Премини към съдържание

Mmc Galant Ht Super Saloon


didotoo

Препоръчано мнение

Хаха ами не знам те са толкова нагли вече ,че влизат в дворовете и свиват всичко каквото могат... Съжалявам само ,че не сме го видели щото тогава щях да го ползвам за двигател да тегли купето проклетия ром:icon_box: .А уж живеем в централната част на Варна.....Мерси за пожеланията колега ,нямам търпение да и дойде реда и да разбера каква и е болката:icon_bye: Колкото до руската техника нали знаеш ... Японските конструктори слагат една котка в колата и ако до сутринта се е удушила значи всичко е наред с уплътненията ,а при руските автомобили всичко е окей, ако котката не е избягала ...:D За екстрите наистина са доста ,този и debonair са били топ луксозните модели на марката през онея времена ,но по принцип японските излизат от завода с повече екстри в сравнение с другите .Иначе на ретро парад съм виждал пакард от 60_те с ел стъкла и климатроник... Моята е една от първите произведени ,по късните модели имат круиз контрол, активно въздушно окачване (кофтито е че единия амортисьор струва над 2000 лева...) появява се и двигател sirius dash 3x2 turbo 2000 кубика ,200 коня който е стандарт за VR модификацията. Изровил съм доста снимки от нета(около 1500) ,къде що има ( V3000 , galant sigma,sigma -eterna ,galant hardtop,magna, gls и какви ли още не от 80_десетте.Брошури ,менуали,направо съм се разболял:icon_rock:

 

пп. Това е Брус Ли на младини хаха :icon_thumbup:

 

http://img703.imageshack.us/img703/6457/30856459.jpg

 

http://img684.imageshack.us/img684/9505/49756298.jpg

 

http://img196.imageshack.us/img196/2110/80484349.jpg

 

http://img692.imageshack.us/img692/7678/84817437.jpg

 

http://img831.imageshack.us/img831/1185/55563171.jpg

 

http://img836.imageshack.us/img836/5945/85382900.jpg

Ха Брус Ли има като моите джанти :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 172
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Винаги съм искал да и сложа оригинални джанти :) Твоята кола каква е колега,че ги имаш и 15_ ки ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С радост изтъргах гражданската от 2006_та и лепнах новата...Другата седмица ще мина и преглед и ГАЗ :plane:

 

Официално вече стария японец е движимо имущество след повече от 4 години ремонти:P Благодаря на всички за подкрепата ,куража и добрите думи!!! Ако всичко е наред ще се видим на следващата Мицубиши среща във Варна:thx:

 

Надявам се автомата да не ми създава повече проблеми ,малко по малко ще монтирам новите ауспуси и тръби,ще боядисвам и така нататък.

 

 

Колеги дайте идея преходник ли какво да сложа на рамената за чистачките ,че са само прави пръчки и не мога да закача никакви чистачки,пък от сега нататък ще е кофти времето:rijden:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко АРТ снимки от кога имам мерак да я изкарам и да я поснимам:icon_clap: Днеска минах преглед и след това малко разходка:icon_n_king:

 

 

 

Оправих си чистачките ,малко са големички и не щат да се прибират под капака ама... догодина правилния размер:icon_doh:

 

 

 

http://img9.imageshack.us/img9/7357/darkmonkeyweb.jpg

 

http://img546.imageshack.us/img546/8297/img0014web.jpghttp://img99.imageshack.us/img99/9427/lowmonkeyweb.jpghttp://img690.imageshack.us/img690/8809/oldfotoweb.jpg

 

 

Остава бащата да настрои там нещо си ,щото автоматика тръгва нормално ,ама след няколко километра заключва предавките пак. Другото сериозно като проблем е ,че почти нямам задна... Ще покарам малко и някой ден ще се отваря пак...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко АРТ снимки от кога имам мерак да я изкарам и да я поснимам:icon_clap: Днеска минах преглед и след това малко разходка:icon_n_king:

 

 

 

Оправих си чистачките ,малко са големички и не щат да се прибират под капака ама... догодина правилния размер:icon_doh:

 

 

 

http://img9.imageshack.us/img9/7357/darkmonkeyweb.jpg

 

 

 

Остава бащата да настрои там нещо си ,щото автоматика тръгва нормално ,ама след няколко километра заключва предавките пак. Другото сериозно като проблем е ,че почти нямам задна... Ще покарам малко и някой ден ще се отваря пак...

