LiX Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Смених си въздушният филтър с по-готин вечен K&N, който не се сменя, а само се почиства при нужда. Тука официалните вносители ми го предлагаха за 185 лв., аз си го поръчах от Щатите и ми дойде на 115 лв. с доставката. Предвид, че няма да го сменям повече, цената му ще се избие за няколко години, пък и пуска повече въздух и намалява разходя малко. Трудно ми е да кажа дали има разлика във вървенето, сигурно ще е незначителна. Оригиналният филтър Denso изглежда така, мръсничък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 А проблеми някакви за гаранциите? Да взема и аз да си сложа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Аз ти предлагам да пуснеш една обща aftermarket тема и там да обсъждаме всичко от магазини, начини на плащане, доставки до поставяне, полза и т.н. Мисля, че все повече колеги ще почнат да оборудват колата си, а и аз съм един от тях. Мисля, че ще е по-добре ако инфото е на едно място. Досега ме грабна с антената, ел. огледалата, а сега и с това ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Значи, мен само ме интересува дали няма да има проблеми с гаранцията, като примерно сменяш огледалата, ама ти се преебва ел. настройването и го ..., защото си ги сменил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2008 А проблеми някакви за гаранциите? Да взема и аз да си сложа?Виж какво пише на стикера Плюс това въздушният филтър е консуматив и не ти влиза в гаранцията ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Значи, мен само ме интересува дали няма да има проблеми с гаранцията, като примерно сменяш огледалата, ама ти се преебва ел. настройването и го ..., защото си ги сменил?За прибиращите се огледала чакам да излезнат на пазара, в момента ги произвеждат и доста хора вече са си ги поръчали. Като си го сложат и дадат отзиви ще преценя дали и аз да си купя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Виж какво пише на стикера Плюс това въздушният филтър е консуматив и не ти влиза в гаранцията ;) Бях чел, че имали одобрение от много производители, но все пак може би е добре да се пита. Това, че самия филтър е консуматив, не значи, че и двигателя е :rolleyes: Принципно филтрират по-лошо от фабричните - това е компромиса за по-ниското съпротивление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Бях чел, че имали одобрение от много производители, но все пак може би е добре да се пита. Това, че самия филтър е консуматив, не значи, че и двигателя е :rolleyes: Принципно филтрират по-лошо от фабричните - това е компромиса за по-ниското съпротивление. Аз пък не ги разбирам тези сметки относно спестявания на пари. Колко струва един оригинален филтър? - 20 лева (евро)?Колко често се сменя? - веднъж на година?Колко струва една кола? - (десетки) хиляди?Колко струва горивото и? - хилядиКолко са препаратите за пране на "вечния" филтър?Повишена мощност само с един филтър - на баба ми трънкина. :D :D :D Който не вярва, да си свали филтъра и да направи едно пробно кръгче - за едно кръче в дъждовно безпрашно време няма да и стане нищо на колата --- няма никаква разлика! :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Еее много си краен /както обикновено/ :icon_bye: Афтърмаркет пазара не е идеята да пестиш, а да си различен. Ако при това не си развалиш колата вече е добре, а ако има и някаква теоретична полза става перфектно Относно разликата колкото и да не ти се вярва има такава. Може би минимална и предимно във високите обороти, но има ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko-burgas Публикувано 2 декември 2008 Сподели Публикувано 2 декември 2008 От кой сайт си го поръчал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 2 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2008 http://stores.speedcorps.com/-strse-395/K%...lter/Detail.bok Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Еее много си краен /както обикновено/ :icon_bye: Афтърмаркет пазара не е идеята да пестиш, а да си различен. Ако при това не си развалиш колата вече е добре, а ако има и някаква теоретична полза става перфектно Относно разликата колкото и да не ти се вярва има такава. Може би минимална и предимно във високите обороти, но има ;) Обаче на практика нито една от ползите не се реализира. Покарай малко без филтър и ще се увериш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Обаче на практика нито една от ползите не се реализира. Покарай малко без филтър и ще се увериш. Аз говоря от личен опит и 4-5 човека, които тогава преди 2-3 години снабдих също ;) Също така много статии прочетох за предимства и недостатъци /някъде и по сървъра имам/ на спортните филтри, вътрешните и външните...Това, че конкретно при теб не усещаш разлика - причините може да са много. Филтъра само намалява съпротивлението, не вкарва повече въздух и ако двигателя всъщност не му трябва повече - няма от къде да има разлика. Подобни са причините да се полират колекторите, да се слагат повече клапани и подобни, но ако примерно ти е запушен катализатора - то къде ще иде този въздух? