра от 0-100 и т.н. и коя на кого ще разкаже играта. И двата мотора са за спокойни шофьори. Нали става въпрос за работен диапазон и за нормално шофиране. Ако ги смъкваш така предавките, се оказва , че това което с дизела ще е нормално шофиране, при теб ще е 20/100 разход на газ, а представям си, ако печката реши да кара по-динамично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в интерес на истината откакто съм я взел - 65 000 км. пробег и само една помпа правих, и то Милен я прави.......... след това аз само си настроих АГУ-то (имам си софт вече и става през ОБД-то) и от тогава тази кола не я пипам.......... е, сега по спешност смених лагер предна главина, нооо.........

И сега е момента да подхвърля, че "колата ми се продава" :D :D

 

Естествено че не се продава, иначе какво ли ще карам вече я........? :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................, иначе какво ли ще карам вече я........? :mad:

 

:icon_thumbup:

 

http://www.japan-partner.com/images/16bfd8fcb1/mitsubishi-galant-59b78b9d1c.jpg

 

Mitsubishi Galant VR-4 TYPE V TWIN TURBO

Stock No: 10160

Available

Export size: 11.56 m3

Price: USD 4,053

FOB Price: USD 4,579

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup:

 

http://www.japan-partner.com/images/16bfd8fcb1/mitsubishi-galant-59b78b9d1c.jpg

 

Mitsubishi Galant VR-4 TYPE V TWIN TURBO

Stock No: 10160

Available

Export size: 11.56 m3

Price: USD 4,053

FOB Price: USD 4,579

 

:link:

 

Ах лелееее, красавец :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е нали говорим за доускорение и с коя кола по-лесно ще се изпреварва... Пак почваме да влизаме в спорове коя е по-добра от 0-100 и т.н. и коя на кого ще разкаже играта. И двата мотора са за спокойни шофьори. Нали става въпрос за работен диапазон и за нормално шофиране. Ако ги смъкваш така предавките се оказва, че това което с дизела ще е нормално шофиране, при теб ще е 20/100 разход на газ, а представям си ако печката реши да кара по-динамично.

 

Колега, точно този пост, който си цитирал никой не коментира за ускорение 0-100. 20 на 100 за едно изпреварване и то ако ти трябва бързо. Това е моментен разход. Аз като карам на баща ми дизелака много често си го залепям на 18-20 при изпреварване. То като му смачкаш газта и борда откача. А точно тази печка, за която говорим в темата колко по-динамично може да кара. Не искам да оставям впечатлението, че съм противник на дизеловите мотори. Напротив. Но точно този 90-конен мотор на това купе. Дайте примерно D-CAT-а на Тойота и кажете, че това е един наистина хубав дизел или 2.0 литровия комън рейл на БМВ или използвания в лансера двигател на ФВ. Но да се хвали нещо толкова куцо според мен е несериозно. И ако погледнем книжките - да, има 202 въртящ момент срещу 178 /не помня точно/, но бензинката си е с 46 коня отгоре. Ясно че не конете са всичко, но не превъзнасяйте толкова въртящият момент. Още повече разликата във въртящият момент не е толкова голяма /да не кажа въобще/, докато разликата в конските сили си е с 50% отгоре за бензина.

 

ПП: Много обичам да давам сравнения от Формула 1 като се спори за коли кое е по-ефективно: Защо ли са бензинови моторите там? Може би са си по-бързи :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ах, интересно се получава. VR-4 няма да карам, но едно БМВ 530d със 193 к.с. ще ми пасне екстра. Наистина сравняваме стари технологии и разработки, но нали това имаме засега. Не ми е особено приятно от 2000 дизел да вадят серийно 163 коня, пък аз с V6 и 500 сс отгоре, че и на бензин, да съм с толкова. Даже онова по-добре върви, по-малко харчи... и т.н.

Ако не се лъжа в шампионата за туристически автомобили SEAT-ите са дизели и си карат наравно с бензиновите. Даже и ги побийват чат-пат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.П.: Много обичам да давам сравнения от Формула 1 като се спори за коли кое е по-ефективно: Защо ли са бензинови моторите там? Може би са си по-бързи :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:
Да ти отговоря тогава...

