Премини към съдържание

Дали някой ще помогне с едно табло на Галант?


Estilian

Препоръчано мнение

Колега Meto-di - нека само да монтирам таблото, за да съм сигурен в това дали всичко е точно и пасва на своето място, след което ще открия специално тема, в която ще събера списък и ще правя масови поръчки.

 

Росене - още един въпрос... трябва ли да откачам тоци отнякъде? Нещо за airbag-а да няма особеност - да не ми се отвори в ръцете, докато ръчкам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колега Meto-di - нека само да монтирам таблото, за да съм сигурен в това дали всичко е точно и пасва на своето място, след което ще открия специално тема, в която ще събера списък и ще правя масови поръчки.

 

Росене - още един въпрос... трябва ли да откачам тоци отнякъде? Нещо за airbag-а да няма особеност - да не ми се отвори в ръцете, докато ръчкам...

Нямаш работа с еърбега, таблото на галанта е захваното и то на такива слотове, както е на снимките, трябва да дърпаш симетрично от двете страни, без резки движения... Според мен няма нужда да откачаш клемите на акумулатора, нито има причина да бърникаш вътре във волана...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешка в аирбага може да възникне от това че централата не си намира контролната лампа. Имаш два варианта, или не давай на контакт с свалено табло, или после Пламен ще чисти грешката. :icon_blush:

 

P.S. И още нещо се сетих......предполагам захранването на новото осветление е импулсно. В такъв случай не го свързвайте към копчето за регулиране на интензитета (освен ако си няма предвиден допълнителен извод за това).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................. или после Пламен ще чисти грешката. :icon_blush:

И после ще си имам и табло........... :D :icon_dance: Сега сериозно,бих ти направил цялото табло от - до, но нали знаеш какво е при мен ...............така че няма проблем, стига да има време.........Преди две години се захванах да правя табло на Галант ,обаче се отказах тъй като е много разправия..........дори се опитах да преправя оптитронното табло за моя Галант ( с обикновенно такова ) и пак е доста разправия...........лично аз бих предпочел другия вариант ,с този някак много шарения става ..........лично мнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, и мен ми седи шарено... :icon_refuse:

На мен ми харесва, не е никак лошо. Стои в близък план малко претрупано, но като част от общия фон в колата ще е супер. Обаче много ме дразнят аналоговите колелца с показанията на километража, включително дневния. Като ще разглобяваш, ми се струва добре да го замениш с дигитално... Хем ще стане колата ти на 1875 км., да речем, от основния ремонт на кутията :icon_thumbup: Проучвал ли си въпроса за дигитализиране на колелцата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми харесва, не е никак лошо. Стои в близък план малко претрупано, но като част от общия фон в колата ще е супер. Обаче много ме дразнят аналоговите колелца с показанията на километража, включително дневния. Като ще разглобяваш, ми се струва добре да го замениш с дигитално... Хем ще стане колата ти на 1875 км., да речем, от основния ремонт на кутията :icon_thumbup: Проучвал ли си въпроса за дигитализиране на колелцата?

 

Аз съм проучил въпроса с дигитализиране на цялото табло. Чакам да ми дойде един уред за да направя нужните ми замервания и ще почна вече да сглобявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм проучил въпроса с дигитализиране на цялото табло. Чакам да ми дойде един уред за да направя нужните ми замервания и ще почна вече да сглобявам.

Айде че и аз го чакам този уред ................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах че километража е до 240 а не до 260. Само такива ли имат от този модел, защото и на сайта им не виждам такива до 260? Стилияне би ли ги питал моля? Пък и нямах идея че на автоматиците 163 коня им е по малък километража ?!?

 

P.S. В последствие се ориентирах и от комботата им видях че има избор и за 260, но като избереш и ти дава крайна цена 140 полски пари, което не е това което Стилиян каза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз свалях таблото преди време за да сложа светодиоди - лесно е. Доколкото си спомням първо се развиват двата винта, които държат декоративния капак, от вътрешната страна на козирката. Капака се отделя внимателно, след това мисля, че се отвиват няколко винта, които държат самото табло, а после се действа по начина описан по-горе от SLX - няма жила, няма откачане на клеми и охлузени длани - елементарно е!