 

Тази снимка ми харесва много!А колата е страшна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм искал да и сложа оригинални джанти :) Твоята кола каква е колега,че ги имаш и 15_ ки ли са?

Колега колата ми е Галант '97г. , а джантите свалих от един съшия като твоя,само че вече не са в оригинален вид-малко ги разчупих чрез пребоядисване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой ден решиш да се разделиш с тях и ако са 15_ки обади се:)

 

 

Реших да облепя капака на таблото ,че мноого ме дразнеше ,за момента ще е с черен карбон и някой ден ще го пръсна в оригинално синьо...

 

http://img12.imageshack.us/img12/7395/tablokarbon1.jpghttp://img687.imageshack.us/img687/3908/tablokarbon2.jpghttp://img835.imageshack.us/img835/740/tablokarbon3.jpg

 

 

 

Тук още не съм отворил дупките за говорителите ... Направих ги с поялника и стана супер.

 

 

 

Предната решетка също претърпя промени с фолио:

 

http://img801.imageshack.us/img801/5586/re6etka.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

:thx: Много ми е интересно за какво служи тоя датчик на таблото под предния прозорец?? Разбрах само ,че реагира на светлина (променя си стойностите) и го има и на стандартния галант gls ,така че колеги с такива коли ,ако знаете или имате предположения ,моля споделете :thx:

 

 

http://img822.imageshack.us/img822/576/dat4ik.jpg

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел от Нова Зеландия ,голям фен на мицубиши предполага ,че е сензор за дъжд. Излъчва инфрачервен лъч и когато има капки по стъклото отражението е по -голямо и датчика дава сигнал за пускане на чистчките. Колкото повече се отразява лъча толкова по-бъзи са чистачките.Поне така аз си го преведох"

 

Rain sensing optical sensor to detect moisture on the windshield. The sensor is mounted in contact with the inside of the windshield, usually near the rearview mirror. But I've seen them at the bottom of the windshield on late 1980's Mitsubishi's. The sensor projects infrared light into the windshield at a 45-degree angle. If the glass is dry, most of this light is reflected back into the sensor by the front of the windshield. If water droplets are on the glass, they reflect the light in different directions - the wetter the glass, the less light makes it back into the sensor. The electronics and software in the sensor turn on the wipers when the amount of light reflected onto the sensor decreases to a preset level. The software sets the speed of the wipers based on how fast the moisture builds up between wipes. It can operate the wipers at any speed. The system adjusts the speed as often as necessary to match with the rate of moisture accumulation. I'm not sure if the 1980's ones have the same technology as that but at a glance in the photo it could some sort of rain sesor (:

Лошото е ,че тъкмо запалих и бензина свърши:icon_doh:"Опитах на контакт и излях бутилка вода ,но нищо не се случи. Включих чистачките на AUTO и пак пробвах ,но без значение дали сипвам или не вода по джама не се променя интензитета на чистене... Само като натискам бутоните по таблото за чистачките Slow , Fast , Cancel тогава има промяна. Довечера ще заредя бензин и ще опитам при напълно изключени чистачки и запален двигател да изсипя водица по джама :icon_confused: Дано проработи ,баси екстрите:first:

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е за климатика. При по-новите има такъв датчик, който ако се освети от пряка слънчева светлина усилва автоматично вентилатора. Нямаш ли някаква документация? Вътре 100% трябва да пише за какво е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може,а си е точно такова-датчик за интензитета на слънчевата светлина на климатроника. Като е пуснат климатроника,закрий го с ръка и трябва да намали оборотите на вентилатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаа май наистина е за климата... Опитах на запален мотор да сипя вода ,но чистачките не се пуснаха.Проблема е ,че жиците към бутона A/C са откачени още от предишния собственик и не съм се занимавал с климатроника да го гледам какво му е.На парно едва ли ще усили вентилатора:D

 

 

пп. А сега се светнах... На другия галант ,който пратихме за скрап също имаше такъв датчик и беше свързан към инсталацията като при мен.. А той няма клима...

