Премини към съдържание

Тъп въпрос


Препоръчано мнение

Здравейте. Може би въпросът ми ще ви се стори тъп, но все пак имам нуждата да го задам. Колебая се каква кола да си закупя и вариантите ми са два: Галант GLS TDI 1998г. или 1998г. бензинов мотор с газов инжекцион. Към коя да се насоча?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте. Може би въпросът ми ще ви се стори тъп, но все пак имам нуждата да го задам. Колебая се каква кола да си закупя и вариантите ми са два: Галант GLS TDI 1998г. или 1998г. бензинов мотор с газов инжекцион. Към коя да се насоча?

Така едва ли някой може да ти даде еднозначен отговор. Все пак зависи от състоянието на двете коли. Радвам се, че си се спрял на правилната марка :mitsu-smiley: и която и да вземеш - няма да сбъркаш. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Може би въпросът ми ще ви се стори тъп, но все пак имам нуждата да го задам. Колебая се каква кола да си закупя и вариантите ми са два: Галант GLS TDI 1998г. или 1998г. бензинов мотор с газов инжекцион. Към коя да се насоча?

Ако бензиновият мотор не е 2.5 V6, насочи се към TDI мотора и няма да сбъркаш... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Може би въпросът ми ще ви се стори тъп, но все пак имам нуждата да го задам. Колебая се каква кола да си закупя и вариантите ми са два: Галант GLS TDI 1998г. или 1998г. бензинов мотор с газов инжекцион. Към коя да се насоча?

 

Сравнително от скоро имам Галант 2.0 16V с ГИ и съм изключително доволен :icon_thumbup: Лично за мен TDI-то е доста несполучлив мотор за модела и не те съветвам да избереш него:nono:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повечкото кончета под предния капак са за предпочитане :D

 

И все пак трябва да се огледат и двете коли... а избора си е само твой :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбо дизеловия мотор е 90к.с., а бензиновите са 136 и 163к.с... а купето е едно и също... смятай. Лично мое мнение е, че японците поне около 1998 г. си правят по-добри бензинови мотори. Тъй като споменаваш газов инжекцион и дизел, предполагам търсиш икономията... така че 2.0 бензин, 136к.с + ГИ е моето мнение (150к.с. за GDI го изключвам - там не може ГИ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбо дизеловия мотор е 90к.с., а бензиновите са 136 и 163к.с... а купето е едно и също... смятай. Лично мое мнение е, че японците поне около 1998 г. си правят по-добри бензинови мотори. Тъй като споменаваш газов инжекцион и дизел, предполагам търсиш икономията... така че 2.0 бензин, 136к.с + ГИ е моето мнение (150к.с. за GDI го изключвам - там не може ГИ).

 

Вчера ми казаха, че вече може... Ама уредбата струва колкото половината кола. :icon_blush:

 

Чувал съм за V6 на газ (истинска гавра) с разход около 16/100 градско :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнително от скоро имам Галант 2.0 16V с ГИ и съм изключително доволен :icon_thumbup: Лично за мен TDI-то е доста несполучлив мотор за модела и не те съветвам да избереш него:nono:

Защо така колега? Кое ви кара да смятате така? :rolleyes:

 

Повечкото кончета под предния капак са за предпочитане :D

И все пак трябва да се огледат и двете коли... а избора си е само твой :good:

Ключовата дума е Турбо! А тези кончета при бензина се достигат при 4500об/мин и то при въртящ момент на половината на този на дизеловия мотор. При дизела максималната мощност е при 3000об/мин., а правата на въртящия момент започва още от 2000об/мин., което го прави доста приятен за каране и икономичен. Колата си тръгва от ниските обороти и си върви доста прилично, да не кажа наравно с бензина. Ако попадне на читав дизелов екземпляр, ще забрави да отваря капака, освен за масло, което при бензиновия мотор особено комбиниран с АГУ, едва ли ще се случи. Факт е обаче, че търсенето на добър дизелов екземпляр е голямо предизвикателство, при положение, че този тип автомобили се купуват за да се карат, и то доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Тодор. Дизеловият мотор си е доста приличен за спокойно и икономично возене, но дали ще се намери читав - това вече е спорно. '98-ма е далечна година и да намериш дизелов мотор на под 200-250 000 км. си е трудничко.