Тук мога да споделя моя опит с осветлението - с диодите нищо не излезе. Взех бели диоди. Светлината беше слаба, неравномерна и синя. Явно вътре има синкави светловоди, които правят жълтата светлина от обикновената крушка - бяла. В последствие сложих малко по-силни крушки от заводските, 5W мисля бяха и постигнах много по-добър ефект от диодите!

 

Колега Estilian, извини ме за спама, но може да е от полза на някой колега!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма спам :) Всичко, което касае таблото на Галант и осветлението е уместно :)

 

Що се касае до колегата Silveria - цените не се променят в зависимост от цвета и километража... има си опция да се избере до колко макс км ти е таблото и в какъв цвят го искаш - опциите бяха: синьо, бяло, зелено, небесно (тоест светло синьо). Има и поле за оборотите, ама на нашите модели винаги е до 8000.

 

Оттам нататък, цените са следните:

Inwerter do tarcz INDIGLO = 47.54 PLN (58.00 PLN)

Tarcze INDIGLO Mitsubishi Galant - Obrotomierz: 8000; Prędkościomierz: 240; Kolor świecenia : Niebieski = 113.93 PLN (138.99 PLN)

Farba fluorescencyjna do wskazówek - Kolor świecenia: Czerwono-pomarańczow = 12.30 PLN (15.01 PLN)

Suma: 173.77 PLN (212.00 PLN)

+Shipping world wide: 35 PLN

 

Общо излиза 247 полски пари... курсът по БНБ е: 0.543, тоест сумарно излиза: 134лв, но с една отстъпка ми излезе финално 120лв.

 

 

Благодаря за съветите при разглобяването... тъй като имам опасение за натрупване на грешки в компа докато разглобявам, ще сваля главния захранващ бушон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма спам :) Всичко, което касае таблото на Галант и осветлението е уместно :)

 

Що се касае до колегата Silveria - цените не се променят в зависимост от цвета и километража... има си опция да се избере до колко макс км ти е таблото и в какъв цвят го искаш - опциите бяха: синьо, бяло, зелено, небесно (тоест светло синьо). Има и поле за оборотите, ама на нашите модели винаги е до 8000.

 

Оттам нататък, цените са следните:

Inwerter do tarcz INDIGLO = 47.54 PLN (58.00 PLN)

Tarcze INDIGLO Mitsubishi Galant - Obrotomierz: 8000; Prędkościomierz: 240; Kolor świecenia : Niebieski = 113.93 PLN (138.99 PLN)

Farba fluorescencyjna do wskazówek - Kolor świecenia: Czerwono-pomarańczow = 12.30 PLN (15.01 PLN)

Suma: 173.77 PLN (212.00 PLN)

+Shipping world wide: 35 PLN

 

Общо излиза 247 полски пари... курсът по БНБ е: 0.543, тоест сумарно излиза: 134лв, но с една отстъпка ми излезе финално 120лв.

Благодаря за съветите при разглобяването... тъй като имам опасение за натрупване на грешки в компа докато разглобявам, ще сваля главния захранващ бушон.

Няма как да се натрупват грешки, ако не палиш колата или не я даваш на контакт, докато ваденето на бушона или откачането на клемата за 2 часа със сигурност ще ти рисетне екуто и то после ще се самонастройва два дни...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма спам :) Всичко, което касае таблото на Галант и осветлението е уместно :)

 

Що се касае до колегата Silveria - цените не се променят в зависимост от цвета и километража... има си опция да се избере до колко макс км ти е таблото и в какъв цвят го искаш - опциите бяха: синьо, бяло, зелено, небесно (тоест светло синьо). Има и поле за оборотите, ама на нашите модели винаги е до 8000.

