Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Искам да попитам дали е нормално outlander 2,0 DI-D, двигател на фолксваген, закупен преди 4 месеца от Блакан-стар, в момента на 12000 км. да харчи около 1 литър масло на 10000 км. Колата я карам предимно извънградско до 140 км в час, рядко повече и 10% градско - нормално каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като чуя за горене на масло и го асоциирам с една немска марка чиито "автомобил" карах до скоро

До колкото съм чел ревюта за този мотор никъде не се споменава за "баране" на маслото... нека колегите каращи тези машини да кажат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е хич нормално. Предишната ми кола беше станала на 330 000 км., когато харчеше 1-1.5л. на 1000 км. А сега при смяната на маслото, защото съм сменял масло само 1 път от както я купих, имаше под половин литър изгоряло масло за 10 000 км. :mitsu-smiley: Наистина трябва да се обърнеш към специалист. При старата кола беше гумички на клапаните и сегменти, но не беше дизел там не знаям как стоят нещата, нека пишат по-разбиращите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай тук , нещата който те интересуват бяха по към края.

Но този VW мотор при едни гори масло при други не. Явно при теб си гори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Порових се из темите, но не успях да открия точния пост та ще карам по спомен, беше нещо от сорта 800мг. на 10 000км.

А относно разхода не знам, сега TDI моторите на какъв сервизен цикъл са? Преди да пуснат помпа дюзата сервизният цикъл бе смяна на масло на 1 500км. -> после на 7 500км. -> после на 15 000км. и чак след това се минаваше на цикъл от 15 000км. или една година.

Ако искаш можеш да отидеш да ти сменят масло по - рано, но не мога да ти кажа дали ще изчезне разхода на масло или ще се намали.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам дали е нормално outlander 2,0 DI-D, двигател на фолксваген, закупен преди 4 месеца от Блакан-стар, в момента на 12000 км. да харчи около 1 литър масло на 10000 км. Колата я карам предимно извънградско до 140 км в час, рядко повече и 10% градско - нормално каране.

Ами май си е нормално за този мотор, не случайно има и специално масло някакво за него, тъй като друго масло го харчело.............Миналата година Иво Лаков ( приемчика на БС) сподели че този мотор харчел масло като все едно нафта, бил доливал по 1-2 литра при всяко тръгване за път......отделно аз имам наблюдения спрямо същия мотор и те не са розови, неприятно е когато на 5-6 месечния ти Лансер отваряш предния капак и доливаш масло в мотора........... :icon_blush: Правете сметка колко напред са великата автомобилна нация Германия и отчасти "Цвагените" :icon_censored: То и не случайно :mitsu-smiley: минаха на френски дизели............. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В книжката на колата пише, че е нормално мотора в зависимост от начин на каране да изразходва масло като дават някаква норма от 1 литър на 1000 км мах /не на 10000 км/. Имам приятел с нова ФАБИЯ tdi - 3 цилиндъра помпа-дюза, на който са казали от Шкода, че при разработването било нормално по-голям разход на масло. Не знам дали е така, но след смяната на мойто масло след 2500 км ще видя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам outlander 2.0 TDI и за 3 месеца и 5500 км маслото не е мръднало. Изключително доволен съм от двигателя - много по-добре се държи на дълъг път от преднишната ми кола която беше 150 к.с. бензин. Единствената слабост е при потегляне, но с това се свиква, а и трафика в София не дава възможности за бързи "излитания", така че това е най-малкия проблем. Мисля че твърде много приказки има за 2.2 HDI на хора, които никога не са го карали - разберете че това е нов двигател с редица особености в поддръжката и само времето ще покаже дали е добър и надежден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам outlander 2.0 TDI и за 3 месеца и 5500 км маслото не е мръднало. Изключително доволен съм от двигателя - много по-добре се държи на дълъг път от преднишната ми кола която беше 150 к.с. бензин. Единствената слабост е при потегляне, но с това се свиква, а и трафика в София не дава възможности за бързи "излитания", така че това е най-малкия проблем. Мисля че твърде много приказки има за 2.2 HDI на хора, които никога не са го карали - разберете че това е нов двигател с редица особености в поддръжката и само времето ще покаже дали е добър и надежден.