 

 

Вчера ми казаха, че вече може... Ама уредбата струва колкото половината кола. :icon_blush:

 

Чувал съм за V6 на газ (истинска гавра) с разход около 16/100 градско :icon_blush:

 

 

V6 на газ - не само е чувано, а и доста често виждано и последно 16/100 градско - това е в добрите дни без много задръствания :)

 

На колегата с въпроса - само състоянието на конкретните автомобили, които гледаш имат значение. Всичко друго е относително - реално по-добре читав дизеляк, отколкото изтърбушен VR4.

 

Поздрави и успех с покупката :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм за V6 на газ (истинска гавра) с разход около 16/100 градско :icon_blush:

 

Колега, то дори и с този разход сметката е проста 16*0,72... за градско в София, а моите лични наблюдения за газ на този двигател няма никакъв проблем :icon_thumbup:

Все пак човека ще си направи избора :mitsu-smiley: Важното е, че се е спрял на правилния модел :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам V6 с газов инжекцион и разхода в града е около 11-13 л/100км, а извън градско около 8-10 л/100км газ. Което при цена на газта 70 ст./л е супер!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е невъзможно!

 

Може и да е възможно. Зависи в кой град е градското. Аз съм с газов инжекцион 2к двигател на Вагон и градското в София ми е между 12/100 и 16/100. Лятото като се поизпразни града слизам на долната граница.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле, не може много да върви, малко да гори. Все още не е измислена такава кола :) Но според мен бензина си е бензин колега. Дизела е по-малко издръжлив :) От опит знам, защото съм имал и бензин, и дизел. Но това си е мое мнение разбира се :) :mitsu-smiley: Важна е марката :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле, не може много да върви, малко да гори. Все още не е измислена такава кола. Но според мен бензина си е бензин, колега. Дизела е по-малко издръжлив. От опит знам, защото съм имал и бензин, и дизел. Но това си е мое мнение разбира се :) :mitsu-smiley: Важна е марката :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_angel:

 

Марката казваш...

Ако ти кажа какви ремонти има по моята марка, косата ще те заболи...

Били здрави :)

О, и евтини :)

 

Вярно е... не е много скъпо, ако знаеш къде да ходиш. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега от Сливен, от всички мнения до тук мисля, че трудно ще вземеш решение. Те са коренно противоположни. Подкрепям мненията на колегите Марио и Тодор. Ако не искаш да се състезаваш при равни условия, избери дизела. Пиши все пак какво си решил. Крайния избор е твой. Поздрави за :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал дизел, но според мен тези 90 коня са си доста малко за това купе. То хубаво въртящият момент е по-добър от на бензиновите, но от 2000 до колко? Много малко хора четат до колко оборота е достъпен този въртящ момент /не знам до колко е на галанта/, но въртящият момент не е всичко. Все пак за едно спокойно каране дизелът не е лош вариант. Но ако се налагат изпреварвания мисля че повечето коне под капака са си предимство. Ако имаха един нормален дизелов мотор от 110-120 коня едва ли щеше да има такива размисли :)

 

А колеги, към тези от вас, които казвате, че не може да върви и да не гори: карали ли сте с газов инжекцион? При бензин А95 и газов инжекцион разлика във вървенето няма. Има разлика обаче когато газта не е хубава. Кофти газта се усеща повече от кофти бензина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал дизел, но според мен тези 90 коня са си доста малко за това купе. То хубаво въртящият момент е по-добър от на бензиновите, но от 2000 до колко? Много малко хора четат до колко оборота е достъпен този въртящ момент /не знам до колко е на галанта/, но въртящият момент не е всичко. Все пак за едно спокойно каране дизелът не е лош вариант. Но ако се налагат изпреварвания мисля че повечето коне под капака са си предимство. Ако имаха един нормален дизелов мотор от 110-120 коня едва ли щеше да има такива размисли :)

 

А колеги, към тези от вас, които казвате, че не може да върви и да не гори: карали ли сте с газов инжекцион? При бензин А95 и газов инжекцион разлика във вървенето няма. Има разлика обаче когато газта не е хубава. Кофти газта се усеща повече от кофти бензина.

