Lyubo Dimitrov Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 (редакция) В моя пък имаше резервна гума тип патерица, значи и това е правилен отговор ..:DПравилния отговор е "зависи какво ти е сложил предишния собственик" .. Иначе по принцип резервната гума трябва да е като основните и при различните мотори на галант, те са наистина различни , но коментирания размер не фигурира при тях ..2.0 бензинов галант излиза от завода с 195/65R14 , дизела с 185/70 R14 , а 2.5 и 2.4 ГДИ с 195/60R15 . Да слизам да я снимам или и така ще ми повярваш? Чисто нов не слаган Бриджстоун Потенза 205х60R15 с дот '97... Не е оригиналната изобщо :good: . Освен това 205/60R15 е един от фабричните размери за 2.5, пише си го и на вратата (и това мога да сляза да снимам, но той Мирослав го е казал вече). Редактирано 18 октомври 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 (редакция) Ей, голяма драма с тези размери. Гумите ли ще си мерим сега, м :icon_box: ?...Резервната трябва да е същата като останалите 4 или да отговаря като диаметър на вече монтираните. Пример: гумите на колата са 205/55 16" - резервна може да е 195/65 15".Пример 2: гуми 195/60 15" - резервна 185/70 14". 1:1 като обиколка. Друг е въпросът ако спукате предна гума и сте с 276 мм дискове. Тогава задна трябва да иде отпред и резервната отзад...А най-хубаво си е не само размера, ами и джантата да е същата. Отделно галантите имат големи арки за колелата и фабричните стоят някак неестествено дребни поне за мен. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifВ случая със спукана предна и резервна 14":1) сваляме задната откъм страната на спуканата предна, нищо че е здрава2) слагаме резервната на нейно място3) местим крика отпред и сваляме спуканата предна4) поставяме досегашната задна на мястото на предната спукана5) стягаме гайките и прибираме крика, ключа и колелото Редактирано 18 октомври 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Благодаря за отговорите на колегите,моята резервна гума е Дънлоп 205/60/15 не можах да разбера какъв Дот е,има само някви букви след него,обачеее гумата е чисто нова и даже няма напукано по нея,мислех да намеря още 1 същия размер-резервна стояла от някой Галант,и да ги карам задни, ама се чудя колко ще държат на каране,все пак каучука е на повече от 10години......нищо че са нови. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Oстаряла е тая гума, не се занимавай с глупости...със стари цвички в нов салон не се ходи :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 1 ноември 2012 Сподели Публикувано 1 ноември 2012 Колеги искам да ви попитам ако напръскам питата на климатика вътре в купето със спрей за климатици-да го почисти и 'освежи' сега..........това дали ще се усети като пускам парното в Галанта зимата,или се усеща само на климатик лятото в жегите.Домашните климатици всяка есен им пръскам вътрешните пити с такъв спрей,и вече цяла седмица 'ухае' в стаите страхотно.Не ми е ясно отоплението на Галант има ли общо с питата на климатика или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 1 ноември 2012 Сподели Публикувано 1 ноември 2012 След използванетона такъв спрей и разпръскването му в цялата въздушна система на галанта ми, бих казал че миришеше цяло лято и сега като пусна парното пак леко се усеща. При всички случаи ще мирише и при теб ако я напръскаш. Разбира се това не е вредно според мен, но зависи какво количество пръскаш вътре. Все пак не искаш да се издушиш стази миризма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 ноември 2012 Сподели Публикувано 2 ноември 2012 Колеги искам да ви попитам ако напръскам питата на климатика вътре в купето със спрей за климатици-да го почисти и 'освежи' сега..........това дали ще се усети като пускам парното в Галанта зимата,или се усеща само на климатик лятото в жегите. Винаги се усеща Наско, питата на изпарителя на климатика е между вентилатора на парното и радиаторчето му и всичкият въздух преминава първо през нея .. Пръскай в по умерени количества, че сега и прозорците не могат да се отварят много, както през лятото .