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Аз говоря от личен опит и 4-5 човека, които тогава преди 2-3 години снабдих също ;) Също така много статии прочетох за предимства и недостатъци /някъде и по сървъра имам/ на спортните филтри, вътрешните и външните...Това, че конкретно при теб не усещаш разлика - причините може да са много. Филтъра само намалява съпротивлението, не вкарва повече въздух и ако двигателя всъщност не му трябва повече - няма от къде да има разлика. Подобни са причините да се полират колекторите, да се слагат повече клапани и подобни, но ако примерно ти е запушен катализатора - то къде ще иде този въздух? Е примерно не са ми запушени :D И на двете пробвах без филтър по едно кръгче, ей така да се убедя, и няма разлика. Статии мога да пиша по 1 на ден... Само със смяна на въздушен филтър става точно нищо и половина. Най-добрият спортен филтър е липсващият такъв, щом с него няма разлика, ако щеш си купи от Кореком филтър, пак няма да има :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Горе-долу е така за махането на филтъра и сравнението, когато говорим за вътрешен филтър на мястото на фабричния макар, че се променя самия поток.Не знаех обаче, че успяваш да направиш обективни измервания със субективното ти усещане за едно кръгче :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Горе-долу е така за махането на филтъра и сравнението, когато говорим за вътрешен филтър на мястото на фабричния макар, че се променя самия поток.Не знаех обаче, че успяваш да направиш обективни измервания със субективното ти усещане за едно кръгче :icon_angel: Разбира се, ако в едно кръгче не усетиш разликата, значи тя е толкова малка, че изобщо не си заслужават промените. Ежедневното каране е изцяло базирано на субективна преценка, а не измервания.И понеже колегата спомена че филтърът е вечен, ще си позволя да кажа че вечни неща, още повече филтри, няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Добре а сега само да питам като се ходи на обслужване в БС за смяна на филтри всяка година те ще те карат да си слагаш стоковия и ще ти го сменят с нов стоков независимо дали е за смяна или не и независимо дали изобщо си го ползвал. Тоест ще трябва да купуваш техните филтри независимо че не ти трябват, заради тая пуста гаранция. Питал ли си по тоя въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Добре а сега само да питам като се ходи на обслужване в БС за смяна на филтри всяка година те ще те карат да си слагаш стоковия и ще ти го сменят с нов стоков независимо дали е за смяна или не и независимо дали изобщо си го ползвал. Тоест ще трябва да купуваш техните филтри независимо че не ти трябват, заради тая пуста гаранция. Питал ли си по тоя въпрос? Колега виж третата снимка и петия пост.Освен това Ликса беше в сервиз преди две три седмици и не се оплака от подобен проблем, така че явно няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 Добре а сега само да питам като се ходи на обслужване в БС за смяна на филтри всяка година те ще те карат да си слагаш стоковия и ще ти го сменят с нов стоков независимо дали е за смяна или не и независимо дали изобщо си го ползвал. Тоест ще трябва да купуваш техните филтри независимо че не ти трябват, заради тая пуста гаранция. Питал ли си по тоя въпрос?Глупости, казваш им да не го сменят и няма да ти го сменят. Филтъра не влиза в гаранцията, но се води изменение на структурата според тях, понеже се променяло количеството на въздушния поток. Демек, ако му стане нещо на двигателя в следствие на филтъра, няма да ти важи гаранцията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Глупости, казваш им да не го сменят и няма да ти го сменят. Филтъра не влиза в гаранцията, но се води изменение на структурата според тях, понеже се променяло количеството на въздушния поток. Демек, ако му стане нещо на двигателя в следствие на филтъра, няма да ти важи гаранцията. Добре ами тогава ако се сложи един конусовиден филтър или пък един Cold Air Intake, които променят повече структурата, само заменят тръбата, по която идва въздуха към филтъра, дали пак ще разсъждават по същия начин. Да кажем нещо такова:http://www.nengun.com/apexi/power-intake илиhttp://stores.speedcorps.com/Detail.bok?no=293 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Аз пък не ги разбирам тези сметки относно спестявания на пари. Колко струва един оригинален филтър? - 20 лева (евро)?Колко често се сменя? - веднъж на година?Е кой е тоя , който си е купил кола само за да изминава с нея едва 10000км...годишно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 Добре ами тогава ако се сложи един конусовиден филтър или пък един Cold Air Intake, които променят повече структурата, само заменят тръбата, по която идва въздуха към филтъра, дали пак ще разсъждават по същия начин. Да кажем нещо такова:http://www.nengun.com/apexi/power-intake илиhttp://stores.speedcorps.com/Detail.bok?no=293Ами да, то това тяхното е стандартен отговор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.