:D Колега, виждам че не си изобщо запознат с техническата страна на нещата. Въртящия момент - това е тягата на двигателя, ако мога така да ти го обясня. При коли с турбо мотори кривата е една почти равна черта от 2000 до 4000 оборота. При бензина кривата е с пик към 4000 оборота и после рязко спада. Почти същото е и положението и с конските сили. Тоест при дизела разполагаш с тези конски сили, но със всичките в по-голям диапазон. Съжалявам, че нямам двете диаграми, за да се види това нагледно и да могат да се сравнят нещата.

Най-добре вземи се качи в един дизелов Галант, за да разбереш нагледно как стоят нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Не съм карал дизел, но според мен тези 90 коня са си доста малко за това купе.

 

Никак не са малко. :mitsu-smiley: :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа колеги, имах галант 1.8 TD, 90 коня. Бая се стрелкаше. Сега карам 2.0 136 коня, много повече върви. Но за мен лично бензина си е бензин, по-лесно изпреварване ;) Но и дизела, дето имах, прилично вървеше. Дори имам клип как лепи 200 км/ч ;) Ако някои иска, да ми пише в скайп да му го пратя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа колеги, имах галант 1.8 TD, 90 коня. Бая се стрелкаше. Сега карам 2.0 136 коня, много повече върви. Но за мен лично бензина си е бензин, по-лесно изпреварване ;) Но и дизела, дето имах, прилично вървеше. Дори имам клип как лепи 200 км/ч ;) Ако някои иска, да ми пише в скайп да му го пратя :)
Имал си такъв галант, ама някой друг път.... :icon_thumbup: Такъв галант няма... 1.8 TD е точно 75 к.с., така че това което сравняваш, изобщо е нереално. 90 коня е 2000 кубиковият галант, който ти явно не си карал, за това си мислиш, че с бензиновият изпреварването е по-лесно...

Седни покарай такъв дизел и тогава го сравни с твоите 136 понита (защото на газ конете стават пони) и чак тогава давай полезни съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал си такъв галант, ама някой друг път.... :icon_thumbup: Такъв галант няма... 1.8 TD е точно 75 к.с., така че това което сравняваш, изобщо е нереално. 90 коня е 2000 кубиковият галант, който ти явно не си карал, за това си мислиш, че с бензиновият изпреварването е по-лесно...

Седни покарай такъв дизел и тогава го сравни с твоите 136 понита (защото на газ конете стават пони) и чак тогава давай полезни съвети.

Марио, с този отговор си изкара бирата... няколко пъти. Само се обади ако имаш път към София. :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седни покарай такъв дизел и тогава го сравни с твоите 136 понита (защото на газ конете стават пони) и чак тогава давай полезни съвети.

Хайде бе............. сигурен ли си в това твърдение??? Май ще трябва да ти покажа един 2000 кубиков Галант на газ как прави тия понита в пантери.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде бе............. сигурен ли си в това твърдение??? Май ще трябва да ти покажа един 2000 кубиков Галант на газ как прави тия понита в пантери.........
Покажи ми, но ела първо да ти откача аз бензиновата помпа...

А аз после ще ти покажа, как върви същият галант на бензин... :P

И преди да продължиш спора, виж с каква калоричност е газта и с каква бензина, и тогава ми обяснявай, как вървят еднакво и на газ, и на бензин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...