Премини към съдържание

Здравейте на всички фенове.


Препоръчано мнение

Здравейте, момчета :icon_bye: .

Първо да се прадставя: Казвам се Георги, на 23 години съм от София. Приятно ми е.

 

Карам ФИАТ модел от 2000г. От няколко месеца се замислям над покупката на нов автомобил (втора употреба).Гледах, сравнявах и оглеждах по форумите (включително и тук), защото не се бях спрял на конкретна марка. Причината поради която искам да сменя ФИАТ-а е, че просто вече наистина ми писна от ремонти, ремонти и пак ремонти, а за обезценяването не искам да говоря- то е все по- голямо с всеки изминал ден.Не знам дали някой от вас е изпитвал чувството да го е страх да си кара колата за да не ремонтира отново и отново. При избора ми водещо нещо е дизайна и оборудването в купето по простата причина, че аз от техника по- различна от компютърната- НЕ РАЗБИРАМ, а пък и хората до който се допитвам за дадена марка изразяват купища различни мнения и от всичко най- накрая резултата е, че нямам нито нова кола, нито ремонтите по старата са намалели. За сега съм се спрял на няколко марки:

 

1. Алфа Ромео 156

2. Фолксваген Пасат 3

3. Мерцедес Бенц Купе

4. Митсубиши Галант- тези с острата предница.

5. Рено Лагуна

6. Опел Вектра (таксиджийските)

 

Предишната ми кола бе Рено Клио и ремонтите по нея бяха страшно по- малко пък и доста по- евтини, но ми умаля и се наложи да я заменя с Фиат-а.

Та четох тук и всичката информация, която намерих за въпросният модел(пък и за марката като цяло) ми бе страшно от полза, но никъде не намерих информация за амортизацията и цените на последвали ремонти по ходовата част- болното място на сегашната ми кола. Ще ви помоля най- учтиво, ако може да ми отговорите на този въпрос. Двигателят на който съм се спрял е 2000 кубика- бензин. Цената която мога да отделя в момента за автомобил е не- повече от 8000 лева. Друг въпрос, който се събужда в мен е за тази цена дали може да се намери свястна кола от марката :mitsu-smiley: . След покупката на автомобила, поради спецификата на работата ми ще се наложи да се премине на някое от алтернативните горива: газ или метан (вече е едно и също на кое от двете) от това следва и още един въпрос- Този Галант понася ли такова нещо или не? Преди няколко седмици ходих да погледна едно такова Митсубиши в една авто къща в Овча Купел, но то бе ужасно- когато пуснеш съединителя се чува някакъв адски шум от двигателя, пък и огледалото му бе зверски изкъртено, продавачът се опита да ме убеди, че срещу 100 лева проблемът изчезвал, но реших да не рискувам защото продавачът на сегашното ми возило се опита и успя в последствие да ме убеди, че по предницата на Фиат-а се прави само веднъж ремонт за целя му период на експлоатация- Е да само веднъж е, но ако колата се експлоатира 2 седмици. Друг тревожен въпрос е този с поддръжката, като смяна на масла, свещи, ремъци и консумативи по климатичната система, на автомобила. Казвам тревожен защото чувам от всякъде, че на японските, китайските и корейските автомобили цените за части и консумативи са безбожно скъпи поради скъпия транспорт.

 

Ще ви бъда благодарен, ако някой ми отговори поне на един от по- горните въпроси и се надявам да не съм бил досаден с дългата си тема, но надеждността на един автомобил е доста важна за мен.

 

Приятен уикенд на всички. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такам, първо да похваля за грамотното мнение :icon_clap: и сега вече по същество:

Като цяло ремонтите по ходовата част много зависят от стила на каране (не да минеш с 200 през най-дълбоката възможна дупка и да се очаква всичко да ти е здраво) - като начало ако колата е около или над 200 хил. км евентуален ремонт е смяната на амортисьори и пружини поради умора. Вече от маркатa зависи колко пари ще ти излязат, пример: KONI "червено" - 170лв предно бройка, 160 лв задно; Monroe - около 100 лв бройката (амортисьори), пружините варират - ако успееш да намериш втора употреба или ударен Галант ще ти излязат тънко (200-300лв) и другата крайност H&R sport - 600 лв. нови.

