Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Страхотен проект, поздравления!!! :icon_thumbup:

Евала на такива като теб, които не се притесняват да покажат какво са направили, защото повечето се крият и дори капака не вдигат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления колега :icon_clap: . Искам да питам , защото и на мен ми се върти нещо такова в главата . Сток буталата , казваш че са сдали багажа още първия път , на какъв надув си ги пробвал . Защото чета тук-там , че до 0.5 няма проблем за тях . Питам това , защото моята цел е около 200-220 коня(ако разбира се , се реша на подобна стъпка). Би ли ми казал откъде взе компресора и горе-долу за какви пари . Сещам се за още въпроси , но засега спирам да ти досаждам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням с оригиналните бутала я надухме на около 0,6 или много малко повече и извлякохме около 260 к.с. Смятам че на 0,5 няма да имаш проблеми.

 

Но нека да предупредя всички Вас които сте решили да се захващате с подобни начинания и още не са го направили. Много скоро след първич ъпгрейд с 50-60 коня те няма да ви стигат и ще ви се приискат и малко още... и после малко още и така се вкарвате в един "водовъртеж" от който повярвайте ми няма излизане. Не че е толкова лошо но всяко едно покачване на мощността повлича със себе си ъпгрейд и на някой друг агрегат, после пък нещо се чупи....абе разбрахте ме надявам се.

 

В никакъв случай не се опитвам да ви отказвам, но просто ви предупреждавам!

 

И аз така влязох във въртележката и сега връщане назад няма. В началото уж само 60-70 коня...

 

Абе кеф цена няма. Ще се видим някой ден и ще разберете какво имам в предвид.

 

Ако някой иска да пусне предложение за среща в София някоя събота например.

 

П.С. А иначе всички доработки и части са правени в ХЕЕД-91.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора , в мен напират още много въпроси , но ще ти ги задам лично на първата организирана среща. Надявам се колегите да я направят скоро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

 

Поздравления за красавицата и ако позволиш да ти помогна с малко снимков материал от последния кръг по Драг Рейсинг в Дупница! :icon_thumbup:

 

http://media.snimka.bg/2305/010864673-big.jpg

 

http://media.snimka.bg/2305/010864679-big.jpg

 

http://media.snimka.bg/2305/010864670-big.jpg

 

http://media.snimka.bg/2305/010864676-big.jpg

 

http://media.snimka.bg/2305/010864666-big.jpg

 

Успех с проекта и ще ми бъде приятно да си побъбрим за нашите "любовници" някой път!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup:

Чудесно е ... дано да стане това с 4х4

 

Колега сигурно скоро и ъпгрейд на резервоара ще трябва да направиш. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен да си спретнем една среща в събота или неделя, да видим това ''чудовище''?! Колата ми хресва, но много ми се виждат 50 хил за този тунинг?! Лично аз бих прибегнал на варианта за ВР4 от Англия за към 20 000-22 000 лева! :plane: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да! Обаче по този Галант повечето неща са нови, а VR4-ката е малко на магия за състоянието с тези турбини......а да не говорим пък за обръщането на дирекцията колко ще излезне......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама, но колегата Емо изяви желание да си направим една срещичка, на която да поточим малко лиги - та ето и темата с предложението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Галанта на колегата Емо, бях получил информация още миналата година, че се прави в горепосочения сервиз... Виждам че проекта не е приключил и ъпгрейда продължава! :)

Успех и се надявам да мога да видя резултата на живо някой ден! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A изобщо някой проверявал ли е дали ще може да стане конверсията на 4х4 безпроблемно или ще трябва да се сменя и пода? И също така иксма да попитам - ако инжекторите са на 101% не те ли е страх от обедняване на сместта - винаги трябва да има запас :)

 

Иначе съм гледал галанта на Божурище и ме кефи, но толквоа тежък и с предно - не върви изобщо. Даваше 15-ки доколкото помня

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирачките и другите "джаджи" са от ХЕЕД 91.

 

Супер Мен прав си за доста неща. Колата е с предно предаване и и е голям проблем да зацепи и съответно и времето не и е добро. За това искам да я направя с двойно предаване (между другото пускана е само един път за време защото не е завършена).

 

Относно инжекторите както вече писах трудно смогват но подаването на гориво е съобразено с този факт и за сега настройките са такива че да не се случи обедняване. Това всичко разбира се води до много компромиси като цяло с вървенето на колата и поради този факт се нуждаят и те от спешна смяна. Чак тогава можем да я надуем по-сериозно.

 

Но както ще видите в неделя и така не е за изхвърляне. :)

 

Разбира се с ваша помощ надявам се ще доведем проекта до края.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На старта не зацепва, ама след 100 сигурно наказва безкомпромисно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа последно замерихме около 400 Нм на колелата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирачките и другите "джаджи" са от ХЕЕД 91.

 

Супер Мен прав си за доста неща. Колата е с предно предаване и и е голям проблем да зацепи и съответно и времето не и е добро. За това искам да я направя с двойно предаване (между другото пускана е само един път за време защото не е завършена).

 

Относно инжекторите както вече писах трудно смогват но подаването на гориво е съобразено с този факт и за сега настройките са такива че да не се случи обедняване. Това всичко разбира се води до много компромиси като цяло с вървенето на колата и поради този факт се нуждаят и те от спешна смяна. Чак тогава можем да я надуем по-сериозно.

 

Но както ще видите в неделя и така не е за изхвърляне. :)

 

Разбира се с ваша помощ надявам се ще доведем проекта до края.

Здравей, първо искам да кажа едно голямо БРАВО за проекта, и аз на там съм тръгнал но малко по бавничко.

Искам да питам и аз както и колегата за спирачките, колко излезе това удоволствие(ако не тайна де)?

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те подвеждам, но мисля че около 2500 - 3000 лв. Но най добре се обади или отиди направо в ХЕЕД.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...