Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Faq за Галантите 97-03


Препоръчано мнение

В моя пък имаше резервна гума тип патерица, значи и това е правилен отговор ..:D

Правилния отговор е "зависи какво ти е сложил предишния собственик" ..:) Иначе по принцип резервната гума трябва да е като основните и при различните мотори на галант, те са наистина различни , но коментирания размер не фигурира при тях ..

2.0 бензинов галант излиза от завода с 195/65R14 , дизела с 185/70 R14 , а 2.5 и 2.4 ГДИ с 195/60R15 .

 

Да слизам да я снимам или и така ще ми повярваш? Чисто нов не слаган Бриджстоун Потенза 205х60R15 с дот '97... Не е оригиналната изобщо :good: . Освен това 205/60R15 е един от фабричните размери за 2.5, пише си го и на вратата (и това мога да сляза да снимам, но той Мирослав го е казал вече).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, голяма драма с тези размери. Гумите ли ще си мерим сега, м :icon_box: ?...

Резервната трябва да е същата като останалите 4 или да отговаря като диаметър на вече монтираните.

Пример: гумите на колата са 205/55 16" - резервна може да е 195/65 15".

Пример 2: гуми 195/60 15" - резервна 185/70 14". 1:1 като обиколка.

 

Друг е въпросът ако спукате предна гума и сте с 276 мм дискове. Тогава задна трябва да иде отпред и резервната отзад...

А най-хубаво си е не само размера, ами и джантата да е същата.

Отделно галантите имат големи арки за колелата и фабричните стоят някак неестествено дребни поне за мен.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
В случая със спукана предна и резервна 14":

1) сваляме задната откъм страната на спуканата предна, нищо че е здрава

2) слагаме резервната на нейно място

3) местим крика отпред и сваляме спуканата предна

4) поставяме досегашната задна на мястото на предната спукана

5) стягаме гайките и прибираме крика, ключа и колелото :-)

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите на колегите,моята резервна гума е Дънлоп 205/60/15 не можах да разбера какъв Дот е,има само някви букви след него,

обачеее гумата е чисто нова и даже няма напукано по нея,мислех да намеря още 1 същия размер-резервна стояла от някой Галант,и да ги карам задни, ама се чудя колко ще държат на каране,все пак каучука е на повече от 10години......нищо че са нови. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oстаряла е тая гума, не се занимавай с глупости...със стари цвички в нов салон не се ходи :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги искам да ви попитам ако напръскам питата на климатика вътре в купето със спрей за климатици-да го почисти и 'освежи' сега..........това дали ще се усети като пускам парното в Галанта зимата,или се усеща само на климатик лятото в жегите.

Домашните климатици всяка есен им пръскам вътрешните пити с такъв спрей,и вече цяла седмица 'ухае' в стаите страхотно.

Не ми е ясно отоплението на Галант има ли общо с питата на климатика или не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След използванетона такъв спрей и разпръскването му в цялата въздушна система на галанта ми, бих казал че миришеше цяло лято и сега като пусна парното пак леко се усеща.

При всички случаи ще мирише и при теб ако я напръскаш. Разбира се това не е вредно според мен, но зависи какво количество пръскаш вътре. Все пак не искаш да се издушиш с

тази миризма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да ви попитам ако напръскам питата на климатика вътре в купето със спрей за климатици-да го почисти и 'освежи' сега..........това дали ще се усети като пускам парното в Галанта зимата,или се усеща само на климатик лятото в жегите.

 

Винаги се усеща Наско, питата на изпарителя на климатика е между вентилатора на парното и радиаторчето му и всичкият въздух преминава първо през нея .. Пръскай в по умерени количества, че сега и прозорците не могат да се отварят много, както през лятото ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги здравейте! От скоро имам Галант, съответно съм нов и във форума. Въпросите са ми новобрански, дори незнам дали трябва да ги задам под изчерпателното разяснение на колегата, та ако съм объркал нещо се извинявам предварително! Аз съм от Пловдив и ще се радвам да ми препоръчате някой кадърен майстор, нойто е на ти с мицубиши-та! Предстои ми и смяна на ремъци, ролки и масла въпроса ми е колко литра масло поема двигателя на мицубиши галант 98г. 2.0 136 к.с. кое е по добре 5W40 или 10W40 и коя марка масло е най добре съотношение качество/цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Колеги здравейте! От скоро имам Галант, съответно съм нов и във форума. Въпросите са ми новобрански, дори незнам дали трябва да ги задам под изчерпателното разяснение на колегата, та ако съм объркал нещо се извинявам предварително! Аз съм от Пловдив и ще се радвам да ми препоръчате някой кадърен майстор, нойто е на ти с мицубиши-та! Предстои ми и смяна на ремъци, ролки и масла въпроса ми е колко литра масло поема двигателя на мицубиши галант 98г. 2.0 136 к.с. кое е по добре 5W40 или 10W40 и коя марка масло е най добре съотношение качество/цена?

 

На грешното място си написал запитването колега... ето тук трябва => http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showforum=18 :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

2.0 GDi мотора от коя година почва да се слага?

Интересуваме 97 и 98 година с 2.0i ли са или има и GDi.

Редактирано от plazmer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв двигател в Галант. 2.0i от тези години е 136 к.с. и не е с директно впръскване.

Не знам защо ти е това директно впръскване. Не само при нашите коли създава куп главоболия, като образуване на нагар, спичане на сегмени и голям разход на масло. Важи за всички производители на двигатели с такива системи. Да не помислиш че само Мицубиши не могат да го направят. Сега вече в новите поколения двигатели с дир. впръскване прилагат различни решения за намаляване недостатъците. Например двойка бензинови инжектори, намаляване степента на сгъстяване и други.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв двигател в Галант. 2.0i от тези години е 136 к.с. и не е с директно впръскване.

