valboss Публикувано 17 Май 2008 Сподели Публикувано 17 Май 2008 Колеги, някой може ли да даде сигурна информация за следните параметри на климатика на каризма гди 97г.:1.Вид на реагента/№ на фреона/ ?2.Тегло на газа при пълно зареждане ?3.При евентуално дозареждане добавя ли се и масло/например ХФ22/, или се изпуска/изпомпва/ изцяло наличният фреон, вакумира се и наново се пълни с нужното количество газ/и евентуално - масло/ ?4.При изцяло/напълно/ зареден климатик, колко би трябвало да е температурата излизаща от горните въздуховоди: а/ - при включено охлаждане на положение " ECO " ? б/ - при включено охлаждане на положение " * " ?Жегата идва, колеги, и ако се даде достоверна информация по горните въпроси, ще е от полза за много от разглезените притежатели на :mitsu-smiley: , които не обичат да се пържат в собствен сос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucifer* Публикувано 18 Май 2008 Сподели Публикувано 18 Май 2008 Имам въпрос. :mitsu-smiley: Каква е разликатa между ECO и *, че не мога да се ориентирам? И на двете духа студено ама…… Кога да включвам едното и кога другото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 18 Май 2008 Сподели Публикувано 18 Май 2008 Имам въпрос. :mitsu-smiley: Каква е разликатa между ECO и *, че не мога да се ориентирам? И на двете духа студено ама…… Кога да включвам едното и кога другото?Колега, използвайте търсачката, има няколко теми по този въпрос.Вярвам, че ще се ориентирате. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Колеги, някой може ли да даде сигурна информация за следните параметри на климатика на каризма гди 97г.:1.Вид на реагента/№ на фреона/ ?2.Тегло на газа при пълно зареждане ?3.При евентуално дозареждане добавя ли се и масло/например ХФ22/, или се изпуска/изпомпва/ изцяло наличният фреон, вакумира се и наново се пълни с нужното количество газ/и евентуално - масло/ ?4.При изцяло/напълно/ зареден климатик, колко би трябвало да е температурата излизаща от горните въздуховоди: а/ - при включено охлаждане на положение " ECO " ? б/ - при включено охлаждане на положение " * " ?Жегата идва, колеги, и ако се даде достоверна информация по горните въпроси, ще е от полза за много от разглезените притежатели на :mitsu-smiley: , които не обичат да се пържат в собствен сос. Да и мен ме интересува!Моя напълно спря да духа студено и тези дни трябва да я водя на доктор. Незнам къде е проблема и за жалот дори немога да предполагам :icon_blush: Но ако има някакви специфики, ще е добре да се знаят! Предполагам повечето майстори на климатици са работели с опел, рено и т.н. и ако на ншите :plane: нещо е по-различно може да го овапцат :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Да добавя една темичка да я прегледате и мнооого неща, ще ви станат ясни :icon_blush:Иначе номера на ферона май е R134A Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2008 Колеги, ще прецизирам точка 4 от питането.Принципно температурата при охлаждане се измерва:1.Естествено при работещ двигател2.Реостата топло-студено/син-червен сектор/ в крайно ляво положение/в синият сектор/3.Вентилатора включен на максимума4.Ключа за отваряне и превключване на въздуховодите в крайно ляво положение5.Затварят се левият и десният въздуховод - ръчно/става въпрос за тези на таблото, които обикновено обдухват стъклата на предните врати/6.Изчаква се климатика да поработи около 5 минути7.С температурен накрайник свързан към обикновен мултицет/накрайника обикновено върви в комплект към мултицета/ се измерва температурата в десният среден въздуховод, като накрайника се въвежда около 5-7 сантиметра навътре8.Температурата на постъпващият в купето въздушен поток се изписва на дисплея на мултицета след около 0.5 до 1.5 минути/в зависимост от модела на мултицета/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Голям ФЕН Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 eco е економичен режим, другото е постоянен, есо се включва когато си на дълъг път и радиатора се охлажда и от въздушната струя, в града, ако е много горещо затваряш клапата за външния въздух и караш на какъвто режим искаш. При есо се усеща как компресора се включва и изключва на определени интервали а не постоянно, при нормалния режим * изключва ако налягането на фреона достигне определено значение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Ама съм и аз един заблуден, вместо да постна линк, съм сложил само коментар :icon_blush: =>http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4163 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Според Autodata-та реагента е R134A (то си е сигурно че е такъв), количеството 680-720 гр, масло 120ml. Желателно е допълването да става на специален стенд които изпомпва маслото и фреона, филтрира ги и ги разделя. След това вакуумиране и зареждане с съответното количество. Ако е абсолютно празен, то положението е ясно. Относно температурата, незнам точни данни. Миналата година съм мерил на моита кола, температурата на изходящия въздух беше около 13-15 градуса (но и това зависи от много работи). А в движение незнам защо, но на "ЕСО" прави по-студено отколкото на "*". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2008 Според Autodata-та реагента е R134A (то си е сигурно че е такъв), количеството 680-720 гр, масло 120ml. Желателно е допълването да става на специален стенд които изпомпва маслото и фреона, филтрира ги и ги разделя. След това вакуумиране и зареждане с съответното количество. Ако е абсолютно празен, то положението е ясно. Относно температурата, незнам точни данни. Миналата година съм мерил на моита кола, температурата на изходящия въздух беше около 13-15 градуса (но и това зависи от много работи). А в движение незнам защо, но на "ЕСО" прави по-студено отколкото на "*".Както винаги, Милене, отново си на висота в разясненията. :icon_clap: А да знаеш с какво масло се смесва фреона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Аз бях на такъв стенд преди няколко дни. Хубавото е са с R134A нашите :mitsu-smiley: , защото по старият е забранен, и не става на тази модерна машина, която наистина изпомпва и пречиства фреона, като добавя масло и специален оцветител, той е , ако има загуби на фреон на неонова светлина се вижда от къде е . След до зареждане се пуска на минималната температура ( в моя случай на 17.5) и клапата да е на вътрешно циркулиране, и трябва да показва 7-8 градуса най много след около 5 мин., на мен ми показа 7.8 градуса. Това е за повечето автомобили. Ако покаже повече, значи е за до зареждане. Единствено на опел ми обясниха че са настроени на 2- 4 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Адаш, това 13-15 градуса е доста, при мен след допълване на "избягалия" фреон температурата беше 5-6 С, преди това (така си я закупих колата) беше 8-9С. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Съгласен съм че може би е доста. Аз казах че съм го мерил миналата година, колата все пак е произведена 1998год. И до момента климатика не е нито проверяван нито дозареждан. Сега незнам как ще е понеже ми се счупи копчето за включване и немога да го пусна. Не че няма да му сложа едно обикновенно копче, но искам да си го направя да ми работи и на ЕСО и на *, както си е оригинално. Само да си направя копче и веднага ще го закича на стенда да видя какво ства вътре. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 ОК, успех! Аз повече карам на ЕСО че когато духа много студено става кофти, целия се схващам... просто не се усеща кога става белата - студеното на мах ама после... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 А това което аз немога да си обясня както вече споменах. При мен на ЕСО е по студено :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Аз вчера пълних климатика и се оказа че моя духа 15-16 градуса при нормални 8-9...Изглежда някакъв винтил....(звучеше сложно) е заминал и следва смяна :icon_blush: Незнам дали ще го сменям, защото тези 16 градуса ми се стуват задоволителни, иначе настинката ми е в кърпа вързана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Ето какво точно пише в сервизната програма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Аз карам на ECO тези дни из града,засега е добре. станат ли жегите ще проверя на * дали ще е по студено както бе описано по нагоре в темата.Оставих колата за 5 мин да работи на обороти в режим ECO взе да духа топло.След като потеглих пак обърна на студено.Дефект ли е, или климатика в режим ECO на обороти не духа студено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaitan Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Аз вчера пълних климатика и се оказа че моя духа 15-16 градуса при нормални 8-9...Изглежда някакъв винтил....(звучеше сложно) е заминал и следва смяна :icon_blush: Незнам дали ще го сменям, защото тези 16 градуса ми се стуват задоволителни, иначе настинката ми е в кърпа вързана Къде си пълнил климатика и колко ти струваше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Къде си пълнил климатика и колко ти струваше Понеже останах доволен, постнах тема с адреса на сервиза в "сервизи и магазини"http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=529&st=20 (най-долу)Цялостно пълнене със всичко излиза 70лв, но понеже аз имах 150мл. в системата ми взе 50 или 60лв.Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 Нормално ли е само на обороти при спряла кола да не духа студено от климатика.И в режим ECO и * спира притука на хладника,в момента в който напомпя обороти задухва студено отпуснали педала на газта спира хладниката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 Май 2008 Admin Сподели Публикувано 29 Май 2008 Провери ли дали има фреон в системата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 Не съм но ако нема,си мисля че изобщо няма да духа студено или вариант е да я намаляло количеството. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2008 При мен, с работещ на място двигател при "ЕСО" - прави 8-9 градуса. В режим "*" достига 5-6. При движение на автомобила не съм мерил, но предполагам че няма разлика. Или поне аз не усещам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 Май 2008 Admin Сподели Публикувано 30 Май 2008 Не съм но ако нема,си мисля че изобщо няма да духа студено или вариант е да я намаляло количеството. Има 2 варианта :Липса на достатъчно фреон в систематаИзносени бутала на компресора на климатика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.