Марто Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Имам 2 въпроса за парното. Единият е: от известно време когато пусна да духа се чува един звук, приличащ на "хъркане". Звука идва от към жабката и не се появява винаги, а когато увелича силата на духане - изчезва. Появява се винаги независимо дали работи климатика или не. Вторият е: нормално ли е това, че когато пусна парното да ми духа в краката, то да се чувства много слабо, а от централните отвори, които духат в пътниците, винаги да духа независимо къде съм го нагласил да духа. Колата е Галант 2002, 2.0 бензин с климатроник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Звука, който чуваш е от вентилатора на парното. Възможно е оста на моторчето да има луфт (ако колата е на много км) или да е попаднало външно тяло, което да опира в перките на вентилатора. Трябва да стигнеш до моторчето и да видиш какъв точно е проблема. По втория въпрос: нормално е винаги да ти духа парното в централните отвори, но по-слабо, когато струята е насочена другаде и по-силно, когато е насочена към централните отвори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Имам 2 въпроса за парното. Единият е: от известно време когато пусна да духа се чува един звук, приличащ на "хъркане". Звука идва от към жабката и не се появява винаги, а когато увелича силата на духане - изчезва. Появява се винаги независимо дали работи климатика или не. Вторият е: нормално ли е това че когато пусна парното да ми духа в краката то да се чувства много слабо, а от централните отвори, които духат в пътниците, винаги да духа независимо къде съм го нагласил да духа. Колата е Галант 2002, 2.0 бензин с климатроник. Аз имам същото хъркане и даже на няколко пъти ме хващаше параноя и спирах парното да се уверя, че не е от двигателя този шум. :D Духането на краката и при мен сякаш е по-слабо, но не забравяй, че не караш бос, а с обувки (поне аз съм така) и е нормално да не го усещаш толкова..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Това, че духа слабо в краката, мисля, че е слабост на Галантите. При мене го има същият проблем, карал съм доста коли, на всичките духаше доста по-силно в краката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марто Публикувано 9 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2009 Звука, който чуваш е от вентилатора на парното. Възможно е оста на моторчето да има луфт (ако колата е на много км) или да е попаднало външно тяло, което да опира в перките на вентилатора. Трябва да стигнеш до моторчето и да видиш какъв точно е проблема. А как да стигна до моторчето? Някъде зад жабката ли се намира - около филтъра на климатика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Това, че духа слабо в краката, мисля, че е слабост на Галантите. При мене го има същият проблем, карал съм доста коли, на всичките духаше доста по-силно в краката!Недей да говориш обобщително...... Не е при всички Галанти....... Моят като го пусна в краката да духа, ми се подпалват табаните...... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 На моята Каризма също духа слабо в краката. И аз имам въпрос: имам две рисунки до лявата врътка на централните отвори на парното. Горната рисунка представлява син цвят отгоре и черен цвят отдолу, те са фона на едно седнало момче с насочена стрелка към главата, долната рисунка е същата, ама чернобяла. Какво означава и защо като въртя врътката нищо не става??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 И аз имам на Лансера същите символи. Имаш възможност да спреш топлия въздух да не ти духа в лицето, защото така те приспива, вероятно затова са направили така, че да можеш да избираш дали да ти духа топлия въздух в лицето, или не. Премествайки ръчката към синьото човече, пак духа срещу теб, но студен въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Според мен трябва да се направи една тема в раздела "За Mitsubishi", където да е обяснено на дълго и широко за климатроника и кое за какво е как се сменя филтъра и т.н. За сега има няколко различни теми с откъсачна информация по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 И аз имам на Лансера същите символи. Имаш възможност да спреш топлия въздух да не ти духа в лицето, защото така те приспива, вероятно затова са направили така, че да можеш да избираш дали да ти духа топлия въздух в лицето, или не. Премествайки ръчката към синьото човече, пак духа срещу теб, но студен въздух.Ето такова нещо трябва да има във всяка кола, при това да бъде въведено със закон! Не съм срещал подобно решение досега, а би било добре, да те посъживи след дълъг преход една ледена струйка в лицето, докато другото си е на топличко......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Може да намалите температурата за колкото време искате на максимално студено и после да подадете повече градуси. При мен законово положение е дори през зимата да отварям от време на време малко десния прозорец отпред за да се проветри. Ако отзад има хора, ги питам. Ако не позволяват защото им е студено, аз си връткам наляво копченцето докато писне 2 пъти (17 градуса) и след малко си го връщам. Идеята ми е че в по-студения въздух има повече молекули кислород. Непроветреното купе изморява повече.