Премини към съдържание

Mmc Galant Ht Super Saloon


didotoo

Препоръчано мнение

Аз едно време карах един Галант от 1986 г на чието арматурното табло, в отсекът за климатика, температурата се регулираше с плъзгач - този Галант такъв ли е?

 

Да, с плъзгач е регулирането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 172
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

http://img4.imageshack.us/img4/6348/dsc00530copy.jpg

Горе-долу това ще е крайният резултат след боядисването. Надявам се до 2-3 месеца да е готова

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

wow .. сериозно ли ще сложите толкова големи джанти на тоя модел .. ще стане брутален, дано само возията не стане прекалено твърда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, много яка кола ще да стане т'ва!

Просто трябва да се види, снимки искаме, като за начало

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето го вакуума, отварящ втората дроселна клапа.

 

http://img185.imageshack.us/img185/8907/karburator.jpg

 

 

http://img185.imageshack.us/img185/5332/img0312d.jpg

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки на "Карнобатският" дядо! :) - за останалото днес се чухме!

 

 

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линковете! Ще питам Делян, дали иска да отидем до Карнобат. Жалко че вратите са с рамки и няма да стане стъклото, но пък доста други части могат да се използват. Надявам се иначе с помоща на ,,Карнобатския дядо" да се завърши ремонта. Пък после на някоя сбирка, може да изпием и по една :icon_hmm: ,,Карнобатска гроздова", със шопска.

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз така като гледам стигам до извода, че направо си плаче за едно обръщане на волана :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз така като гледам стигам до извода, че направо си плаче за едно обръщане на волана :)

 

Мда ..само собственика на белия галант да си вдигне телефона :blink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда ..само собственика на белия галант да си вдигне телефона :blink:

...ако все още не си се свързал с него, кажи да издиря друг негов номер?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ако все още не си се свързал с него, кажи да издиря друг негов номер?!

 

Ами ако можеш открий актуалния номер на човека.Мерси за труда

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че колеги и аз имам такъв Галант 86г.

И най-важното е, че е в движение :) :mitsu-smiley:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че не го продаваш на части щом е в движение... Ако можеш пусни снимки на Галанта :icon_dance:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , разгледах си карба и определено е различен.

Говорих с един градски който има галант 84г. карбуратор , но е 1600см3.

Ако ти върши работа ще говоря с него.Аз не съм го виждал как изглежда и немога да кажа дали става за теб( доколкото знам си с ДВГ 2400см3 ).

Аз утре пътувам за Варна но за съжаление няма как преди това да говзема за да го погледнеш на място, но това е най-малкия проблем . Няма ли как да пуснеш ( или някой специалист ) във форума моделите на митсубиши от които да се търси донор.

 

Това беше за карба , а за стъклото не е ли по-добре да се изреже стъкло и да се огъне и закали ! Мисля че факта че не е трипластово не е проблем защото е странично , а плексигласа се надира много бързо и пожълтявя.

Фирма която може да ти изреже и закали стъкло има в Търговище , а те пък доколкото знам имат колеги които формоват стъкло.

 

 

Ако все пак успея да взема този карб ми напиши как да те намеря утре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че не го продаваш на части щом е в движение... Ако можеш пусни снимки на Галанта :icon_dance:

Колега обещавам, че другата седмица ще пусна снимки :) :mitsu-smiley:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако можеш открий актуалния номер на човека.Мерси за труда

 

Успях да се свържа с човека белия галант се оказа 2000 кубика като моя...само че не го продава на части и за да му взема карбуратора трябва да го купя целия...зависи от цената която ще каже и дали ще мога да отделя толкова...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , разгледах си карба и определено е различен.

Говорих с един градски който има галант 84г. карбуратор , но е 1600см3.

Ако ти върши работа ще говоря с него.Аз не съм го виждал как изглежда и немога да кажа дали става за теб( доколкото знам си с ДВГ 2400см3 ).

Аз утре пътувам за Варна но за съжаление няма как преди това да говзема за да го погледнеш на място, но това е най-малкия проблем . Няма ли как да пуснеш ( или някой специалист ) във форума моделите на митсубиши от които да се търси донор.

 

Това беше за карба , а за стъклото не е ли по-добре да се изреже стъкло и да се огъне и закали ! Мисля че факта че не е трипластово не е проблем защото е странично , а плексигласа се надира много бързо и пожълтявя.