Части за моделът се намират, не е като да няма и не са безбожно скъпи - даже двигателят към който си се насочил е един от евтините варианти ( с едно 20-30% по евтина подръжка от колкото 2.5 V6). Проблем с газта Галанта няма - много колеги имат газови на колите си, ако успееш да отделиш пари за газов инжекцион ще е най-добре - никаква разлика във вървежа няма да намериш спрямо бензин. Метан също може да се монтира но вече много сериозно ще "скопиш" мощността на автомобила, а и има опасност за задницата да не увисне много.

За финансите които отделяш, мисля че можеш да намериш подходяща кола която да е в изправност - колегата Mitsubishi вкарва понякога коли и са на доста приемливи цени.

За подръжката, може да прозвучи смешно, но единствените ремонти които ще правиш по колата са тези заради които си си сам виновен - не казвам, че не се разваля колата, но просто е рядко. Галанта е като акула - може да те вози безпроблемно хиляди километри, ала може и изведнъж да ти изяде портфейла. Ако има още нещо питай и съм сигурен, че много хора ще ти помогнат с мнения и препоръки, че даже можеш и да се договориш с някой да ходите да гледате коли. Успех :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една обява влизаща в ценовия диапазон и отговаряща на изискванията за двигател!

:link:

Иначе Галанта е най-подходяща от всичките изброени до момента, ни винаги трябва да се огледа хубаво от специалист, за да се знае с колко ще се оскъпи колата след купуването 'и! Мицубиши Галант със сигурност е по-добра от другите изброени варианти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дани, сина ми в момента е в Испания и го чакам другата седмица да се върне с един перфектен тъмносин 2000-кубиков Галант от края на 98-ма. Цената ще е около 9 хиляди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро отново на всички. След проведеният ми разговор на лични съобщения с един собственик на Галант, ми стана ясно, че парите които мога да отделя към настоящия момент са малко, защото след покупката на такъв употребяван автомобил трябва да има обслужване, сигурно ще се наложи и някой дребен ремонт, монтаж на по- качествено АГУ, профилактика на климатици и прочее. Затова реших да изчакам с покупката до есента, когато ще мога да отделя по- голяма сума. Вече смятам, че твърдо съм се ориентирал към трите диаматна и по- точно моделът Галант, просто този дизайн ми допада адски много. Благодаря на колегата Вайпър за изчерпателното му мнение, както и на останалите колеги с препоръчаните обяви. Надявам се да не си мислите, че постовете ви са напразни, защото определено не са. Аз ще продължавам да чета форума с голям интерес и, ако възникне нещо ще задавам въпросите си тук. А веднага щом направя покупката- вие ще сте първите разбрали :) Пожелавам ви лек и приятен неделен ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@UserName

 

Ще ти напиша горе долу колко на мен ми излезе обслужването на моя Галант. Ново моторно масло на тотал полусинтетика със смяна на маслен филтър - 80 лв. Смяна на ремъци, ролки и два предни амортисьора (K&B) общо с труда около 500 - 550 лв. Нови гуми 195х65х14 - 500 лв. Ами това е което съм правил по нея! Естествено има малка разлика в цените спрямо другите градове. Но общо взето на мен мнението ми е, че Галанта не е особено по скъп за поддръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един вариант и от мен.

 

Понеже купуваш кола за работен кон, погледни по-малкия брат.

 

Каризма, като модел е ОПТИМАЛЕН за тази работа.

 

Много здрави двигатели и окачване и изклкючително добре разпределено вътрешно пространство.