 

Колега,

били сподели, как е разхода на гориво и колата с чип ли е?

А относно 2,2 HDI, това не е нов двигател. Ситроен го слагат от около 4 - 5 години, само че с би - турбо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам outlander 2.0 TDI и за 3 месеца и 5500 км маслото не е мръднало. Изключително доволен съм от двигателя - много по-добре се държи на дълъг път от преднишната ми кола която беше 150 к.с. бензин. Мисля че твърде много приказки има за 2.2 HDI на хора, които никога не са го карали - разберете че това е нов двигател с редица особености в поддръжката и само времето ще покаже дали е добър и надежден.

 

Напълно съм съгласен с мнението на колегата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е без чип-колкото по-малко "български" интервенции в колата, толкова по-добре. Извънградско - последно до Солун отиване и връщане за един ден, натоварен с 400 kg мебели и двама души- 6.8 л/100. За София не ми се коментира - от 9.5 до 13.5 л/100км в зависимост от деня и маршрута- но става въпрос за средна скорост в града от 10-17 км/ч !. Но средно -при градско с 20 км/ч - около 10.5 л/100км.

За 2.2 HDI сами казвате че не е стария ( с би турбо и 170 к.с.), а и това 2.2 HDI ще има допълнителни процедури по изчистване на филтъра при определен пробег и т.н. сложнотии които ми намирисват на проблеми с нашите велики монтьори. Относно шума на двигателя, който толкова много се коментира и тук, и в други форуми - може и да е шумен когато си навън на улицата, но outlander-a е добре изолиран и при престой на светофарите често поглеждам дали работи - никакви вибрации и неприятно тракане. В автопарка на фирмата ни имаме две Шкоди Октавия- една с 1.9 тди и една с 2.0 тди. Тази с по-малкия двигател (1.9 тди) и светна лампата за масло на петия месец. Другата (с 2.0 тди) за две години и над 60 000 км не е имала ниикакви проблеми с двигателя - никакво доливане на масло, промяна на мощност и т.н. Зареждат се само от OMV или ЕКО.

Единственото което не ми харесва в колата е че наистина бързо се разтропва таблото- просто отделните панели си скърцат един спрямо друг - дразни ме че една киа или шкода има по-добре сглобено и безшумно табло. За всичко друго е перфектна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че ще ми се наложи да се повторя но въпросният 2,0 TDI мотор е двигател енигма. И тук във форума се вижда, а и имам наблюдения извън форума върху няколко автомобила с този мотор, че при едни има проблем при други няма, и никой не е дал смислен отговор защо си получава така.

За двата двигателя се е изписало достатъчно из форума, този такъв е онзи онакъв е все пак всеки сам решава каква автомобил да си купи и с кой двигател. Ти (дано не си обиждаш,че се обръщам на "Ти") си решил, че за теб по добрият вариант като мотор е 2,0 TDI, за мен е 2,2 HDi. И двамата сме прави за себе си. Та предлагам да се радваме на :mitsu-smiley: (на мен ще ми се наложи да почакам още малко) и ако се появи колега, който се чуди, кой от двата дизела да си вземе, ние безпристрастно (до колкото е възможно) да кажем +/- .

 

Поздрави :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че ще ми се наложи да се повторя но въпросният 2,0 TDI мотор е двигател енигма. И тук във форума се вижда, а и имам наблюдения извън форума върху няколко автомобила с този мотор, че при едни има проблем при други няма, и никой не е дал смислен отговор защо си получава така.

