Премини към съдържание

Стягане на Галанта


naTpuoT

Препоръчано мнение

Мисля, че колкото повече пъти ходиш на прегледи или само минаваш през гаража да видиш дали всичко е наред, толкова повече ремонти ще има и неща ще се сменят.... :icon_refuse: :spamer: "СпийдФокс"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Мисля, че колкото повече пъти ходиш на прегледи или само минаваш през гаража да видиш дали всичко е наред, толкова повече ремонти ще има и неща ще се сменят.... :icon_refuse: :spamer: "СпийдФокс"

Това нещо не го разбрах. За какво е и към кой е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лична мисъл колега.... не мислите ли, че колкото повече се чете за някакви ремонти или се чудиш това нещо дали трябва да е така, така ли трябва да работи и започваш да си внушаваш, че работата не е наред и се тръгва по сервизи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на мен са ми много смешни хората, които казват "Ей тая кола от 5 години я карам и нищо не съм и сменял". Но като се качиш да се повозиш, тя горката иска да спре някъде и да се трупяса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно моята не го казва, напротив, казва пусни ме на бензин, че не мога да гледам тия куфари на пътя (други микробуси и леки коли дори и след 2000 г.). И аз съм сменил масло, 2 шарнира и левия стоп... а забравих, и нови гуми си купих за година и половина третиране по БГ пътища.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. Антената за радиото не ми се отваря автоматично, явно механизма е отказал.

Здравейте, колеги! И моята антена се развали. Някой ремонтирал ли е тази "джаджа" - да помогне със съвет?

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! И моята антена се развали. Някой ремонтирал ли е тази "джаджа" - да помогне със съвет?

Поздрави!

 

Антената се ремонтира със смяна на телескопичната пръчка, която в Ратола струва около 100 лева, поне на мен толкова ми струваше за Паджерото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ъпсурт! :D Сигурно с нея ще си остарея /пардон, пенсионирам/, защото хич не съм млад :-)

На мен ми е рано за пенсия, но и аз не искам лека кола вече... Че и жената се изучи, Пининче й е в главата нещо...

 

XEN, и такива ги има, но не тук! Ние си се грижим за колите ;-) Повечето де! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и аз не съм мърляч по отношение на колата си, но както и да е...

Ремонтите по ходовата част как да е, ама това всеки да му бъркат в двигателя и скоростите я за лагери, я за хидравлични повдигачи... страшничко ми звучи. Сигурно защото не ми се е налагало... Може и да претръпна, но хич не ми се иска, затова си и питам де. Отговорите ви ме удовлетворяват в по-голямата си част.

А DJ-я ме запали по Галанта преди години... не че на мен не ми беше правила впечатление и преди това, невероятната муцуна! Но чуто от специалист по двигатели и прочие техники по автомобила си е друго! :specool: Е, току що си бях взел П10-та... Не твърдя, че съм се минал, просто за това имах пари... Е, от тогава 5 години минаха, време е за смяна ;)

Впрочем мобиле-то се е напълнило с Галанти, отдавна не бях поглеждал! На какво се дължи тоя наплив, нали уж криза и хората нямало да си сменят колите :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този въпрос си го зададох и аз отдавна, но все още не съм намерил отговора. След Галанта летвата е високо вдигната и става сложно, може би Лексус...........

 

 

Мдаммм... Лексус е уникална кола, а аз се замислям за 4х4 или по-конкретно Wrangler на Jeep.

 

Сега по темата - на мен антената ми пък ръждяса, да му се не види!?! Не е автоматична, но май трябва да я сменям, та да попитам и аз мога ли да си сложа автоматична и много ли е трудоемко прекарването на кабела от плеъра до антената?

 

Да попитам и Пламен - тези амортисьори за по 150 лв., които е предложил на колегата, какви са? Като качество голяма ли е разликата между Кони и тези които са Stock на Галанта, като нямам предвид возията, защото знам, че с Кони на най-мекото ниво е малко по-твърдо от оригиналните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С японски ремъци и ролки и европейски дискове, накладки и амортисьори, за 1000 лв. си в играта... B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаммм....Лексус е уникална кола, а аз се замислям за 4х4 или по-конкретно Wrangler на Jeep.

 

Сега по темата - на мен антената ми пък ръждяса да му се невиди!?! Не е автоматична, но май трябва да я сменям, та да попитам и аз мога ли да си сложа автоматична и много ли е трудоемко прекарването на кабела от плеъра до антената?

