DJ Tymbi Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Нямат нищо общо. ПП. А, той Пламен писал... :P :P Освен това и предавателните числа са различни........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 И аз така предположих. По-напред в темата четох за форсиран модел, който взима 400 метра за 10,3 сек. Това трябва да значи финална скорост от около 210-215 км/ч, което пък ще рече, че ускорението е... изродско. А на вид си е като нормална семейна лимузина от среден клас. Точно такива коли харесвам - вълк в овча кожа :icon_dance: Т.к. нормалната скоростна кутия няма да устиска. Ще кара и тя, но докога... хич няма да е много. Ще се сцепи като диня всеки момент. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Заводски форсирано мицубиши, което да взима 400 метра за 10.3 секунди няма Това значи 700-800 коня! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Ставаше въпрос за това мнение на Божо:Може би ще ви е интересно едно клипче(2MB) - Galant VR4 как прави 400 м за 10.3 секунди :icon_rock:Публикувано е на 06.09.2006 - 21:11 ч. Клипчето естествено не тръгва след толкова време :rolleyes: Точно сега нямам време да търся клипове с напомпани галанти, но мисля че има такива в нета. 700 коня може да няма, но 400-450 сигурно :icon_blush: Нямам дребни, иначе бих си взел два - единият за резервни части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Аз лично съм виждал само 2 коли да минават това време за под 10.3 и това са сиерата на цунами (600 коня с яко нитро) и Скайпайна на Дани (около 1000 коня без нитро) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БОРКО-ЧИПА Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Във Враца един колега, който даже е регистриран тук, докара Vr-4-ка 97-98г.Колата вчера я видях на живо и наистина е уникална :mitsu-smiley: Редактирано 27 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Във Враца един колега, който даже е регистриран тук, докара Vr-4-ка 97-98г.Колата вчера я видях на живо и наистина е уникална :mitsu-smiley:Колега, къде може да се види VR-4ката във Враца и кой ли е колегата с нея, даже регистриран и във форума? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БОРКО-ЧИПА Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Колега, къде може да се види VR-4ката във Враца и кой ли е колегата с нея, даже регистриран и във форума? :icon_blush:Тодор се казва ,пуснал е тук теми за един Пинин и един Галант на части Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Колега, къде може да се види VR-4ката във Враца и кой ли е колегата с нея, даже регистриран и във форума? :icon_blush:Светле , колегата или бърка името на собственика на VR-4 -ката , или във Враца има повече от една . Ей сега ще ти драсна на ЛС , къде можеш да я видиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БОРКО-ЧИПА Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Светле , колегата или бърка името на собственика на VR-4 -ката , или във Враца има повече от една . Ей сега ще ти драсна на ЛС , къде можеш да я видиш Името на колегата няма как да бъркам защото го познавам има няма от 5-6 години :icon_thumbup: и тогава излиза,че има две вр-4-ки във Враца за което е интересно ,че незнам Редактирано 27 септември 2009 от БОРКО-ЧИПА Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 28 октомври 2009 Сподели Публикувано 28 октомври 2009 Ето едно клипче, малко да се кефите. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 15 ноември 2009 Сподели Публикувано 15 ноември 2009 А я не могу понять,он что там рекламу делает? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 ноември 2009 Сподели Публикувано 15 ноември 2009 А я не могу понять,он что там рекламу делает?Он только сказал правду о Галант VR-4. Ничего больше. П.П. Моля за извинение, ако не ми е добър руския. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Супер си ти е руския.И колата е супер.Онзи ден насадихме един такъв двигател на Паджеро,как бута само... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nsr500rr Публикувано 22 ноември 2009 Сподели Публикувано 22 ноември 2009 Супер си ти е руския.И колата е супер.Онзи ден насадихме един такъв двигател на Паджеро,как бута само...А лесно ли сложихте мотора на паджерото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 26 ноември 2009 Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Е, Поли, хубава работа. В тази тема вече четири години и половина точно за това говорим. Раздуй повече подробности де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 2 януари 2010 Сподели Публикувано 2 януари 2010 Ми за 3-4 дни бе монтиран.На скорости от 3.5сс.Турбините са вече тотал,макар англичанина да ни оверяваше че бил перфектен.Абе не е ли японец от Япония... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Има доста читави ВР4 ки и в УК но не са с цена атрактивна за БГ купувачии от там идват легендите че повечето турбо коли от островите нестават.почти всеки легнум над 3500 паундс е добра кола.относно директно внос на коли от Япония позволи ми да не се саглася че са от наи читавитевсички които внасят тук такива дори и по на 40-50к км.после набиват сумати пара в тяхспортед мое лично виждане Японеца не е от наи съвестните собственици на колиПак казвам мое мнение е незадълвам никого да се саобразява Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nsr500rr Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Има доста читави ВР4 ки и в УК но не са с цена атрактивна за БГ купувачии от там идват легендите че повечето турбо коли от островите нестават.