didotoo Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Здравейте реших да направя тази тема понеже ще имам още доста въпроси по ремонта на колата и ще е хубаво да ги задавам на едно място,пък и мисля че ще е интересно на доста хора.Ще сложа и снимки така че ако имате предложения и съвети ще са добре дошли,все пак това ми е първата кола в живота и като изключим двигателя си я правя аз изцяло :icon_dance: :mitsu-smiley: :rolleyes:това което знам за галанта ми е че е произведена точно тази модификация в доста малко бройки...Среща се под името Сапоро и галант сигма.Двигателя и е 4 цилиндъра чист карбуратор Cyclone 4 степенна автоматична кутия.Мощността е около 120-130 кс.Ако някой знае нещо да допълва Първото сваляне на мотора беше заедно със скоростната ремонта включваше шлайф на коляновия вал и смяна на съответните нещаhttp://img407.imageshack.us/img407/3947/motorrem.jpg http://img407.imageshack.us/img407/2899/otv1nkarem.jpg Започнах със свалянето на Фарове,брони и лайсни за да се свали ръждата по купето http://img407.imageshack.us/img407/8868/otv1n.jpg http://img407.imageshack.us/img407/1625/otzadorig.jpg http://img231.imageshack.us/img231/1338/otpredremont.jpg http://img231.imageshack.us/img231/4926/prag1.jpg http://img231.imageshack.us/img231/7434/r1jda.jpg http://img231.imageshack.us/img231/1662/zadnicaorig.jpg http://img231.imageshack.us/img231/2553/podorigin.jpg http://img231.imageshack.us/img231/1820/v1treor.jpg http://img231.imageshack.us/img231/227/v1treorigi.jpg http://img231.imageshack.us/img231/8476/v1treorigin.jpg http://img231.imageshack.us/img231/4990/v1trerem.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 25 април 2009 Автор Сподели Публикувано 25 април 2009 Етапа на китосването имала е лек страничен удар при което се е счупил десния страничен прозорец...за момента съм си направил от плексиглас http://img407.imageshack.us/img407/2936/kitosvane1.jpg http://img407.imageshack.us/img407/619/kitosvane.jpg http://img407.imageshack.us/img407/8308/otv1nremont2.jpg http://img407.imageshack.us/img407/1748/otv1nremont.jpg http://img407.imageshack.us/img407/6791/otzadobrab.jpg http://img407.imageshack.us/img407/1223/otzadobrabo.jpg http://img231.imageshack.us/img231/5776/v1treobrab.jpg http://img231.imageshack.us/img231/7002/zadnicagotova.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Поздравления! Още щом подкараш тази прелест, да ни я доведеш да и се порадваме на сбирките!!! Чакаме с нетърпение. Още един път евала за ентусиазма! Свалям ти шапка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Страхотен автомобил :good: Ето какво знам за него:Mitsubishi Sapporo/Galant Sigma2351ccm127hp(95kW)@5000rpm193Nm@4000rpmаеродинамичен коефициент:0.3 За части може би е по-добре да търсиш Сапоро, а не Галант Сигма. Има по-голям шанс да са чували за такъв автомобил :lol: В Германия има доста такива, може да потърсиш части там...Sapporo в ГерманияСега не се сещам за друго, но питай! И успех с ремонта :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 25 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2009 Да попитам - някой може ли да ми даде линк към сайта, където има по-подробно обяснение за автоматиците (какво се прави за да се потегли по-бързо, как да накараш автоматика да превключи на определена предавка и такива работи), но не мога да го намеря. Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 25 Май 2009 Сподели Публикувано 25 Май 2009 В тази тема има писано подробно и за автоматика! ЦЪК Поздрави! И сподели до къде стигна с реставрацията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 7 август 2009 Автор Сподели Публикувано 7 август 2009 Нямам време напоследък да пиша ...До къде я докарах ли :icon_hmm: ами събрахме мотора сипахме маслото и антифриза и я запалихме.В началото едни пушеци пълна лудница,но после мотора олегна и сега работи стабилно поддържа обороти,само когато подам газ за момент падат оборотите и след това се форсира...оказаха се някакви вакуми по карбуратора 2 на брой , ще ги снимам тези дни и ако някой има идея от къде да ги намеря ще е супер :icon_dance: дано нямам проблеми с автоматика и остава боядисването :icon_thumbup: също и маслен филтър на кутията ще се наложи да сменям ... нямам търпение да я докарам на някоя сбирка,малко остана и ще е отново на пътя :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Браво !!! Един уникален автомобил ще е на пътя Може ли някакви снимки на този етап? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 8 август 2009 Автор Сподели Публикувано 8 август 2009 Скоро ще пусна някои нови снимки до къде съм я докарал :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Скоро ще пусна някои нови снимки до къде съм я докарал :icon_thumbup: :mitsu-smiley:Чакаме снимките с нетърпение.