Премини към съдържание

K&n Drop In Filter


LiX

Препоръчано мнение

Смених си въздушният филтър с по-готин вечен K&N, който не се сменя, а само се почиства при нужда. Тука официалните вносители ми го предлагаха за 185 лв., аз си го поръчах от Щатите и ми дойде на 115 лв. с доставката. Предвид, че няма да го сменям повече, цената му ще се избие за няколко години, пък и пуска повече въздух и намалява разходя малко. Трудно ми е да кажа дали има разлика във вървенето, сигурно ще е незначителна.

 

post-2386-1227450946_thumb.jpg

post-2386-1227450960_thumb.jpg

post-2386-1227450973_thumb.jpg

post-2386-1227451155.jpg

post-2386-1227451167.jpg

 

Оригиналният филтър Denso изглежда така, мръсничък :)

 

post-2386-1227451232.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти предлагам да пуснеш една обща aftermarket тема и там да обсъждаме всичко от магазини, начини на плащане, доставки до поставяне, полза и т.н. Мисля, че все повече колеги ще почнат да оборудват колата си, а и аз съм един от тях. Мисля, че ще е по-добре ако инфото е на едно място. Досега ме грабна с антената, ел. огледалата, а сега и с това ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, мен само ме интересува дали няма да има проблеми с гаранцията, като примерно сменяш огледалата, ама ти се преебва ел. настройването и го ..., защото си ги сменил?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А проблеми някакви за гаранциите? Да взема и аз да си сложа?

Виж какво пише на стикера :) Плюс това въздушният филтър е консуматив и не ти влиза в гаранцията ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, мен само ме интересува дали няма да има проблеми с гаранцията, като примерно сменяш огледалата, ама ти се преебва ел. настройването и го ..., защото си ги сменил?

За прибиращите се огледала чакам да излезнат на пазара, в момента ги произвеждат и доста хора вече са си ги поръчали. Като си го сложат и дадат отзиви ще преценя дали и аз да си купя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво пише на стикера :) Плюс това въздушният филтър е консуматив и не ти влиза в гаранцията ;)

 

Бях чел, че имали одобрение от много производители, но все пак може би е добре да се пита. Това, че самия филтър е консуматив, не значи, че и двигателя е :rolleyes:

Принципно филтрират по-лошо от фабричните - това е компромиса за по-ниското съпротивление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел, че имали одобрение от много производители, но все пак може би е добре да се пита. Това, че самия филтър е консуматив, не значи, че и двигателя е :rolleyes:

Принципно филтрират по-лошо от фабричните - това е компромиса за по-ниското съпротивление.

 

Аз пък не ги разбирам тези сметки относно спестявания на пари.

 

Колко струва един оригинален филтър? - 20 лева (евро)?

Колко често се сменя? - веднъж на година?

Колко струва една кола? - (десетки) хиляди?

Колко струва горивото и? - хиляди

Колко са препаратите за пране на "вечния" филтър?

Повишена мощност само с един филтър - на баба ми трънкина. :D :D :D

 

Който не вярва, да си свали филтъра и да направи едно пробно кръгче - за едно кръче в дъждовно безпрашно време няма да и стане нищо на колата --- няма никаква разлика!

 

:D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее много си краен /както обикновено/ :icon_bye:

 

Афтърмаркет пазара не е идеята да пестиш, а да си различен. Ако при това не си развалиш колата вече е добре, а ако има и някаква теоретична полза става перфектно :)

 

Относно разликата колкото и да не ти се вярва има такава. Може би минимална и предимно във високите обороти, но има ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Еее много си краен /както обикновено/ :icon_bye:

 

Афтърмаркет пазара не е идеята да пестиш, а да си различен. Ако при това не си развалиш колата вече е добре, а ако има и някаква теоретична полза става перфектно :)

 

Относно разликата колкото и да не ти се вярва има такава. Може би минимална и предимно във високите обороти, но има ;)

 

Обаче на практика нито една от ползите не се реализира. Покарай малко без филтър и ще се увериш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче на практика нито една от ползите не се реализира. Покарай малко без филтър и ще се увериш.

 

Аз говоря от личен опит и 4-5 човека, които тогава преди 2-3 години снабдих също ;) Също така много статии прочетох за предимства и недостатъци /някъде и по сървъра имам/ на спортните филтри, вътрешните и външните...

Това, че конкретно при теб не усещаш разлика - причините може да са много. Филтъра само намалява съпротивлението, не вкарва повече въздух и ако двигателя всъщност не му трябва повече - няма от къде да има разлика. Подобни са причините да се полират колекторите, да се слагат повече клапани и подобни, но ако примерно ти е запушен катализатора - то къде ще иде този въздух?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря от личен опит и 4-5 човека, които тогава преди 2-3 години снабдих също ;) Също така много статии прочетох за предимства и недостатъци /някъде и по сървъра имам/ на спортните филтри, вътрешните и външните...

