vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Ами отиваш и настояваш, ако не се навият при кварталния майстор и мажете с грес, само да не счупите нещо.Аз така на кората на багажника щипките - имах две счупени и няколко ръждиви, оправих ги и няма грам шум вече.Самите щипки са метал в метал и за това скърца, но за нова кола немога да си го обясня как е възможно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baguk Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Това с грес много ми харесва. Качих тук едно файлче на много обстойна изолация (към 60 страници) с картинки, снимки, използваните материали и инструменти (на руски). Човека казва, че е доволен. Но е е доста странно как кола за 30 хил. евро изисква подобно нещо, все пак не е Дачия. В интерес на истината от моя съм доволен засега (2,4 бензин 2009, мисля, че е сглобяван в Холандия) - няма много дразнящи шумове (да чукам на дърво три пъти :rolleyes:) Файлчето: http://rapidshare.com/files/199985463/out-...eDown.docx.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
someone Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Интересно ми е какво е положението с C-Crosser и 4007?Нали ги сглобяват в същия завод в Япония? На това файлче обаче не видях изолация към двигателния отсек и на тавана...може и да съм пропуснал, защото го прегледах на бързо...просто се изнервих като видях как е излязъл от завода без грам изолация...сега разбирам истината защо колите стават все по-достъпни и по-достъпни... Гаранция, че като отивам да си избирам следващата кола, ако ще да ме бият в шоурума, ще отпоря някоя кора, за да видя какво е положението отдолу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laplander Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Интересно ми е наистина на какво се дължи тази разлика в мненията на различните хора.Аз също бих казал че нямам оплаквания от шума. Поне не съм забелязал нещо фрапиращо да ме дразни. Говоря както за шум от двигателя и други външни неща, така и за вътрешен шум по таблото, корите и т.н. Аз такива проблеми не забелязвам.Имам 2 обяснения за това:1. Наистина има някаква разлика между различните автомобили - ясно е че бензиновите двигатели (като моя) са по-безшумни, но явно не е само това2. Различните хора има различен праг на поносимост на шума, а зависи може би и кой на какво е свикнал от преди това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 :mitsu-smiley: Хубав автомобил е Аутлендъра, но шумоизлацията (както и някои други "дреболийки") е под всякаква критика. В нашата фирма имаме 2 броя 2.2HDI, произведени са 2008-ма в Япония. И двата са с лоша шумоизолация, а и поскърцват отвътре. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 :mitsu-smiley: Хубав автомобил е Аутлендъра, но шумоизлацията (както и някои други "дреболийки") е под всякаква критика. В нашата фирма имаме 2 броя 2.2HDI, произведени са 2008-ма в Япония. И двата са с лоша шумоизолация, а и поскърцват отвътре. :mitsu-smiley:Колега, имаш ли идея дали ако пипна шумоизолацията ще имам проблем с гаранцията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 април 2009 Сподели Публикувано 18 април 2009 Колега, имаш ли идея дали ако пипна шумоизолацията ще имам проблем с гаранцията? Не е ли по-добре да зададеш въпроса си на гаранционния сервиз? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Що за глупости, няма основание да ти отпадне гаранцията, по никакъв начин не вредиш на автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sheyha 1 Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 (редакция) Не мисля че Outlandera няма изолация, при положение че зимата задържа много добре толината в купето и лятото също добре изолира и климатроника има голяма ефикасност. Това не може да се случи без да има добра изолация.Все пак имайте в предвид че това е SUV кола, която съчетава в себе си доста комплексни качества. Знам че всички ние, собственниците на Outlander имаме много високи очаквания за колата, аз специално съм много доволен от моя 2,2 HDI, 2008г. сглобяван е в Япония и не обръщам толкова голямо внимание на това къде е скръцнала малко или че като имало кал по гумите много се чувало след това. В града, планината или на скоростни отсечки, колата се държи супер и то с много нисък разход на гориво. :mitsu-smiley: За мен това е супер машина която покрива напълно моите нужди. Редактирано 2 юни 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Не е ли по-добре да зададеш въпроса си на гаранционния сервиз?Отговорът им беше, че не виждат проблем с шумоизолацията и всякакви намеси при друг сервиз са моя отговорност - нищо не казаха, тази седмица ще съм в София и ще питам и там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgp_pro1 Публикувано 2 юни 2009 Сподели Публикувано 2 юни 2009 (редакция) Ако се опитваш да ускоряваш колата с 1400-1500 об/мин е нормално да се усещат вибрации. Това е характерно за турбо-дизела - преди да се 'отпуши' турбото му липсва въртящ момент и няма теглителна сила. На тези обороти можеш да спускаш лек наклон или да се движиш по равното, но в момента когато подадеш газ, ще усетиш вибрациите - все пак мощността на двигателя при тези обороти е под 50к.с.. Виж по-долу кривата на въртящия момент:2.2 HDI Моето Mitsubishi е на 43 хил.