 

 

За моята нямам документация ,ще потърся за митсубиши магна ,те имат такова табло,да видим

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не открих нищо за този сензор ,даже и в Mitsubishi ASA го няма като част...Продължавам да търся,че ми е интересен:icon_hmm:

 

 

 

Онзи ден се поразкарахме малко ,впечатленията ми са че разхода продължава да е потресаващ ... около 18 /100 в града.Тея дни ще я оставя на баща ми да настрои карба и някоидреболии и дано да се оправи. Като я запаля сутринта студена и препушва синьо,прекъсва и след минута две или когато я изфорсирам няколко пъти се оправя.На светофарите като я изфорсирам загряла и пуши черно... Не знам клапани ли ,вложки ли ... Чудя се да сменя ли главата с 4G63 от другия галант.Иначе си вози добре,набира нормално. Та дали мога на G63B да сложа глава от 4G63?

 

 

Малко снимки насам натам:

 

http://img831.imageshack.us/img831/4757/blurf.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/8391/darklight.jpghttp://img35.imageshack.us/img35/8806/galanthdrrear.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/4025/rainmm.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Оня последен слънчев ден се случи нещо нечувано - с 2 литра минах 25 километра градско и малко извън градско:first: Колата спря да прекъсва и заработи като никога . А вчера когато заваля започна да прекъсва пак и минах едвааам 10 километра с 2 литра ... То е ясно трябват нови кабели,но въпреки всичко как може да изхарчи толкова малко? Та това са 8 на 100 ! Чакам с нетърпение да видя как ще е в следващия сух ден ,може би са улегнали сегментите и мотора като цяло след ремонта...

 

 

Днеска покарах малко градско в невероятен дъжд и вятър,колегите от Варна знаят за какво става въпрос , колата половината беше под водата :D Иначе нямаше никакви проблеми ,закара ме и ме прибра сух.Пробвах спирачките ,добре спират на дъжд, пробвах на широко да мина през голяма локва и се учудих ,че с тия смотани гуми не се получи аквапланинг:D Парното е супер ,чистачките и те .. Това са ми впечатленията до момента.За зимата не ми се мисли ,ако не намеря хубави гуми и кабели,няма да се кара .

 

 

http://img820.imageshack.us/img820/223/raindu.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маалък проблем стана днес след обяд.... Решихме компанията да слезем до морска гара , да гледаме големите вълни и да снимаме.След като форда на един колега не запали ,решихме да тръгнем с галанта :) Понеже продължаваше да вали ужасно много,решихме да спрем чак до самата гара.... Това беше голямата грешка ... Нямаше път а река.... Вълните прескачаха вълнолома и заливаха колата .... Имах чувството че ще я обърнат. Колата започна да прекъсва и угасна разбира се.В тоя момент видях още няколко коли закъсали там...стана ми ясно,че предстои дълъг следобед. Избутахме галанта на тротоара.Съблякох си едната блуза и започнах да подсушавам дистрибуторната капачка...беше доста мокро всичко.Акумулатора падна и се обадихме да дойдат да ни дадат ток за да я запаля.Поради големите задръствания прекарахме в чакане близо 2 часа мокри до кости в студената кола....Някакъв ад беше. Вълните заливаха колите и не можехме да мръднем.Дойдоха нашите хора и след като заредихме малко акумулатора ,запали. Заработи добре,но след 2 мин изгасна...Условията бяха такива ,че нямаше време за.повече опити.Свалих акумулатора ,заключих колата и колкото и да не ми се искаше я оставих.Добре че има един познат който е пазач там ,че обеща да я наглежда.... Притеснявам се да не падне някой камък или лампата отгоре... Утре ще търся някой познат да я изтеглим от там,ако пак не мога да я запаля.... Надявам се всичко да е наред с нея и да си я прибера.... Набутах се баш в най- скапания ден ,на възможно най - грешното място :) Ама така сме младежите:) Тегли си я към тоя плаж и това е... Преди време бях затънал с нея в пясъка на плажа и се беше закопала здраво ,хората ходеха на диско, а аз в 3 посред нощ ,копаех кола от пясъка,ама това си е друга история :D Важното е емоции да има и утре да си прибера жива и здрава любимата кола. Утре ще пиша пак :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евала за голямата любов към :mitsu-smiley: дано още много дълги години да й се радваш. По-трудното е минало имаш само дребни работи за оправяне. Успех и много безаварийни! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тенкю :drinks: Така е ,вече съм по-спокоен ,макар и да има още доста работа по колата.Поне е в движение и адски ме радва:rulez: Хората постоянно ме питат каква е тая кола :D