Фирма която може да ти изреже и закали стъкло има в Търговище , а те пък доколкото знам имат колеги които формоват стъкло.

 

 

Ако все пак успея да взема този карб ми напиши как да те намеря утре.

 

Ами колега моят не е 2400 а 2000см3 ....нямам представа дали пасват някои от частите по карбуратора с галанта от 84_та...дори не знам и някой друг модел дали ползва същия карб като моя за да се ориентирам в търсенето...евентуално чрез сравнения и снимки...Ако можеш пусни снимки на карбуратора и по точно на вакумите.

По въпроса със стъклото плексигласа наистина е временно решение и искам да се отърва час по скоро от него,чух че в София правят по поръчка...сега се ровя в нета за телефони и цени. Ако има нещо телефона ми е 08795076134

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега моят не е 2400 а 2000см3...

Колега, двигателя ти да не е 4G63 ?Ако е така виж ТОВА.Човека казва че са му останали части от колата, може да пази и карбураторите. :) Даже ще си вдигнеш 10на коня... ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, двигателя ти да не е 4G63 ?Ако е така виж ТОВА.Човека казва че са му останали части от колата, може да пази и карбураторите. :) Даже ще си вдигнеш 10на коня... ;)

 

Здравей! Ами двигателя е G63B,но предполагам че може да има някакви сходства с 4G63 и по-точно вакумите им :icon_hmm: писах ЛС на човека,дано влезе скоро.Мерси! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека не е влизал във форума от април, но се сетих че често влиза в един друг форум :link:

Само дето трябва да натрупаш няколко поста (май бяха 15) за да пишеш ЛС :mad: Дано да успеете да се свържете.Успех с ремонта! ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека не е влизал във форума от април, но се сетих че често влиза в един друг форум :link:

Само дето трябва да натрупаш няколко поста (май бяха 15) за да пишеш ЛС :mad: Дано да успеете да се свържете.Успех с ремонта! ;)

 

Ок мерси много сега ще трябва да пиша глупости в другия форум за да натрупам мнения и ако не ме блокират ще се ссвържа с него :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Така...вакума отварящ втората дроселова е със сменена мембрана и вече е наред...колата запали и даже я покарахме за първи път от 2 години насам :drag: върви отлично,автоматика работи перфектно за сега,но трябва да му се смени филтъра.Някой може ли да ме ориентира горе долу какви пари е и дали лесно мога да открия такъв маслен филтър за автоматик във Варна? Иначе малко прекъсва мотора и проблема е най-вероятно в тоците-сменихме дистрибуторната капачка,но имаме съмнения относно качетсвото и,като че ли има леки напуквания и сега най-вероятно ще се търси нещо по качествено.И остава боядисването ...искам да е както трябва с качествена боя и добър майстор,това ще ме забави заради голямата сума :blink:

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В София със сигурност ще се намери филтъра, само трябва да видиш номера на ск.кутия и ще струва 50-60 лв. макс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото прекарах кабели за аудио усилвател и новите говорители.Оригиналните на мицубиши са доста зле-изгорели от слънцето и напукани...предната линия се състои от 2 среди на хай-саунд + 2 високи тъндър.На кората зад задните седалки има две елипсовидни дупки.Сложих им капаци от елипси а под капаците отново среди но с по - голям диаметър от предната линия...сложих и още 2 високо честотни говорителя.В багажника са 2 туби на тъндър с по 38 сантиметрови бас говорители.Всичко се захранва от 2 усилвателя, CD няма-сигнала идва от айфон.Въпреки че говорителите не са маркови и скъпи,системата свири доста добре заради качествения плеър на айфона.Иначе вътре не се чува дрънчене колата е добра зглобка и всичко е ок,като изключим че навън се чува как дрънчи регстрационния номер и най-вероятно едната туба ще изчезне,ако не направя шумоизолазия на багажника :icon_rock:

 

http://img215.imageshack.us/img215/1794/img0246w.jpg

 

http://img39.imageshack.us/img39/5207/picture276k.jpg

 

http://img33.imageshack.us/img33/5039/img0080xq.jpg

 

http://img33.imageshack.us/img33/5966/img0263l.jpg

 

http://img132.imageshack.us/img132/1162/picture005fw.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...