DJ Tymbi Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Покажи ми, но ела първо да ти откача аз бензиновата помпа...А аз после ще ти покажа, как върви същият галант на бензин... :P И преди да продължиш спора, виж с каква калоричност е газта и с каква бензина, и тогава ми обяснявай, как вървят еднакво и на газ, и на бензин...Заповядайте господин "дизелко" :D да врътнеш едно кръгче на следващата среща и тогава ще поспорим, а може и да си организираме и тест............И преди да продължиш спора, запознай се с новите технологии на впръскване на LPG (или пропан бутана) - LPI и тогава ми обяснявай че не вървяла.............И за да е сериозен спора, върви малко повече от Галант 2.0 бензин, на който никога не е имал газова уредба.......... и разхода е.............смешен. Естествено стига да нацелиш правилната бензиностанция с правилното съотношение пропан-бутан........ :icon_bye: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Покажи ми, но ела първо да ти откача аз бензиновата помпа...А аз после ще ти покажа, как върви същият галант на бензин... :P И преди да продължиш спора, виж с каква калоричност е газта и с каква бензина, и тогава ми обяснявай, как вървят еднакво и на газ, и на бензин...Марине, с течна газ върви добре наистина. Което не е въпросът в тази тема де. Най-добре май върви 2,5 мотора... А на колегата му препоръчвам да си вземе от тези новите А8-ци с 4,2 дизеловите мотори. Направо нечовешка, за около 100 000 евра получаваш половин гарсониера с над 300 коня, която гори около 10 на сто извънградско... с постоянна скорост 200 :rolleyes: И стига сте си ги мерили. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Марине, с течна газ върви добре наистина. Което не е въпросът в тази тема де. Най-добре май върви 2,5 мотора... А на колегата му препоръчвам да си вземе от тези новите А8-ци с 4,2 дизеловите мотори. Направо нечовешка, за около 100 000 евра получаваш половин гарсониера с над 300 коня, която гори около 10 на сто извънградско... с постоянна скорост 200 :rolleyes: И стига сте си ги мерили.Естествено че не е въпроса там.............. моята върви много добре, а в същото време дава по 7-8 лв./100км софийско градско, когато един дизелов Галант ги направи, нека ми се обади - разбира се не крадена нафта, а купена като бял човек от бензиностанциите............ освен това нито трака, нито пуши, нито тресе волани, купета и т.н............. върви доста прилично, но не е нищо особено.......... и върви единствено заради турбото, което има.......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 и върви единствено заради турбото, което има..........Заради турбото, ама си върви.... :lol: Дай сега заради вас, и турбото да му махнем... :P И защо смяташ винаги разхода с нафта от колонка, а твоят на газ... Да не би Японеца да ти е турил газов двигател? :D Както и да го смяташ, твоите 100 км. са по-скъпи от моите, с нафта на 1.20 лв и 5/100 извънградско... :icon_dance: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Заради турбото, ама си върви... :lol: Дай сега заради вас, и турбото да му махнем... :P И защо смяташ винаги разхода с нафта от колонка, а твоят на газ... Да не би Японеца да ти е турил газов двигател? :D Както и да го смяташ, твоите 100 км. са по-скъпи от моите, с нафта на 1.20 лв и 5/100 извънградско... :icon_dance:Ами не си прав и тук.............. 1.20 лв.(крадена при това) х5л = 6.00лв/извънградско и то натискайки педала на газта като за бог да прости............. а моята в софийско градско дава 8 лв./100км.................. мисля че е излишно да споменавам разхода извънградско при този режим на работа..........И японеца не е турил газов мотор, но доста непретенциозен мотор, идеално пасващ за всяка газова инсталация.......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Хайде бе............. сигурен ли си в това твърдение??? Май ще трябва да ти покажа един 2000 кубиков Галант на газ как прави тия понита в пантери.........