Поздравления за желанието и ентусиазма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 август 2009 Admin Сподели Публикувано 8 август 2009 Браво колега! Ще има страхотен автомобил в клуба. Запазвам си правото за едно кръгче, като завършиш проекта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Питай Мирослав за части,имаше разпродажба на залежали стари части,ама чак толкова стария май нямаше :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Здравейте. Искам да попитам някой има ли идея от къде мога да намеря тези вакууми - единия е за дроселната клапа, а другия за делкото. Само това ми остана за смяна по мотора.Ето вакуума за дроселната клапа: http://img62.imageshack.us/img62/789/12431606.jpg и за делкото: http://img62.imageshack.us/img62/76/56976804.jpg Питай Мирослав за части, имаше разпродажба на залежали стари части, ама чак толкова стария май нямаше :rolleyes: . А Мирослав как горе долу да го открия :icon_hmm: Какъв му е ника? Редактирано 27 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 А Мирослав как горе долу да го открия :icon_hmm: Какъв му е ника? Виж тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Мерси. Дано да има толкова стари части, че това му остана на Галанта :icon_hmm: Редактирано 27 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2009 Тези вакуми може да се взаимстват и от други двигатели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Тези вакуми може да се взаимстват и от други двигатели. Хм, да и аз така предполагам... опитах да потърся от Лада както ми казаха, но нищо общо Аз предполагам, че може да паснат от Галант 1986 г., те са доста по-масови от моя - има няколко във Варна, но не мога да засека собствениците. А и те едва ли ще знаят от къде да ги намеря... Редактирано 27 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 28 септември 2009 Сподели Публикувано 28 септември 2009 (редакция) Хм, да и аз така предполагам... опитах да потърся от Лада както ми казаха, но нищо общо Аз предполагам, че може да паснат от Галант 1986 г., те са доста по-масови от моя - има няколко във Варна, но не мога да засека собствениците. А и те едва ли ще знаят от къде да ги намеря...В квартала има един подобен Галант (мисля е 86г. или там някъде), стои и гние на паркинг - ще се опитам да се свържа със собственника му! А ти ако искаш ми дай някакъв тел. за връзка направо кат се свържа с човека да ти го дам да се чуете лично!Другото за което се сещам е че в Карнобат на ул. Тунджа (тоест на една пряка до ул. Тунджа) има почти същия гниещ галант като твоя мисля Стои от много време там и просто си гние пред вратата на съседа! Прилагам карта за да се ориентираш! Редактирано 28 септември 2009 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 28 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2009 (редакция) В квартала има един подобен Галант (мисля е 86г. или там някъде), стои и гние на паркинг - ще се опитам да се свържа със собственника му! А ти ако искаш ми дай някакъв тел. за връзка направо кат се свържа с човека да ти го дам да се чуете лично!Другото за което се сещам е че в Карнобат на ул. Тунджа (тоест на една пряка до ул. Тунджа) има почти същия гниещ галант като твоя мисля Стои от много време там и просто си гние пред вратата на съседа! Прилагам карта за да се ориентираш! За този Галант в София евентуално мога да му взема някои части, а този в Карнобат направо целия мога да го взема :icon_dance: Поне е по-наблизо до Варна. Ти ако си в Карнобат в момента и ако можеш да го снимаш, ще е супер. Ако не - със собственика ще се разберем. Мерси много за помощта. Телефона ми е 0895/076-134, Дидо. Редактирано 28 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 28 септември 2009 Сподели Публикувано 28 септември 2009 (редакция) За този Галант в София евентуално мога да му взема някои части, а този в Карнобат направо целия мога да го взема :icon_dance: Поне е по-наблизо до Варна. Ти ако си в Карнобат в момента и ако можеш да го снимаш, ще е супер. Ако не - със собственика ще се разберем. Мерси много за помощта. Телефона ми е 0895/076-134, Дидо.Ще ходя в Карнобат на 2-3-4 Октомври! Тогава ще го снимам а и може направо да те свържа със човека там!А за този в Дружба в София - някак си ще трябва да разбера на кого е! Редактирано 28 септември 2009 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Аз имам карбуратор от Колт 1.5 86година.