dark Публикувано 25 юни 2009 Сподели Публикувано 25 юни 2009 Като чета какви премеждия имаш с тоя фар... по-добре вземи я блъсни леко в някой стълб колата и счупи фара и ходи да ти я оправят застрахователите... То ти за силикони си дал вече половината от цената на нов фар... Това, което ми хрумва е да сравниш здрав с тоя твоя фар и да видиш, какво е различното. Явно някой отушник липсва, щом без капачка е по-добре (изпарява се по-лесно водата като е без капачка) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Пробвай да свалиш фаровете и да ги залепиш по-добре, обилно със силикон, даже и отдушниците и покрай моторчетата, като изчистиш предишния, ако е възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Пробвай да свалиш фаровете и да ги залепиш по-добре, обилно със силикон, даже и отдушниците и покрай моторчетата, като изчистиш предишния, ако е възможно.Това ще бъде грешка. Във въздуха който е във фара, има влага. При падане на температурата, влагата ще се втечни по стъклото и стените. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Ако го изсуши предварително няма да е проблем, а и сега в жегите влажността е ниска, дори и да остане нещо ще е много малко. После не пречи да отпуши някоя дупка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Все забравям като съм около колата да почукна фаровете, та да питам: Оригиналните фарове на Каризма стъклени ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Ако е от старите са стъклени. За влагата преди да се запечатат тотално може да се сложи по едно пликче селикагел между рефлектора и външната пласмаса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Как ще се запечатат като има капачка за крушките и моторче, което регулира височината. Винаги ще има някакви дупки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Ми омазва на всякъде, включително и в основата на моторчето, оставя само тапата, тя мисля че имаше гумено уплътнение, може да сложи ново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 ...а и сега в жегите влажността е ниска, дори и да остане нещо ще е много малко.Всъщност 'в жегите' влажността е по-висока отколкото през зимата. :icon_thumbup: По-високата температура на въздуха предразполага по-високо съдържание на влага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Е, ако е покрай морето някъде може. Иначе като не е валяло от една-две седмици. Слага селикагел вътре и решава чисто теоретичния порблем. Също така механизмите за ръчно регулиране - мисля че и от там може да влиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 ...Слага селикагел вътре и решава чисто теоретичния порблем...Абсолютно грешно е да се 'запечатват' фаровете. При температурните разлики на които са подложени трябва да има отдушник за компенсиране на разликите в налягането. Единствено се вземат мерки против попадане на директни пръски вода вътре - тапи на кабелите и уплътнение на стъклото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Влага във фаровете е много изнервящо явление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 При температурните разлики на които са подложени трябва да има отдушник за компенсиране на разликите в налягането.Няма да гръмне... Все ще си намери място от къде да излезне налягането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Няма да гръмне... Все ще си намери място от къде да излезне налягането.Въпроса не е в гърменето, а в законите на физиката - резките промени на температурата в затворен обем благоприятстват образуването на конденз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 (редакция) Земи му купи едни нови фарове направо, като по никакъв начин няма да се отърве от конденза. резките промени на температурата в затворен обем Да, ако приемем, че обема е затворен количеството влага е ограничено и ще бъде адсорбирано от селикагела. Редактирано 27 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 ... адсорбирано от селикагела.Появата на влага е вследствие на микропукнатина или шупла в самото стъкло (прозрачната пластмаса) или в уплътнението между него и задната пластмаса и невъзможност за изпаряване на тази влага по време на нормаланата работа на фара. Всеки автомобилен фар със сменяема крушка има проветряващи отвори, поради простата причина че при смяна на крушката обема е отворен към атмосферата. Някои американски модели автомобили имат монолитни фарове, които се сменат нацяло като изгори нажежаемата жичка, при тях обема е херметизиран, но не мисля че този подход е правилния в случая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Благодаря ви, колеги. Виждам, че присърце сте взели проблема ми. :icon_clap: Аз също си мислех за силикагел, като този дето го слагат в кутиите за обувки, но се съмнявам да реши проблема, а и все пак той ще издържи определено време и после пак наново.Иначе, когато свалих фара за пореден път го огледах от всякъде (няма пукнатини и дупки по стъклото) и съм го намазал със силикон навсякъде, дори и по пластмасата отзад. Даже по едно време си мислех, че толкова съм го херметизирал и затова се получава конденза. В момента го карам с отворена капачка, но му сложих мрежа на отвора, за да избена все пак част от праха. Завали ли веднага се запотява, но поне по бързо се оправя. Като цяло историята обаче си е кофти. Знаете как е като има някакъв проблем по любимото Мицу. :mitsu-smiley: Мисля си, че най-добрия вариант е този да се счупи "случайно" и да намеря друг. Но тук идва и другия проблем. Ако някой знае да се продава такъв фар ще съм благодарен за съдействие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Я пиши ЛС на ТОЗИ пич. Почти съм сигурен, че ще извади някой читав фар... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Завали ли веднага се запотява, но поне по бързо се оправя.Може би се задържа или стича някъде около отдушника, механизма за регулиране или отвора за крушката и не влиза от между фара и стъклото. На мен така ми се пълнеше единия мигач, при лепенето го залепих за масата и се спука, после се оказа, че влиза точно от уплътнението. Още стои с лека пукнатина, утре мисля да пробвам половината обяви в mobile.bg мога да питам и за фарове, ако имат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Я пиши ЛС на ТОЗИ пич. Почти съм сигурен, че ще извади някой читав фар... На камък. Няма фарове (продадени са).Продължавам търсенето, но не ми се иска чисто нов щото ще има разлика с другия, а пък и ми се иска да си е оригинален. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Кой фар ти трябва, да питам. После ще дам телефона, ако намеря. Имам, само че лекото чувство че с мигача ще ударя на камък... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Имам, само че лекото чувство че с мигача ще ударя на камък...Хич да не ти пука... Слагай на твоят мигач селикагел и си джиткай спокойно... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Първото няма как да го сложа без да се вижда, второто нищо не влиза вътре, само ме е яд където го спуках... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Намерих си мигач още с първата обява. Беше останал само той. Фарове няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 6 юли 2009 Сподели Публикувано 6 юли 2009 Трудна работа ще е с фаровете. Иначе става въпрос за десния фар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.