почти всеки легнум над 3500 паундс е добра кола.относно директно внос на коли от Япония позволи ми да не се саглася че са от наи читавитевсички които внасят тук такива дори и по на 40-50к км.после набиват сумати пара в тяхспортед мое лично виждане Японеца не е от наи съвестните собственици на колиПак казвам мое мнение е незадълвам никого да се саобразяваДа и моя е грей инпорт от япония ненормален ама е каран в англия и има какво да се иска още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 не та разбрах какво каза??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nsr500rr Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 не та разбрах какво каза???Ами grey import е втора употреба Галанта ми е бил първо в япония и после в англия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Пак не те разбрах какво точно искаше да кажеш :icon_thumbup: аз лично сам имал 5 различни туин турбо коли и никога сам нямал проблеми с моторизациятапо вероятно е нещо по купето да има да се прави.Ако се потърси винаги се намира читав автомобил,но ако ще се тарикатеим да намираме наи ниската цена на пазара е тогава е вероятно да имаме проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nsr500rr Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Пак не те разбрах какво точно искаше да кажеш :icon_thumbup: аз лично сам имал 5 различни туин турбо коли и никога сам нямал проблеми с моторизациятапо вероятно е нещо по купето да има да се прави.Ако се потърси винаги се намира читав автомобил,но ако ще се тарикатеим да намираме наи ниската цена на пазара е тогава е вероятно да имаме проблем.Точно такова беше положението колата беше евтина и така. Цялата предница беше сменена с таивански части. Сменил съм капака калниците и мисля и маска фарове. По всички части имаше ръжда не пасваха. А имаше няколко бои по предната броня. Добре че имам няколко такива галанта на части та смених всичко с ново и хубаво. Не е малко че мотора работи много хубаво де. И нищо не е пипано по колата да се тунингова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Има доста читави ВР4 ки и в УК но не са с цена атрактивна за БГ купувачии от там идват легендите че повечето турбо коли от островите нестават.почти всеки легнум над 3500 паундс е добра кола.относно директно внос на коли от Япония позволи ми да не се саглася че са от наи читавитевсички които внасят тук такива дори и по на 40-50к км.после набиват сумати пара в тяхспортед мое лично виждане Японеца не е от наи съвестните собственици на колиПак казвам мое мнение е незадълвам никого да се саобразяваНе бих иска да влизам в ролята на адвокат,но не мога да не ти отговоря.Бараките в Англия са закупени бараки от Япония.Пример,едно Паджеро,дълга база 2.8ТД може да се закупи в Япония на цане от около 700ЩД,това определено е ниска цена,автомобила е на около 60 000км,но има зад себеси поне 8 години паркинг(подобен бе първия автомобил който внесох),определено личи че е на тези километри,но му личи че е и седял доста.Същото въжи и за ВР4,може да се вземе и на цена от около 2200лв,и когато един англичанин който се занимава професионално с вноса на автомобили и покрай поръчаните си допълни бройката с един-два такива автомобили,и понеже автомобила седи и не се продава заради състоянието му той хептем не става за нищо.Естественно че има много добри автомобили в Англия,тези които след пристигането си са сервизирани и движени.А и има още нещо,нека не искаме много от автомобили на по 10 и кусор години.Аз винаги съм отказвал да внасям автомобили на хора с малък бюджет,не искам да ги унижавам или да им се подигравам,а гледам да ги предпазя,тях,моето име като вносител и не на последно място японските автомобили.Само си помисли този автомобил паркиран някъде 1999г. в пефектно състояние,а днес е закупен от Англия,сипваму се гориво и се кара на ход до България,този маслен филм който се е намирал по основни и биелни лагери и по остта на турбината/те ,и се е запекъл със седенето,е кажи как маслото ще стигне до там?И ако не се строш днес,то утре ще стане,просто е не избежно.Смятам че си ме разбрал. Редактирано 14 януари 2010 от Poli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 17 януари 2010 Сподели Публикувано 17 януари 2010 Въпреки че си наи популярния вносител на втора ръка Японски автомобили няма да се съглася с теб :icon_blush: Ако беше прочел какво сам написал щеше да разбереш че говорим за едно и същоПовечето които си купуват машини от Япония после набиват зверски суми в тях(писал сам го по горе)и според мен заради това тук е по лесно да си вземеш читава кола от автомобилен манияк(почти всички, които карат колите за които говорим са такива).Тои е отстранил повечето от описаните от теб болежки веднага след като е я закупил и е бил мераклия-направено е почти винаги в някои тунинг гараж а не с четене по форуми.Това е сценария в 80 процента от случаите с такива коли (темата не е за дълга база Пайеро).другите 20 процента са както ти написа пълначки на квота или взети бонусПо добрия вариянт е да се вземе кола от човек от тук отколкото от Японска автоборсаП.С Ако можеш да ми докараш Легнум за 2500 лв.до бг ще си поръчам веднага при теб :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.