Мицубиши "космическа звезда" 1.8 GDI 2000година. Смених акумолатора, като предвърително знаех, че ще имам проблем и се случи точно това което е написано в форума с разликата, че не ми се получава незнам каде бъркам. Забелязал съм, че при студен двигател първо палене се държи добре след това ядец. Преди мало реших на студен двигател да пробвам да разкачам клемата....отначало добре 10 минути добре гася и паля след като чуя цъкането и оборотите паднаха пак. На топъл двигател след като чуя цъкането на релето и запаля (контролната лампа една жълта най-в дясно нали)оборотите някои път падат дотолкова, че колата гасне това е на топъл двигател на студен се държи савсем нормално докато не тръгна или не я изгасе и запаля след 15 секунди. Моля за помощ, че немога да си зема и гаранцията за акумолатора.