milene Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Здравеите, и при мен се появи проблема при смяна на акумолатор. Имам вече окло 80 опита да извърша процедурата по адаптация на дросела без никакъв резултат след като я запаля оборотите отново падат някои път гасне някои път се дигат и ... Според мен може да имам следната грешка да не е достатачно загрят двигателя. Доколко тр се загрее стрелката я дигам до полвината на скалата ако тр я загрея повече съм забелязал тр да измина поне 50 км. сега е зима. Забелязал съм че при студен двигател при първоначално палене оборотите не ми падат толкова дали да не пробвам на студен направо незнам трудно се кара така. Помогнете моля ви ако знам, че на сервиз ще ми я оправят ще я закарам но и в това не съм сигурен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Коя година е производство автомобила и какъв точно е двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milene Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Мицубиши "космическа звезда" 1.8 GDI 2000година. Смених акумолатора, като предвърително знаех, че ще имам проблем и се случи точно това което е написано в форума с разликата, че не ми се получава незнам каде бъркам. Забелязал съм, че при студен двигател първо палене се държи добре след това ядец. Преди мало реших на студен двигател да пробвам да разкачам клемата....отначало добре 10 минути добре гася и паля след като чуя цъкането и оборотите паднаха пак. На топъл двигател след като чуя цъкането на релето и запаля (контролната лампа една жълта най-в дясно нали)оборотите някои път падат дотолкова, че колата гасне това е на топъл двигател на студен се държи савсем нормално докато не тръгна или не я изгасе и запаля след 15 секунди. Моля за помощ, че немога да си зема и гаранцията за акумолатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Значи е с електрическа дроселова клапа.......А тя някога почиствана ли е?? След старателно почистване ако не се оправи, значи процедурата трябва да се повтори в сервиз. Само че тук вече най-вероятно ще удариш на камък. Някой път описаната процедура не става без колата да е включена към диагностична апаратура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 февруари 2011 Сподели Публикувано 3 февруари 2011 Намерих упътване как се чисти нагара в двигателя с :mitsu-smiley: OEM спрея: http://www.dion.sib-zakaz.ru/shumma.pdf . На руски е, ама излиза, че е по-сложно от колкото по рекламите на разни сходни продукти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_ Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Здравейте, аз съм нов във форума и имам един въпрос от технически характер. От скоро съм собственик на "космическа звезда" 1.8 GDI 2000г.Оборотите падаха на светофарите,даже гаснеше.Направих процедурата по адаптациата на дроселовата клапа поне 20-тина пъти.При палене-след поставяне на минусовата клема колата гаснеше.На края се получи като едно от палениата не загасна.Четъх във форума за почистане на дроселовата клапа и я смакнах за да я почистя.Много сажда много нещо.Вътре в колектора мушнах прахосмукачката и така с отверката до където стигнах.Та въпросът ми е триабва ли адаптациа на клапата отново след почистването.Друго впечетление което ми прави,на свободна в движение когато натискам спирачката оборотите се вдигат на 1500 и падат,а на място не го прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 Май 2012 Сподели Публикувано 28 Май 2012 (редакция) Ето още една статия за GDI двигателя: http://personales.alc.upv.es/~jlpeidro/gdi/gdi.htmКнига за GDI двигателите: http://www.scribd.com/doc/29531078/automotive-spark-ignited-direct-injection-gasoline-engines Редактирано 28 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikira Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Здравейте колеги, тук съм отскоро. Харесал съм си Mitsubishi Carisma 1.8GDI 2000г. Внимателно прочетох всичко описано до тук. Имам проблем - аз съм в София а колата е в провинцията (регион Враца). Моля за съвет - как и къде да я диагностицирам преди покупката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikira Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 извинявам се - и колко грубо струва смяна на масла, ремъци, филтри (необходимите неща за кола на старо) и може ли това да се направи във София. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 2.4 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора. P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н.Имам същия проблем със смяната на оборотите на празен ход. Днес опитах тази процедура обаче забравих, че трябва да е на загрял двигател.На студен двигател всичко стана по описанието, до т.6 След като я запалих после оборотите пак започнаха да се менят.След това изпълних всичко при загрял мотор, но още при запалването след т.4 оборотите започнаха да се менят.