 

Оттам нататък, цените са следните:

Inwerter do tarcz INDIGLO = 47.54 PLN (58.00 PLN)

Tarcze INDIGLO Mitsubishi Galant - Obrotomierz: 8000; Prędkościomierz: 240; Kolor świecenia : Niebieski = 113.93 PLN (138.99 PLN)

Farba fluorescencyjna do wskazówek - Kolor świecenia: Czerwono-pomarańczow = 12.30 PLN (15.01 PLN)

Suma: 173.77 PLN (212.00 PLN)

+Shipping world wide: 35 PLN

 

Общо излиза 247 полски пари... курсът по БНБ е: 0.543, тоест сумарно излиза: 134лв, но с една отстъпка ми излезе финално 120лв.

Благодаря за съветите при разглобяването... тъй като имам опасение за натрупване на грешки в компа докато разглобявам, ще сваля главния захранващ бушон.

 

Ако ви трябва преводач, свиркайте, полският ми е роден език.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви трябва преводач, свиркайте, полският ми е роден език.

 

Еееее... как бях забравил! Ами може да те използвам да договориш в едно писмо с тях някаква отстъпка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, тъй, тъй... днес бе осъществена процедурата по монтажа на таблото... всичко мина добре, макар и с редица перипети, за които утре ще разкажа подробно + много много снимков материал за това как се сваля табло, как се разглобавя и обратният процес.

 

Само че! Както винаги, има едно НО! След като нагласихме всичко, преди да вържем захранването на новите пластини, решихме да тестваме, дали всички крушки светят, дали всичко е ок, сякаш го няма новото по таблото.

 

И ето, че дойде изненадата, което е предмет на сегашното ми питане. Всичко, освен т.нар. "back light" тоест - крушките, които осветяват самото табло и стрелките, свети. Пускам на габарити или къси - осветление няма. Проверихме всички крушки - всичко им е тип-топ! Вкъщи на адаптер светят всичките. Странното е, че освен тях, изгасва всичко, което би трябвало да свети на габарити - глухото осветяване на часовника и климатроника, лампичките на копчетата на нагревателите за седалки, подлакатната жавка и т.н. Още по-странното е, че ако не съм на габарити, а само на сложен ключ, то силното осветление на часовника и климатроника работят! Тоест - проблемът е във втората захранваща верига - тази, която работи при светлини.

Проверихме бушоните на колата - всички са здрави! Един по един, с мултицет... всички са 100% работещи. Има само едно реле, което е на габарити - ама на релето какво да му проверяваме?!?!

После - като се върнахме горе, решихме да проверим, да не би на самото табло нещо да дава на късо. С мултицета проследихме пътечките на всяка една крушка от back light осветлението на таблото - всичко е точно. Дори опитахме - сложихме всичките крушки и с адаптер на 12 волта пуснахме ток на двата пина, които излизат към буксите на таблото за задното осветление - работи!!!!

С две думи - шах с пешка!!! Хайде сега - вие сте на ред ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А проверихте ли на буксата която го захранва, дали идва ток до пиновете ??? Да не си врътнал потенциометъра за усилването, без да искаш , и да си го намалил докрай......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А проверихте ли на буксата която го захранва, дали идва ток до пиновете ??? Да не си врътнал потенциометъра за усилването, без да искаш , и да си го намалил докрай......

 

Ох, да се **** в умната глава! Марине, споменавал ли съм ти някога, че си абсолютен гений??! Респект за бързата реакция и за това, че мозъка ти винаги е на шест! Ами разбира се, че е от това... аз заради теста връщам само самото табло, но не връщам рамката, върху която се намира врътката за усилване и намаляване на интензитета на осветлението... и понеже таблото е първо по веригата - нищо друго след него не свети :))))

 

Умен си, ей! Уменнн ;) Браво... слизаме да правиме нови опити ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехххаааа. Браво! Сега прочетох темата за таблото и много ми хареса! Таблата са красиви, като светнат и ги покажеш и аз искам едно такова!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво... слизаме да правиме нови опити ;)
Кво стана с опитите бре ??? :tok: .....Още ли не са приключили....... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готова е, готова ;) Вчера благополучно в 2:00 през нощта приключихме... днес сутринта само слязохме да вържем захранването - тъй като то работи на много висока честота, а таблото на галанта е изцяло на електроника (няма механични елементи в него), решихме да го сложим долу, приблизително до скоростния и лоста за ръчната. Монтирахме го, изкарахме кабели през средната конзола, сглобихме го... и чудо! Работи ;) хехехе... днес му се порадвах, точно до преди пет минути, когато колата отиде за профилактичната смяна на маслото след обслужването на автоматика.