Ако са същите ще ти ги дам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) Здравейте, колеги! Аз съм баща му на Делян, който е автора на темата. Първо малко офтопик за да ви се представя. (етикета го изисква ) Казвам се Юлиан и за да се разпознаваме със сина ми, ще си пиша името преди всеки пост. Разгледах форума ви и ми направи огромно впечатление отзивчивоста ви, добрия тон, както и желанието ви да си помагате. Добре че ви има, бих казал!!! Аз съм собственик на друга кола, но като взехме Галанта преди това, (защото бившия собственик искаше да му смени собственоста със шефа на вторични суровини), на мен сърце не ми даваше да я изхвърлят. Предишният собсвеник е бившият Японски Посланник за Варна и модела е със всички екстри. Един вид правителствено изпълнение. Ненапразно има за абвиатура ElectroJet. Митцубиши въобще е уникален автомобил, а в частност Галан-та си е заслужил името. Когато я взехме, колата беше с блокиран мотор, поради изтървал семеринг и японеца е решил че може и да я кара без масло. Фатална грешка бих казал аз . Та сега му помагам на Делян да си я възтаноеи. Направих пълен ремонт на мотора и се изненадах на уравновесената му и тиха работа. Но поради малкото информация в интернет, както и това че има някои проблеми с карбуратора, за които Делян ви е писал, вакумните клапани за които става въпрос ги няма никъде, та ще се обърна към колегата от предния пост, ако карбуратора за който говори е същия да помага. На предната страница има снимки на единия вакум-за втората дроселна клапа и на другия за делкото. Много ми трябват и инжекционните електрически жигльори на карбуратора, че нашите са здали багажа. Тия трите на капака на самия карбуратор. Ако някой ги има, да пише за цената на лични. Тампоните на мотора, също са скъсани, но там вече ще изневеря на себе си и ще напасвам от Лада Самара, както и от друга марка автомобил. Като приключим с репарацията на автомобила, ще се радвам да ви я представя на срещите които организирате. Обещал съм пред себе си, да стане отново уникален модел. Всъщност ако не е проблем, ще кача снимки и на компютърния тунинг които направихме, за да се вижда как ще изглежда след ремонта. Там сме поработили най вече с цел да съхраним оригиналния дизайн и едновременно да му придадем по завладяващ вид. Колкото до сина ми Делян, той се е отнесъл малко несериозно към форума и колегите си, като е обещал снимки още от май месец и не ги е качил. Е, това че е доста ангажиран не го оправдава, но ще помоля да го извините. Аз ще го направя вместо него и ще му се поскарам малко . Ще ви държа в течение по възтановяването на автомобила и го държа изкъсо, щото аз съм фен на оригиналните детайли в автомобила, а той все се стреми да го модернизира или по лошо побългарява. Та наблюдавам последното да не се случва. Малко се и бави с ремонта на тая кола, защото трябваше да е готова вече, но... Все пак влага не малко финанси по нея. Красивото в тая кола е и оригиналноста и, а това става с пари и много голямо желание! Последното поне е налице. За средствата, малко по малко ще се справи. Ремонта на двигателя го правих аз, като имам професионална квалификация, но се занимавам само любителски с двигатели. Не искам това да прозвучи като хвалба, защото имам в предвид че технически ще мога да ви бъда полезен, т.е. да помагам и аз! Та ако някой има въпроси по двигател скорстни кутий и въобще по автомобила, ще съм готов за помощ. Още веднъж искам да благодаря за помоща ви! Редактирано 29 септември 2009 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Аз едно време карах един Галант от 1986 г на чието арматурното табло, в отсекът за климатика, температурата се регулираше с плъзгач - този Галант такъв ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) http://img12.imageshack.us/img12/7462/boqdisankalnik1.jpg http://img62.imageshack.us/img62/3509/boqdisankalnik.jpg http://img97.imageshack.us/img97/5392/boqdisanpod2.jpg http://img12.imageshack.us/img12/8176/boqdisanpod3.jpg http://img38.imageshack.us/img38/7962/boqdisanpods.jpg http://img33.imageshack.us/img33/231/boqdisanaprednica1.jpg http://img210.imageshack.us/img210/7715/boqdisanaprednica3.jpg http://img209.imageshack.us/img209/1268/boqdisanaprednica4.jpg http://img209.imageshack.us/img209/8350/boqdisanaprednica5.jpg http://img38.imageshack.us/img38/4130/boqdisanaprednica6.jpg http://img209.imageshack.us/img209/674/boqdisanaprednica7.jpg http://img117.imageshack.us/img117/8907/karburator.jpg http://img12.imageshack.us/img12/6460/otv1n5.jpg http://img117.imageshack.us/img117/8529/otv1n13.jpg http://img62.imageshack.us/img62/4432/otv1npredikit.jpg http://img33.imageshack.us/img33/3254/podgofri2x.jpg http://img117.imageshack.us/img117/332/podgofri3.jpg Редактирано 29 септември 2009 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) http://img22.imageshack.us/img22/1884/remontdvigatel.jpg Редактирано 29 септември 2009 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.