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Колеги здравейте! От скоро имам Галант, съответно съм нов и във форума. Въпросите са ми новобрански, дори незнам дали трябва да ги задам под изчерпателното разяснение на колегата, та ако съм объркал нещо се извинявам предварително! Аз съм от Пловдив и ще се радвам да ми препоръчате някой кадърен майстор, нойто е на ти с мицубиши-та! Предстои ми и смяна на ремъци, ролки и масла въпроса ми е колко литра масло поема двигателя на мицубиши галант 98г. 2.0 136 к.с. кое е по добре 5W40 или 10W40 и коя марка масло е най добре съотношение качество/цена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 12 март 2013 Сподели Публикувано 12 март 2013 Колеги здравейте! От скоро имам Галант, съответно съм нов и във форума. Въпросите са ми новобрански, дори незнам дали трябва да ги задам под изчерпателното разяснение на колегата, та ако съм объркал нещо се извинявам предварително! Аз съм от Пловдив и ще се радвам да ми препоръчате някой кадърен майстор, нойто е на ти с мицубиши-та! Предстои ми и смяна на ремъци, ролки и масла въпроса ми е колко литра масло поема двигателя на мицубиши галант 98г. 2.0 136 к.с. кое е по добре 5W40 или 10W40 и коя марка масло е най добре съотношение качество/цена? На грешното място си написал запитването колега... ето тук трябва => http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showforum=18 :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plazmer Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 (редакция) 2.0 GDi мотора от коя година почва да се слага?Интересуваме 97 и 98 година с 2.0i ли са или има и GDi. Редактирано 16 март 2014 от plazmer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Няма такъв двигател в Галант. 2.0i от тези години е 136 к.с. и не е с директно впръскване. Не знам защо ти е това директно впръскване. Не само при нашите коли създава куп главоболия, като образуване на нагар, спичане на сегмени и голям разход на масло. Важи за всички производители на двигатели с такива системи. Да не помислиш че само Мицубиши не могат да го направят. Сега вече в новите поколения двигатели с дир. впръскване прилагат различни решения за намаляване недостатъците. Например двойка бензинови инжектори, намаляване степента на сгъстяване и други. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plazmer Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 Няма такъв двигател в Галант. 2.0i от тези години е 136 к.с. и не е с директно впръскване. Не знам защо ти е това директно впръскване. Не само при нашите коли създава куп главоболия, като образуване на нагар, спичане на сегмени и голям разход на масло. Важи за всички производители на двигатели с такива системи. Да не помислиш че само Мицубиши не могат да го направят. Сега вече в новите поколения двигатели с дир. впръскване прилагат различни решения за намаляване недостатъците. Например двойка бензинови инжектори, намаляване степента на сгъстяване и други.Може би не съм се изказал правилно, точно искам да избегна GDi двигателя. Благодаря ти за отговора. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 март 2014 Сподели Публикувано 16 март 2014 (редакция) Тогава не гледай 2.4GDI Доколкото знам те са от 99-та натам в галантите. Редактирано 16 март 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedy Публикувано 20 април 2014 Сподели Публикувано 20 април 2014 О: Кутиите са с различни модификации за различните двигатели, но важното, което трябва да знаете, е че се срещат два варианта:- Ръчна 5 степенна скоростна кутия: ако искате да карате бързо и динамично, това е кутията! Тя е много стабилна, съединителят е мек и няма проблем с вкарването на скорости. Среща се преди всичко при 2.0 двигателите и 2.5 с по-ниско оборудване- Автоматична 4 степенна скоростна кутия (до 99г. обикновен автоматик, а по-късно и типтроник) - за мен лично това е най-добрият вариант. Смяната на скорости е прецизна, кутията има редица защити.Предавателни числа на кутията:Легенда: 2.0 бензин М/Т ; 2.0 бензин А/Т ; 2.5 бензин М/Т ; 2.5 бензин А/Т ; 2.0 дизел М/Т1 скорост: 3.583 ; 2.842 ; 3.583 ; 2.842 ; 3.5832 скорост: 1.947 ; 1.529 ; 1.947 ; 1.529 ; 1.9473 скорост: 1.379 ; 1.000 ; 1.379 ; 1.000 ; 1.3794 скорост: 1.030 ; 0.712 ; 1.030 ; 0.712 ; 1.0305 скорост: 0.820 ; няма ; 0.820 ; няма ; 0.733 Само не разбрах тази с тип-троника със 4 или 5 скорости е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 21 април 2014 Сподели Публикувано 21 април 2014 (редакция) Само не разбрах тази с тип-троника със 4 или 5 скорости е ... 