didotoo Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 Аз едно време карах един Галант от 1986 г на чието арматурното табло, в отсекът за климатика, температурата се регулираше с плъзгач - този Галант такъв ли е? Да, с плъзгач е регулирането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 1 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2009 (редакция) http://img4.imageshack.us/img4/6348/dsc00530copy.jpg Редактирано 1 октомври 2009 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 1 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2009 http://img4.imageshack.us/img4/6348/dsc00530copy.jpgГоре-долу това ще е крайният резултат след боядисването. Надявам се до 2-3 месеца да е готова Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 wow .. сериозно ли ще сложите толкова големи джанти на тоя модел .. ще стане брутален, дано само возията не стане прекалено твърда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 2 октомври 2009 Сподели Публикувано 2 октомври 2009 Малеее, много яка кола ще да стане т'ва!Просто трябва да се види, снимки искаме, като за начало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 4 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2009 (редакция) Ето го вакуума, отварящ втората дроселна клапа. http://img185.imageshack.us/img185/8907/karburator.jpg http://img185.imageshack.us/img185/5332/img0312d.jpg Редактирано 4 октомври 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 4 октомври 2009 Сподели Публикувано 4 октомври 2009 Ето снимки на "Карнобатският" дядо! - за останалото днес се чухме! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 6 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2009 (редакция) Мерси за линковете! Ще питам Делян, дали иска да отидем до Карнобат. Жалко че вратите са с рамки и няма да стане стъклото, но пък доста други части могат да се използват. Надявам се иначе с помоща на ,,Карнобатския дядо" да се завърши ремонта. Пък после на някоя сбирка, може да изпием и по една :icon_hmm: ,,Карнобатска гроздова", със шопска. Редактирано 6 октомври 2009 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 А аз така като гледам стигам до извода, че направо си плаче за едно обръщане на волана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 8 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2009 А аз така като гледам стигам до извода, че направо си плаче за едно обръщане на волана Мда ..само собственика на белия галант да си вдигне телефона :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Мда ..само собственика на белия галант да си вдигне телефона :blink:...ако все още не си се свързал с него, кажи да издиря друг негов номер?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 9 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2009 ...ако все още не си се свързал с него, кажи да издиря друг негов номер?! Ами ако можеш открий актуалния номер на човека.Мерси за труда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 (редакция) Че колеги и аз имам такъв Галант 86г.И най-важното е, че е в движение :mitsu-smiley: Редактирано 16 октомври 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 15 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2009 (редакция) Предполагам, че не го продаваш на части щом е в движение... Ако можеш пусни снимки на Галанта :icon_dance: Редактирано 16 октомври 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Колега , разгледах си карба и определено е различен.Говорих с един градски който има галант 84г. карбуратор , но е 1600см3.Ако ти върши работа ще говоря с него.Аз не съм го виждал как изглежда и немога да кажа дали става за теб( доколкото знам си с ДВГ 2400см3 ). Аз утре пътувам за Варна но за съжаление няма как преди това да говзема за да го погледнеш на място, но това е най-малкия проблем . Няма ли как да пуснеш ( или някой специалист ) във форума моделите на митсубиши от които да се търси донор. Това беше за карба , а за стъклото не е ли по-добре да се изреже стъкло и да се огъне и закали ! Мисля че факта че не е трипластово не е проблем защото е странично , а плексигласа се надира много бързо и пожълтявя.Фирма която може да ти изреже и закали стъкло има в Търговище , а те пък доколкото знам имат колеги които формоват стъкло. Ако все пак успея да взема този карб ми напиши как да те намеря утре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 20 октомври 2009 Сподели Публикувано 20 октомври 2009 (редакция) Предполагам, че не го продаваш на части щом е в движение... Ако можеш пусни снимки на Галанта :icon_dance:Колега обещавам, че другата седмица ще пусна снимки :mitsu-smiley: Редактирано 20 октомври 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 22 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Ами ако можеш открий актуалния номер на човека.Мерси за труда Успях да се свържа с човека белия галант се оказа 2000 кубика като моя...само че не го продава на части и за да му взема карбуратора трябва да го купя целия...зависи от цената която ще каже и дали ще мога да отделя толкова... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 22 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Колега , разгледах си карба и определено е различен.