И колко човекочаса отне това, понеже драгия зрител, едва ли би постигнал това сам. :rolleyes: При теб дори и хипотетично да приемем, че е така това, в масовия вариант, може и да се окаже частен случай. Замисли се, кой има твоите познания по въпроса за газта и конкретния мотор, та да достигне това ниво. Може би много малко хора... И при мен последно средния разход беше 6.5 /100 на цена 1.50 лв за литър, което съответно е 9лв на 100. Ако трябва да се калкулира и газовата инсталация в крайната цена, мембрани, бензин, диагностика, свещите, кабелите, дистрибуторните капачки, евентуално бобини и комутатори и т.н неща, необходими за обслужване и имащи нужда от подмяна доста по-често отколкото при дизела, може би разходите са едно към едно на 50 000км пробег. Трудно е според мен да се каже в случая кой мотор е с по-малък разход. При бензина има и риска, ако газовата уредба не е достатъчно качествена или е грешно поставена, да станеш абонат на някой сервиз, което едва ли е за предпочитане. Всъщност, много са факторите и в двата случая. По-добрия вариант е по-читавия в крайна сметка. Дано човека пуснал темата, намери такъв! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Марио, Марио, 1.8TD не е 75к.с, а е 66 KW. Ако не знаеш да си го сметнеш, аз ще ти кажа. Умножаваш го по 1.36 на КW и това е 90 коня. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Марио, Марио, 1.8TD не е 75к.с, а е 66 KW. Ако не знаеш да си го сметнеш, аз ще ти кажа. Умножаваш го по 1.36 на КW и това е 90 коня.Така ли те излъгаха, като ти го продадоха, че е 66 киловата.... :lol: Не е 66, а е 55... Ако искаш си ги сметни сега 55 х 1.36, че аз не мога да смятам, и после сравни резултата с това, което пише в тази таблица http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/galant/ - за 1.8 TD (Е34А) - (75 Нр.)Ако не знаеш какво е Нр - Н идва от Horsе (кон) а р - от power (сила)...И другият път преди да пишеш каквито и да било твърдения, провери първо каталозите, а не да говориш каквото си дочул от някъде, защото така подвеждаш и други потребители... :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 И колко човекочаса отне това, понеже драгия зрител, едва ли би постигнал това сам. :rolleyes: При теб дори и хипотетично да приемем, че е така това, в масовия вариант, може и да се окаже частен случай. Замисли се, кой има твоите познания по въпроса за газта и конкретния мотор, та да достигне това ниво. Може би много малко хора...И при мен последно средния разход беше 6.5 /100 на цена 1.5лв за литър, което съответно е 9лв на 100 . Ако трябва да се калкулира и газовата инсталация в крайната цена, мембрани,бензин, диагностика, свещите, кабелите, дистрибуторните капачки, евентуално бобини и комутатори и т.н неща необходими за обслужване и имащи нужда от подмяна доста по-често отколкото при дизела, може би разходите са едно към едно на 50 000км пробег. Трудно е според мен, да се каже в случая, кой мотор е с по-малък разход. При бензина, има и риска, ако газовата уредба не е достатъчно качествена или е грешно поставена, да станеш абонат на някой сервиз, което едва ли е за предпочитане. Всъщност, много са факторите и в двата случая. По-добрия вариант е по-читавия в крайна сметка. Дано човека пуснал темата, намери такъв !Ами и ти не си прав............. предпочитам да сменям на 20 хил. км. свещи, и на 60 хил. км. кабели, отколкото да правя спукани глави, разход на вода и т.н. и да сменям нагр. свещи през 50 хил. км............ освен това нафтата е пълен боклук (и то не само в БГ) и на 100 000км. дори и нашите :mitsu-smiley: където не са претенциозни откъм гориво (щото ела да видиш един Комън рейл на 100 000 км. какви "чудеса" стават при него и къде една дюза му струва 700-800лв.) пак се затлачват и си трябва намеса, т.е. дюзи, разпръсквачи и т.н. Освен това само дрънчащия звук и вибрации на дизела ме карат да си взема бензинов мотор............ Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Ускорението на дизеловия мотор 0-100 12.8 сек. http://www.autoban.by/catalog/c93/id1025/mod6238 Модель 2.0 16V 2.5 V6 24V 2.0 TDРабочий объем двигателя, куб. см 1997 2498 1998Мощность, л.