SLX Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Тук става интересно, колега, къде можем да се видим на по бира с двете коли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Страхотен проект, поздравления!!! :icon_thumbup: Евала на такива като теб, които не се притесняват да покажат какво са направили, защото повечето се крият и дори капака не вдигат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Поздравления колега :icon_clap: . Искам да питам , защото и на мен ми се върти нещо такова в главата . Сток буталата , казваш че са сдали багажа още първия път , на какъв надув си ги пробвал . Защото чета тук-там , че до 0.5 няма проблем за тях . Питам това , защото моята цел е около 200-220 коня(ако разбира се , се реша на подобна стъпка). Би ли ми казал откъде взе компресора и горе-долу за какви пари . Сещам се за още въпроси , но засега спирам да ти досаждам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 До колкото си спомням с оригиналните бутала я надухме на около 0,6 или много малко повече и извлякохме около 260 к.с. Смятам че на 0,5 няма да имаш проблеми. Но нека да предупредя всички Вас които сте решили да се захващате с подобни начинания и още не са го направили. Много скоро след първич ъпгрейд с 50-60 коня те няма да ви стигат и ще ви се приискат и малко още... и после малко още и така се вкарвате в един "водовъртеж" от който повярвайте ми няма излизане. Не че е толкова лошо но всяко едно покачване на мощността повлича със себе си ъпгрейд и на някой друг агрегат, после пък нещо се чупи....абе разбрахте ме надявам се. В никакъв случай не се опитвам да ви отказвам, но просто ви предупреждавам! И аз така влязох във въртележката и сега връщане назад няма. В началото уж само 60-70 коня... Абе кеф цена няма. Ще се видим някой ден и ще разберете какво имам в предвид. Ако някой иска да пусне предложение за среща в София някоя събота например. П.С. А иначе всички доработки и части са правени в ХЕЕД-91. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Благодаря за отговора , в мен напират още много въпроси , но ще ти ги задам лично на първата организирана среща. Надявам се колегите да я направят скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Здравей, колега! Поздравления за красавицата и ако позволиш да ти помогна с малко снимков материал от последния кръг по Драг Рейсинг в Дупница! :icon_thumbup: http://media.snimka.bg/2305/010864673-big.jpg http://media.snimka.bg/2305/010864679-big.jpg http://media.snimka.bg/2305/010864670-big.jpg http://media.snimka.bg/2305/010864676-big.jpg http://media.snimka.bg/2305/010864666-big.jpg Успех с проекта и ще ми бъде приятно да си побъбрим за нашите "любовници" някой път! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 :icon_thumbup: Чудесно е ... дано да стане това с 4х4 Колега сигурно скоро и ъпгрейд на резервоара ще трябва да направиш. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Ами освен да си спретнем една среща в събота или неделя, да видим това ''чудовище''?! Колата ми хресва, но много ми се виждат 50 хил за този тунинг?! Лично аз бих прибегнал на варианта за ВР4 от Англия за към 20 000-22 000 лева! :plane: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Да! Обаче по този Галант повечето неща са нови, а VR4-ката е малко на магия за състоянието с тези турбини......а да не говорим пък за обръщането на дирекцията колко ще излезне...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Сори за спама, но колегата Емо изяви желание да си направим една срещичка, на която да поточим малко лиги - та ето и темата с предложението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 За Галанта на колегата Емо, бях получил информация още миналата година, че се прави в горепосочения сервиз... Виждам че проекта не е приключил и ъпгрейда продължава! Успех и се надявам да мога да видя резултата на живо някой ден! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Колега Емо, откъде си купи спирачките? Много ми харесват, ще ми дадеш ли контакти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 A изобщо някой проверявал ли е дали ще може да стане конверсията на 4х4 безпроблемно или ще трябва да се сменя и пода? И също така иксма да попитам - ако инжекторите са на 101% не те ли е страх от обедняване на сместта - винаги трябва да има запас Иначе съм гледал галанта на Божурище и ме кефи, но толквоа тежък и с предно - не върви изобщо. Даваше 15-ки доколкото помня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 6 март 2009 Автор Сподели Публикувано 6 март 2009 Спирачките и другите "джаджи" са от ХЕЕД 91. Супер Мен прав си за доста неща. Колата е с предно предаване и и е голям проблем да зацепи и съответно и времето не и е добро. За това искам да я направя с двойно предаване (между другото пускана е само един път за време защото не е завършена). Относно инжекторите както вече писах трудно смогват но подаването на гориво е съобразено с този факт и за сега настройките са такива че да не се случи обедняване. Това всичко разбира се води до много компромиси като цяло с вървенето на колата и поради този факт се нуждаят и те от спешна смяна. Чак тогава можем да я надуем по-сериозно. Но както ще видите в неделя и така не е за изхвърляне. Разбира се с ваша помощ надявам се ще доведем проекта до края. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Би ли споделил въртящ момент Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 На старта не зацепва, ама след 100 сигурно наказва безкомпромисно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 6 март 2009 Автор Сподели Публикувано 6 март 2009 Ако не се лъжа последно замерихме около 400 Нм на колелата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Спирачките и другите "джаджи" са от ХЕЕД 91. Супер Мен прав си за доста неща. Колата е с предно предаване и и е голям проблем да зацепи и съответно и времето не и е добро. За това искам да я направя с двойно предаване (между другото пускана е само един път за време защото не е завършена). Относно инжекторите както вече писах трудно смогват но подаването на гориво е съобразено с този факт и за сега настройките са такива че да не се случи обедняване. Това всичко разбира се води до много компромиси като цяло с вървенето на колата и поради този факт се нуждаят и те от спешна смяна. Чак тогава можем да я надуем по-сериозно. Но както ще видите в неделя и така не е за изхвърляне. Разбира се с ваша помощ надявам се ще доведем проекта до края.Здравей, първо искам да кажа едно голямо БРАВО за проекта, и аз на там съм тръгнал но малко по бавничко.Искам да питам и аз както и колегата за спирачките, колко излезе това удоволствие(ако не тайна де)?Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 8 март 2009 Автор Сподели Публикувано 8 март 2009 Не искам да те подвеждам, но мисля че около 2500 - 3000 лв. Но най добре се обади или отиди направо в ХЕЕД. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.