Това, че конкретно при теб не усещаш разлика - причините може да са много. Филтъра само намалява съпротивлението, не вкарва повече въздух и ако двигателя всъщност не му трябва повече - няма от къде да има разлика. Подобни са причините да се полират колекторите, да се слагат повече клапани и подобни, но ако примерно ти е запушен катализатора - то къде ще иде този въздух?

 

Е примерно не са ми запушени :D И на двете пробвах без филтър по едно кръгче, ей така да се убедя, и няма разлика. Статии мога да пиша по 1 на ден...

Само със смяна на въздушен филтър става точно нищо и половина. Най-добрият спортен филтър е липсващият такъв, щом с него няма разлика, ако щеш си купи от Кореком филтър, пак няма да има :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу е така за махането на филтъра и сравнението, когато говорим за вътрешен филтър на мястото на фабричния макар, че се променя самия поток.

Не знаех обаче, че успяваш да направиш обективни измервания със субективното ти усещане за едно кръгче :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу е така за махането на филтъра и сравнението, когато говорим за вътрешен филтър на мястото на фабричния макар, че се променя самия поток.

Не знаех обаче, че успяваш да направиш обективни измервания със субективното ти усещане за едно кръгче :icon_angel:

 

Разбира се, ако в едно кръгче не усетиш разликата, значи тя е толкова малка, че изобщо не си заслужават промените. Ежедневното каране е изцяло базирано на субективна преценка, а не измервания.

И понеже колегата спомена че филтърът е вечен, ще си позволя да кажа че вечни неща, още повече филтри, няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Добре а сега само да питам като се ходи на обслужване в БС за смяна на филтри всяка година те ще те карат да си слагаш стоковия и ще ти го сменят с нов стоков независимо дали е за смяна или не и независимо дали изобщо си го ползвал. Тоест ще трябва да купуваш техните филтри независимо че не ти трябват, заради тая пуста гаранция. Питал ли си по тоя въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре а сега само да питам като се ходи на обслужване в БС за смяна на филтри всяка година те ще те карат да си слагаш стоковия и ще ти го сменят с нов стоков независимо дали е за смяна или не и независимо дали изобщо си го ползвал. Тоест ще трябва да купуваш техните филтри независимо че не ти трябват, заради тая пуста гаранция. Питал ли си по тоя въпрос?

 

Колега виж третата снимка и петия пост.

Освен това Ликса беше в сервиз преди две три седмици и не се оплака от подобен проблем, така че явно няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре а сега само да питам като се ходи на обслужване в БС за смяна на филтри всяка година те ще те карат да си слагаш стоковия и ще ти го сменят с нов стоков независимо дали е за смяна или не и независимо дали изобщо си го ползвал. Тоест ще трябва да купуваш техните филтри независимо че не ти трябват, заради тая пуста гаранция. Питал ли си по тоя въпрос?

Глупости, казваш им да не го сменят и няма да ти го сменят. Филтъра не влиза в гаранцията, но се води изменение на структурата според тях, понеже се променяло количеството на въздушния поток. Демек, ако му стане нещо на двигателя в следствие на филтъра, няма да ти важи гаранцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глупости, казваш им да не го сменят и няма да ти го сменят. Филтъра не влиза в гаранцията, но се води изменение на структурата според тях, понеже се променяло количеството на въздушния поток. Демек, ако му стане нещо на двигателя в следствие на филтъра, няма да ти важи гаранцията.

 

Добре ами тогава ако се сложи един конусовиден филтър или пък един Cold Air Intake, които променят повече структурата, само заменят тръбата, по която идва въздуха към филтъра, дали пак ще разсъждават по същия начин. Да кажем нещо такова:

http://www.nengun.com/apexi/power-intake или

http://stores.speedcorps.com/Detail.bok?no=293

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не ги разбирам тези сметки относно спестявания на пари.

 

Колко струва един оригинален филтър? - 20 лева (евро)?

Колко често се сменя? - веднъж на година?

Е кой е тоя , който си е купил кола само за да изминава с нея едва 10000км...годишно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре ами тогава ако се сложи един конусовиден филтър или пък един Cold Air Intake, които променят повече структурата, само заменят тръбата, по която идва въздуха към филтъра, дали пак ще разсъждават по същия начин. Да кажем нещо такова:

http://www.nengun.com/apexi/power-intake или

http://stores.speedcorps.com/Detail.bok?no=293

Ами да, то това тяхното е стандартен отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...