Zagorov Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Колеги,интересува ме може ли след като откачиш акумулатора колата да почне да работи неравномерно.Галанта е 2.0 136кс. Само Пловдив сте ти оправят проблема! Milen_z е човека! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Само Пловдив сте ти оправят проблема! Milen_z е човека! Колега прочети цялата тема и обърни внимание на датата да поста на който си дал отговор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Само Пловдив сте ти оправят проблема! Milen_z е човека!Отговора ти е точно 1 година и 1 ден по-късно :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Отговора ти е точно 1 година и 1 ден по-късно :rolleyes:Е поне е верен. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Е поне е верен. ;) Не, проблема се оправя сам :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 (редакция) Не, проблема се оправя сам :icon_blush: Зависи......например за на Стилян Галанта съм на 90% сигурен, че има друг проблем с колата. Неможе 500-600 км да се "самообучава" и да караш трактор.....нещо не е наред сигурен съм. П.П. Виж 10-15 км ми се виждат нормални да настрои оборотите.....може да има и лека разлика в разхода, но това неговото не е нормално! Редактирано 7 август 2009 от GeorgieV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 (редакция) Стиляне какво стана, има ли някакво развитие??? Че ми е интересно... Редактирано 7 август 2009 от SpeedFox Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Зависи......например за на Стилян Галанта съм на 90% сигурен, че има друг проблем с колата. Неможе 500-600 км да се "самообучава" и да караш трактор.....нещо не е наред сигурен съм. П.П. Виж 10-15 км ми се виждат нормални да настрои оборотите.....може да има и лека разлика в разхода, но това неговото не е нормално!Естествено че има друг проблем, но той все си пише ,без да предприеме нещо............и така до безкрайност ...........В края на краищата може да се сложи един електролитен к-р с по голям заряд на захранването преди ЕКУ-то и готово, така ще ако иска да си сваля акумулатора и 100 пъти пак няма да му се разбазикат настройките,............но мисля че неговия проблем не е там , а в дросела - системата за байпас на прания ход - стъпковия мотор.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 В края на краищата може да се сложи един електролитен к-р с по голям заряд на захранването преди ЕКУ-то и готово Или акумулаторна батерийка например..... Но това не е решение на проблема според мен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 (редакция) Той Стилян може и да не знае......Ама я да се обади на Дани.....Та Галанта му вече няма никакъв проблем. Нито с заяждането на газта, ното с гасненето. Откачахме акумулатора за тест. Хваща си оборотите веднага, даже и без да минава и километър.......Та Стиляне имаш да черпиш :icon_dance: Редактирано 7 август 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Няма ли да кажете какъв е бил проблема поне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Никакъв проблем нямаше. Освен некомпетентна намеса по дросела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Никакъв проблем нямаше. Освен некомпетентна намеса по дросела.Е деее тия дросели .. вярно финна работа си е. Ама какво толкова нагар ли що ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Колега препоръчвам ти да се свържеш с "ЮНИСЕРВИЗ"052 510 623. Това е във Варна,много са добри,нямат проблем с който да не са се справили :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Аз пък ти препоръчвам да се спреш малко, защото ако бях модератор щеше вече да си с предупреждение!ЕЕЕ айде сега човека в стремежа си да бъде полезен не е догледал ти ще го наказваш. Аз пък ви препоръчвам да пиете по едно фрешче и да се поотпуснете в тези жеги. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Включвам се, без да съм си виждал колата все още ;) По-стара традиция тя е в сигурните ръце на Дани, когото помолих да мине през Милен. Доколкото разбрах от Дани по телефона, след намесата на Милен и оправяне по дроселовата, ефектите са няколко:1. Проблемът с поведението след откачане на акумулатора е оправен...2. Проблемът със заяждането на педала на газта, който дъвкахме ето в тази тема: е решен също.3. Разходът доста осезаемо е паднал, като вече отиваме на рекордните 6.7/100 на 2.5 V6 автоматик ;)4. Имаше една вибрация на празни обороти, което всеки гадаеше - дали са кабелите на свещите, дали е някой тампон на двигателя... Е - оказа се дроселовата. Та така... Това може да стане като много показателна тема - какво може да се случи, ако дроселовата се скапе! Благодаря на Милен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Включвам се, без да съм си виждал колата все още ;) По-стара традиция тя е в сигурните ръце на Дани, когото помолих да мине през Милен. Доколкото разбрах от Дани по телефона, след намесата на Милен и оправяне по дроселовата, ефектите са няколко:1. Проблемът с поведението след откачане на акумулатора е оправен...2. Проблемът със заяждането на педала на газта, който дъвкахме ето в тази тема: е решен също.3. Разходът доста осезаемо е паднал, като вече отиваме на рекордните 6.7/100 на 2.5 V6 автоматик ;) 4. Имаше една вибрация на празни обороти, което всеки гадаеше - дали са кабелите на свещите, дали е някой тампон на двигателя... Е - оказа се дроселовата. Та така... Това може да стане като много показателна тема - какво може да се случи, ако дроселовата се скапе! Благодаря на Милен!Хм, интересна работа... ОК, в 90% от случаите на входа на дросела се натрупва мръсотия, която е черна и лепкава и която най-често води до заяждането на педала на газта. Иначе какво друго може да се бара по дросела - при смяна на свещи, кабели и нещо по задната глава да е свалян дросела и да не е монтиран правилно обратно??? някои от вакуумите на тракшъна и автопилота да е монтиран грешно или неправилно и да смуче въздух??? Гарнитурата под дросела да е отишла и оттам да смуче, регулирането на моторчето за празен ход и ТПС-а остават последните възможности... Любопитно ми е на какво се е дължало т.