 

Колата не е никак малка. Според мен по удобство и вътрешно пространство сериозно съперничи с някои от моделите, които си описал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моето мнение е, че ако държиш на Галант - по-добре изчакай и събери средства за добра и запазена кола. Ако имаш нужда от автомобила сега, провери добре офертите за Каризма, както е казал колегата Niko! Никак не е по-лош като автомобил... може би някои екстри ще ти липсват, но ще ти струва доста по-малко и за приготвените пари дори можеш да намериш по-нов като година и километри!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.

Каризма също гледах, дори една приятелка има от последните Каризма и имам пряки впечатления и наблюдения върху модела и мога само хубави думи да кажа от това което съм видял. Въпросът е там, че в мобиле.бг не мога да намеря такава с 2000 кубика двигател. А към момента това е водещ показател при изборът ми на автомобил, защото сегашният ми е 1800 и просто с газ не върви а уж е по- спортен двигател. Поне така казват разни разбирачи. Другото което ме спира е че през 2009та година ми предстоят редица дълги пътувания- Беларус, Русия, Германия поради това ми трябва сравнително голяма и комфортна кола, която пък от своя страна трябва да изглежда горе- долу актуална за момента. Не искам да кажа, че Каризма не е, но когато видях Галант и когато видях това новото Митсубиши което сега е на пазара на външен вид приликата е огромна. Винаги са ми харесвали коли с такава визия, баща ми има една чудесно реставрирана 6та серия на БМВ в която именно предницата ми харесва адски много. Пък и съгласете се, че човек, ако не си купи точно това което му е харесало няма да го ползва и потдържа с кеф. Лично аз съм се зарекъл, че повече няма да си купя автомобил, който не съм харесал още от пръв поглед, а трябва да търся някъкви неща зареди които да го харесам и да се убеждавам насила. Просто на мен ми е харесал Галант, и от тук следват въпросите като дали мога да си позволя потдръжката на такъв автомобил, евентуални ремонти и така нататък. Защото е глупаво да си купиш автомобил, който не можеш да потдържаш, все едно е да имаш 1700лв. заплата, а да си вземеш автомобил чиято месечна вноска е 1500лв. например. Поне аз така си обяснявам нещата- може и да греша.

 

Вчера отделих 6 часа на вашият форум, и след доста четене бих желал да ви отправя някои въпроси. Четох, че модел Галант имал доста проблеми с ръждата по купето. Въпросът ми е: Няма ли този автомобил някъква защита срещу корозия? Говоря за нещо като химическо поцинковане или някакъв слой под боята на автомобила, който да го предпазва от това неприятно явление? Следващият ми въпрос е относно проблемите със скоростния механизъм, които се случват. Това фабричен дефект ли е на модела, или иначе казано всички автомобили ли го имат? И проблема със спирачната система. Четох, че този проблем идва от тежката предница на автомобила. Добре. Да кажем, че този, който евентуално закупя има този проблем и го отстраня. След колко километри или време ще се появи пак. Тази смяна на спирачните дискове доста честа ли е? Защото на ФИАТ един спирачен хубав диск миналата година беше 150 лв. само за самият диск- 1 брой. Мисля, че на кола от класа на Галант ще е доста повече.

 

Надявам се с поста си да не съм обидил никой от хората с Митсубиши Каризма. Искам да ги помоля да ме разберат тъй като просто искам да си взема кола която найстина съм харесал, допада ми, мечтал съм си за нея и прочее.

 

Приятен ден.

Поздрави, Георги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега отностно ръждата, зависи как е потдържана колата и има много препарати с които може да се намаже и да предпазва от корозия.

За синхронизаторите на скоростната кутия, това е слабост на Галанта но мисля че на всеки 150-200 хил.км ще се сменят, няма как.

За спирачните дискове, проблемни са предимно при големият мотор 2.5 и там се сменят на към 100хил. но цената им не мисля, че е повече от 150 лв. на бройка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такааа.. Още един се зарази.....

Колега, добре дошъл! Тук ще ти хареса. Пък и като чета - и ние ще те харесаме!