с. при об/мин 136/6000 163/5750 90/4500Максимальный крутящий момент, Нм при об/мин 178/4500 223/4500 202/2500Время разгона 0-100 км/ч, с 9,7 8,2 н.д.Максимальная скорость, км/ч 210 225 180Расход топлива по методике EU, л/100 км 6,4/11,4 6,7/13,0 6,0/8,0 Хайде сега кажете, че не бил муден 12.8 от 0-100 макс. скорост - 180км/ч. Още повече макс. въртящ момент достъпен от 2500, а не от 2000 оборота. Не съм гледал графиките за въртящия момент, но 3 сек са си голяма разлика в ускорението между сравняваните двигатели. А на газ пак казвам на тези, които не са карали, нека не спорят дали върви, колко върви и колко гори /говоря за газов инжекцион/. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Не съм гледал графиките за въртящия момент, но 3 сек са си голяма разлика в ускорението между сравняваните двигатели. А на газ пак казвам на тези, които не са карали, нека не спорят дали върви, колко върви и колко гори /говоря за газов инжекцион/.Ами погледни ги и графиките, виж им и доускоренията от 60/80 км/ч и т.н... и тогава кажи че е муден.Колегата mitsubishifen говореше колко било лесно изпреварването с бензиновия галант... А изпреварването е доускорение.Колегата, дето пусна темата, не вярвам да ходи на пистата за драг с тази кола, така че от 0 до 100 - не вярвам да го бъркат 3 секунди.Единственото предимство на бензиновия е, че има 20 км/ч. по-висока макс. скорост, но пък я достига много по-бавно от дизела.Но не мисля, че колегата ще ходи на рали с този галант... А ако го търси за драг и за рали, още в първият си пост съм му писал - 2.5 V6... А относно газта, винаги съм готов да поспорим.....Виж във този клип, как галант 2.0 V6 си пълни километража ...А сега за домашна работа, имаш да намериш същият галант, който на газ да върви толкова. :icon_thumbup: Успех с търсенето... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Ами погледни ги и графиките, виж им и доускоренията от 60/80 км/ч и т.н... и тогава кажи че е муден.Колегата mitsubishifen говореше колко било лесно изпреварването с бензиновия галант... А изпреварването е доускорение.Колегата, дето пусна темата, не вярвам да ходи на пистата за драг с тази кола, така че от 0 до 100 - не вярвам да го бъркат 3 секунди.Единственото предимство на бензиновия е, че има 20 км/ч. по-висока макс. скорост, но пък я достига много по-бавно от дизела.Но не мисля, че колегата ще ходи на рали с този галант... А ако го търси за драг и за рали, още в първият си пост съм му писал - 2.5 V6... А относно газта, винаги съм готов да поспорим.....Виж във този клип, как галант 2.0 V6 си пълни километража ...А сега за домашна работа, имаш да намериш същият галант, който на газ да върви толкова. :icon_thumbup: Успех с търсенето...Моя по километраж на газ вдигна 220 км/ч (вярно - по леко нанадолнище, по магистралата след отбивката за Велинград.............. и това ако му се вика надолнище пак добре, но мисля че си е равен участък). На бензин не съм я пробвал, но факт е, че на газ върви по-добре от всеки един бензинов еквивалент......... и още нещо - аз си минавам 100 км. в София за 7-8 лв., а ти ще ги минеш за 14 лв. ......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Ами ако можеш да ги покажеш, го направи, защото аз не мога да ги намеря. Сравненията на доускорение се правят от 80 до 120 на 4-та и 5-та. Е много ясно, че на тези скорости дизела ще ускори по-добре. Но както винаги има едно голямо НО. От 80 до 120 спокойно си караш на 3-та с бензиновия мотор, а защо не и 2-ра /не съм пробвал дали залепя 120 - Колта на 110+ изключва/. Виж дали можеш да намериш подобно сравнение и тогава може да се говори за доускоряване. Според мен от 80км/ч до 120 при натискане в малките предавки /не от 5-та/ бензиновия мотор ще му разкаже играта на тая печка. Така че на хартия тестовете за доускорение са едно, а на практика е съвсем друго. Що се отнася за този, дето си пълни километража мога само да кажа какво от това? Първо - никъде не пише, че не е на газ :icon_thumbup: Второ - сложи си едни 13-ки с ниски гуми и ти ще го напълниш :icon_thumbup: Трето - ако е на бензин :icon_thumbup: от къде знаеш, че с газова уредба пак няма да го напълни.