 

Да попитам и Пламен - тези амортисьори за по 150 лв които е предложил на колегата какви са? Като качество голяма ли е разликата между Кони и тези които са Stock на Галанта, като нямам предвид возията, защото знам, че с Кони на най-мекото ниво е малко по-твърдо от оригиналните.

За антената - купи си една автоматична за 30 - 40 лв. и си я сложи... бачка и не си личи, че не е оригинална...

За амортисьорите - оригиналните на Галант са Каяба, само че еднодействащи и маслени, това до 2000 г. След това са газови... Аз слагам или Кони, или Каяба... Само че вече двойнодействащи и газови, защото вече не се правят маслени... Каяба-та е японска и е конкуренция на Конито...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте. Проблема на моето Mitsubishi беше в тампоните. Това го оправих. Обаче сега се обадиха спирачките...

Днес ходих в един сервиз, там ми предложиха предни дискове 256мм за по 67 лв. бройката, плюс комплект накладки за 51 лв. И двете са на NIPPARTS. Въпроса ми е дали са качествени, струва ли си или да търся нещо по-добро? Иначе информативно за задни дискове ми искат по 107 лв. на брой, плюс 37 лв. за накладки, пак на същата марка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от накладките на Nipparts не съм доволен, препоръчвам ти Акебоно. За дисковете не знам, но ми се струват евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На NIPPARTS по принцип частите са добри, но са от фирми заместители. Накладките им не са добри, а дисковете - прилични. Комплекта е добре да бъде от реномирана марка или оригинален, защото дисковете се изкривяват бързо от нагряването. Известно е, че Галант страда от това. Добрите дискове са доста по-скъпи, но те се обработват по специална технология на нагряване на метала и за това изкарват дълго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Бургас съм и навсякъде ми предлагат такива марки. Също Делфи ми предлагаха пак на същата цена с 1-2 лв. разлика. В началото на темата DJ Tymbi ми препоръча дискове и спирачки, там сметката излиза 320 лв. само за предни дискове и накладки. Ако може да ми направите едно сравнение колко хиляди километра биха издържали едните и другите? Ако не, трябва да се разбера с DJ Tymbi как да си набавя такива...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, оригинални предни дискове и накладки можеш да се снабдиш и от Ратола... но цените са подобаващи за качеството (май) :) На "Нипартс" не се знае, знае ли се :) Ти лично да те попитам, доволен ли си от сервизът им и ремонтирането на колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дичо, Галантът по-бива от Примерата... Но си има болестите като всяка кола... Имам едни дискове тук, чисто нови, оригинално Брембо на 256 мм. Тоест за Галантите отпреди '99 г. стават. Ако на някой му трябват, мога да му ги продам, но да предупредя, че не са никак евтини - 250 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дичо, Галантът по-бива от Примерата... Но си има болестите като всяка кола... Имам едни дискове тук, чисто нови, оригинално Брембо на 256 мм. Тоест за Галантите отпреди '99 г. стават. Ако на някой му трябват, мога да му ги продам, но да предупредя, че не са никак евтини - 250 лв.

 

 

Това "по -големите" дискове ли са за Галант-a (нали има два размера)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това "по -големите" дискове ли са за Галант-a (нали има два размера)?
Не колега... по-малките са.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в този сервиз сменям масло, смених съединител, както и там ми отвориха скоростната кутия да ми сменят лагерите. Бих казал че съм доволен , голям сервиз е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не колега... по-малките са.

 

 

Мерси Марио! :) Не ми вършат работа, че ще трябва и спирачните апарати да сменям...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Марио! :) Не ми вършат работа, че ще трябва и спирачните апарати да сменям...

Аз имам и големи, и малки...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Марио! :) Не ми вършат работа, че ще трябва и спирачните апарати да сменям...

Цеци, твоята кола е с малките дискове 256 мм. За това съм 100% сигурен. Ако искаш да си играеш, мога да ти предложа дискове с апарати на 280 мм. от Нисан 300 ЗХ - това са спирачки за луди тикви... междуболтовото и главината пасват на Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, важи ли още офертата за шогунската предна броня с решетката, дето ги правеше? Твърдо съм решен да си направя и моето Мицу с такава муцуна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...