SpeedFox Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Мисля, че колкото повече пъти ходиш на прегледи или само минаваш през гаража да видиш дали всичко е наред, толкова повече ремонти ще има и неща ще се сменят.... :icon_refuse: "СпийдФокс" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Мисля, че колкото повече пъти ходиш на прегледи или само минаваш през гаража да видиш дали всичко е наред, толкова повече ремонти ще има и неща ще се сменят.... :icon_refuse: "СпийдФокс"Това нещо не го разбрах. За какво е и към кой е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Лична мисъл колега.... не мислите ли, че колкото повече се чете за някакви ремонти или се чудиш това нещо дали трябва да е така, така ли трябва да работи и започваш да си внушаваш, че работата не е наред и се тръгва по сервизи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 А на мен са ми много смешни хората, които казват "Ей тая кола от 5 години я карам и нищо не съм и сменял". Но като се качиш да се повозиш, тя горката иска да спре някъде и да се трупяса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Точно моята не го казва, напротив, казва пусни ме на бензин, че не мога да гледам тия куфари на пътя (други микробуси и леки коли дори и след 2000 г.). И аз съм сменил масло, 2 шарнира и левия стоп... а забравих, и нови гуми си купих за година и половина третиране по БГ пътища. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenko Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 3. Антената за радиото не ми се отваря автоматично, явно механизма е отказал.Здравейте, колеги! И моята антена се развали. Някой ремонтирал ли е тази "джаджа" - да помогне със съвет?Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Здравейте, колеги! И моята антена се развали. Някой ремонтирал ли е тази "джаджа" - да помогне със съвет?Поздрави! Антената се ремонтира със смяна на телескопичната пръчка, която в Ратола струва около 100 лева, поне на мен толкова ми струваше за Паджерото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Ъпсурт! :D Сигурно с нея ще си остарея /пардон, пенсионирам/, защото хич не съм млад На мен ми е рано за пенсия, но и аз не искам лека кола вече... Че и жената се изучи, Пининче й е в главата нещо... XEN, и такива ги има, но не тук! Ние си се грижим за колите Повечето де! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 То и аз не съм мърляч по отношение на колата си, но както и да е...Ремонтите по ходовата част как да е, ама това всеки да му бъркат в двигателя и скоростите я за лагери, я за хидравлични повдигачи... страшничко ми звучи. Сигурно защото не ми се е налагало... Може и да претръпна, но хич не ми се иска, затова си и питам де. Отговорите ви ме удовлетворяват в по-голямата си част.А DJ-я ме запали по Галанта преди години... не че на мен не ми беше правила впечатление и преди това, невероятната муцуна! Но чуто от специалист по двигатели и прочие техники по автомобила си е друго! :specool: Е, току що си бях взел П10-та... Не твърдя, че съм се минал, просто за това имах пари... Е, от тогава 5 години минаха, време е за смяна ;)Впрочем мобиле-то се е напълнило с Галанти, отдавна не бях поглеждал! На какво се дължи тоя наплив, нали уж криза и хората нямало да си сменят колите :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Този въпрос си го зададох и аз отдавна, но все още не съм намерил отговора. След Галанта летвата е високо вдигната и става сложно, може би Лексус........... Мдаммм... Лексус е уникална кола, а аз се замислям за 4х4 или по-конкретно Wrangler на Jeep. Сега по темата - на мен антената ми пък ръждяса, да му се не види!?! Не е автоматична, но май трябва да я сменям, та да попитам и аз мога ли да си сложа автоматична и много ли е трудоемко прекарването на кабела от плеъра до антената? Да попитам и Пламен - тези амортисьори за по 150 лв., които е предложил на колегата, какви са? Като качество голяма ли е разликата между Кони и тези които са Stock на Галанта, като нямам предвид возията, защото знам, че с Кони на най-мекото ниво е малко по-твърдо от оригиналните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 С японски ремъци и ролки и европейски дискове, накладки и амортисьори, за 1000 лв. си в играта... B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Мдаммм....Лексус е уникална кола, а аз се замислям за 4х4 или по-конкретно Wrangler на Jeep. Сега по темата - на мен антената ми пък ръждяса да му се невиди!?! Не е автоматична, но май трябва да я сменям, та да попитам и аз мога ли да си сложа автоматична и много ли е трудоемко прекарването на кабела от плеъра до антената? Да попитам и Пламен - тези амортисьори за по 150 лв които е предложил на колегата какви са? Като качество голяма ли е разликата между Кони и тези които са Stock на Галанта, като нямам предвид возията, защото знам, че с Кони на най-мекото ниво е малко по-твърдо от оригиналните.