Утре ще опитам пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 (редакция) Възможно ли е промяната на оборотите да се оправи ако сменя свещите? Къде бихте ми препоръчали да направя диагностика? Благодаря! Редактирано 23 ноември 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Диагностика за ГДИ в Плевен само при Емил в Пит-стопа, след колелото за Метро, по посока КАТ - в ляво.Но ти препоръчвам да си запишеш ред по ред всяка информация от уреда.Щото после, ако трябва някой да човърка по двигателя, инфото ще ти е нужно.....Или казано иначе - само диагностицирай, не ремонтирай.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Днес ходих на диагностика, оказа се, че е EGR-а. Докато беше включена с кабела оборотите не мръднаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Ай стига бе ЕГР-а...... То компютъра нито го показва като параметри, нито го следи, нито го дава като грешка, ни нищо... Е от къде го видяхте или е догатка някаква. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Ай стига бе ЕГР-а...... То компютъра нито го показва като параметри, нито го следи, нито го дава като грешка, ни нищо... Е от къде го видяхте или е догатка някаква.Показа го компютъра, не като грешка, а в някакви стъпки, и показваше (4) и при форсиране не се изменяха, стояха си постоянно толкова. Не съм го свалял още и не съм го почиствал, мисля да отида в серивиз, не знам защо обаче докато беше свързана с кабела не променяше оборотите.Гледам някакви клипове в you tube, и там го почистват със спрей.Искам да те попитам възможно ли е да се изолира, че четох тук коментари, че за GDI двигателите не е възможно?Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Нормално е на място на ненатоварен двигател да е така, т.е. да работи само на 4 стъпки.....Изолира се лесно, изключва му се буксата. Оборотите не зависят от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 (редакция) Нормално е на място на ненатоварен двигател да е така, т.е. да работи само на 4 стъпки.....Изолира се лесно, изключва му се буксата. Оборотите не зависят от него.На няколко пъти форсирах двигателя, за да видим дали ще ги промени и си стояха 4. Но значи казваш, че не е проблем да се изолира?Майсторите, при които ходя предполагат, дебитомер или стъпков мотор, но при диагностиката показваше, че са добре. Редактирано 29 ноември 2012 от РадиКо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Промяната на празния ход зависи най вече от налягането на гор. система......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 Промяната на празния ход зависи най вече от налягането на гор. система......... А това налягане помпа ли го създава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 А това налягане помпа ли го създава?Да, помпата за високо налягане.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро.и Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 2.4 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора. P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н. А когато трябва да смениш акумулатора, процедурата същата ли е ? Двигателят в случая ще е студен и би трябвало да поработи за да загрее и чак тогава да се мине по опоменатата последователност. /през което време на загряване да не се обръща внимание на обороти или там каквото е/ Така ли е ? Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Ами ако можете да го смените без да го откачате...не е нужно да се прави това. А двигателя е нужно да е загрял защото на студено не сменя никакви режими, т.е. адаптацията няма да е направена в режим на бедна смес където оборотите са най-ниски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Колега би ли обяснил как става процедурата да смениш акумулатора без да го откачаш :icon_hmm: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Колега би ли обяснил как става процедурата да смениш акумулатора без да го откачаш :icon_hmm: :drinks: Вземаш новия акумулатор и го свързваш отстрани на клемите с други проводници, преди да ги разкачиш от стария акумулатор.Монтираш новия на мястото, слагаш клемите, откачаш помощните проводници и готово. Има си начин, Ти да видиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Здравейте, колеги преди няколко дни ходих в сервиз да проверим дали могат да се оправят оборотите, които все още се менят, почистихме дроселовата клапа и след това я закачихме на диагностика. Тестът показа нула запаметени грешки. Възможно ли е GDI двигател да не е с електрическо регулиране на клапата, защото там ми казаха, че щом газта ми е с жило, клапата не е с електрическо регулиране. Оборотите така и не се оправиха, как мога да разбера дали кабелите ми са наред? Редактирано 23 юни 2013 от TASSO Не прекалявай с размера на буквите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.