Премини към съдържание

За автоматиците отново...


vlad

Препоръчано мнение

За 2.5 моторите, 6А13 и ЕА5А купетата, мотора харчи около 4-5 литра на час при празен ход (който в началото е на 1500 об. и леко пада със загряването на мотора до влизането му в норм. темп. режим).

Сега разбирам защо разхода ми е над 20/100 в града! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 125
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Не вярвам да е 4-5 литра/час. Сигурен ли си?

Върти ми се из главата да направя AVI как колата работи на тихи в продължение на 1 час и засмуква гориво от разграфен прозрачен съд. От друга страна това ще е най-скучното филмче правено някога...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е 4-5 литра/час. Сигурен ли си?

Върти ми се из главата да направя AVI как колата работи на тихи в продължение на 1 час и засмуква гориво от разграфен прозрачен съд. От друга страна това ще е най-скучното филмче правено някога...

Ами ако имаш желание, опитай............. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 2.5 моторите, 6А13 и ЕА5А купетата, мотора харчи около 4-5 литра на час при празен ход (който в началото е на 1500 об. и леко пада със загряването на мотора до влизането му в норм. темп. режим).

Приятелю, не са ли множко 4-5 литра на час? Галанта ако се кара на директна с 60км/h ще изгори толкова, хем ще измине 60 км. Не вярвам на празен ход да гори повече от литър на час, максимум два литра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бас, че ще е под 4 литра. Ако е под 4 литра, като идвам при теб както се бяхме разбрали, няма да ми взимаш пари за труда. Какво ще кажеш :icon_dance:

Нямам камера, иначе още сега ще го пусна да бръмчи и да снима как попийва бензина. В началото яко ще дърпа, но загрее ли, ще го душка. Така мисля, не съм сигурен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди имах опел с борд. комп. Той гореше бензин на празен ход 1.5 - 1.2 л/ч с мотор 1.6 (масло към 1.5/1000км :giggle: ). За галанта ми се струва малко множко 4-5 л/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не пробвате първо и тогава да пишете......

Те дизелите горят по 3-4 л/ч., та 2.5 V6 ще им се чуди.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не пробвате първо, и тогава да пишете......

Те дизелите горят по 3-4 л/ч. , та 2.6 V6 ще им се чуди.....

 

 

От личен опит мога да кажа, че Рено 5 1.6 дизел харчи 5 литра за 7-8 часа ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще го филмирам, само ако диджея се съгласи на предложения бас. Още не съм измислил какво да става ако загубя :icon_blush:

С фотоапарата имам 15 мин. видео при празна карта от 1 GB. Дали ще е коректно да го засека пропорционално - пада се 1 литър бензин за 15 мин. при условие, че разходът е 4 л/час. Склонен съм да стартирам от студен старт. М?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще го филмирам, само ако диджея се съгласи на предложения бас. Още не съм измислил какво да става ако загубя :icon_blush:

С фотоапарата имам 15 мин. видео при празна карта от 1 GB. Дали ще е коректно да го засека пропорционално - пада се 1 литър бензин за 15 мин. при условие, че разходът е 4 л/час. Склонен съм да стартирам от студен старт. М?

Колко твърдиш, че гори 6а13 на празен ход? Какъв ще е облогът? Аз съм в баса, ще сложа 50 лв., че този двигател гори не по-малко от 2 литра на час празен ход. Ама няма да е много лесно от мензура да го накараш да суче... Май те е ухапало кучето... от скука ли, що ли? :icon_dance: Наместо да пием по едно питие, ще снимаш колата на празен ход... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да ви кажа имам един начин за почистване на дюзи на място, без да се свалят...... Пламен го знае този начин и на неговата ги чистихме по този метод. Та спира се бензина и се пуска добавка, и двигателя работи само с добавката.......... Двигател 2000сс, с 400грама добавка работи на място около 25мин. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да ви кажа имам един начин за почистване на дюзи на място, без да се свалят...... Пламен го знае този начин и на неговата ги чистихме по този метод. Та спира се бензина и се пуска добавка, и двигателя работи само с добавката.......... Двигател 2000сс, с 400грама добавка работи на място около 25мин. :icon_blush:

Нищо не стана обаче............ за това - действай по изпитания метод- сваляш, на ултразвук и готово...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резултата няма значение в случая. Споменах го заради разхода на място. А може и при теб проблема да не е бил в дюзите. Ако изобщо е имало проблем де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резултата няма значение в случая. Споменах го заради разхода на място. А може и при теб проблема да не е бил в дюзите. Ако изобщо е имало проблем де.

Точно в дюзите беше............. като се позастуди времето, пак почна да го прави, накрая ми писна и си го направих по изпитания начин......... дюзите в интерес на истината не бяха кой знае колко зле, но...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Ухапало ме е кучето", прав си. Но де да беше от скука...........

Сигурно има начин да се изчисли, но не съм запознат. Аз мога да го храня с "биберон", нали ми е слабост :icon_blush: И аз си мисля че около 1,8-2 литра и не ми се гори с 50 лева. Имам спомен че трактор Болгар гори 7 л/час нафта и то в някаква работа, не помня точно каква. Може би в транспорт. 4750 кубика е и с 4 "гърла".

Не ми се вярва бебчо да папка по 4-5 литра бензин на тихи :icon_angel: Един път го забравих запален в гаража. Звънна телефона, пуснах компютъра, музика и по едно време се усетих, че бебчо бръмчи и ме чака да се повозим. Предния ден като го прибрах на зАвет, му присветна лампата за горивото, а като отидох след 20-ина мин., не само че не светеше, ми беше 2 мм над долната чертичка. Затова си мисля че не е лакомо бебчето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е 4-5 литра/час. Сигурен ли си?

Може и да е малко по-малко......... 3-4 литра, така устройва ли те........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Ухапало ме е кучето", прав си. Но де да беше от скука...........

Сигурно има начин да се изчисли, но не съм запознат. Аз мога да го храня с "биберон", нали ми е слабост :icon_blush: И аз си мисля че около 1,8-2 литра и не ми се гори с 50 лева. Имам спомен че трактор Болгар гори 7 л/час нафта и то в някаква работа, не помня точно каква. Може би в транспорт. 4750 кубика е и с 4 "гърла".

Не ми се вярва бебчо да папка по 4-5 литра бензин на тихи :icon_angel: Един път го забравих запален в гаража. Звънна телефона, пуснах компютъра, музика и по едно време се усетих, че бебчо бръмчи и ме чака да се повозим. Предния ден като го прибрах на зАвет, му присветна лампата за горивото, а като отидох след 20-ина мин., не само че не светеше, ми беше 2 мм над долната чертичка. Затова си мисля че не е лакомо бебчето.

Ще ти хвърля един коз............ при дюзи 420 сс, на празен ход по 2мсек. при налягане 3.5 атм. .................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит мога да кажа, че Рено 5 1.6 дизел харчи 5 литра за 7-8 часа ;)
Да не са 50 литра за 7/8 часа?... Нещо си се объркал май... :icon_hmm: ...

То ако гори по 700 гр/ч. при скорост 80км/ч. трябва да гори 2/100.....

Аз за такъв дизел не съм чул..... Особено пък Рено.....

Тези разходи ги пиши в Рено форума, ама се съмнявам и там да ти повярват.....

Като гледам там Клио 1.2 и 1.4 някои се оплакват от градско 13-14/100 (колкото Галант V6) и там няма да хванат вяра.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 2.5 моторите, 6А13 и ЕА5А купетата, мотора харчи около 4-5 литра на час при празен ход (който в началото е на 1500 об. и леко пада със загряването на мотора до влизането му в норм. темп. режим).

 

Абсурд.