Не знам защо ти е това директно впръскване. Не само при нашите коли създава куп главоболия, като образуване на нагар, спичане на сегмени и голям разход на масло. Важи за всички производители на двигатели с такива системи. Да не помислиш че само Мицубиши не могат да го направят. Сега вече в новите поколения двигатели с дир. впръскване прилагат различни решения за намаляване недостатъците. Например двойка бензинови инжектори, намаляване степента на сгъстяване и други.

Може би не съм се изказал правилно, точно искам да избегна GDi двигателя. Благодаря ти за отговора. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава не гледай 2.4GDI ;-) Доколкото знам те са от 99-та натам в галантите.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

О: Кутиите са с различни модификации за различните двигатели, но важното, което трябва да знаете, е че се срещат два варианта:

- Ръчна 5 степенна скоростна кутия: ако искате да карате бързо и динамично, това е кутията! Тя е много стабилна, съединителят е мек и няма проблем с вкарването на скорости. Среща се преди всичко при 2.0 двигателите и 2.5 с по-ниско оборудване

- Автоматична 4 степенна скоростна кутия (до 99г. обикновен автоматик, а по-късно и типтроник) - за мен лично това е най-добрият вариант. Смяната на скорости е прецизна, кутията има редица защити.

Предавателни числа на кутията:

Легенда: 2.0 бензин М/Т ; 2.0 бензин А/Т ; 2.5 бензин М/Т ; 2.5 бензин А/Т ; 2.0 дизел М/Т

1 скорост: 3.583 ; 2.842 ; 3.583 ; 2.842 ; 3.583

2 скорост: 1.947 ; 1.529 ; 1.947 ; 1.529 ; 1.947

3 скорост: 1.379 ; 1.000 ; 1.379 ; 1.000 ; 1.379

4 скорост: 1.030 ; 0.712 ; 1.030 ; 0.712 ; 1.030

5 скорост: 0.820 ; няма ; 0.820 ; няма ; 0.733

 

Само не разбрах тази с тип-троника със 4 или 5 скорости е ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах тази с тип-троника със 4 или 5 скорости е ...

 

4.

 

Разликата от "обикновения" автомат е само в управлението, като механика са реално еднакви.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е прекрасно да караш "автоматик", но не и в галант. Предавките са само 4, а това означава големи разлики в предавателните числа, от което следва мудно ускорение и сериозна жажда за "материал". С 5 степени щеше да е друго.

С колкото и екстри да е наблъскан, не може да се нарече луксозен автомобил. Ако развитието на автомобилите беше спряло през 2003-та, тогава щеше да минава за луксозен - с кожа, нарди волан, отопление на седалките, соларен подвижен покрив, ел. седалки с памет свързана с огледалата, специална грижа за шумовете в купето при тази модификация и 5-степенния типтроник от най-мощната версия, преден и заден парктроник, климатизирана жабка, автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане, завиващи фарове, преден капак с амортисьор, 7-инчова мултимедийна с-ма фабрично с по-качествени говорители и фабричен бас, DOHC вариант на сегашния двигател и серийно 200 к.с., електро-механичен блокаж и други... Тогава щеше да мога да кажа - да, този автомобил си заслужава в модификация типтроник.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Е да но ,ако ги имаше всички тези екстри,мислиш ли че щяха да струват по 3-4хиляди ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли каква е официалната мощност на двувалов 4G64 (2.4 GDI) ?

 

Ами на хартия го дават 150 на маховика. Извади едни 15% горе-долу, това са загуби от предното предаване, и излизат към 128 коня на колелата, в чисто ново състояние. Този Галант вече не е нов, обаче, затова извади още 5-6 кончета тук-там, че и повече, и ралтата става плачевна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами на хартия го дават 150 на маховика. Извади едни 15% горе-долу, това са загуби от предното предаване, и излизат към 128 коня на колелата, в чисто ново състояние. Този Галант вече не е нов, обаче, затова извади още 5-6 кончета тук-там, че и повече, и ралтата става плачевна.

 

 

Защото по-принцип ги дават два вида - 144 к.с. и 150 к.с. Но в един наръчник на Галант видях за двувалов - 160 к.с. го дават (140 за SOHC) Както и да е беше ми любопитно просто :) Вчера след като разчетох една тема за VIN-номерата и си проверих, установих че имам някои разминавания в талона.

 

http://store.picbg.net/pubpic/0E/EF/4715e1f872240eef.PNG

Редактирано от Михаил Атанасов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То има и 2.5 двувалов (по-точно 4-валов че са по два на тиква вместо по един) с 200 коня, ама само сме чували че го има. Не знам кой кара гди с двата вала, освен някакво комби, за което спомена И. Кръстев в темата за галант вр4.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То има и 2.5 двувалов (по-точно 4-валов че са по два на тиква вместо по един) с 200 коня, ама само сме чували че го има. Не знам кой кара гди с двата вала, освен някакво комби, за което спомена И. Кръстев в темата за галант вр4.

 

 

Аз карам GDI с два вала - седан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Сигурен ли си че е с два вала? Да не е с десен волан?

;......абсолютно е сигурен.......абе вие все едно не сте виждали :mitsu-smiley: :D Какви сте фенове да не знаете модификациите на моторите........ :D :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

;......абсолютно е сигурен.......абе вие все едно не сте виждали :mitsu-smiley: :D Какви сте фенове да не знаете модификациите на моторите........ :D :P

Виждал съм доста GDI, но нито една не е била с два вала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...