 

Относно ръждата - моята е на 15 год. и няма петънце! Внесена е от Италия, добре е гледана и там, и тук. Така че - зависи от колата! На север (Австрия, Германия) посипват зимно време с луга и химикали, а това води неизменно до ръжда. Сега веднага ще кажат за поддръжката в Италия, но това са митове. Тя колата си личи! И като чета какво си писал - ще я познаеш твоята веднага, щом я видиш! Спрял си се на много добър двигател, носи на газ, мноооооооооого як! и непретенциозен! Сбирай някой лев и ДОБРЕ ДОШЪЛ! Пък и по срещи преди това - заповядай, да видиш красотите ни! Пък е и полезно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да се изкажа по темата. Ръжда има по колите, които се карат в Северна Европа, там зимата е повече от 6 месеца и съответно лугата и солта, която посипват по пътищата си оказва своето влияние на всички марки коли. Сина ми докарва Галанти от Испания и колите от там нямат този проблем. Доколкото зная дефекти над 150 000 км дават само старите автоматични скоростни кутии на Галант, които са без типтроник, ръчните такива се държат много прилично и ако се случи да дефектират (предимно синхронизатори), то е от лоша подръжка (ненавременна смяна на маслото). Иначе всички Галанти от последното поколение са made in Japan и са много дукароустойчиви. Сина ми има такъв (1998), кара го като чужда жена повече от 2 години и не е имал никакви проблеми с него, освен смяната на съединителя, но то е нормално, защото е вече на 200 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За ръждата според мен има голям принос и влагата а не само препаратите с които се третират пътищата зимата, тук сняг не вали, само дъжд и то доста често като се загледах и на моя :plane: има много леки "младежки пъпки" по ръботове на задните калници а е каран само тук. А положението с някой екземпляри на една немска марка са меко казано трагични

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравей бъдещ или вече настоящ колега,

 

не мисля че ще съжаляваш за избора си на марката и модела, колата е невероятна откъдето и да я погледнеш за парите си предлага почти всичко нужно в ежедневието без излишни глезотии.

споделям един съвет с теб, откакто си купих първия такъв галант всички около мен се разболяха от тая болест и най-вече аз защото си купих и втори :), аз сега търся за брат ми трети, та мисълта ми е защо не се поразровиш в www.mobile.de да се ориентираш на цените направо в германия и съм сигурен че парите които си проготвил ще ти стигнат за всичко заедно с докарването и всички разходи след това до каско и АГУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново и от мен! Бих казал единствено, че аз съм, притежател на Галант от близо месец и вече съм влюбен в моя :plane: . Не вярвах, че някога ще ми се случи, но ето на и аз се разболях :icon_n_blusha: Така, че ако ти е на сърце, може би си заслужава да задържиш малко за да намериш нещо което ще стопли сърцето ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата miki е прав, приготвените пари ще ти стигнат да си докараш колата от Германия, да я регистрираш и обслужиш. Само малко повече време престой трябва да предвиш в Германия за да можеш да намериш кола която наистина да си струва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте отново :icon_bye: ,

 

През последните месеце четох и изчетох доста мнения в най- различни авто форуми. Мнението ми, че следващият автомобил ще бъде японски се затвърждава окончателно. И засега марката Митсубиши (или както го наричат по останалите форуми- "японски москвич"- незнайно защо) е н а водещо място. Останалите алтернативи са:

 

1. Мазда 626 1999год.

Плюсове:

а. По- ниска начална цена в сравнение с Галант.

б. По- ниска цена на резервните части.

в. По- нисък разход на гориво.

Минуси:

а. Нещото което най- много ме притесни когато гостувах на колегите ви от другият форум беше темите за ремонтите на климатика и цените на ремонти в официалният представител Стар Моторс- това е важно за мен тъй като аз нямам познат, на който мога да доверя да ми обслужва/ ремонтира автомобила.