км., сглобката е април 2008 в Япония и е 2.2 дизелов мотор. Да кажа честно такива проблеми не съм и очаквал от нов автомобил! :mad: :icon_crying: Първо започнаха страхотни вибрации от предната декоративна решетка за която съм платил 1500 лв. Умирах от срам когато карах бавно покрай тротоарите. Хората се обръщаха да чуят какво е това. След това вибрация от кутията на филтъра (на която в сервиза завиха един винт за дърво), започна да се чува точно между 1400/1600 оборота :icon_crying: (ужас). До тук да речем добре,обаче започна един шум от ролките на мотора и то като работи на място. В сервиза ми казаха че това е от ремък, паразитна ролка и оптяжна ролка- :good: добре. Смениха ги, обаче шума изчезна за около 100 км и след това пак. Отивам отново и смениха всички ролки по мотора. Шум отново има!!!Вече няколко месеца не могат да отстранят шума в мотора. П.П. Дори видеоклип правиха на мотора и го пращаха на "специалистите" да преценели какво да правят. Нищо общо. Пак ме викат да го заснемат на видео!!! Редактирано 2 юни 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 юни 2009 Сподели Публикувано 2 юни 2009 Моето Mitsubishi е на 43 хил.км.... Колега, къде ти е гаранционния сервиз? Вероятно проблема е в липса на човек, който да диагностицира шума и да го отстрани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgp_pro1 Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Колега, къде ти е гаранционния сервиз? Вероятно проблема е в липса на човек, който да диагностицира шума и да го отстрани. Ами сервиза е "ЕвроСтарс"-Русе.Там ми е най-близко и за това ходя там.Обаче вече взех да се замислям дали да не сменя града. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 ...Обаче вече взех да се замислям дали да не сменя града. :icon_hmm: Горното е добра идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 Моето Mitsubishi е на 43 хил.км., сглобката е април 2008 в Япония и е 2.2 дизелов мотор. Да кажа честно такива проблеми не съм и очаквал от нов автомобил! :mad: :icon_crying: Първо започнаха страхотни вибрации от предната декоративна решетка за която съм платил 1500 лв. Умирах от срам когато карах бавно покрай тротоарите. Хората се обръщаха да чуят какво е това. След това вибрация от кутията на филтъра (на която в сервиза завиха един винт за дърво), започна да се чува точно между 1400/1600 оборота :icon_crying: (ужас). До тук да речем добре,обаче започна един шум от ролките на мотора и то като работи на място. В сервиза ми казаха че това е от ремък, паразитна ролка и оптяжна ролка- :good: добре. Смениха ги, обаче шума изчезна за около 100 км и след това пак. Отивам отново и смениха всички ролки по мотора. Шум отново има!!!Вече няколко месеца не могат да отстранят шума в мотора. П.П. Дори видеоклип правиха на мотора и го пращаха на "специалистите" да преценели какво да правят. Нищо общо. Пак ме викат да го заснемат на видео!!! Мале, мале.Ако някой ентусиазиран фен, който е решил да си купува Оутлендър прочете това никога няма да си помисля за Митсу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgp_pro1 Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Мале, мале.Ако някой ентусиазиран фен, който е решил да си купува Оутлендър прочете това никога няма да си помисля за Митсу Всичко останало за сега е наред по автомобилът с изключение на горното.А относно способностите - пробвал сам го във всякави условия,дори и такива на каквито и несам очаквал,че ще издържи и евала,справя се отлично!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Varbanov Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 Да наистина, всичко останало в този автомобил е на такова ниво, че ако отново трябва да избирам, пак ще се спра на същото решение. Просто като се тегли чертата и се прецени цялостно: колата си струва яко, “барабар” с посочените минуси (които и аз съм констатирал)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 17 август 2009 Автор Сподели Публикувано 17 август 2009 (редакция) Моето Mitsubishi е на 43 хил.км., сглобката е април 2008 в Япония и е 2.2 дизелов мотор. Да кажа честно такива проблеми не съм и очаквал от нов автомобил! :mad: :icon_crying: Първо започнаха страхотни вибрации от предната декоративна решетка за която съм платил 1500 лв. Умирах от срам когато карах бавно покрай тротоарите. Хората се обръщаха да чуят какво е това. След това вибрация от кутията на филтъра (на която в сервиза завиха един винт за дърво), започна да се чува точно между 1400/1600 оборота :icon_crying: (ужас). До тук да речем добре,обаче започна един шум от ролките на мотора и то като работи на място. В сервиза ми казаха че това е от ремък, паразитна ролка и оптяжна ролка- :good: добре. Смениха ги, обаче шума изчезна за около 100 км и след това пак. Отивам отново и смениха всички ролки по мотора. Шум отново има!!!Вече няколко месеца не могат да отстранят шума в мотора. П.П. Дори видеоклип правиха на мотора и го пращаха на "специалистите" да преценели какво да правят. Нищо общо. Пак ме викат да го заснемат на видео!!! Привет, и при мен вибрациите се оказаха зад декоративната предна решетка и продължават по ваздуховода на въздушният филтър. Реших си проблема сам като го "превързах"на места (на снадките) с черен изолирбанд. Иначе колата е наистина страхотна, този проблем е по скоро дразнещ. Редактирано 19 август 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.