Bellissimo Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Здравейте, от известно време имам проблем с фаровете. Влиза вода, особено в десния.Дали някой може да даде съвет за отстраняването на проблема?! Mitsubishi Carisma 2004 1.9 DI-D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Не се сещам за друг вариант освен да го минеш със силикон.Но преди това фара трябва да е сух,че да не запечаташ влагата вътре. :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Дали някой може да даде съвет за отстраняването на проблема?!Първо трябва да откриеш от къде влиза влагата, дали от стъклата, дали отзад от капачките и тогава да търсиш съвет... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Малко спам: напоследък масово гледам нови автомобили на по 1-3 години които правят конденз във фаровете или мигачите. Също и стари, със монтирани нови тип "кристални стопове" (китайски разни). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FOXO Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Малко спам: напоследък масово гледам нови автомобили на по 1-3 години които правят конденз във фаровете или мигачите. Също и стари, със монтирани нови тип "кристални стопове" (китайски разни).Точно!Но влиза и понякога и в оригиналните.Взимаш един пистолет за топъл въздух,отлепваш внимателно съклата,чистиш стария силикон, и мажеш внимателно нов на местата където е бил стария ,но така че като го залепиш пак да е по добре от преди.Както каза и колегата само,че виж първо от къде влиза влагата,може да е спукан някъде фара,капачките отзад и така :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Според мен нищо да не разглобява. С безцветен силикон да го мине по ръба, там където се събират, ако влиза от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Аз имам този проблем с единия мигач....минах го с безцветен силикон ...но проблема остана.... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 април 2009 Admin Сподели Публикувано 26 април 2009 Малко спам: напоследък масово гледам нови автомобили на по 1-3 години които правят конденз във фаровете или мигачите. Също и стари, със монтирани нови тип "кристални стопове" (китайски разни). Образуват влага от вътрешната страна на фара. Имат не много качествени гумени маншони над крушката. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Здравейте, от известно време имам проблем с фаровете. Влиза вода, особено в десния.Дали някой може да даде съвет за отстраняването на проблема?! Mitsubishi Carisma 2004 1.9 DI-DПробвай да махнеш маншона на първо време и карай на фарове, за да излезе влагата. Скоро ли си взел колата ? Мили ли са двигателя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharky Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Аз имам този проблем с единия мигач....минах го с безцветен силикон ...но проблема остана.... :icon_crying: Два пъти свалях десния мигач заради конденза.Първият път само подсуших,но втория път намазах периферията със силикон и тогава монтирах.Сега е добре :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 За мигача може да се е поразлепил, може да е от уплъннението или от цокъла на крушката. Аз моя единия го лепих, после останаха пари вътре от лепилото, които неможеха да се изчистят без разредител, а от разредителя се напука и се спука по дължина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Здравеите колеги,Имах проблем на Каризма 2000 г. с десния фар. Постоянно правеше конденз. Единственото решение и оправяне на фара беше като сваля капачката на фара. Но пък за няколко месеца се напраши рефлектора и стана кофти. Реших да отворя фара и да го залепя. Направих фсичко както трябва, "омазах" фара много, много добре с черен силикон (който бил много здрав), запълних всички цепнатини, които съществуваха на фара, закачих го и сега май е по-зле дори и от преди.Сега търся друго решение и ако някой вече е намерил такова ще съм благодарен за съдействие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Някъде си пропуснал да уплътниш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 И аз така мислех, че не съм го уплатнил добре и направих цялата процедура още веднъж. Този път така го намазах, че нямаше повече къде да сложа силикон. Сложих силикон по ръба на целия фар (няколко слоя ). Просто не виждах от къде може да влезе вода този път.Резултат: май стана още по-зле. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Паркирай срещу слънцето и махни капачката на фара. Махни и крушката. За един ден, в тая жега трябва всичко да изсъхне. После сложи крушката и капачката и пробвай как е.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Неделя и понеделник фарът стоя без капака и на слънце. В момента е супер. Чист и без конденз, но се опасявам (сигурен съм), че завали ли дъжд всичко ще се прецака и не мога да разбера защо става така.Между другото видях, че има и отдушници (две гумени тръбички, насочени на долу) и "уж" не са запушени, но ме съмнява дали в тях не е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 Днес откарах колата да я измият. Фарът отново се "изпоти" и то доста сериозно.Решение няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 Днес откарах колата да я измият. Фарът отново се "изпоти" и то доста сериозно.Решение няма.Решение има , само трябва да си отпушиш отдушника на фара.........възможно е той да е на самия фар, но може и да е на маншона отзад...........ако ли няма, просто трябва да се пробие дупчица на него и готово........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Може на самия отдушник да се сабира вода и да влиза от там по някакъв начин. Може и от някое уплътнение. Забелязах че на единия ми мигач като се завърти цокъла до край и да изцъка, той отива малко по-назад. Сега май нямам конденз вътре. Лошото е че докато си лепих мигача му пукнах стъклото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 На фара има два отдушника и те са си отпушени, а и не виждам как може да влезе вода през тях. Наблюдавах фара много внимателно как точно се получава конденза. Забелязах, че докато се стичаше вода по стъклото отвън, в същото време се запотяваше отвътре. Странна работа!!! Вече започнах да разпитвам за фарове и само за информация - нов (няакаква неизвестн марка) струва 300 лв., а втора употреба (оригинален) 250 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Вече започнах да разпитвам за фарове и само за информация - нов (няакаква неизвестн марка) струва 300 лв., а втора употреба (оригинален) 250 лв. Я виж тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Абе хора, вас явно ви бие парата по джоба!Как ще взимате нов фар, щото се появява влага в стария... :icon_doh: Изскуби фара и почни да го поливаш с вода - за да установиш от къде влиза влагата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bellissimo Публикувано 19 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2009 Здравейте, първо да отбележа, че фаровете бяха абсолютно оригинални! Проблема беше от уплатняващият материал (не знам как точно се казва, нещо като каучук).Както и да е оправих ги, като ги свалих и минах от всякъде със силикон (задължително неутрален)! Станаха перфектни! Жалко, че в неделя вечер разбих предницата в двама пияни хусара (ама пияни на куче)изкочили пред мен от една пряка. :mad: Сега ремонти и нови фарове... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Лошо колега...Но дано пък с новите фарове имаш късмет... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 25 юни 2009 Сподели Публикувано 25 юни 2009 Здравейте пак, колеги :mitsu-smiley: Тотално закъсах с моя фар. Никаква оправия. И стана много зле. Последно го уплътних с черен силикон (казаха ми, че слагали от него на дограмите и бил много добър). Сложих силикон на всяка възможна гънка, пукнатина или дупчица. Поливах го с вода и беше добре. Завали ли дъжд по-продължително и всичко се проваля.Чудех се къде може да е проблема. Какви ли не експерименти правих - поливах го, оставях с капачка, без капачка (без капачка беше по-добре). Проверих удушниците и направих няколко допълнителни дупки около тях. Сега в това дъждовно време обаче фарът е много зле. Първо се появява малко конденз и като престои 2-3 дни става на големи капки. Направо е ужасно :icon_crying: . Щом се задържи вода върху фара веднага отдолу се получава конденз.Питах се дали може да става някаква реакция между новия силикон и стария (който беше като асфалт) и от там да се получава така. Някой сбълсквал ли се е с подобно нещо или моя фар е прецедент? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.