Живот и здраве - утре ще й направя подробна фотосесия с вече монтирано табло. А иначе - днес вечерта ще пусна нова тема, в която ще обясна как се разглобява, как се монтира, как се сглобява и най-важното - тънките моменти в този процес.

 

Кефът от това сам да си го сглобиш е неповторим!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готова е, готова ;) Вчера благополучно в 2:00 през нощта приключихме... днес сутринта само слязохме да вържем захранването - тъй като то работи на много висока честота, а таблото на галанта е изцяло на електроника (няма механични елементи в него), решихме да го сложим долу, приблизително до скоростния и лоста за ръчната. Монтирахме го, изкарахме кабели през средната конзола, сглобихме го... и чудо! Работи ;) хехехе... днес му се порадвах, точно до преди пет минути, когато колата отиде за профилактичната смяна на маслото след обслужването на автоматика.

Живот и здраве - утре ще й направя подробна фотосесия с вече монтирано табло. А иначе - днес вечерта ще пусна нова тема, в която ще обясна как се разглобява, как се монтира, как се сглобява и най-важното - тънките моменти в този процес.

 

Кефът от това сам да си го сглобиш е неповторим!

Хайде, нямаме търпение да видим как изглежда!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готова е, готова ;) Вчера благополучно в 2:00 през нощта приключихме... днес сутринта само слязохме да вържем захранването - тъй като то работи на много висока честота, а таблото на галанта е изцяло на електроника (няма механични елементи в него), решихме да го сложим долу, приблизително до скоростния и лоста за ръчната. Монтирахме го, изкарахме кабели през средната конзола, сглобихме го... и чудо! Работи ;) хехехе... днес му се порадвах, точно до преди пет минути, когато колата отиде за профилактичната смяна на маслото след обслужването на автоматика.

Живот и здраве - утре ще й направя подробна фотосесия с вече монтирано табло. А иначе - днес вечерта ще пусна нова тема, в която ще обясна как се разглобява, как се монтира, как се сглобява и най-важното - тънките моменти в този процес.

 

Кефът от това сам да си го сглобиш е неповторим!

Всичко е ОК, само че си разбъзикал две неща: едното е температурата на водата, показва доста повече отколкото трябва да бъде............. предполагам че и бензиномера е така, тъй като стрелката седи забита горе и показва че е препълнен резервоара, та чак ще ме изхвърли през вратата...........

Иначе много добре стана, само дето лично аз бих предпочел другия вариант за този тип табла, това много синьо и червено седи и никак не се вързва с общия фон и другите светлини по таблото, които са по скоро сиво-бели, отколкото синьо и червено............... лично мнение само.............. за мен обаче категорично другия вариант............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ОК, само че си разбъзикал две неща: едното е температурата на водата, показва доста повече отколкото трябва да бъде............. предполагам че и бензиномера е така, тъй като стрелката седи забита горе и показва че е препълнен резервоара, та чак ще ме изхвърли през вратата...........

Иначе много добре стана, само дето лично аз бих предпочел другия вариант за този тип табла, това много синьо и червено седи и никак не се вързва с общия фон и другите светлини по таблото, които са по скоро сиво-бели, отколкото синьо и червено............... лично мнение само.............. за мен обаче категорично другия вариант............

 

За бензина не е сигурно - ще го проследим с времето, тъй като аз умишлено отидох и напълних резервоара до капачка, за да знам, че където сложа стрелката - там ми е максимумът...

За температурата - абсолютно възможно е... ще го регулирам на студен двигател - просто когато го слагах, вече се беше затоплил двигателя.

Оборотите днес като идвам да я взимам колата, може да ги замерим, да видим дали са точни...

За километрите също имам подозрение, че има отклонение, но ще го измеря с втори автомобил и разговор по телефон ;)

 

Хубавото е, че тези неща се калибрират сравнително лесно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...