Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

milene

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Shumen

milene's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Мицубиши "космическа звезда" 1.8 GDI 2000година. Смених акумолатора, като предвърително знаех, че ще имам проблем и се случи точно това което е написано в форума с разликата, че не ми се получава незнам каде бъркам. Забелязал съм, че при студен двигател първо палене се държи добре след това ядец. Преди мало реших на студен двигател да пробвам да разкачам клемата....отначало добре 10 минути добре гася и паля след като чуя цъкането и оборотите паднаха пак. На топъл двигател след като чуя цъкането на релето и запаля (контролната лампа една жълта най-в дясно нали)оборотите някои път падат дотолкова, че колата гасне това е на топъл двигател на студен се държи савсем нормално докато не тръгна или не я изгасе и запаля след 15 секунди. Моля за помощ, че немога да си зема и гаранцията за акумолатора.
  2. Здравеите, и при мен се появи проблема при смяна на акумолатор. Имам вече окло 80 опита да извърша процедурата по адаптация на дросела без никакъв резултат след като я запаля оборотите отново падат някои път гасне някои път се дигат и ... Според мен може да имам следната грешка да не е достатачно загрят двигателя. Доколко тр се загрее стрелката я дигам до полвината на скалата ако тр я загрея повече съм забелязал тр да измина поне 50 км. сега е зима. Забелязал съм че при студен двигател при първоначално палене оборотите не ми падат толкова дали да не пробвам на студен направо незнам трудно се кара така. Помогнете моля ви ако знам, че на сервиз ще ми я оправят ще я закарам но и в това не съм сигурен.
  3. Намерих ръководство на Българси мисля че ще е полезно на новите собственици. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...20Star%20BG.pdf
  4. Купих я. Колата направо мърка но има два малки проблема: 1. Нищо не разбирам от компютара (дори не мога да си зануля километража). 2. Анти блокировачната система не работи маистора каза, че било от разпределител ли е кво е Bosh 0273004322 тази джаджа заменяема ли е с други модели защото маистора иска сащата. П.П. Спирачките са като на ЗИЛ жената се мъчи да изкърти предното стъкло с глава засега безуспешно :icon_rock: .
  5. Това е вътре http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details
  6. Много сте бързи, двигател 1.8, 122 коня на стълката пише 99г. първа регистрация 2000г. Доста рових из мобилето и не видях с подлакатници да не е екстра? Ето това намерих в нета забързо, даже дамаската е сащата смешното е че е с касетофон :icon_dance: и я продава за 6000 лв. Не е ли скъпичко? Иначе двигателят е най-читавия които съм виждал досега, същото се отнася и за дамаска копчета и др.
  7. След дълго и мъчително ходене по автокъщите се спрях на космическата звезда. Интересното е, че я харесах по картинката в форума но какво беше разочерованието ми когато не видях кола с подлакатници. Набелязал съм си вече една която освен дребни външни забележки много ми харесва има ряз на първо четене е доста добре. Да мина на питането каде са ми подлакатниците и задната поставка за чашка имам малко дете и затова се спирам на тази японка искам и мама и малкиа да се кипрят на задните седалки.
×
×
  • Създаване...