Четвърто - аз като казвам че няма разлика във вървенето, говоря от собствен опит, а не от някакви клипчета и остаряли разбирания. Карам с газов инжекцион от почти 2 години. Колата си върви максимална скорост 200 както на бензин, така и на газ /не иска повече/. В ускорението разлика няма /дори при хубава газ сравнена с А95 ускорението с газ е по-добро/. Както обаче казах в по-горните постове: толкова хубава газ се уцелва рядко, а при лоша газ сравнена с лош бензин предимството е за бензина. На бензин колата изключва на 6700об/мин, на газ на 7200об/мин. Това са фактите. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 оя по километраж на газ вдигна 220 км/ч (вярно - по леко нанадолнище, по магистралата след отбивката за Велинград.............. и това ако му се вика надолнище пак добре, но мисля че си е равен участък). На бензин не съм я пробвал, но факт е, че на газ върви по-добре от всеки един бензинов еквивалент......... и още нещо - аз си минавам 100 км. в София за 7-8 лв., а ти ще ги минеш за 14 лв. .........Пламене, при теб е така, но ти си избрал каква система да си сложиш, поддържаш си я и си я настройваш, за да достигнеш такива стойности. Да, но ти си така и не можем да съдим толкова общо за всички 2.0 с ГИ, че са така или ще са така, понеже монтирането на АГУ си е интервенция по мотора и всичко може да стане в последствие. В общи линии при всички е различно. Разхода може да е различен, да не върви толкова или да има постоянно проблеми, свързани с тази АГУ. Пускал съм теми за 2.5 с допитване какъв е разхода им на газ и стойностите бяха абсолютно различни. Така че, не можем да твърдим... 2.0 на газ гори толкова и върви толкова или да ползваме някой като критерий, защото нещата са много относителни. При дизела нещата са ясни. Там се гледат каталожните данни и това, което важи за един, важи за всички. На мен разхода ми е бил до 9 максимум зимно време. Иначе средно 7-8, което на тези цени е около 12-13 лв. Да приемем, че 2.0 гори 8-9лв на 100, тоест имаме разлика от 4 лв на 100 км или 400 лв за 10 000. В крайна сметка грубо на 50 000 км, ще имаме 2000 лв спестени за ГИ. Един качествен газов инжекцион е 1300лв., като включим и останалите неща свързани с обслужването на този мотор, като свещи, кабели и т.н., мисля че нещата ще излязат равни. И то ако приемем, че тази АГУ тези 50 000 км няма да прави никакви проблеми, които да са свързани с диагностика и ремонти, т.е. идеалния случай. Аааа, забравих, че ти сипваш и бензин, понеже не може да се кара само на газ. Знаеш мнението ми за дизеловия мотор и не се опитвам да кажа, че е чудо на техниката или че върви много, но пък е непретенциозен и не се занимаваш с нищо по него. Може да тресе, но пък няма да ме тресе мен, че не иска да върви на бензин или пък че прекъсва. А не е като да не се срещат такива проблеми и то често. Ами ако можеш да ги покажеш, го направи, защото аз не мога да ги намеря. Сравненията на доускорение се правят от 80 до 120 на 4-та и 5-та. Е много ясно че на тези скорости дизела ще ускори по-добре. Но както винаги ма едно голямо НО. от 80 до 120 спокойно си караш на 3-та с бензиновия мотор, а защо не и 2-ра /не съм пробвал дали залепя 120 - Колта на 110+ изключва/. Виж дали можеш да намериш подобно сравнение и тогава може да се говори за доускоряване. Според мен от 80км/ч до 120 при натискане в малките предавки /не от 5-та/ бензиновия мотор ще му разкаже играта на тая печка. Така че на хартия тестовете за доускорение са едно, а на практика е съвсем друго. Това са фактите.Е нали говорим за доускорение и с коя кола по-лесно ще се изпреварва... Пак почваме да влизаме в спорове, коя е по-добра от 0-100 и т.