Estilian Публикувано 28 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Колега Meto-di - нека само да монтирам таблото, за да съм сигурен в това дали всичко е точно и пасва на своето място, след което ще открия специално тема, в която ще събера списък и ще правя масови поръчки. Росене - още един въпрос... трябва ли да откачам тоци отнякъде? Нещо за airbag-а да няма особеност - да не ми се отвори в ръцете, докато ръчкам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Колега Meto-di - нека само да монтирам таблото, за да съм сигурен в това дали всичко е точно и пасва на своето място, след което ще открия специално тема, в която ще събера списък и ще правя масови поръчки. Росене - още един въпрос... трябва ли да откачам тоци отнякъде? Нещо за airbag-а да няма особеност - да не ми се отвори в ръцете, докато ръчкам...Нямаш работа с еърбега, таблото на галанта е захваното и то на такива слотове, както е на снимките, трябва да дърпаш симетрично от двете страни, без резки движения... Според мен няма нужда да откачаш клемите на акумулатора, нито има причина да бърникаш вътре във волана... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Грешка в аирбага може да възникне от това че централата не си намира контролната лампа. Имаш два варианта, или не давай на контакт с свалено табло, или после Пламен ще чисти грешката. :icon_blush: P.S. И още нещо се сетих......предполагам захранването на новото осветление е импулсно. В такъв случай не го свързвайте към копчето за регулиране на интензитета (освен ако си няма предвиден допълнителен извод за това). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 ................. или после Пламен ще чисти грешката. :icon_blush:И после ще си имам и табло........... :D :icon_dance: Сега сериозно,бих ти направил цялото табло от - до, но нали знаеш какво е при мен ...............така че няма проблем, стига да има време.........Преди две години се захванах да правя табло на Галант ,обаче се отказах тъй като е много разправия..........дори се опитах да преправя оптитронното табло за моя Галант ( с обикновенно такова ) и пак е доста разправия...........лично аз бих предпочел другия вариант ,с този някак много шарения става ..........лично мнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Честно казано, и мен ми седи шарено... :icon_refuse: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Честно казано, и мен ми седи шарено... :icon_refuse:На мен ми харесва, не е никак лошо. Стои в близък план малко претрупано, но като част от общия фон в колата ще е супер. Обаче много ме дразнят аналоговите колелца с показанията на километража, включително дневния. Като ще разглобяваш, ми се струва добре да го замениш с дигитално... Хем ще стане колата ти на 1875 км., да речем, от основния ремонт на кутията :icon_thumbup: Проучвал ли си въпроса за дигитализиране на колелцата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 На мен ми харесва, не е никак лошо. Стои в близък план малко претрупано, но като част от общия фон в колата ще е супер. Обаче много ме дразнят аналоговите колелца с показанията на километража, включително дневния. Като ще разглобяваш, ми се струва добре да го замениш с дигитално... Хем ще стане колата ти на 1875 км., да речем, от основния ремонт на кутията :icon_thumbup: Проучвал ли си въпроса за дигитализиране на колелцата? Аз съм проучил въпроса с дигитализиране на цялото табло. Чакам да ми дойде един уред за да направя нужните ми замервания и ще почна вече да сглобявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Аз съм проучил въпроса с дигитализиране на цялото табло. Чакам да ми дойде един уред за да направя нужните ми замервания и ще почна вече да сглобявам.Айде че и аз го чакам този уред ................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Забелязах че километража е до 240 а не до 260. Само такива ли имат от този модел, защото и на сайта им не виждам такива до 260? Стилияне би ли ги питал моля? Пък и нямах идея че на автоматиците 163 коня им е по малък километража ?!? P.S. В последствие се ориентирах и от комботата им видях че има избор и за 260, но като избереш и ти дава крайна цена 140 полски пари, което не е това което Стилиян каза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Аз свалях таблото преди време за да сложа светодиоди - лесно е. Доколкото си спомням първо се развиват двата винта, които държат декоративния капак, от вътрешната страна на козирката. Капака се отделя внимателно, след това мисля, че се отвиват няколко винта, които държат самото табло, а после се действа по начина описан по-горе от SLX - няма жила, няма откачане на клеми и охлузени длани - елементарно е!