Говорих с един градски който има галант 84г. карбуратор , но е 1600см3.Ако ти върши работа ще говоря с него.Аз не съм го виждал как изглежда и немога да кажа дали става за теб( доколкото знам си с ДВГ 2400см3 ). Аз утре пътувам за Варна но за съжаление няма как преди това да говзема за да го погледнеш на място, но това е най-малкия проблем . Няма ли как да пуснеш ( или някой специалист ) във форума моделите на митсубиши от които да се търси донор. Това беше за карба , а за стъклото не е ли по-добре да се изреже стъкло и да се огъне и закали ! Мисля че факта че не е трипластово не е проблем защото е странично , а плексигласа се надира много бързо и пожълтявя.Фирма която може да ти изреже и закали стъкло има в Търговище , а те пък доколкото знам имат колеги които формоват стъкло. Ако все пак успея да взема този карб ми напиши как да те намеря утре. Ами колега моят не е 2400 а 2000см3 ....нямам представа дали пасват някои от частите по карбуратора с галанта от 84_та...дори не знам и някой друг модел дали ползва същия карб като моя за да се ориентирам в търсенето...евентуално чрез сравнения и снимки...Ако можеш пусни снимки на карбуратора и по точно на вакумите.По въпроса със стъклото плексигласа наистина е временно решение и искам да се отърва час по скоро от него,чух че в София правят по поръчка...сега се ровя в нета за телефони и цени. Ако има нещо телефона ми е 08795076134 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Ами колега моят не е 2400 а 2000см3...Колега, двигателя ти да не е 4G63 ?Ако е така виж ТОВА.Човека казва че са му останали части от колата, може да пази и карбураторите. Даже ще си вдигнеш 10на коня... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 23 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2009 Колега, двигателя ти да не е 4G63 ?Ако е така виж ТОВА.Човека казва че са му останали части от колата, може да пази и карбураторите. Даже ще си вдигнеш 10на коня... ;) Здравей! Ами двигателя е G63B,но предполагам че може да има някакви сходства с 4G63 и по-точно вакумите им :icon_hmm: писах ЛС на човека,дано влезе скоро.Мерси! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 Човека не е влизал във форума от април, но се сетих че често влиза в един друг форум Само дето трябва да натрупаш няколко поста (май бяха 15) за да пишеш ЛС :mad: Дано да успеете да се свържете.Успех с ремонта! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 23 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2009 Човека не е влизал във форума от април, но се сетих че често влиза в един друг форум Само дето трябва да натрупаш няколко поста (май бяха 15) за да пишеш ЛС :mad: Дано да успеете да се свържете.Успех с ремонта! ;) Ок мерси много сега ще трябва да пиша глупости в другия форум за да натрупам мнения и ако не ме блокират ще се ссвържа с него :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 4 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2009 (редакция) Така...вакума отварящ втората дроселова е със сменена мембрана и вече е наред...колата запали и даже я покарахме за първи път от 2 години насам върви отлично,автоматика работи перфектно за сега,но трябва да му се смени филтъра.Някой може ли да ме ориентира горе долу какви пари е и дали лесно мога да открия такъв маслен филтър за автоматик във Варна? Иначе малко прекъсва мотора и проблема е най-вероятно в тоците-сменихме дистрибуторната капачка,но имаме съмнения относно качетсвото и,като че ли има леки напуквания и сега най-вероятно ще се търси нещо по качествено.И остава боядисването ...искам да е както трябва с качествена боя и добър майстор,това ще ме забави заради голямата сума :blink: Редактирано 4 ноември 2009 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 4 ноември 2009 Сподели Публикувано 4 ноември 2009 В София със сигурност ще се намери филтъра, само трябва да видиш номера на ск.кутия и ще струва 50-60 лв. макс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 4 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2009 Между другото прекарах кабели за аудио усилвател и новите говорители.Оригиналните на мицубиши са доста зле-изгорели от слънцето и напукани...предната линия се състои от 2 среди на хай-саунд + 2 високи тъндър.На кората зад задните седалки има две елипсовидни дупки.Сложих им капаци от елипси а под капаците отново среди но с по - голям диаметър от предната линия...сложих и още 2 високо честотни говорителя.В багажника са 2 туби на тъндър с по 38 сантиметрови бас говорители.Всичко се захранва от 2 усилвателя, CD няма-сигнала идва от айфон.Въпреки че говорителите не са маркови и скъпи,системата свири доста добре заради качествения плеър на айфона.Иначе вътре не се чува дрънчене колата е добра зглобка и всичко е ок,като изключим че навън се чува как дрънчи регстрационния номер и най-вероятно едната туба ще изчезне,ако не направя шумоизолазия на багажника :icon_rock: http://img215.imageshack.us/img215/1794/img0246w.jpg http://img39.imageshack.us/img39/5207/picture276k.jpg http://img33.imageshack.us/img33/5039/img0080xq.jpg http://img33.imageshack.us/img33/5966/img0263l.jpg http://img132.imageshack.us/img132/1162/picture005fw.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.