DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 Виждал съм доста GDI, но нито една не е била с два вала..... :icon_doh: :icon_doh: че те всички са с по два вала....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 А ти виждал ли си 2.5 асматик с 4 вала от тия по 200 магарета? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 А ти виждал ли си 2.5 асматик с 4 вала от тия по 200 магарета?......мен ли питаш?? :D Виждал съм и не само ,ами съм и правил такива......виждал съм доста мотори от гамата на :mitsu-smiley: и въобще този въпрос недоумявам защо е насочен към мен........а ти виждал ли си мотор на :mitsu-smiley: с долно разположен разпр. валове? :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 (редакция) Теб питам, ама не поради причината, за която си си помислил . Мислех че няма такива в България. Става ли двигателя на мястото на сегашния SOHC и за какви $$$$ говорим за поставяне на такъв мотор (200 к.с.) в галант? Щом е с долен разпр. вал, значи е много стар двигател. Виждал съм на москвич "осмак". Вала върти със зъбно колело разпределителния вал, а гърбиците му бутат кобилиците, които достигат чак до клапаните горе. Значи ще да е бил доста стар двигател ... предполагам преди 1970 година. Редактирано 28 януари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Теб питам, ама не поради причината, за която си си помислил . Мислех че няма такива в България. Става ли двигателя на мястото на сегашния SOHC и за какви $$ говорим за поставяне на такъв мотор (200 к.с.) в галант? Щом е с долен разпр. вал, значи е много стар двигател. Виждал съм на москвич "осмак". Вала върти със зъбно колело разпределителния вал, а гърбиците му бутат кобилиците, които достигат чак до клапаните горе. Значи ще да е бил доста стар двигател ... предполагам преди 1970 година.А ти виждал ли си газоразпределение без разпределителни валове изобщо? Като сме я почнали тая тема.:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 А ти виждал ли си газоразпределение без разпределителни валове изобщо? Като сме я почнали тая тема.:icon_thumbup:....и това съм виждал,но не на :mitsu-smiley: ,а на М6 на BMW..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Сигурен ли си че е с два вала? Да не е с десен волан? С 2 да - ляв волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Е, и има ли съществена разлика между 2.4 с два вала и 2.4 с един ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Е, и има ли съществена разлика между 2.4 с два вала и 2.4 с един ?има да,голяма е.......едното е МПИ ,т.е. многоточков инжекцион, а другото е ГДИ.....принципа на работа на двете системи е коренно различен ,дори и в газоразпределянето има огромна разлика....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Теб питам, ама не поради причината, за която си си помислил . Мислех че няма такива в България. Става ли двигателя на мястото на сегашния SOHC и за какви $$$$ говорим за поставяне на такъв мотор (200 к.с.) в галант? Щом е с долен разпр. вал, значи е много стар двигател. Виждал съм на москвич "осмак". Вала върти със зъбно колело разпределителния вал, а гърбиците му бутат кобилиците, които достигат чак до клапаните горе. Значи ще да е бил доста стар двигател ... предполагам преди 1970 година.Чисто геометрично става, мотора е от Е88А Галант от 96 година,който пък е почти същия кош като на ЕА сериите Галанти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 има да,голяма е.......едното е МПИ ,т.е. многоточков инжекцион, а другото е ГДИ.....принципа на работа на двете системи е коренно различен ,дори и в газоразпределянето има огромна разлика....... Мислех, че и двата са с директно впръскване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Този го знам. Той е 170 коня. Виждал съм такъв през 2008-ма - собственост на Веско от Б. Слатина. Дали не беше и 4х4. След като отново прегледах сайтове с техн. х-ки на галант 8-ма генерация и там мотор 2.5 V6 DOHC с 200 коня не видях, се разрових отново в уикипедията и намерих: In some Asian markets Mitsubishi offered a 2.0 L MIVEC version of the 6A12a high revving naturally aspirated V6 race engine with a sports ECU engine management module, badged as the "Galant 2.0A", or alternately as the VR-M. This engine was also found on Mitsubishi's midsize sports car FTO-GPX. Output was placed at 200 hp (150 kW) and 147 lb·ft (199 N·m) of torque. The larger 2.5 L 6A13 was more common in the rest of the world. Видял съм 2.5, видял съм V6, 200 коня, както и в някои азиатски пазари, ама че съм го превел както ми изнася, нема значение. Двигател 2.5 200 коня асматик... божее ... Шемет... :icon_doh: Явно ще се кара със 163 коня ... или колкото там са останали. МАЛКО Е както се казваше в една реклама. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Този го знам. Той е 170 коня. Виждал съм такъв през 2008-ма - собственост на Веско от Б. Слатина. Дали не беше и 4х4. След като отново прегледах сайтове с техн. х-ки на галант 8-ма генерация и там мотор 2.5 V6 DOHC с 200 коня не видях, се разрових отново в уикипедията и намерих: In some Asian markets Mitsubishi offered a 2.0 L MIVEC version of the 6A12a high revving naturally aspirated V6 race engine with a sports ECU engine management module, badged as the "Galant 2.0A", or alternately as the VR-M. This engine was also found on Mitsubishi's midsize sports car FTO-GPX. Output was placed at 200 hp (150 kW) and 147 lb·ft (199 N·m) of torque. The larger 2.5 L 6A13 was more common in the rest of the world. Видял съм 2.5, видял съм V6, 200 коня, както и в някои азиатски пазари, ама че съм го превел както ми изнася, нема значение. Двигател 2.5 200 коня асматик... божее ... Шемет... :icon_doh: Явно ще се кара със 163 коня ... или колкото там са останали. МАЛКО Е както се казваше в една реклама. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant.....какъв е проблема да се вземе една ВР4-ка и те ти Галант не с 200 ,а с 265/280 коня.......те и без друго вече поевтиняха доста......но аз няма да си взема Галант ако говорим натам,ще си взема истински спортен автомобил-ГТ3000 от 97 година......дърто, но все още много красиво и мусколесто...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 Мислех, че и двата са с директно впръскване.........има още много да мислиш....... :D Двата мотора са доста различни, дори и конструктивно нямат много допирни точки.......може би само блока и обема на кубатурата са еднакви..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 ........има още много да мислиш....... :D Двата мотора са доста различни, дори и конструктивно нямат много допирни точки.......може би само блока и обема на кубатурата са еднакви..... И кой от двата се води 144 кс, кой - 150 и кой - 160 (ако въобще го има последния) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 .....какъв е проблема да се вземе една ВР4-ка ......Два са. Първият е, че кутията ще стане на саздърма, а вторият - загубената връзка между ускорение и разход на бензин. Галантите според мен харчат много за вървенето си (когато ги настъпиш докрай). През останалото време са си "като колите". Има и трети проблем, но да не говорим за него. Ключовата дума е минерализация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 И кой от двата се води 144 кс, кой - 150 и кой - 160 (ако въобще го има последния).....150 е първия ГДИ мотор 2.4 литров, след 2000 година ,поради изменения на ЕГР системата ,го намалят на 144 коня(еко изискване),а 160 коня е 2.4 мотора, но МПИ едновалката...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 10 август 2015 Сподели Публикувано 10 август 2015 Само едно нещо не мога да си обясня - изброих 14 поста на Пламен, в които ви разяснява подробности по модификациите. Не ги ли прочетохте?Ако някой не вярва става или не става двигател (например), пробва и пише как е станало или защо не става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kStefan Публикувано 10 март 2016 Сподели Публикувано 10 март 2016 Бях се насочил към галант с 2.5 мотор но като видях че си писал как за добра машина трябва да се изтърси с приблизително 10000 се отказах тотално реално за тези пари мога да взема нещо далеч по ново и луксозно да негорим че и от към скорост е посредствена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 март 2016 Сподели Публикувано 11 март 2016 А, има и за по 5-6 хиляди, всичко е до момента, дали ще се продава хубава кола и дали ти се чака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 11 март 2016 Сподели Публикувано 11 март 2016 Бях се насочил към галант с 2.5 мотор но като видях че си писал как за добра машина трябва да се изтърси с приблизително 10000 се отказах тотално реално за тези пари мога да взема нещо далеч по ново и луксозно да негорим че и от към скорост е посредственаИ Също много зависи от годината на поста ;)Когато е стартирана темата, Галанта наистина е струвал над 10000. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeraL Публикувано 25 февруари 2017 Сподели Публикувано 25 февруари 2017 Здравейте всички, ще карам направо, спрял съм се на Галант и тъй като е минало доста време от последните мнения по въпроса, бих искал да питам, дали все още си заслужава да купя кола която е на 15 години, разбирам, че до голяма степен ще зависи от предишния собственик, но като стойка, цена и мощност много ми допадна. Точния модел на който съм се спрял е този от 2002-ра година, 2.5 v6, бензинов двигател, ръчна скоростна кутия. Смятам да инвестирам около 5000 лева, като ако намеря нещо по евтино останалите пари ще бъдат инвестирани отново в колата. Като трябва да се има на предвид, че смятам да и слагам газова уредба(без хейт, моля, бащата монтира газови и за тези 20-25 години е нямал проблеми с двигател) И е важно за мен да получа повече информация, за какво точно да се оглеждам на пазара след толкова време. Благодаря предварително. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 февруари 2017 Сподели Публикувано 25 февруари 2017 За всичко написано по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 15 април 2023 Сподели Публикувано 15 април 2023 (редакция) карам същият мотор,има разлика и в резервоара,144к е с 60 л ,а 150 к е с 64литров резервоар...аутодата... Редактирано 15 април 2023 от kd5332 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.