Защото във Формула 1 цялото състезание трае час и половина на максимални обороти, и след състезанието мотора се изхвърля....... А някои даже и по време на състезанието.....

Сега и аз да те попитам... Защо на 24-те часа на Ле Ман, където се кара цяло денонощие на макс. една печка им разказа играта.... :)

Толкова ли не могат да вземат една бегачка от Формулата, да покаже на печките как върви бензинов мотор, ама първите 2-3 часа...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата започва да се измества, но да поясня че във Формула 1 с един двигател се кара 4 състезания включително и тренировките. Едно състезание заедно с тренировки и квалификации е над 6 часа. Тоест повече от 24 часа изкарва този мотор, като разбира се не е натоварен на 100% през цялото време. Като цяло изказването за болид от Ф1 в Ле Ман беше неточно, а и едва ли един болид от Ф1 ще трябва да е натоварен на 100% за да спечели, но това е в сферата на догадките. Дадох пример с Ф1, защото там се правят иновации, които след години се взаимстват в автомобилостроенето както сега ще стане с KERS-a. След години серийните коли ще бъдат оборудвани с подобен тип система.

 

Това че на Ле Ман печка е победила значи ли че дизеловите са по-добри? Защото следващият път може да не е дизелова, нали? А и това че дизел е спечелил накарало ли е всички останали да си сложат дизелови мотори. Най-бързите коли в света ползват бензинови мотори. Така наречените супер коли серийно производство ползват бензинови мотори. Пак идва въпросът защо ли?

 

П.П.: Просто сравнението 136 кс срещу 90 и 178 нм срещу 202 може да се спечели от дизелът само откъм икономия на гориво /не че е малко/. Във всяко друго отношение бензинката е по-добре. Така че ако не ти се слага газ и искаш да ти е евтино, купи си дизел. Ако ти се слага газ купи си бензин. Даже и на газ да идва с 1лв на 100км по-скъпо, пак е по-добре. Аз лично не знам как стои въпроса с амортизирането на мотора като е на газ, но все пак никой няма да се женим за колите си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде спрете се бре, като в детската градина сте: "Моята количка е по-бърза от твоята, защото е червена" :hysterical:

И дизела, и бензина си имат своите плюсове и минуси, така че спора е безмислен и трудно някой може да излезе като победител от него. :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли да обяснявам, че дори и да е с 46 к.с., бензина разполага с тях чак към 4000 оборота. В същия диапазон, в който дизела си има всичките си 90, т.е. м/у 2300-4000, когато турбото е в надув, в този диапазон бензина не разполага с 136 к.с. посмъртно, най-много да са 100. Никой не си кара колата в 4000 оборота, за да говорим че е 136 к.с., а и какъв разход би имала тогава? Карал съм и единия, и другия мотор и съществена разлика не намирам в динамиката. Стига сте вадили каталожни данни, след като там нещата само на хартия са така. Дизела си върви в тези обороти достойно и има доста добро доускорение, докато бензина го няма никакъв в ниските, но пък си ускорява доста плавно и приятно. Най -голямата разлика в случая е разхода на гориво, но за това съм писал по нагоре как стоят нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най -голямата разлика в случая е разхода на гориво, но за това съм писал по нагоре как стоят нещата.
Що бе, и разликата в данъка си я бива... Аз вчера платих цели 37 лв. данък... :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана на нищо вече като взеха и други марки да се сравняват и Формула 1, и Ле Ман...

Така че и аз ще дам своя принос :)

 

Световен рекорд за средна скорост за изминаване на 100 000 км, включително спирането за зареждане и обслужване поставен 1989 г. от новото тогава Субару Легаси 2.2 и е 223 км/ч! Изминати 100 000 км за 19 дена :) До тогава е бил на Сааб 213 км/ч.

 

http://www.drive.subaru.com/Spr09/Spr09_20years.htm

 

2005 г. този рекорд е бит от Мерцедес с дизелов двигател, но тъй като е различен двигателя, остава на Субару рекорда в съответната категория и подкатегория международен рекорд.

 

 

 

П.П. Така че дизели преди 2005 не ми хвалете :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...