нар. "претрисане"?Милене, кажи за какво става дума? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Никакъв проблем нямаше. Освен некомпетентна намеса по дросела. Ми Росене май тва е проблема ама никой нищо не казва в подробности, а и на мен ми е интересно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Този разход как до докара до 6.7/100 :o ...това е невъзможно! Дори е под минималния по каталог който го дават от Mitsubishi, а там показанията са в идеални условия.Това и да го видя трудно ще го повярвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Този разход как до докара до 6.7/100 :o ...това е невъзможно! Дори е под минималния по каталог който го дават от Mitsubishi, а там показанията са в идеални условия.Това и да го видя трудно ще го повярвам! Абе това е защото карат с гуми 13-ки и спуска надолнището на N... иначе си върви колата. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 То с това пускане надолнището на N пак ще му иде скоростната кутия.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Няма никакви тайни бре хора....В сервизното ръководство всичко си пише. Как се регулира затвореното положение, колко трябва да е "процепа", колко трябва да е стоиноста на ТПС-а на празен ход и загрял двигател и т.н.........Регулира се и готово. Държа само да отбележа че това се прави през диагностична апаратура, понеже има една потенциална разлика дето мъти водата ако се прави с обикновен мултицет. А за вибрациите на празен ход и разхода специално в случая на Стилян нямам идея. Аз просто регулирах дросела........ Нищо не съм чистил и нищо не съм разглобявал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Така... темата за разхода на този двигател е спрягана толкова много пъти, че въобще не искам да я захващам... Нито съм с гуми 13-ки, нито карам на N... Освен това този разход е излизал както при мен, така и при други хора, които са карали колата. Имам си записани всички зареждания на гориво с точни дати, място на зареждане и количество от 30хил километра насам... Среден извънградски разход - 8/100... Среден градски в София - 10.5/100. Оттам нататък няма смисъл да се коментира, защото пак ще се получи тема в стила "Пък моят е еди какъв си, пък моят е по-къдрав!". Мисля, че темата е изчерпана и най-добре да се затвори от модератор, за да не се разводнява повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 17 август 2009 Сподели Публикувано 17 август 2009 Аз ще се намеся и ще пиша в затворена тема, защото съм пряк участник и свидетел в така създалата се ситуация.Та като тръгвах за морето минавайки през Пловдив се разбрахме с Милен да се видим, защото Галанта на Стилян наистина се държеше много "ядосано" и гаснеше по светофарите и трбваше да се кара с 2 крака- 1 за бързо и 1 за бавно... :D Признавам си не е лесно, но не си представях на морето да карам по този начин... Та като стигнахме в Пловдив, малко вдигнахм Милен под тревога от приятна компания и маса, ама положението бе нетърпимо... (тук искам да се извиня на Милен за едва ли не среднощното посещение и вдигането му от маса, за да се занимава отново с коли) Не знам бързаше ли да не му се стопли бирата :rolleyes: или просто си е майстор , но Милен за 15мин оправи проблема който мен ме мореше 2 часа път от София и Стилян мнайсестотин колометра... Закачи уреда, поразглоби малко колата, за да може да бръкне тук-там... После каза: Галант шестак, не може да гасне... и аз седя и само гледам как се стъмва вече... След 10 мин чувам: "Пали!" Аз паля... Брех, таз кола не гасне... "Няма и да изгасне...", чувам... И верно не изгасна...Милен ми вика, ако искаш да откачим акумулатора, за да ти го докажа, че пак няма да има проблем, аз неистово клатя глава в неодобрение... Да, ама не ме слуша... откачи акумулатора... Изпуши една цигара, закачи го, врътна и от четвърт оборот запали и оборотите заковаха стабилни без дори да си помимслят да намаляват до 300-400... Брех, викам, тоз Милен я оправи... ама нали отне само 15 мин и не смея да се зарадвам, че ме чакат още 300км път... и ако се прецака, пак мъка... Е, минах след това 1000км и колата не мръдна... Никакъв проблем! Хиляди благодарности на Милен за това и за златните му ръце. Та извода какъв е?Каквото прави Милен го прави добре! Милене, радвам се, че бе на пътя ми и че ме прие след работно време, та да осигуриш спокойствие на семейството ми! Колеги, за пореден път се убеждавам, че по колите ви не трябва да пипат много майстори, а малко, но качествени! Стиляне, ти като имаш време закарай колата до Пловдив, че Милен хвана няколко нещица дребни, но като те знам какъв си педант, ще искаш да се оправят! А относно разхода на Галанта... ами 1100км с 95л гориво, с 200км градско, магистрала и междуселилщен морски трафик с климатик и дълго време работа на място, за да изчакаме колоната да мръдне с още 100м... Който е учил висша математика нека смята... Мен ме мързи! Лека нощ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Ами ще поживеем ,па ще видим...........както казват руснаците...........Тази кола имаше доколкото си спомням проблем с тракшън контрола или по скоро механизма за отнемането на газта, когато му дойде малко вповечко.......Тогава ( може би преди година -две) аз му го зарепих ,тъй като имаше същия проблем ...........и в началото беше супер, като нов автомобил...........но с течение на времето явно пак се прецаква..........това с настройките е времемно решение и ако видите в друга тема на Стилиан той там пише същото , че в началото няма проблем , и след 5-6 месеца пак се появява.............това значи че пак ще се появи след време за съжаление ............А това с разхода е симптом още когато колата я обслужих първоначално и тя беше още на Йонко,от тогава до сега не е мръднал този разход съдейки по описанията ви( на Стилиан и теб) което значи че добре съм я пипнал......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.