н. и коя на кого ще разкаже играта. И двата мотора са за спокойни шофьори. Нали става въпрос за работен диапазон и за нормално шофиране. Ако ги смъкваш така предавките, се оказва , че това което с дизела ще е нормално шофиране, при теб ще е 20/100 разход на газ, а представям си, ако печката реши да кара по-динамично. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Ами в интерес на истината откакто съм я взел - 65 000 км. пробег и само една помпа правих, и то Милен я прави.......... след това аз само си настроих АГУ-то (имам си софт вече и става през ОБД-то) и от тогава тази кола не я пипам.......... е, сега по спешност смених лагер предна главина, нооо.........И сега е момента да подхвърля, че "колата ми се продава" :D :D Естествено че не се продава, иначе какво ли ще карам вече я........? :mad: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 ................, иначе какво ли ще карам вече я........? :mad: :icon_thumbup: http://www.japan-partner.com/images/16bfd8fcb1/mitsubishi-galant-59b78b9d1c.jpg Mitsubishi Galant VR-4 TYPE V TWIN TURBOStock No: 10160AvailableExport size: 11.56 m3Price: USD 4,053 FOB Price: USD 4,579 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 :icon_thumbup: http://www.japan-partner.com/images/16bfd8fcb1/mitsubishi-galant-59b78b9d1c.jpg Mitsubishi Galant VR-4 TYPE V TWIN TURBOStock No: 10160AvailableExport size: 11.56 m3Price: USD 4,053 FOB Price: USD 4,579 Ах лелееее, красавец :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Е нали говорим за доускорение и с коя кола по-лесно ще се изпреварва... Пак почваме да влизаме в спорове коя е по-добра от 0-100 и т.н. и коя на кого ще разкаже играта. И двата мотора са за спокойни шофьори. Нали става въпрос за работен диапазон и за нормално шофиране. Ако ги смъкваш така предавките се оказва, че това което с дизела ще е нормално шофиране, при теб ще е 20/100 разход на газ, а представям си ако печката реши да кара по-динамично. Колега, точно този пост, който си цитирал никой не коментира за ускорение 0-100. 20 на 100 за едно изпреварване и то ако ти трябва бързо. Това е моментен разход. Аз като карам на баща ми дизелака много често си го залепям на 18-20 при изпреварване. То като му смачкаш газта и борда откача. А точно тази печка, за която говорим в темата колко по-динамично може да кара. Не искам да оставям впечатлението, че съм противник на дизеловите мотори. Напротив. Но точно този 90-конен мотор на това купе. Дайте примерно D-CAT-а на Тойота и кажете, че това е един наистина хубав дизел или 2.0 литровия комън рейл на БМВ или използвания в лансера двигател на ФВ. Но да се хвали нещо толкова куцо според мен е несериозно. И ако погледнем книжките - да, има 202 въртящ момент срещу 178 /не помня точно/, но бензинката си е с 46 коня отгоре. Ясно че не конете са всичко, но не превъзнасяйте толкова въртящият момент. Още повече разликата във въртящият момент не е толкова голяма /да не кажа въобще/, докато разликата в конските сили си е с 50% отгоре за бензина. ПП: Много обичам да давам сравнения от Формула 1 като се спори за коли кое е по-ефективно: Защо ли са бензинови моторите там? Може би са си по-бързи :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Ах, интересно се получава. VR-4 няма да карам, но едно БМВ 530d със 193 к.с. ще ми пасне екстра. Наистина сравняваме стари технологии и разработки, но нали това имаме засега. Не ми е особено приятно от 2000 дизел да вадят серийно 163 коня, пък аз с V6 и 500 сс отгоре, че и на бензин, да съм с толкова. Даже онова по-добре върви, по-малко харчи... и т.н.Ако не се лъжа в шампионата за туристически автомобили SEAT-ите са дизели и си карат наравно с бензиновите. Даже и ги побийват чат-пат. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 П.П.: Много обичам да давам сравнения от Формула 1 като се спори за коли кое е по-ефективно: Защо ли са бензинови моторите там? Може би са си по-бързи :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:Да ти отговоря тогава...Защото във Формула 1 цялото състезание трае час и половина на максимални обороти, и след състезанието мотора се изхвърля....... А някои даже и по време на състезанието.....