За антената - купи си една автоматична за 30 - 40 лв. и си я сложи... бачка и не си личи, че не е оригинална...За амортисьорите - оригиналните на Галант са Каяба, само че еднодействащи и маслени, това до 2000 г. След това са газови... Аз слагам или Кони, или Каяба... Само че вече двойнодействащи и газови, защото вече не се правят маслени... Каяба-та е японска и е конкуренция на Конито... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 17 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2009 Здравейте. Проблема на моето Mitsubishi беше в тампоните. Това го оправих. Обаче сега се обадиха спирачките...Днес ходих в един сервиз, там ми предложиха предни дискове 256мм за по 67 лв. бройката, плюс комплект накладки за 51 лв. И двете са на NIPPARTS. Въпроса ми е дали са качествени, струва ли си или да търся нещо по-добро? Иначе информативно за задни дискове ми искат по 107 лв. на брой, плюс 37 лв. за накладки, пак на същата марка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 17 февруари 2009 Сподели Публикувано 17 февруари 2009 Аз от накладките на Nipparts не съм доволен, препоръчвам ти Акебоно. За дисковете не знам, но ми се струват евтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 февруари 2009 Admin Сподели Публикувано 17 февруари 2009 На NIPPARTS по принцип частите са добри, но са от фирми заместители. Накладките им не са добри, а дисковете - прилични. Комплекта е добре да бъде от реномирана марка или оригинален, защото дисковете се изкривяват бързо от нагряването. Известно е, че Галант страда от това. Добрите дискове са доста по-скъпи, но те се обработват по специална технология на нагряване на метала и за това изкарват дълго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 17 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2009 От Бургас съм и навсякъде ми предлагат такива марки. Също Делфи ми предлагаха пак на същата цена с 1-2 лв. разлика. В началото на темата DJ Tymbi ми препоръча дискове и спирачки, там сметката излиза 320 лв. само за предни дискове и накладки. Ако може да ми направите едно сравнение колко хиляди километра биха издържали едните и другите? Ако не, трябва да се разбера с DJ Tymbi как да си набавя такива... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 17 февруари 2009 Сподели Публикувано 17 февруари 2009 Колега, оригинални предни дискове и накладки можеш да се снабдиш и от Ратола... но цените са подобаващи за качеството (май) На "Нипартс" не се знае, знае ли се Ти лично да те попитам, доволен ли си от сервизът им и ремонтирането на колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 февруари 2009 Сподели Публикувано 17 февруари 2009 Дичо, Галантът по-бива от Примерата... Но си има болестите като всяка кола... Имам едни дискове тук, чисто нови, оригинално Брембо на 256 мм. Тоест за Галантите отпреди '99 г. стават. Ако на някой му трябват, мога да му ги продам, но да предупредя, че не са никак евтини - 250 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 17 февруари 2009 Сподели Публикувано 17 февруари 2009 Дичо, Галантът по-бива от Примерата... Но си има болестите като всяка кола... Имам едни дискове тук, чисто нови, оригинално Брембо на 256 мм. Тоест за Галантите отпреди '99 г. стават. Ако на някой му трябват, мога да му ги продам, но да предупредя, че не са никак евтини - 250 лв. Това "по -големите" дискове ли са за Галант-a (нали има два размера)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 февруари 2009 Сподели Публикувано 17 февруари 2009 Това "по -големите" дискове ли са за Галант-a (нали има два размера)?Не колега... по-малките са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 18 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Ами в този сервиз сменям масло, смених съединител, както и там ми отвориха скоростната кутия да ми сменят лагерите. Бих казал че съм доволен , голям сервиз е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Не колега... по-малките са. Мерси Марио! Не ми вършат работа, че ще трябва и спирачните апарати да сменям... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Мерси Марио! Не ми вършат работа, че ще трябва и спирачните апарати да сменям...Аз имам и големи, и малки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Мерси Марио! Не ми вършат работа, че ще трябва и спирачните апарати да сменям...Цеци, твоята кола е с малките дискове 256 мм. За това съм 100% сигурен. Ако искаш да си играеш, мога да ти предложа дискове с апарати на 280 мм. от Нисан 300 ЗХ - това са спирачки за луди тикви... междуболтовото и главината пасват на Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 19 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2009 SLX, важи ли още офертата за шогунската предна броня с решетката, дето ги правеше? Твърдо съм решен да си направя и моето Мицу с такава муцуна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.