На моя Галант не съм обърнал внимание дали и колко духа в краката. На Астра-та духа слабо, но ми е достатъчно. Фиат-овете обаче доста топлят там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ето такова нещо трябва да има във всяка кола, при това да бъде въведено със закон! Не съм срещал подобно решение досега, а би било добре, да те посъживи след дълъг преход една ледена струйка в лицето, докато другото си е на топличко......... Роско, някои немски автомобили дори нямат опция да духа друго, освен директен (разбирай външен цикъл, без никакво затопляне) въздух през централната конзола. Опасността от топъл въздух в лицето е, че те успива и особено вечер може да има много пагубни резултати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Това е много хубава екстра, само да ми работеше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Това е много хубава екстра,само да ми работеше То няма как да не ти работи тази екстра, вероятно ти не я усещаш, защото очакваш резултат веднага. Покарай малко на едното и на другото положение и ще се увериш, че работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ето такова нещо трябва да има във всяка кола, при това да бъде въведено със закон! Не съм срещал подобно решение досегa. На кадета, дето е на 20 години имам такова нещо, но и там не може да се нагласи да духа максимално топло по средата... Интересувам се дали автоматичния режим може да се донастройва по някакъв начин, както и надписа "ECO" за какво е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 На кадета, дето е на 20 години имам такова нещо, но и там не може да се нагласи да духа максимално топло по средата... Интересувам се дали автоматичния режим може да се донастройва по някакъв начин, както и надписа "ECO" за какво е? ECO е икономичен режим в който компресора не работи непрекъснато, за разлика от нормалния режим на климатроника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 ECO е икономичен режим в който компресора не работи непрекъснато, за разлика от нормалния режим на климатроника. И в нормалният режим компресора не работи непрекъснато, но на ECO паузите са малко по-големи. Иначе, какво да се до настройва на Авто, задаваш желаните градуси, след това натискаш auto и това е, сега зимата натискаш и снежинката, компресора спира, но авторежимът си остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Иначе, какво да се до настройва на Авто, задаваш желаните градуси, след това натискаш auto и това е Например къде и как да духа. Общо-взето каква е разликата и как мога да видя температурата в купето ? Също нали е проблем че съм си залепил винетката точно над светлинния сензор ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Наистина Галант-а духа по слабо в краката.А подпалването на табаните става след малко по-дълго каране и духане на парното само надолу.Въпроса е, че когато ти трябва екстремно топло на измръзналите крака, нещо не се получава.Но мисля, че така е при всички автомобили. Поне моите наблюдения са такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Например къде и как да духа. Общо-взето каква е разликата и как мога да видя температурата в купето ? Също нали е проблем че съм си залепил винетката точно над светлинния сензор ? Накъде и как да духа си решава само, зависи на колко градуса е настроен климатроника. Отначало започва само към стъклата, като загрее сменя посоката и така според зададените градуси си избира сам посоките. Аз си включвам климатроника от копчето за смяна на посоките и по този начин не се развалят настройките. Температурата в купето не се вижда. За целта аз си купих един електронен термометър за кола, който мери външна и вътрешна температура. Датчика за външна температура го сложих в една от духалките, за да следя и колко градуса е постъпващият въздух. А за тоя светлинен сензор чувам от теб, може би ти ще ми кажеш къде е и за какво служи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Някъде отдясно, там където се лепи винетката в тази област - едно кръгло UV стъкло, явно следи кога се запотява прозореца, ама аз там си лепнах винетката и вече няколко пъти ми се запотява прозореца и трябва да го включвам ръчно. И на Галант-а трябва да има. http://img231.imageshack.us/img231/9756/dsc03714dv3.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Някъде отдясно, там където се лепи винетката в тази област - едно кръгло UV стъкло, явно следи кога се запотява прозореца, ама аз там си лепнах винетката и вече някоко пъти ми се запотява прозореца и трябв да го включвам ръчно. И на галанта трябва да има. :icon_dance: Вероятно говориш за кола, различна от Митсубиши? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Някъде отдясно, там където се лепи винетката в тази област - едно кръгло UV стъкло, явно следи кога се запотява прозореца, ама аз там си лепнах винетката и вече някоко пъти ми се запотява прозореца и трябв да го включвам ръчно. И на галанта трябва да има. http://img231.imageshack.us/img231/9756/dsc03714dv3.jpg Нямам такова нещо аз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 :icon_dance: Вероятно говориш за кола, различна от Митсубиши?Да има нещо вярно. Отзад в подкалника забелязах две тапички VOLVO пишеше на тях. :icon_doh: Знам че не е по темата, някой позлвал ли е влагоабсорбатора на Ceresit, да изкаже някави мнения. На снимката се вижда как стъклото е замръзнало, отвътре - сутрин е голям зор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Незнам дали някой или всички климатроници го имат този фото сензор....... На тази картинка ном.82842http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_78074.gif Или тук на последната картинка ...... същата позиция. http://www.detali.ru/cat/mi/mi.mycat?SelPr...8Zxn6e4UHrqkNU= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.