Тук мога да споделя моя опит с осветлението - с диодите нищо не излезе. Взех бели диоди. Светлината беше слаба, неравномерна и синя. Явно вътре има синкави светловоди, които правят жълтата светлина от обикновената крушка - бяла. В последствие сложих малко по-силни крушки от заводските, 5W мисля бяха и постигнах много по-добър ефект от диодите! Колега Estilian, извини ме за спама, но може да е от полза на някой колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 29 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2008 Няма спам Всичко, което касае таблото на Галант и осветлението е уместно Що се касае до колегата Silveria - цените не се променят в зависимост от цвета и километража... има си опция да се избере до колко макс км ти е таблото и в какъв цвят го искаш - опциите бяха: синьо, бяло, зелено, небесно (тоест светло синьо). Има и поле за оборотите, ама на нашите модели винаги е до 8000. Оттам нататък, цените са следните:Inwerter do tarcz INDIGLO = 47.54 PLN (58.00 PLN)Tarcze INDIGLO Mitsubishi Galant - Obrotomierz: 8000; Prędkościomierz: 240; Kolor świecenia : Niebieski = 113.93 PLN (138.99 PLN)Farba fluorescencyjna do wskazówek - Kolor świecenia: Czerwono-pomarańczow = 12.30 PLN (15.01 PLN)Suma: 173.77 PLN (212.00 PLN)+Shipping world wide: 35 PLN Общо излиза 247 полски пари... курсът по БНБ е: 0.543, тоест сумарно излиза: 134лв, но с една отстъпка ми излезе финално 120лв. Благодаря за съветите при разглобяването... тъй като имам опасение за натрупване на грешки в компа докато разглобявам, ще сваля главния захранващ бушон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 октомври 2008 Сподели Публикувано 29 октомври 2008 Няма спам Всичко, което касае таблото на Галант и осветлението е уместно Що се касае до колегата Silveria - цените не се променят в зависимост от цвета и километража... има си опция да се избере до колко макс км ти е таблото и в какъв цвят го искаш - опциите бяха: синьо, бяло, зелено, небесно (тоест светло синьо). Има и поле за оборотите, ама на нашите модели винаги е до 8000. Оттам нататък, цените са следните:Inwerter do tarcz INDIGLO = 47.54 PLN (58.00 PLN)Tarcze INDIGLO Mitsubishi Galant - Obrotomierz: 8000; Prędkościomierz: 240; Kolor świecenia : Niebieski = 113.93 PLN (138.99 PLN)Farba fluorescencyjna do wskazówek - Kolor świecenia: Czerwono-pomarańczow = 12.30 PLN (15.01 PLN)Suma: 173.77 PLN (212.00 PLN)+Shipping world wide: 35 PLN Общо излиза 247 полски пари... курсът по БНБ е: 0.543, тоест сумарно излиза: 134лв, но с една отстъпка ми излезе финално 120лв.Благодаря за съветите при разглобяването... тъй като имам опасение за натрупване на грешки в компа докато разглобявам, ще сваля главния захранващ бушон.Няма как да се натрупват грешки, ако не палиш колата или не я даваш на контакт, докато ваденето на бушона или откачането на клемата за 2 часа със сигурност ще ти рисетне екуто и то после ще се самонастройва два дни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 октомври 2008 Сподели Публикувано 29 октомври 2008 Кво са 2 дни за великата цел? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 29 октомври 2008 Сподели Публикувано 29 октомври 2008 Няма спам Всичко, което касае таблото на Галант и осветлението е уместно Що се касае до колегата Silveria - цените не се променят в зависимост от цвета и километража... има си опция да се избере до колко макс км ти е таблото и в какъв цвят го искаш - опциите бяха: синьо, бяло, зелено, небесно (тоест светло синьо). Има и поле за оборотите, ама на нашите модели винаги е до 8000. Оттам нататък, цените са следните:Inwerter do tarcz INDIGLO = 47.54 PLN (58.00 PLN)Tarcze INDIGLO Mitsubishi Galant - Obrotomierz: 8000; Prędkościomierz: 240; Kolor świecenia : Niebieski = 113.93 PLN (138.99 PLN)Farba fluorescencyjna do wskazówek - Kolor świecenia: Czerwono-pomarańczow = 12.30 PLN (15.01 PLN)Suma: 173.77 PLN (212.00 PLN)+Shipping world wide: 35 PLN Общо излиза 247 полски пари... курсът по БНБ е: 0.543, тоест сумарно излиза: 134лв, но с една отстъпка ми излезе финално 120лв.