 

 

Колата си я прибрах благополучно ,отидохме въоражени с един Даймлер Пух с едни лампи отгоре като от гражданска защита:D Въжета ,лебедки абе пълно въоражение хаха. Сложих заредения акумулатор и си запали на момента. Не се наложи да я дърпаме. Прибрах се и я измих едно хубаво ,че цялата беше във водорасли и морска вода. Ходя си по работа тука няколко дена и си я покарвам ,добре работи само трябва да сложа правилния ремък за хидравликата ,че започна да ми изключва. Опънах колкото можах ремъка и се оправи,сега не свири ,но трябва да го сменя.

 

 

http://img508.imageshack.us/img508/476/october7.jpghttp://img809.imageshack.us/img809/9176/october5.jpghttp://img846.imageshack.us/img846/4836/october4.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/1627/october1.jpghttp://img714.imageshack.us/img714/2936/october2.jpg

 

 

 

Оправих си бушоните и сега когато натисна копчето за мъгла и ми светват по 1 ред стопове :icon_clap:

 

 

 

http://img830.imageshack.us/img830/4975/october3.jpg

 

 

 

Ето малко от апокалипсиса във Варна :icon_doh:

 

 

 

http://img200.imageshack.us/img200/5072/october6.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,би ли споделил за проблема с кабелите на свещите.След като ги смени разхода нормализира ли се или си остава пак голям.. Мерси предварително.

И поздравление за :mitsu-smiley: личи си,че обичаш колата.Много хора биха я захвърлили вместо да я оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Ами аз само смених дистрибуторната капачка с нова ,а свещите сложих от другия галант донор. Те никакви ги няма .Когато е сухо работи добре( 8 на 100 разход смесен) ,но когато е влажно времето започва да прекъсва мотора и харчи към 18 на 100... Изядена им е изолацията и са си за смяна ,но са по-добре от старите. Събирам пари и ще ги сменя при първа възможност и тогава ще пиша за резултата. Имало и някакви шкодови кабели за 15-20 лв ,мисля да взема такива все ще изкарат 15-20 000 км и ще са в пъти по-добри от сегашните,но това при положение ,че не мога да отделя за такива каквито трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни освен да карам друго не правя :D Трябва да и купувам това онова ,ама още не мога да и се нарадвам и само наливам бензин. Хидравликата отказа,новия ремък нещо се е разхлабил и си върнах стария.монтирах въздушния филтър,кутията му е по-добре боядисана и от колата:D Сложих от другия галант 2_те крушки и сега с 4 фара свети като самолет:) Трябва да ги регулирам само.Мъчих се с ръчната,че ме дразни от как съм я купил не работи.На лявото колело захапа,ама на дясното май проблема е в жилото и ще трябва да разглобявам пластмаси да го натегна. Смених предните гуми 195/65 с 185/70 както я дават по каталог и предницата се вдигна .Сега е дооста по-добре в дупките и не изглежда толкова вирната задницата.

 

 

http://img828.imageshack.us/img828/7936/img0097gg.jpg

 

http://img401.imageshack.us/img401/1955/img0095pp.jpg

 

http://img839.imageshack.us/img839/1571/img0065hp.jpg

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги ,здравейте отново. Намерих буксата за диагностика на автомата и разчетох грешката,която е причина за заключването на 3_та предавка. Така като си го превеждам единия вариант е да е прекъсната или извадена буксата към компа под таблото,а другия вариант е връзката към този соленоид .Според мен тоя соленоид е вътре в кутията ,но дали буксата му е отвън някъде? Благодаря много!

 

 

http://img33.imageshack.us/img33/1503/autowm.jpg

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Здравейте пак съм аз:) Преди няколко дена смених кабелите - взех на ТЕСЛА по каталог за моя мотор. Колата отново продължава да прекъсва и да пуши синкаво като е студена.... Просто не знам вече какво да я правя....

Направо е кошмарен разхода ...варира от 15 до над 30 литра.... Дали са клапани не знам... Сегментите са нови....

Моля ,дайте предложения къде да я закарам във Варна , трябва ми точен човек ,който знае какво прави и разбира от мицубишита... Като dj tumbi ,но варненец :))) Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...