б. Двулитровите им мотори са с по- малко конски сили от тези на :mitsu-smiley: например. Вярно, че в първият си пост съм написал, че икономичността е водеща, но все пак не искам отново да си купя кола, която "няма да върви".

 

2. Субару- Около 1995- 1999 год. моделите Легаси.

Плюсове:

а. Адски здрав автомобил. Питах доста хора, който претендират че разбират от автомобили и всички ми казват едно и също- това, че е безкрайно надежден автомобил.

Минуси:

а. Висока цена за употребяван (запазен) автомобил за тези години.

б. Разходът- ето тук конкуренцията на :mitsu-smiley: се дъни доста сериозно. Аз определено не искам да отделям такава сума от бюджета си за да я дъня през ауспуха на бул. "България"- неоправдан разход според мен.

в. Разходите по потдръжка на автомобила. Доближават се до астронавтиката. Пак според мен не е редно за кола пройзведена 2008 година (визирам Нисан Х-ТРЕЙЛ и ПАТФАЙНДЪР) обслужването му да е максимум 1000лв. в сервизът на Рено- Нисан, а на автомобил от преди 10 години да е 1500 (дано да няма собственици и на тази марка тук)

г. Рядко се намират модели с ръчни скорости.

 

3. Хонда Сивик- АЕРОДЕК- 1998- 2002 год.

Това е може би единственият автомобил, който е комби и ми харесва (след Галант вече).

Плюсове:

а. Сравнително ниска цена за употребяван екземпляр.

б. Малък разход.

в. Малки по обем двигатели, но с доста конски сили. (което не ми е ясно как става, ама японска му работа)

г. Носи на газифициране.

д. Сравнително ниска потдръжка и обслужване.

е. Доста екстри.

ж. Има и други по- незначителни, но няма смисъл да ги изреждам.

 

4. Фолксваген Пасат след 1997ма година- Отпадна тотално. Както и по- малкият модел ГОЛФ 4

 

Тези мои наблюдения и изводи са направени след изчитане на доста теми по форумите на споменатите марки. Пиша тези неща за да получа съвет от Вас тъй, като доста от колегите тук са слезли от друга марка японска кола и смятам, че имате поле за наблюдение и сравнение. Както и си мисля, че ще е от полза на всеки колебаещ се между Митсубиши и останалите да прочете това.

Направих и доста огледи на употребявани Галанти в последните 2 месеца и си мисля, че за сума от 7000 до 8500, може да се намери нещо читаво. Дори и щях да се обзаведа с един комби модел, но нещо тракаше по мотора и се отказах. Продавачът каза, че след смяна на масло ще се оправи, ама аз нали на джамбази не вярвам, от коли не разбирам, нямам консултант и се отказах. Нещото което ме притеснява относно автомобилите :mitsu-smiley: е пустата ръжда...както и проблемите със скоростните кутий. Чета тук и все не мога да разбера те(проблемите) моделите с ръчна или моделите с автоматична трансмисия засягат? Правят ми доста впечатление обявите на колегата Митсубиши и смятам, че е човек, който си тежи на положението и не е склонен да шикалкави и да пробутва на хората боклуци за, които да съжалява човек, че си е дал парите. Надявам се след 3-4 седмици когато вече съм потдготвен финансово да има автомобил в този ценови клас, със сигурност бих го закупил от него без да го оглеждам и да търся, някой "разбирач" за консултаций. И съм на 100% убеден, че няма да съжалявам за това къде и на кого съм си дал парите. По автомобилните въпроси е това от мен за днес. Найстина се надявам, че ще си купя Галант и ще мога да ви се похваля.