 

Проста сметка:

 

Ако наистина гори 5 литра на час при 1000 оборота, и ако се приеме че дозата гориво остава същата на такт (което естествено не е така, но само за сравнение) и при 3000 оборота, значи при 3000 оборота трябва да изхарчи 15 литра на час. Но ако колата се движи със 100км/ч при 3000 оборота и то с натоварване (т.е. дозата на такт е доста повече от тази на празен ход), разходът ще е доста по-малък от тези 15 литра/100км. Т.е. сметката не се връзва никак.

 

На място загрялата кола харчи доста под 1 литър на час.

 

При градско якото харчене става при потегляне, първите 10 метра докато е на 1, 2 скорост. Като набере 50км/ч и почне да подържа скорост и ниски обороти, дозата силно намалява и става съизмерима с тази на магистрала, проблемът идва от това, че колата върви 2 пъти по-бавно и от това градския разход е двоен. Това е много опростено погледнато, защото при градско аеродинамиката няма никакво значение, докато при магистрала с висока скорост тя е решаваща... и е нужен много по-голям въртящ момент на колелата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не са 50 литра за 7/8 часа?... Нещо си се объркал май... :icon_hmm: ...

То ако гори по 700 гр/ч. при скорост 80км/ч. трябва да гори 2/100.....

Аз за такъв дизел не съм чул..... Особено пък Рено.....

Тези разходи ги пиши в Рено форума, ама се съмнявам и там да ти повярват.....

Като гледам там Клио 1.2 и 1.4 някои се оплакват от градско 13-14/100 (колкото Галант V6) и там няма да хванат вяра.... :D

Колегата искаше да каже, че толкова гори Рено-то в режим на празен ход. Така се връзва, възможно е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсурд.

 

Проста сметка:

 

Ако наистина гори 5 литра на час при 1000 оборота, и ако се приеме че дозата гориво остава същата на такт (което естествено не е така, но само за сравнение) и при 3000 оборота, значи при 3000 оборота трябва да изхарчи 15 литра на час. Но ако колата се движи със 100км/ч при 3000 оборота и то с натоварване (т.е. дозата на такт е доста повече от тази на празен ход), разходът ще е доста по-малък от тези 15 литра/100км. Т.е. сметката не се връзва никак.

 

На място загрялата кола харчи доста под 1 литър на час.

 

При градско якото харчене става при потегляне, първите 10 метра докато е на 1, 2 скорост. Като набере 50км/ч и почне да подържа скорост и ниски обороти, дозата силно намалява и става съизмерима с тази на магистрала, проблемът идва от това, че колата върви 2 пъти по-бавно и от това градския разход е двоен. Това е много опростено погледнато, защото при градско аеродинамиката няма никакво значение, докато при магистрала с висока скорост тя е решаваща... и е нужен много по-голям въртящ момент на колелата...

Ами не съм си играл да тествам колко харчи на час, нито пък да го изчислявам, но да не е 5л., а 2-3литра. Всъщност ти нали си по сметките......... аз ти давам параметрите, ти смяташ.......... :icon_dance:

Дюзата се държи по 2.0 милисек. отворена всеки втори такт, тя е 420 сс при 2.5 литровите, при налягане 3.5 атм. и 650 об./мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Божоо, смяташ ти ама..... май никой не чете. Ми аз в самото началото на страницата написах какви експерименти си правя редовно и това е резултата...... 400гр - 25мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ми добре. То така се прави лабораторното - първо смяташ, а после да видиш дали на практика е толкова :) Трябва да го преведеш към същата единица само 0.96 л/ч :D

 

 

За домашно на Реконсктруктор-а да сметне л/км :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, смятам и около 1 л/час го изкарвам, но най-добре е с лабораторно упражнение :)
Тогава защо всички Софиянци ревете от Софийското градско???.... Че вие на ден повече от час не чакате по светофарите....

Значи нямате право да се оплаквате..... :P .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...