Сега и аз да те попитам... Защо на 24-те часа на Ле Ман, където се кара цяло денонощие на макс. една печка им разказа играта.... Толкова ли не могат да вземат една бегачка от Формулата, да покаже на печките как върви бензинов мотор, ама първите 2-3 часа...... :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Темата започва да се измества, но да поясня че във Формула 1 с един двигател се кара 4 състезания включително и тренировките. Едно състезание заедно с тренировки и квалификации е над 6 часа. Тоест повече от 24 часа изкарва този мотор, като разбира се не е натоварен на 100% през цялото време. Като цяло изказването за болид от Ф1 в Ле Ман беше неточно, а и едва ли един болид от Ф1 ще трябва да е натоварен на 100% за да спечели, но това е в сферата на догадките. Дадох пример с Ф1, защото там се правят иновации, които след години се взаимстват в автомобилостроенето както сега ще стане с KERS-a. След години серийните коли ще бъдат оборудвани с подобен тип система. Това че на Ле Ман печка е победила значи ли че дизеловите са по-добри? Защото следващият път може да не е дизелова, нали? А и това че дизел е спечелил накарало ли е всички останали да си сложат дизелови мотори. Най-бързите коли в света ползват бензинови мотори. Така наречените супер коли серийно производство ползват бензинови мотори. Пак идва въпросът защо ли? П.П.: Просто сравнението 136 кс срещу 90 и 178 нм срещу 202 може да се спечели от дизелът само откъм икономия на гориво /не че е малко/. Във всяко друго отношение бензинката е по-добре. Така че ако не ти се слага газ и искаш да ти е евтино, купи си дизел. Ако ти се слага газ купи си бензин. Даже и на газ да идва с 1лв на 100км по-скъпо, пак е по-добре. Аз лично не знам как стои въпроса с амортизирането на мотора като е на газ, но все пак никой няма да се женим за колите си. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Хайде спрете се бре, като в детската градина сте: "Моята количка е по-бърза от твоята, защото е червена" :hysterical: И дизела, и бензина си имат своите плюсове и минуси, така че спора е безмислен и трудно някой може да излезе като победител от него. :icon_tongue: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Пак ли да обяснявам, че дори и да е с 46 к.с., бензина разполага с тях чак към 4000 оборота. В същия диапазон, в който дизела си има всичките си 90, т.е. м/у 2300-4000, когато турбото е в надув, в този диапазон бензина не разполага с 136 к.с. посмъртно, най-много да са 100. Никой не си кара колата в 4000 оборота, за да говорим че е 136 к.с., а и какъв разход би имала тогава? Карал съм и единия, и другия мотор и съществена разлика не намирам в динамиката. Стига сте вадили каталожни данни, след като там нещата само на хартия са така. Дизела си върви в тези обороти достойно и има доста добро доускорение, докато бензина го няма никакъв в ниските, но пък си ускорява доста плавно и приятно. Най -голямата разлика в случая е разхода на гориво, но за това съм писал по нагоре как стоят нещата. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Най -голямата разлика в случая е разхода на гориво, но за това съм писал по нагоре как стоят нещата.Що бе, и разликата в данъка си я бива... Аз вчера платих цели 37 лв. данък... :icon_dance: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Тая тема стана на нищо вече като взеха и други марки да се сравняват и Формула 1, и Ле Ман...Така че и аз ще дам своя принос Световен рекорд за средна скорост за изминаване на 100 000 км, включително спирането за зареждане и обслужване поставен 1989 г. от новото тогава Субару Легаси 2.2 и е 223 км/ч! Изминати 100 000 км за 19 дена До тогава е бил на Сааб 213 км/ч. http://www.drive.subaru.com/Spr09/Spr09_20years.htm 2005 г. този рекорд е бит от Мерцедес с дизелов двигател, но тъй като е различен двигателя, остава на Субару рекорда в съответната категория и подкатегория международен рекорд. П.П. Така че дизели преди 2005 не ми хвалете :icon_angel: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение