totomoto Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Леко предьрпване при ускорение от какво е това може ли да е задрьстен бензинов филтьр?Чувствам го все едно не му стига горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Абе не знам ама и при мене е така. Като дам газ дали леко или като я напъна има такова придръпване а после не можеш и настигнеш гумите . И аз честно да ти кажа мисля да сменя въздушния и бензиновия филтър(от време на време е полезно).Само не намерих пустия филтър за бензина къде се намира.Предполагам, че така или иначе им е дошло време за сменяне щом се съмняваш.Нищо не губиш, а ако не се оправи вече DJ може да помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Придърпване при ускорение в 99% от случаите е породено от проблеми в високоволтовата верига. Свещи, кабели, бубина и т.н. Това е най-вероятната причина. В този случаи препоръчвам обикновенно да се направи следния експеримент...... автомобила се ускорява до 40-50км/ч после се включва 5-та предавка и се натиска рязко газта до дупка. Автомобила трябва да почне трудно и плавно да ускорява, ако има прекъсване то проблема да се търси по кабели и свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 А ако си с автоматик?!?! :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Ако е автоматик иди на елкон (диагностика на запалителната уредба). Ако маистора знае какво да гледа, проблема ще ти е решен за секунди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Интересното е , че и при моя Галант са същите нещата както и при други хора от форума ....това показва, че явно това са слабите места на автомобила. И аз имам същото досадно леко придърпване при ускорение и при смяна на предавките , колкото и внимателно да включвам предавките си предърпва едно такова. Като карам на свободна с 30 примерно и като сложа 2-ра и пак като подавам газ отначало не може да се "осефери" много....придърпва си....хммм...а уж бяха здрави японските автомобили...незнам...досега доста неща съм сменил...незнам при вас как е момчета.... а пък на таблото пише 103000 км... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2008 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2008 Интересното е , че и при моя Галант са същите нещата както и при други хора от форума ....това показва, че явно това са слабите места на автомобила. И аз имам същото досадно леко придърпване при ускорение и при смяна на предавките , колкото и внимателно да включвам предавките си предърпва едно такова. Като карам на свободна с 30 примерно и като сложа 2-ра и пак като подавам газ отначало не може да се "осефери" много....придърпва си....хммм...а уж бяха здрави японските автомобили...незнам...досега доста неща съм сменил...незнам при вас как е момчета.... а пък на таблото пише 103000 км... :icon_doh: :D Ами смени и свещите де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 100 хиляди за 15 годишна лимузина нали знаеш, че не е сериозно...това са километри които се правят за 4-5 години най-много.Аз за година и малко направих около 40-50 хиляди само в България, представи си в една по-голяма държава по колко се правят на година Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Е, айде да не са 15 години.....от 98-ма до сега са 10 годинните....предишния собственик е бил пенсионер от Германия 33 набор....май... А за свещите....съвсем скоро преди 3000 км някъде ги смених с оригиналните такива закупени от Ратола....явно трябва да си погледна кабелите ...макар , че на външен вид изглеждат ОК... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Е, айде да не са 15 години.....от 98-ма до сега са 10 годинните....предишния собственик е бил пенсионер от Германия 33 набор....май... А за свещите....съвсем скоро преди 3000 км някъде ги смених с оригиналните такива закупени от Ратола....явно трябва да си погледна кабелите ...макар , че на външен вид изглеждат ОК... А бензиновия филтър смени ли? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Кабели, свещи, бобина/ни...................по принцип автомобил ,стигнал до придърпване при ускорение в ниските обороти или доускорение, освен свещите,които са били "фира" от дълго време( т.е. би трябвало да са сменени доста преди това) неминуемо стига и до смяна на кабели и/или бобина/и............В зависимост от това по каква система е реализирано запалването на мотора, дават и различни дефекти, но като цяло почти едни и същи...........например по лулите в долната й част, там където е свеща, се забелязва лилаво- синеещо петно............това се нарича пробив във изолацията на лулата, която е направена от бакелитена основа............ако има такова петно, то и нови свещи вече няма да помогнат...............Освен това често наред с изброените неща, дефектира и бобината/ите когато дълго време се е карало така.............пак в зависимост от системата запалителната, или просто има пробив бобината но все пак се движи автомобила, или просто изгарятя или комутатора.............И още нещо по повод репликите на някои хора че "............уж японските коли били здрави " . Японските коли са много здрави и качествени, изпреварвайки почти всички други народности коли, но все пак и те са машини от желязо което се износва..............предвид това че сте си купили евтина кола е нормално тя да е много по амортизирана и на много км и т.н. за 10-12 год. кола 102 000 км. пробег е просто несериозно, а и освен това зависи много и от собственика й, ако е бил мърляч, нормално е да е "кочина" ............с други думи ако вие си купите " кочина" няма как да очаквате от нея да е здрава............а кочина се купува само от хората, които водещ критерии са само и единствено цената ............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Кабели, свещи, бобина/ни.................. А аз имам едно такова питане.... От какво може да се получи леко глъхнене на двигателя при натискане на газта докрай, и то само един път на първа при ниски обороти (точно когато ускорява). Дали и при мен са кабели (свещите са ми на 200 км Denso Iridum Power) И дали не е възможно да е запушен бензинов филтър (почти съм сигурен, че не е сменявам за тези 11 години). П.П. Придърпване няма.... Пак ускорява плавно но като че ли не му достига мощ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 А аз имам едно такова питане.... От какво може да се получи леко глъхнене на двигателя при натискане на газта докрай, и то само един път на първа при ниски обороти (точно когато ускорява). Дали и при мен са кабели (свещите са ми на 200 км Denso Iridum Power) И дали не е възможно да е запушен бензинов филтър (почти съм сигурен, че не е сменявам за тези 11 години). П.П. Придърпване няма.... Пак ускорява плавно но като че ли не му достига мощ....П ричините могат да бъдат много , от затлачване на дросела до ЕГР-а , от МПХ до аванса, от филтрите до качеството на бензина и и регулатора на налягането му и т.н Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 П ричините могат да бъдат много , от затлачване на дросела до ЕГР-а , от МПХ до аванса, от филтрите до качеството на бензина и и регулатора на налягането му и т.н Скоро май ще ти правя посещение.... Стига да ме приемеш де . Иска ми се и да чуеш някои други неща по колицата ми. Но те вече са за на място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Не съм искъл да обидя никого с мнението си ...просто споделям, че доста неща все ми изскачат за ремонти, явно не съм уцелил бройка....но като чета доста постове на други колеги...имам съвсем сходни симптоми по същите проблеми каквито и те....в същия ценови диапазон в който е Галанта от 97-ма , Може да се намери Nissan Primera P11, Honda Accord от 97-ма и ГоУФ 4-ка....Та искам да ви попитам ...те как са по отношение на дефектите като цяло...за да се направи извода за здравината на Митсубиши.....това е просто мнение, нямам за цел да се заяждам...просто питам за мнения....Все пак е кофти да ти се развалят разни неща по колата и да не можеш да я караш....Не си мислете, че мен не ме кефят Митсубиши...напротив...просто споделям наблюдения... :unsure: Малко :offtopic: извинете ме за което. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Не съм искъл да обидя никого с мнението си ...просто споделям, че доста неща все ми изскачат за ремонти, явно не съм уцелил бройка....но като чета доста постове на други колеги...имам съвсем сходни симптоми по същите проблеми каквито и те....в същия ценови диапазон в който е Галанта от 97-ма , Може да се намери Nissan Primera P11, Honda Accord от 97-ма и ГоУФ 4-ка....Та искам да ви попитам ...те как са по отношение на дефектите като цяло...за да се направи извода за здравината на Митсубиши.....това е просто мнение, нямам за цел да се заяждам...просто питам за мнения....Все пак е кофти да ти се развалят разни неща по колата и да не можеш да я караш....Не си мислете, че мен не ме кефят Митсубиши...напротив...просто споделям наблюдения... :unsure: Малко :offtopic: извинете ме за което.Всичките са една боза.......Изчислени да са здрави до 5-тата 6-тата година.......Защото нормалните хора , в нормалните държави, толкова ги карат и после ги пращат за третият свят, и за източна Европа........И изобщо не се заблуждавайте с тези сервизни книжки, като си купувате коли.......Особено от пенсионери........Че те хората като се пенсионират, имат най много свободно време да обикалят света...........Младите трябва да работят през това време........Така е по света де........У нас е обратно............Ако искаш здрава кола, си вземаш Японка от деветдесетте години.........Стягаш я сериозно, и после само караш..........Аз така съм направил и доволен останах........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 А аз имам едно такова питане.... От какво може да се получи леко глъхнене на двигателя при натискане на газта докрай, и то само един път на първа при ниски обороти (точно когато ускорява). Дали и при мен са кабели (свещите са ми на 200 км Denso Iridum Power) И дали не е възможно да е запушен бензинов филтър (почти съм сигурен, че не е сменявам за тези 11 години). П.П. Придърпване няма.... Пак ускорява плавно но като че ли не му достига мощ.... Провери си катализатора, май се е позадръстил. А ако вече е махнат, то тогава може да се обърне внимание на налягането на бензина и почистване на дюзите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 Провери си катализатора, май се е позадръстил. А ако вече е махнат, то тогава може да се обърне внимание на налягането на бензина и почистване на дюзите. Благодаря ти за бързия отговор! Ще ги направя тези неща. Извинявам се, че оспамих темата на колегата :icon_blush: . Надявам се да не ми се сърди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 Да намеся аз и аналогичен "ефект", който се получава при автоматика. Ако се кара с малко газ, тоест оборотите се държат на около 2000, то при смяна между 1 и 2 както и между 2 и 3 се получава нещо като удар, сякаш леко придърпва, но е съвсем деликатно... всъщност обикновено пътниците в колата не го усещат, а само аз... И това изчезва, ако е при други обороти - над 2500 въобще не се усеща преход между скоростите. Подозирам, обаче, че това не проблем, а по-скоро ефект от ниските обороти, тъй като колата е ускорявала толкова бавно, че при преминаване на по-висока предавка, двигателят буквално я дръпва напред. Възможно ли е или е от друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 14 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2008 Като го запаля сутрин малко се "чуди" какви обороти да дьржи,а след минута е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Дали и при мен са кабели (свещите са ми на 200 км Denso Iridum Power) И дали не е възможно да е запушен бензинов филтър (почти съм сигурен, че не е сменявам за тези 11 години).Абе тука само на мен ли ми прави впечатление цифрата и годините? И Армянов и един друг газаджия са ми казвали че свещи се сменят на максимум 25 000 км, когато караш на бензин. На газ на 15 000 км искало нови защото ги изяждала газта от по-високата температура. Как може 200 000 км да не са сменяни свещи?!? А филтъра нали и той е консуматив .. какви 11 години какви 5 лв :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Абе тука само на мен ли ми прави впечатление цифрата и годините? И Армянов и един друг газаджия са ми казвали че свещи се сменят на максимум 25 000 км, когато караш на бензин. На газ на 15 000 км искало нови защото ги изяждала газта от по-високата температура. Как може 200 000 км да не са сменяни свещи?!? А филтъра нали и той е консуматив .. какви 11 години какви 5 лв :huh:Не е само при теб бе колега.......И ние ги четем цифрите, ама по внимателно.........Той човека казва че свещите са на 200км, а не на 200000..........И за това се съмнява , дали филтъра е сменян през тези 11 години..........Не знам ти как ги прочете двеста хиляди, сигурно си бързал за някъде.......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Свещите ми са на 200км сменявани са преди около 2 седмици. Сигурен съм, че са оригинални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Аз си мисля, че все пак са кабелите или бобините, защото колкото и да е на 1ва, значи е бил спрял и е имал налягане на гориво...и колкото и да е зле филтъра.. поне така си мисля. Може и катализатор, но ще го прави на високи обороти по-скоро мисля... Другото е - какви ти бяха старите свещи, какъв модел, с колко междина? Работеха ли добре? Новите с колко междина са? Обикновено това, се получава когато са сложени свещи с малка междина и като сложиш правилните после... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Старите ми свещи бяха NGK обикновени, сега съм с Denso Iridium Power - за моя Галант по каталог са купувани. След смяната на свещите първото, което установих, е че лекото прекъсване на газ, която имах преди изчезна напълно, т.е. сега колата си поема много плавно дори на 5-а предавка при 1200 оборота. А това леко губене на мощност се появява само на бензин и само на първа при самото ускоряване, след като мине и повече го няма. Съдя, че може да е от бензинов филтър, защото един единствен път ми се случи да не достига гориво на колата при 5500 - 6000 оборота, иначе няма никакво светене на чек енджина, двигателя работи без прекъсвания и нямам придърпвания при ускорение на която и да било скорост. Извинявам се за дългия пост :icon_n_blusha: Надявам се не съм ви отегчил много. П.П. Кабелите ги гледахме една вечер няма никакво прехвърляне на искра. А старите свещи си личи, че бяха работили добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.