Премини към съдържание

Lucifer*

Потребител
  • От него общо

    35
  • Регистрация

  • Беше тук

За Lucifer*

  • Рожден ден 10/25/1985

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://mitsubishibg.com
  • ICQ
    248

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    всичко за и около мицубиши

Lucifer*'s Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Lucifer*

    Едно кръгче ? :)

    Благодаря за предложението. Обещавам да мина,ако си още в сервиза към 8ч. Ще звънна предварително. Нещо немога да се ориентирам в ситуацията. Къде е това НИМ и ще отида в неделя.
  2. Здравейте колеги!!! Две години имах Каризма 1.9ТД и днес е продадох, голяма е патих с нея. 3 смени на гарнитура на главата, загряваше голям екшън беше. Иначе беше добро автомобилче, като возия и общо представяне всичко беше тип-топ. Сега се замислям за Galant 2.0 136k.c.след 1998г. Обаче има проблем не съм карал нито съм се возил в такъв звер. Ако някой член на форума има желание да ми покаже колко върви колицата му, с удоволствие ще се повозя и ще си платя бензина. Пък, ако даде за едно кръгче ще е идеално. Благодаря предварително. Живея в гр.София кв.Лозенец, събота и неделя съм свободен. Ако има ентусиасти могат да звъннат 0894723093
  3. Lucifer*

    Galant 96?

    Хайде колеги пратете ми някой линк за модела Галант за когото питах, изчетох всичко пратено, но нямаше нещо само за тази генерация. Благодаря ;)
  4. Lucifer*

    Galant 96?

    Благодаря за инфото. И дизел звучи добре, но все повече се убеждавам, че стар дизел е много рисковано, защото хората в белите страни си купуват дизел за да му бъдат навъртени много километри. Ще ми бъде интересно да споделиш информация за покупката- цена, км. състояние и др. каквото се сетиш.
  5. Lucifer*

    Galant 96?

    Здравейте колеги!!!! Имам си аз една :mitsu-smiley: Carisma 97г. 1.9TD обаче съм решил да я сменя с бензинка, защото имам много проблеми с колата била е много карана :icon_crying: и двигателя е амортизиран. Насочил съм се към :mitsu-smiley: Галант 96-97г. - модела преди заострената муцуна-http://img15.imageshack.us/img15/1484/112593916805297791.jpg (пример). Искам да помоля, дали може някой да ми прати линка с тема, където са показани слабите страни на колата, говоря за бензиновите двигатели, да прочета малко преди да почна да пазаря.. :icon_clap:
  6. Здравейте колеги!! Имам си една Каризма 1.9ТД 97г. Паднаха температурите тези дни и пак проблеми с паленето :mad: на :mitsu-smiley: . Моля, дайте ми съвет. Къде може да ми погледнат подгряващите свещи и да ми направят кабели за подгряващите свещи, защото мисля че са се начупели (прекъснати - защото са сваляни няколко пъти). От сега казвам ,че свещите са проверявани преди месец. Благодаря предварително :good:
  7. Lucifer*

    Спешна помощ

    Колеги спешноооо ПОМОЩЩЩЩЩ!!!!! :help: Не мога да запаля. Карам Каризма 1.9ТД 97г. и в понеделник ще сменям гарнитура на главата. И като е запалих сега ми вдигна постоянно 1500 оборота през селия път, и ся като спрях загасих двигателя и няма палене. Ако завърти скача до 4000 оборота и пада до 0. Утре трябва да пътувам към Бургас и съм леко притеснен.
  8. Lucifer*

    Датчик за температура

    Идеално!!!! Благодаря!!!!
  9. Lucifer*

    Датчик за температура

    O.K. А този спрей какво прави.?
  10. Lucifer*

    Датчик за температура

    на мене ми смениха датчика :icon_crying:
  11. Lucifer*

    Датчик за температура

    А радиатора мога ли да го измия (с пароструйка на OMV)без да повреда вентилаторите?
  12. Lucifer*

    Датчик за температура

    Здравейте!!! Като стана дума за датчици, искам да попитам за Каризма 1.9ТД 97г., как стой въпроса с датчиците за вентилаторите. Понеже не ми въртеше вентилатора (на радиатора) и в Бургас неможаха да го оправят отидох в Balcan Star, и там пуснаха някакви тестове и викат ,че долу на радиатора датчика не подавал сигнал. Смених го, ся включва обаче само за 20ина секунди и после изключва, а стрелката както си стой в средно положение и изведнъж бам и в крайно дясно. После ми казаха че трябвало гарнитура на главата да се сменя ,че надувала за което съм съгласен с тях. Въпроса е: 1.това че надува може ли да кара датчика да отчита грешно и да неказва на вентилатора да се включи 2.този датчик дето се намира долу на радиатора, той директно ли подава сигнал към вентилатора или минава през ЕКУ 3.въпреки че надува въздух в охладителнатра система, нетрябва ли вентилатора непрекъснато да духа и да се опитва да охлажда двигателя (щом видимо двигателя е мн топъл и стрелката ще се забие в крайно дясно), 4. ако измия радиатора на OMV с пароструйка, може ли да разваля вентилаторите, като ги намокря.
  13. Lucifer*

    Въпросче

    Нека да не изглеждам тъпо но какво значи "челосване"?
  14. Lucifer*

    Въпросче

    А дали е възможно това леко тъене на масло от гарнитурата да се реше със смяна на болтовете? В смисъл да немогът да стегнат добре?
×
×
  • Създаване...