Премини към съдържание

Пусти скоростни кутии


Препоръчано мнение

Колеги, както и аз като някой новак и маниак на тема галант ми предстои скорошна покупка на самолета и пустите скоростни кутии ме объркват... Става въпрос за комби '99, спрях се на тази година поради причината, че преди това колите били с по-малки дискове. Както и да е, реших се на малко повече пари, но по-нова кола. Това ясно, другото е че не мога още да се реша каква скоростна кутия да е... От половин година се ровя по сайтовете.

Има 3 галанта, които съм си харесал сега и са по на 160-205000 км. 2-та са автоматик, а третия с ръчка и е 161 000 км.... Другите са 170 000 км. и 205 000 км.

Зарових се в темата за Галанта на Естилиан и нещо май се понаплаших, но след като пробвах в Пловдив един автоматик преди месец, още не ми излиза от акъла. Мотора ще е 2.0 бензин, вярвам, че като е по-малък, по-малко ще е и натоварването на кутията и по-дълго ще кара... в крайна сметка всеки кара това, което иска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Взимай автоматик, не се чуди. Ако добре са го поддържали, не би трябвало да ти прави проблеми. Само това с 2.0 не те разбирам. Хората по принцип си взимат 2.0, защото тази кола е по-евтина за поддръжка, по-икономична е и данъците са по-малко. За първи път чувам, някой да си взима Галант 2.0 за да не му се натоварва скоростната кутия... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра, Това последното просто така си мисля, иначе съм я избрал заради всичко останало.... 2.5 ще ми дойде на нагорнище.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само това с 2.0 не те разбирам. Хората по принцип си взимат 2.0, защото тази кола е по-евтина за поддръжка, по-икономична е и данъците са по-малко. За първи път чувам, някой да си взима Галант 2.0 за да не му се натоварва скоростната кутия... :icon_doh:

Мисля, че колегата има предвид факта, че повечето счупени автоматични скоростни кутии са на 2.5 мотора. Поне според думите на Пламен е така. Виж тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От тази гледна точка не съм мислил, но може и да има нещо вярно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От тази гледна точка не съм мислил, но може и да има нещо вярно...

Колега, първоначалната ти ориентация към предишното поколение галант беше по-правилна. Ако ще си купуваш бензин, двулитровият шестцилиндров двигател 6а12 ще ти свърши великолепна работа. Ако обаче задачата е автомат комби става по-сложно. Ако нямаш нарочна причина за комби - горещо ти препоръчвам двулитров шестак от преди "акулското" поколение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първоначалната ти ориентация към предишното поколение галант беше по-правилна. Ако ще си купуваш бензин, двулитровият шестцилиндров двигател 6а12 ще ти свърши великолепна работа. Ако обаче задачата е автомат комби става по-сложно. Ако нямаш нарочна причина за комби - горещо ти препоръчвам двулитров шестак от преди "акулското" поколение.

 

Ами колата която бях избрал, са ми я купили (изтървах я)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата която бях избрал, са ми я купили (изтървах я)...
Обикновено така става , когато много избираш.......

Преди време един от Асеновград, така се колебаеше за един Галант комби, който имаше някакъв шум в мотор (така и не се разбра дали не е само някой повдигач)......

Ходи няколко пъти да го гледа, но се разколеба, защото цената му беше под 5000лв....После продавача вдигна цената, той пак се колебаеше.......

На края Галанта го взе някой друг, и сега си го кара с удоволствие, а нашето момче сега кара една раздрънкана и изгнила 323-ка, и се чуди от къде да я почне......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Набелязал съм 4 в Германия и чакам да ми преведат паричките, за да отида да си взема една. Надявам се че няма да ги купят и 4-те. Две с автоматични скорости и 2 с ръчни. Ще видим на място коя ще надделее...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успех от мен :icon_thumbup: Не се притеснявай за скоростната кутия. Всяка една кола има свои болежки. Ако намериш идеалната, ми пиши за да си взема и аз.

Ако ръчната кутия няма проблеми, взимай я и спи спокойно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай автомата, ако ти харесва колата... просто имай "едни парички" на "едно място", запазени специално за евентуалния случай на повреда. Това не може да не си го срещнал като препоръка и според мен се отнася за всяка марка автомобили, закупувани на старо :)

Специално за 2.5 литровия мотор - от доста запознати хора чух мнения, че "старата кутия" (4 степенната без типтроник) не е достатъчно добре оразмерена спрямо въртящият момент, създаван от този агрегат, което може и да се окаже вярно до някаква степен като говорим за коли с двуцифрена възраст ;)

 

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Набелязал съм 4 в Германия и чакам да ми преведат паричките, за да отида да си взема една. Надявам се че няма да ги купят и 4-те. Две с автоматични скорости и 2 с ръчни. Ще видим на място коя ще надделее...

Златна ще ти излезе тази кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Набелязал съм 4 в Германия и чакам да ми преведат паричките, за да отида да си взема една. Надявам се че няма да ги купят и 4-те. Две с автоматични скорости и 2 с ръчни. Ще видим на място коя ще надделее...

 

Защо в Германия, в момента се продават доста хубави Галанти във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей че се разгорещихте, просто мразя да купя нещо и после постоянно ремонти... По-добре да си догледам овреме нещата. Но и вие сте прави, колкото повече се вманиачавам, толкова шанса да попадна на кошница е по-голям. Хареса ли ми, взимам я и газ за БГ-то.

