Премини към съдържание

Mmc Galant Ht Super Saloon


didotoo

Препоръчано мнение

Говорите глупости.От недобре работещи кабели следва лоша работа на свещите,от там неправилна работа на бобината и накрая се получава,че цялата запалителна верига не работи,колата прекъсва и всички елементи по нея се товарят излишно и колкото и да са нови,пак ще се развалят.Като купуваш свещите,гледай да научиш с какво топлинно число са за твоя двигател.Провери в чужди сайтове,може да има реставрирана кола като твоята и да е написано какви части са ползвали.

 

Така е разбира се,но след като съм сигурен че свещите са проблемни(NGK BPR6ES-11) малко или много след като ги сменя,ако пак има някакви прекъсвания-сменям кабели...просто в момента нямам възможност да сменя кабелите...другото което е че с G63B май е само моя галант...този двигател го имат

1983 - 1986 Mitsubishi Pickup 2.0 2WD/4WD (Engine: G63B) това е някакъв пикап?!?

1984 - 1988 Mitsubishi Tredia 2.0 (Engine: G63B) и на тредията

има го и на Старион само че е турбо...

Същото казва и Auto data на галант няма такъв мотор...на варианта за Европа(сапоро) пък монтират 2,4 мотор

Вярно че през осемдесетте мицубиши играят игра на имена,но ми идва в повече :icon_doh: тотално съм об1ркан...Моя галант се среща под следните имена : Sapporo Saloon,galant-sigma,galant-eterna,galant hardtop,GALANT Σ HARDTOP/ETERNA , в Австралия-Магна...там един пич (мицубиши клуб Австралия)има части за моя галант,но отказва да ги продаде :( та всеки един от тези галанти са като моя,но с разлики по мотора...за това не зная какви точно свещи ми трябват..тези които ми дадоха в магазина явно че не стават...ще опитам и с тези от Мирослав. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 172
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

http://img638.imageshack.us/img638/1053/46209848.jpg

 

http://img532.imageshack.us/img532/750/24992910.jpg

 

http://img535.imageshack.us/img535/9558/38427359.jpg

 

http://img175.imageshack.us/img175/4716/49964466.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как от дефектен кабел да се прецака свеща, не плаши колегата. Като събере парички момчето ще си вземе и кабели, цената на оригиналните която е дал Мирослав е доста добра :)

Абсолютно прав е колегата,точно така е,само обьрквате момчето,на тоя двигател стават и други марки свещи само да са с 'неговото' топлинно число,аз сьм още с оригиналните кабели и си са 6,така че ако и твойте работят вьобще недей ги сменя,ентусиазма и усилията които сега влагаш :icon_clap: ще ти се вьрнат с 1 отлично реставриран Галант :mitsu-smiley: на който ще се радваш мноооого години напред. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехх чул те Господ! :good: Ако имах по-добри финанси до сега да е станал 1:1 както е излязъл от завода :) Малко по малко ще го възтановя...Добре че баща ми е доста навътре в нещата иначе по ,,майстори'' кой знае колко пари и нерви щях да хвърля :) Топлинното число пише ли го на самата свещ?Не знам от къде да разбера за моя мотор какво е топлинното число.Благодаря за добрите отзиви :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехх чул те Господ! :good: Ако имах по-добри финанси до сега да е станал 1:1 както е излязъл от завода :) Малко по малко ще го възтановя...Добре че баща ми е доста навътре в нещата иначе по ,,майстори'' кой знае колко пари и нерви щях да хвърля :) Топлинното число пише ли го на самата свещ?Не знам от къде да разбера за моя мотор какво е топлинното число.Благодаря за добрите отзиви :rulez:

 

Колега, всяка уважаваща се голяма фирма произвеждаща автомобилни свещи,си има и каталог на двигателите на различните марки.....номера на двигателя...и свещите отговарящи за тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но по българските магазини нямаш гаранция, че не е менте. Имал съм случай с едни бошове същите като тези завити на колата (които не си знаят годините) не изкараха и 300км без да почне да прекъсва и да пали на 3 цилиндъра. После доста трудно намерих NGK от техен дистрибутор. Отделно за някои двигатели по каталозите има доста неверни неща, може на колегата да е сред тях.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е ...китайски и турски нискокачествени части заливат пазара...сменяш свещи ,мотора продължава да работи нестабилно...сменяш дистрибуторна капачка ,кабели...а то се оказват калпави свещи накрая :mad: излишни разходи...

 

Забелязвам напоследък че гарнитура или семеринг не знам точно какво е между скоростната кутия и мотора капе масло...сменян е този семеринг с нов но същата работа...предполагам пак менте...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам напоследък че гарнитура или семеринг не знам точно какво е между скоростната кутия и мотора капе масло...сменян е този семеринг с нов но същата работа...предполагам пак менте...

Дидо това дето ти капе е кичето на коляновия вал,сигурно е менте и много бьрзо се 'втьрдява'-изгубва си еластичността и прокапва,това се случи и при мене,така карах известно време и оттам сьлзеше,миналата година го смених и спря-но е много работата и ако не ти капе силно.....остави го така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема е че ми пада нивото на маслото на автоматика...започна повечко да капе и започват да отказват скоростите...доливам и се оправя положението.Трябва ли да се сваля цялата скоростна кутия или може само да се отдели от мотора и на място да сменя това чудо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема е че ми пада нивото на маслото на автоматика...започна повечко да капе и започват да отказват скоростите...доливам и се оправя положението.Трябва ли да се сваля цялата скоростна кутия или може само да се отдели от мотора и на място да сменя това чудо

Ахаа ма на тебе ти капе маслото от скоростите,а не двигателното,значи или е гарнитурата на скор.кутия или кичето,но щом капе много пак ще трябва да ги сваляте,на място не става.Това е много важно тьй като като подкараш колата и ако маслото ти намалее в движение,ще скапеш скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля че само скоростната кутия може да се свали без двигателя...А относно маслото едва ли ще се скапят скоростите ...до колкото знам просто не включва на скорост.../или?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно...Тя не се кара без масло в скоростите -така си стои в двора...когато я припалвам от време на време забелязах че изчезва задната и от тогава си я държа на P и не я мъча.Мирослав,ще снимам точно мястото и ще се опитам с MITSUBISHI ASA да открия точния номер на това уплътнение да ми кажеш и цена на него,че не мога да разчитам на доливане на масло постоянно.Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

...отказал съм се да търся като моя в БГ...