4. Разликата от "обикновения" автомат е само в управлението, като механика са реално еднакви. Редактирано 21 април 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 април 2014 Сподели Публикувано 21 април 2014 (редакция) Може да е прекрасно да караш "автоматик", но не и в галант. Предавките са само 4, а това означава големи разлики в предавателните числа, от което следва мудно ускорение и сериозна жажда за "материал". С 5 степени щеше да е друго.С колкото и екстри да е наблъскан, не може да се нарече луксозен автомобил. Ако развитието на автомобилите беше спряло през 2003-та, тогава щеше да минава за луксозен - с кожа, нарди волан, отопление на седалките, соларен подвижен покрив, ел. седалки с памет свързана с огледалата, специална грижа за шумовете в купето при тази модификация и 5-степенния типтроник от най-мощната версия, преден и заден парктроник, климатизирана жабка, автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане, завиващи фарове, преден капак с амортисьор, 7-инчова мултимедийна с-ма фабрично с по-качествени говорители и фабричен бас, DOHC вариант на сегашния двигател и серийно 200 к.с., електро-механичен блокаж и други... Тогава щеше да мога да кажа - да, този автомобил си заслужава в модификация типтроник. Редактирано 21 април 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 Е да но ,ако ги имаше всички тези екстри,мислиш ли че щяха да струват по 3-4хиляди ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 Някой знае ли каква е официалната мощност на двувалов 4G64 (2.4 GDI) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 Някой знае ли каква е официалната мощност на двувалов 4G64 (2.4 GDI) ? Ами на хартия го дават 150 на маховика. Извади едни 15% горе-долу, това са загуби от предното предаване, и излизат към 128 коня на колелата, в чисто ново състояние. Този Галант вече не е нов, обаче, затова извади още 5-6 кончета тук-там, че и повече, и ралтата става плачевна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 18 януари 2015 Сподели Публикувано 18 януари 2015 (редакция) Ами на хартия го дават 150 на маховика. Извади едни 15% горе-долу, това са загуби от предното предаване, и излизат към 128 коня на колелата, в чисто ново състояние. Този Галант вече не е нов, обаче, затова извади още 5-6 кончета тук-там, че и повече, и ралтата става плачевна. Защото по-принцип ги дават два вида - 144 к.с. и 150 к.с. Но в един наръчник на Галант видях за двувалов - 160 к.с. го дават (140 за SOHC) Както и да е беше ми любопитно просто Вчера след като разчетох една тема за VIN-номерата и си проверих, установих че имам някои разминавания в талона. http://store.picbg.net/pubpic/0E/EF/4715e1f872240eef.PNG Редактирано 18 януари 2015 от Михаил Атанасов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 януари 2015 Сподели Публикувано 18 януари 2015 (редакция) То има и 2.5 двувалов (по-точно 4-валов че са по два на тиква вместо по един) с 200 коня, ама само сме чували че го има. Не знам кой кара гди с двата вала, освен някакво комби, за което спомена И. Кръстев в темата за галант вр4. Редактирано 18 януари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 18 януари 2015 Сподели Публикувано 18 януари 2015 То има и 2.5 двувалов (по-точно 4-валов че са по два на тиква вместо по един) с 200 коня, ама само сме чували че го има. Не знам кой кара гди с двата вала, освен някакво комби, за което спомена И. Кръстев в темата за галант вр4. Аз карам GDI с два вала - седан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 Аз карам GDI с два вала - седан.Сигурен ли си че е с два вала? Да не е с десен волан? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 Сигурен ли си че е с два вала? Да не е с десен волан?;......абсолютно е сигурен.......абе вие все едно не сте виждали :mitsu-smiley: :D Какви сте фенове да не знаете модификациите на моторите........ :D :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 ;......абсолютно е сигурен.......абе вие все едно не сте виждали :mitsu-smiley: :D Какви сте фенове да не знаете модификациите на моторите........ :D :PВиждал съм доста GDI, но нито една не е била с два вала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.