Благодаря за съветите при разглобяването... тъй като имам опасение за натрупване на грешки в компа докато разглобявам, ще сваля главния захранващ бушон. Ако ви трябва преводач, свиркайте, полският ми е роден език. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 29 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2008 Ако ви трябва преводач, свиркайте, полският ми е роден език. Еееее... как бях забравил! Ами може да те използвам да договориш в едно писмо с тях някаква отстъпка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 1 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2008 Тъй, тъй, тъй... днес бе осъществена процедурата по монтажа на таблото... всичко мина добре, макар и с редица перипети, за които утре ще разкажа подробно + много много снимков материал за това как се сваля табло, как се разглобавя и обратният процес. Само че! Както винаги, има едно НО! След като нагласихме всичко, преди да вържем захранването на новите пластини, решихме да тестваме, дали всички крушки светят, дали всичко е ок, сякаш го няма новото по таблото. И ето, че дойде изненадата, което е предмет на сегашното ми питане. Всичко, освен т.нар. "back light" тоест - крушките, които осветяват самото табло и стрелките, свети. Пускам на габарити или къси - осветление няма. Проверихме всички крушки - всичко им е тип-топ! Вкъщи на адаптер светят всичките. Странното е, че освен тях, изгасва всичко, което би трябвало да свети на габарити - глухото осветяване на часовника и климатроника, лампичките на копчетата на нагревателите за седалки, подлакатната жавка и т.н. Още по-странното е, че ако не съм на габарити, а само на сложен ключ, то силното осветление на часовника и климатроника работят! Тоест - проблемът е във втората захранваща верига - тази, която работи при светлини.Проверихме бушоните на колата - всички са здрави! Един по един, с мултицет... всички са 100% работещи. Има само едно реле, което е на габарити - ама на релето какво да му проверяваме?!?!После - като се върнахме горе, решихме да проверим, да не би на самото табло нещо да дава на късо. С мултицета проследихме пътечките на всяка една крушка от back light осветлението на таблото - всичко е точно. Дори опитахме - сложихме всичките крушки и с адаптер на 12 волта пуснахме ток на двата пина, които излизат към буксите на таблото за задното осветление - работи!!!!С две думи - шах с пешка!!! Хайде сега - вие сте на ред ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 ноември 2008 Сподели Публикувано 1 ноември 2008 А проверихте ли на буксата която го захранва, дали идва ток до пиновете ??? Да не си врътнал потенциометъра за усилването, без да искаш , и да си го намалил докрай...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 1 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2008 А проверихте ли на буксата която го захранва, дали идва ток до пиновете ??? Да не си врътнал потенциометъра за усилването, без да искаш , и да си го намалил докрай...... Ох, да се **** в умната глава! Марине, споменавал ли съм ти някога, че си абсолютен гений??! Респект за бързата реакция и за това, че мозъка ти винаги е на шест! Ами разбира се, че е от това... аз заради теста връщам само самото табло, но не връщам рамката, върху която се намира врътката за усилване и намаляване на интензитета на осветлението... и понеже таблото е първо по веригата - нищо друго след него не свети ))) Умен си, ей! Уменнн ;) Браво... слизаме да правиме нови опити ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udopam Публикувано 1 ноември 2008 Сподели Публикувано 1 ноември 2008 Ехххаааа. Браво! Сега прочетох темата за таблото и много ми хареса! Таблата са красиви, като светнат и ги покажеш и аз искам едно такова! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 ноември 2008 Сподели Публикувано 2 ноември 2008 Браво... слизаме да правиме нови опити ;)Кво стана с опитите бре ??? .....Още ли не са приключили....... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 2 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2008 Готова е, готова ;) Вчера благополучно в 2:00 през нощта приключихме... днес сутринта само слязохме да вържем захранването - тъй като то работи на много висока честота, а таблото на галанта е изцяло на електроника (няма механични елементи в него), решихме да го сложим долу, приблизително до скоростния и лоста за ръчната. Монтирахме го, изкарахме кабели през средната конзола, сглобихме го... и чудо! Работи ;) хехехе... днес му се порадвах, точно до преди пет минути, когато колата отиде за профилактичната смяна на маслото след обслужването на автоматика.