 

Другото което исках да кажа е, че получавате моите най- сърдечни поздрави и пожелания относно рожденният ден на клуба- бъдете винаги здрави- на първо място, щастливи и се радвайте на автомобилите си и на малките неща от живота. Вие определено сте хора, които го заслужават. :happybirth: :icon_n_clover:

 

П.С. Маи пак се улях с писанията- съжалявам за което. :icon_blush:

 

Пожелавам лек и приятен съботен ден на всеки един от вас, и ще се радвам, ако някой намери време да отговори на въпросите ми.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! :)

В България лично за мен в парамаетрите за избора на кола трябва да стои на едно от челните места и майстор, т.е. има ли майстор за този автомобил, който си харесвам!

Виждам, че си от София, което значи облагодетелстван от гледна точка на майстор! :) DJ Tymbi! - един плюс за Галанта.

След това виждам, че си се спрял на Галант, но не уточни на кой мотор... Не знам как е обслужването на Мазда 626, но не мисля че на Галанта 2000кубика 136 коня е много по-скъпо. (има теми, в които са описани подробни консумативите с цифрово изражение, така че няма да повтарям) ако става сума за 6 цилиндровия мотор 163 к.с. там вече наистина може да по-скъпо обслужването. Също така свествн Галант 2000 кубиков можеш да намериш за цена около 8500лв и с обслужването (при Пламен) да стигне до 10'000лв и след това само да караш! Сумата е ориентировъчна всичко зависи от конкретния случай! Разхода на този мотор на Галанта не е висок! Понася много добре газ (пак има много писано във форума), така че прегледай пак темите! :)

Галанта има ръжда от вътрешната страна на задните вежди, това е описана също в една тема, там е даден начина за справяне с проблема или не позволяването му да се появи!

Относно другите автомобили, нямам наблюдение и не мога да дам мнение.

Дано да съм успял да помогна с нещо. Плюсове и минуси имат всички коли... Важното е да се намери оптималното решение за 8-10 годишен автомобил! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купувай си Галант няма да сбъркаш,това е колата,но не се хвърляй сляпо на първата кола която ти предложат.Гледай внимателно за удари скрити ремонти,появила се ръжда,как е карана колата,с две приказки тормозена ли е много от предния собственик.Каквото и да си кажем знай едно чужда жена и кола кокали нямат :icon_blush: .Успех в начинанието,избрал си правилната марка :icon_thumbup: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Вземай или Галанта или Маздата.....Със другите ще сбъркаш......Галанта предлага повече лукс и комфорт, а Маздата повече здравина, икономичност и повече вървене(нищо че е по малко коне).......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От това, което си написал, оставам с впечатлението, че много добре си се ориентирал в добрите японски опции. Аз лично бих се придържал в опциите между Акорд и Галант. Разбира се, като собственик на Галант, бих ти препоръчал нашата марка, но и другите имат много силни страни. Трябва като цяло да знаеш, че Галантите са много здрави автомобили също и митът за високия разход не е чак толкова верен... Зависи по-скоро от стила на шофиране и от запазеността на колата! Ако вземеш кофти Хонда и тя ще гори много... ако вземеш добър Галант и той ще гори малко! Всичко е фифти-фифти :)

 

Относно въпросите, на които не са ти отговорили колегите:

Дори и щях да се обзаведа с един комби модел, но нещо тракаше по мотора и се отказах. Продавачът каза, че след смяна на масло ще се оправи, ама аз нали на джамбази не вярвам, от коли не разбирам, нямам консултант и се отказах. Нещото което ме притеснява относно автомобилите :mitsu-smiley: е пустата ръжда...както и проблемите със скоростните кутий. Чета тук и все не мога да разбера те(проблемите) моделите с ръчна или моделите с автоматична трансмисия засягат?