За двата двигателя се е изписало достатъчно из форума, този такъв е онзи онакъв е все пак всеки сам решава каква автомобил да си купи и с кой двигател. Ти (дано не си обиждаш,че се обръщам на "Ти") си решил, че за теб по добрият вариант като мотор е 2,0 TDI, за мен е 2,2 HDi. И двамата сме прави за себе си. Та предлагам да се радваме на :mitsu-smiley: (на мен ще ми се наложи да почакам още малко) и ако се появи колега, който се чуди, кой от двата дизела да си вземе, ние безпристрастно (до колкото е възможно) да кажем +/- .

 

Поздрави :rulez:

Ами проблема е че при едните има, защото са от първите няколко десетки хиляди мотори, а при другите няма проблем, тъй като вече дизайна на буталата са други ( не разбирайте коренно различен дизайн) и има леки изменения и затова този проблем е остранен.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че ще се радваме с Митсубишитата, независимо от двигателя-2.0 или 2.2. Все пак само това е немско/френско, всичко останало си е направено с японски ръчички. :icon_thumbup:

Според мен за избор на двигател трябва задължително да се покарат и трите двигателя (включително бензиновия) и тогава всеки да си прецени и километрите, които минава и какво лично му харесва най-много. А сервизните проблеми и за трите са въпрос на късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е без чип-колкото по-малко "български" интервенции в колата, толкова по-добре. Извънградско - последно до Солун отиване и връщане за един ден, натоварен с 400 kg мебели и двама души- 6.8 л/100. За София не ми се коментира - от 9.5 до 13.5 л/100км в зависимост от деня и маршрута- но става въпрос за средна скорост в града от 10-17 км/ч !. Но средно -при градско с 20 км/ч - около 10.5 л/100км.

За 2.2 HDI сами казвате че не е стария ( с би турбо и 170 к.с.), а и това 2.2 HDI ще има допълнителни процедури по изчистване на филтъра при определен пробег и т.н. сложнотии които ми намирисват на проблеми с нашите велики монтьори. Относно шума на двигателя, който толкова много се коментира и тук, и в други форуми - може и да е шумен когато си навън на улицата, но outlander-a е добре изолиран и при престой на светофарите често поглеждам дали работи - никакви вибрации и неприятно тракане. В автопарка на фирмата ни имаме две Шкоди Октавия- една с 1.9 тди и една с 2.0 тди. Тази с по-малкия двигател (1.9 тди) и светна лампата за масло на петия месец. Другата (с 2.0 тди) за две години и над 60 000 км не е имала ниикакви проблеми с двигателя - никакво доливане на масло, промяна на мощност и т.н. Зареждат се само от OMV или ЕКО.

Единственото което не ми харесва в колата е че наистина бързо се разтропва таблото- просто отделните панели си скърцат един спрямо друг - дразни ме че една киа или шкода има по-добре сглобено и безшумно табло. За всичко друго е перфектна.

 

Колега, на Аутлендъра ли му се разтропват пластмасите по таблото ? Ако е така е много неприятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудих за тези пластмаси, тъй като съм го чел и в други форуми..

 

Майка ми има нов Колт от почти 2 години и колата все още е стегната като нова и няма грам скърцане.

 

Направо не мога да повярвам, че качеството на сглобките на аутландера дето струва над 60 хил. е по-зле от това на колта за 24 хил.

 

моля за впечатления и от други колеги по въпроса..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пластмасите си поскърцват от самото начало почти. Не мисля че проблема ще се задълбочи с пробега, но е факт. И аз си мислех, че са само приказки по списанията и форумите. Според мен проблема е по-скоро в конструирането, а не в сглобяването- сглобката е много добра и с много равни фуги и ръбове. Просто отделните секции по таблото скърцат като се разместват една спрямо друга. При движение по паваж трака като стара кола- има шумове и от таблото и от вратите (ключалките). Аз принципно не се интересувам чак толкова от това, много по-важно ми е че колата се държи страхотно за пътя и е много сигурна. Окачването е тихо, поне засега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...