Винаги има надежда: :icon_thumbup: Сапоро в България

Човека може да знае това-онова за модела и частите му... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е самолет? Нее това е влак ? Неее! Това е Сапоро в България! Още се питам мираж ли е :D. Веднага писах на човека и го поканих в клуба,макар да продава тази класика...за съжаление няма инфо дали се продава на части...ще чакам .Колега Благодаря за инфото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Новите свещи denso пристигнаха за което благодаря на Мирослав за съдействието.

 

С тях без тях колата пак не иска да запали...почистих и проверих всички клеми,кабелаци и какво ли не ...накрая баща ми дойде пипна тук там ,наля една капачка бензин в карбуратора и запали :icon_doh: проверихме бензиновата помпа...ами прави налягане но не хвърля бензин...продължавам сега по пътя до резервоара...интересното е че преди месец сипах около 8-9 литра и да съм я палил 2-3 пъти на място...опитвам се сега да проверя колко точно е горивото в резервоара и дали има някъде скъсани маркучи...а може и нещо да е запушено,представа си нямам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали има някаква цедка в самия резервоар или евентуално самия филтър може да се е задръстил..едва ли е сменян някога.Предполагам няма да е повече от 20 лв

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има надежда: :icon_thumbup: Сапоро в България

Човека може да знае това-онова за модела и частите му... :)

 

Ей тва сапоро ако го мерна някъде ще го разглобя за части :D

 

 

Оказа се че два бензинови маркуча са сцепени...ще сменя направо всички след бензиновата помпа и по карбуратора.Ще търся из Варна...мисля че имаше специални за бензин (двуслоен и маслоиздържащ или нещо подобно)и е по-добре от тях да се сложи а не обикновен

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Така ...смених горивен филтър и всички маркучи по карбуратора и след горивния филтър...имах 3 пробити от където течеше бензина.

 

Намерих в един немски сайт Стоп и мигач за Галанта - моят е счупен.

 

http://img8.imageshack.us/img8/268/d1923.jpg

 

Ако може някой колега с опит в интернет поръчки на части,..нямам pay pal.

Ако има такъв колега моля да помогне,ще си платя всичко- цената на стопа е 35 евро а за доставка има няколко варианта,на мен ми трябва най-евтиния ,не бързам.

 

https://japanautoteile.de/parts/product.php?productid=114614&cat=0&country_code=BG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с карбуратора и търся друг.

 

марката му е mikuni за g63b мотор - пасва от галант 85 и L200 , L300 бусчета ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не го направиш мултиинжекцион? :icon_dance:

А това как става,и какви са му предимствата пред карбуратора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това как става,и какви са му предимствата пред карбуратора?

Ами по принцип G63B и 4G63 не са много различни двигатели.Значи би трябвало (това са предположения, не съм гледал някъде проект или нещо такова) мултиинжекциона, компютъра и дори главата на Еклипс/Галант/всичко с 4G63 да паснат на G63B.Резултатите са повишена мощност и край на пробема с частите, но и (може би) повишен разход. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звучи ми сложно , скъпо и още проблеми на главата :icon_hmm: Аз съм за карбуратор ...четох че на стари мицубишита-галант,старион и други,слагат карбуратори от серията WEBER perfоrmance и се подобрява работата и мощността на двигателя.Но това в Нова Зеландия...в България не знам от къде да си намеря такъв,който да пасне на моя двигател и съответно да е на приемлива цена...Ако някой е наясно какъв съвременен карбуратор може да пасне на G63B да обясни...не търся повече мощност ,колата не е за бързо каране,по скоро искам да си реша проблемите с прекъсвания и евентуални проблеми с 20 годишни карбуратори...В краен случай ще купя един от галант '85_та един колега предложи такъв за 80 лева...

 

Колега и аз четох че има сходства с 4G63...идеята ми е да понижа колкото може разхода ,сега с оригиналния карбуратор харчи ужасно много,яко хвърля бензин в мотора, стигал съм до 30 на 100 разход....е вярно че и сегментите бяха за смяна но и карбуратора е сдал багажа-карана е на газ доста време от предишните собственици и предполагам от там се е скапал карбуратора...аз не искам да слагам отново газова бутилка...та идеята ми е да се размина с възможно най-малко пари и за това съм се насочил към карба...предполагам че с инжекциона ще има доста предимства,но за сега не мога да си го позволя.

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Карбуратора,който предложи колегата се оказа обикновенния без електрониката...Моят може и да го подкараме но ми трябва ето тази джажа (Jet)

 

http://img72.imageshack.us/img72/3928/64720310.jpg

 

Ако имате представа от къде да я намеря...Мерси Колеги!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора,който предложи колегата се оказа обикновенния без електрониката...Моят може и да го подкараме но ми трябва ето тази джажа (Jet)

 

 

 

Ако имате представа от къде да я намеря...Мерси Колеги!!

 

Я виж ТОЗИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...