Живот и здраве - утре ще й направя подробна фотосесия с вече монтирано табло. А иначе - днес вечерта ще пусна нова тема, в която ще обясна как се разглобява, как се монтира, как се сглобява и най-важното - тънките моменти в този процес. Кефът от това сам да си го сглобиш е неповторим! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udopam Публикувано 2 ноември 2008 Сподели Публикувано 2 ноември 2008 Готова е, готова ;) Вчера благополучно в 2:00 през нощта приключихме... днес сутринта само слязохме да вържем захранването - тъй като то работи на много висока честота, а таблото на галанта е изцяло на електроника (няма механични елементи в него), решихме да го сложим долу, приблизително до скоростния и лоста за ръчната. Монтирахме го, изкарахме кабели през средната конзола, сглобихме го... и чудо! Работи ;) хехехе... днес му се порадвах, точно до преди пет минути, когато колата отиде за профилактичната смяна на маслото след обслужването на автоматика.Живот и здраве - утре ще й направя подробна фотосесия с вече монтирано табло. А иначе - днес вечерта ще пусна нова тема, в която ще обясна как се разглобява, как се монтира, как се сглобява и най-важното - тънките моменти в този процес. Кефът от това сам да си го сглобиш е неповторим!Хайде, нямаме търпение да видим как изглежда! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 ноември 2008 Сподели Публикувано 2 ноември 2008 Готова е, готова ;) Вчера благополучно в 2:00 през нощта приключихме... днес сутринта само слязохме да вържем захранването - тъй като то работи на много висока честота, а таблото на галанта е изцяло на електроника (няма механични елементи в него), решихме да го сложим долу, приблизително до скоростния и лоста за ръчната. Монтирахме го, изкарахме кабели през средната конзола, сглобихме го... и чудо! Работи ;) хехехе... днес му се порадвах, точно до преди пет минути, когато колата отиде за профилактичната смяна на маслото след обслужването на автоматика.Живот и здраве - утре ще й направя подробна фотосесия с вече монтирано табло. А иначе - днес вечерта ще пусна нова тема, в която ще обясна как се разглобява, как се монтира, как се сглобява и най-важното - тънките моменти в този процес. Кефът от това сам да си го сглобиш е неповторим!Всичко е ОК, само че си разбъзикал две неща: едното е температурата на водата, показва доста повече отколкото трябва да бъде............. предполагам че и бензиномера е така, тъй като стрелката седи забита горе и показва че е препълнен резервоара, та чак ще ме изхвърли през вратата...........Иначе много добре стана, само дето лично аз бих предпочел другия вариант за този тип табла, това много синьо и червено седи и никак не се вързва с общия фон и другите светлини по таблото, които са по скоро сиво-бели, отколкото синьо и червено............... лично мнение само.............. за мен обаче категорично другия вариант............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Всичко е ОК, само че си разбъзикал две неща: едното е температурата на водата, показва доста повече отколкото трябва да бъде............. предполагам че и бензиномера е така, тъй като стрелката седи забита горе и показва че е препълнен резервоара, та чак ще ме изхвърли през вратата...........Иначе много добре стана, само дето лично аз бих предпочел другия вариант за този тип табла, това много синьо и червено седи и никак не се вързва с общия фон и другите светлини по таблото, които са по скоро сиво-бели, отколкото синьо и червено............... лично мнение само.............. за мен обаче категорично другия вариант............ За бензина не е сигурно - ще го проследим с времето, тъй като аз умишлено отидох и напълних резервоара до капачка, за да знам, че където сложа стрелката - там ми е максимумът...За температурата - абсолютно възможно е... ще го регулирам на студен двигател - просто когато го слагах, вече се беше затоплил двигателя.Оборотите днес като идвам да я взимам колата, може да ги замерим, да видим дали са точни...За километрите също имам подозрение, че има отклонение, но ще го измеря с втори автомобил и разговор по телефон ;) Хубавото е, че тези неща се калибрират сравнително лесно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Стиляне :icon_clap: СНИМКИ!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.