 

Това с тракането е един от най-често срещаните проблеми при Галантите втора ръка... На Горубляне умират да обясняват как с ново масло ще се оправи или че това е нормално :) Лъжат, както винаги. Че ще спре - ще спре, ама няма да реши проблемът :) Проблемът е свързан с маслените повдигачи на двигателя, които с времето се износват и понеже животът им горе-долу съвпада с възрастта на Галантите, които се продават, много често се случва да го имат. Поправимо е и не е никак страшно... не е фатална травма, като май всички колеги с по-стари Галанти от тази генерация са минали по пътя на смяната им. Единственият недостатък е цената им, особено при големия мотор. Погледни, дори има теми на първата страница, отнасящи се до този проблем. Той не бива да те плаши, по-скоро гледай за други проблеми! Ако искаш дори ти препоръчвам ако видиш Галант, който ти харесва, да го пуснеш тук и все ще се намери кой да ти каже как е или да дойде с теб да го погледне срещу една студена бира ;)

Ръждата... - няма да те лъжа, има я... Но ако ти кажат, че Субару, Хонда и Мазда я нямат, другите ще те излъжат :) Дани ти го е казал - единственото място, на което избива, са основно задните калници, но това се ОПРАВЯ и то лесно ;)

Скоростните кутии... отново митология, която не е обоснована! Да - има счупени, но това се дължи на лоша поддръжка! Принципно автоматиците на Галантите са много добри и дуракоустойчиви - сменяш им редовно (~30-50хил км) маслото и филтъра с оригинални и никога няма да имаш проблем! Ако чуеш тракане или стържене, ако има придърпвания при смяната или виене при високи обороти - бягай! Ремонтите са скъпи! Но иначе и ръчките и автоматиците са добри и не чак толкова често се чупят - в никакъв случай не е по-често, отколкото при други японски марки (с изключение на Хонда, но те през последните години са №1 при скоростните кутии като цяло).

 

Това е от мен... успех с избора и ще се радваме да станеш част от клуба!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Вземай или Галанта или Маздата.....Със другите ще сбъркаш......Галанта предлага повече лукс и комфорт, а Маздата повече здравина, икономичност и повече вървене(нищо че е по малко коне).......

 

Имах Мазда и съм на мнение че са много много по слаби от Мицубиши, а и за вървенето, само Хонда с по малък мотор върви повече от другите коли, според мен Галанта може с Акорда да се сравнява, но не и с Мазда. Има теми в който колега казва че негови познати слизат от Мазда 6 на Галант, а какво да говорим за Мазда 98-2000г .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти си като мен. И аз бях пред дилемата Мазда 626 или Митсу Галант. Погледни във форума на Мазда и виж за последната 626 какво пишат хората. Ще ме извинявате, но 626-цата е по-надеждна от галито. Първо, не съм виждал ръждички по такава; второ - няма проблем със ск. кутии и повдигачите; проблем със спирачките нямат (е, сменят накладки некой път :-) )... В моя град има една такава мазда. Внесоха я преди 7 години и човека нищо не е правил, освен консумативите - масло, филтър, масло, филтър, антифриз, масло, филтър... Няма да скърца, няма да тропа, няма да пука ... върви си без грешка. Да речеш че тук пътищата са на стъкло, не са. Точно обратното!

Само че аз отказах вече 2 такива мазди и вече ме е срам да се връщам. Последната беше бордо, със светла кожа, климатроник, борд компютър, СД-стерео пасващо на таблото, на хубави "жанти" .... бе Кукле! Но имаше 2 галанта за гледане, които се оказаха ... айде няма да казвам. Едната мазда беше 136 конски сили, т. синя, също чудесна и двете за по 3000 евро. Едната (бордото по-точно) беше на собственика на представителство на Мазда :icon_blush: Много ме е яд за тая кола и я изпуснах поради недоразумение - жената ми обясняваше за Кседос 9 и 626-цата (и двете там, една до друга, и двете без кусури) и вече в България разбрах, че тя ми е обяснявала за 626, не за Кседокса (който беше акцизен). Нали пък бързаме да се набутаме с разговори. Пу!

 

Качвах се в един Акорд. Не знам година ... 98-ма поне. Еми, дървено табло, дървено състояние, дървена кола ... излязох и не съм мислил че толкова няма да ми хареса. И обратно - като седнах първо в Галант Аvance комби, ... че като се размазах :rolleyes: Много яко :icon_rock: . :concert:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...