 

Разглеждал съм ги, но просто не усещам някоя като моя... Освен червения 2.0 V6 24, ама и цената е добра. Слънцето я е поразпукало малко по таблото, но иначе е доста добре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че се заглеждаш по V6-аците. Преди да взема моята (от Германия), ходих до близък град при един колега от форума. Има два галанта и ме пусна да разгледам и двата, седнах вътре - много ми харесаха колите. След това като седнах в "моята", не я почуствах като моя. Обаче запомних какво ми каза той - "Не е ли да ти ревне шестака... След време ще свикнеш с колата и ще я чувстваш все едно караш кола 100 коня, а не 163."

Много прав се оказа. Помисли какво искаш от колата, какъв ти е стилът на шофиране и тогава купувай. Да не стане така, че да си вземеш 2000 сс и после да си казваш "бе що не си купих 2500". Моят съвет е ако имаш възможност, покарай 2-3 галанта - 2000, 2500, ръчка, автоматик, типтроник... Може да е за 1-2 км, достатъчно ще е според мен. Най-добре повечко, но не знам какви приятели имаш. Ако беше от моя край - никакъв проблем нямаш! Където кажеш - сипваме и караш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То няма какво да избираш от тези двата. Ясно е кой - вторият.

Винаги като си купя нещо и вземе че му падне цената ... драматично. Накрая ще си купя магаре :D Барем луканката ще стане по-евтинка...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си избрал нито един от двата. Първия има визия, но е в Хамбург, а там зимата е над 6 месеца.... мога да си представя колко ръжда има по него. Освен това е и комби, ако беше седан, цената нямаше да е такава. Втория е старичък, външния вид му е добър, но не се знае как е отдолу... все пак годинките си казват своето, особено пък в Германия, а Аахен и той май е в северната част. Повярвай, има защо цените на север да са по-ниски от цените в централна и южна Германия. Съветвам те да търсиш около Мюнхен, най-много до Франкфурт, но не и нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си избрал нито един от двата. Първия има визия, но е в Хамбург, а там зимата е над 6 месеца.... мога да си представя колко ръжда има по него. Освен това е и комби, ако беше седан, цената нямаше да е такава. Втория е старичък, външния вид му е добър, но не се знае как е отдолу... все пак годинките си казват своето, особено пък в Германия, а Аахен и той май е в северната част. Повярвай, има защо цените на север да са по-ниски от цените в централна и южна Германия. Съветвам те да търсиш около Мюнхен, най-много до Франкфурт, но не и нагоре.

За 2000 евро читав галант, особено шестак се съмнявам да намериш. Онази на 270 к. е сравнително достоверна оферта...Бих ти препоръчал да продължиш с търсенето и да имаш предвид, че колите в мобиле изглеждат по един начин, а в действителност - по друг...Има ли кой да ги гледа тези, които харесваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, има кои да ги гледа, а и аз си мисля да набележа 5-6 и да обикалям там, за 2-3 дни ще ги обиколя... включително и 2.0 V6.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един градски си купи преди години Астра F хетчбек от интернет, видяна на снимки. Отива той със същите познати, с помощта на които взех моя Галант, и вече си купил номерата приближават към колата. Не знам как е превел капаро, по интернет ли, как ли... не знам, но мъжът с него след като заобиколил колата от другата страна, го втресло. Онзи го видял как се плеска по челото - колата била ударена странично при задно дясно колело, при което таванът и стъклата там били яко смлатени. Задна дясна врата можела да се отвори само с флекса. Продавачът отказал да върне капарото. Мисля, че ставаше въпрос за около 400 евро. Тогава Астрите бяха на мода т. к.

Отделно са ми разказвали за още няколко случая за надъхани купувани от България, видели евтини хубави коли по интернет-обяви.

Когато тръгнах с тях с първото споменаване на думата "обява" и "интернет", моят познат натисна спирачките и каза - От интернет обяви няма да купя кола и хич няма да бия път чак дотам за да видя някаква гробница"... Нещо от сорта каза. От друга страна моделът Галант се среща много рядко там. За малко повече от седмица видях едва 3 броя галанти за продаване, два от които бяха комбита, едното дизел. Третата е на аватара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не забравяй и екстрите - за мен е важно да изпитваш "удоволствие" когато се возиш. То е относително де, но относно скоростната кутия аз бих ти препоръчал автомат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не забравяй и екстрите - за мен е важно да изпитваш "удоволствие" когато се возиш. То е относително де, но относно скоростната кутия аз бих ти препоръчал автомат.

Аха, :icon_clap: удоволствието при ръчната кутия няма да е в кавички... Извинявам се за спама...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, :icon_clap: удоволствието при ръчната кутия няма да е в кавички... Извинявам се за спама...

 

И аз съм за ръчка :icon_thumbup: ама то всеки си хвали неговото гардже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз още веднъж ще повторя кои са - и + на кутиите:

1. при автомата поддръжката е доста по-скъпа - едното масло само е разлика от 5 пъти в полза на ръчната кутия.........

2. при автомата колата е "по-мудна" в сравнение със същата конфигурация, обаче ръчна кутия

3. при автомата за градски условия (особено София) е неизменим.......... обаче забрави да тръгнеш да гониш някое Голфче 4 или 5 .............

4. при автомата ставаш............. мързелив и след това няма да ти се кара друга кола без автомат........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...