Премини към съдържание

Малко инфо за колт-1,1 2006г


Препоръчано мнение

Здравейте на всички от форума.Харесал съм едно колтче 2006г. с двигател-1.1. Досега не съм карал Мицубиши ще ви бъда благодарен ако ми дадете повече информация за тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, може да разгледаш тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=3108 . В нея става дума генерално за новия колт. Конкретно за 1.1 нямам впечатления, казват че е с добра динамика, окачването е твърдично особено ако е с 15-ки джанти. 1.1 е тринцилиндров мотор, с ангренажна верига. Купето е доста широко вътре, багажника е малък, но може да се разширява за сметка на задните седалки. Консумативите не са от най-скъпите, за ремонти не знам все още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички от форума.Харесал съм едно колтче 2006г. с двигател-1.1. Досега не съм карал Мицубиши ще ви бъда благодарен ако ми дадете повече информация за тази кола.

 

 

Здравей,

 

Чудесно си се насочил кам Колта, но двигател 1.1 не те съветвам да взимаш!

Да допуснем че динамиката особено не те интересува, но шумът от двигателя и вибрациите са ужасни.

 

Повече инфо потърси в същия раздел имаше подобна тема.

 

:mitsu-smiley: - Power

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Не знам дали се бъркам ама 1,1 не е ли най - кофтия двигател? Или не важи за японските фурии?

Карам 1.1 от 3 месеца . Двигателя е произведен в Германия и е 75 коня при 6000об/м. Изминах 4200км .Много добра динамика и няма никакви вибрации.Наистина е малко шумен но на мен това ми харесва -издава едно свистене като турбо.От няколко дни го карам с климатик и разликата е почти незабелижима.

Управлението е много леко и доставя голямо удоволствие. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги,

можели да ми кажете как е разхода в града на 1,1 мотора този с климатика?

Нещата отиват на там, че ще се купува още едно :mitsu-smiley: което ще е служебно и дали ще издържи на по душманско каране?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спред мен 1.1 с климатик ще има по голям разход в града отколкото 1.3, а пък и динамиката му е по слаба. Предната ми кола беше лансер със същите конски сили и тегло като новия 1.1 /с градски разход около 7.5/, но беше доста тромава в града и извън него. Сега съм доволен ,че взех 1.3 /95 к.с./- градски разход под и около 7. В много случаи в града малкият обем мотор харчи повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При софийското градско движение, климатика е незначителен фактор. При средна скорост около 10 км/ч разхода няма как да е под 10 л / 100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спред мен 1.1 с климатик ще има по голям разход в града отколкото 1.3, а пък и динамиката му е по слаба. Предната ми кола беше лансер със същите конски сили и тегло като новия 1.1 /с градски разход около 7.5/, но беше доста тромава в града и извън него. Сега съм доволен ,че взех 1.3 /95 к.с./- градски разход под и около 7. В много случаи в града малкият обем мотор харчи повече.

 

хмммм,

колега мерси за отговора.

Ще бъда благодарен на още колеги ако споделят, как им е разхода в градски условия на 1,1 и 1,3.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.1 е мноого бавен. И разхода сигурно няма да е много нисък, щот му е тегаво да си носи купето. Вземай колкото се може по-голям мотор. Аз съм с 1.5 дизел 95 коня и върви чудесно а разхода е около 5 смесено. Върви доста по-добре от 1.3 95 коне бензин!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако те кефи дизел - ясно е, че там разхода е по-малък, но при тези цени на дизела и разликите в цената на колите с 1.3 бензин и 1.5 дизел трябва да се направи добра сметка.

Ускорението зависи от въртящия момент така, че е нормално дизела да дърпа повече. Но истинския спор е в друг клас автомобили и там спора е 6 л атмосферен бензин или 4 л с турбо. Разбира се Ауди се включиха в спора с техния дизел.

 

А за разхода - като Софийското градско няма второ на света.

1.3 бензин стига до 15 л/ 100 км при средна скорост сравнима с тази на човек, който си прави джогинга. Иначе на магистрала, ако се кара до 100 км/ч пада на около 5 л / 100 км, но при пълно натоварена кола и настъпване (в рамките на закона) стига и 7 л / 100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм фен на дизела, но в случая не става въпрос за личен автомобил, а за служебен, който няма да навърта повече от 20 000 км. годишно. Ще се кара само градско и тн.

От това което ми казвате в момента избора се свежда до 1,1 или 1,3 двигателите, оттук насетне всичко е въпрос на сметки.

 

Колеги, благодаря за мненията.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм фен на дизела, но в случая не става въпрос за личен автомобил, а за служебен, който няма да навърта повече от 20 000 км. годишно. Ще се кара само градско и тн.

От това което ми казвате в момента избора се свежда до 1,1 или 1,3 двигателите, оттук насетне всичко е въпрос на сметки.

 

Колеги, благодаря за мненията.

 

Поздрави

 

Щом ще е само за градско изборът е един - дизел!

Няма бензинов автомобил които да се сравни с дизела по градски разход.

Дори и с тази разлика в цените na горивото:

Дизел 20000*6/100=1200*2.54=3048лв/година

Бензин 20000*10/100=2000*2.35=4700лв/година

 

А разликата в цената на автомобилите е около 4500лв.

Т.е. за около 3 години ще стопиш разликата

 

Сам си прецени :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил и фактори към сметката на колегата в горния пост.

 

Модерен дизелов двигател = неминуема смяна от вр. на вр. на дебитомер или дюза. Както и каприз към горивото... 1 път да не уцелиш дизела и...

 

Другото което е, че ако сравняваме колт все пак, аз никога не съм виждал разход 10 на майка ми на колта. Та кара вече 2ра година 1.3 АТМ, който е на 23-4 хил. км. Абсолютно максималния разход който съм виждал е 7.9. Така, че и тук горната сметка малко куца.

 

А що се отнася до пъргавина.. като знам как се изстрелва на сфетофари.. поне до 80км/ч си ускорява баш като 100 коня на лека количка.

 

За мен избора в случая би бил 1.3 мивек. Не защото имаме такъв.. просто такава е моята преценка в момента. Иначе и за мен е голямо удоволствие плавното, мощно дърпане на турбодизела.. особено по баири.

 

При по-големи двигатели избора ми би бил дизел, тогава вече разликата на разхода в града е мн. по-осезаема.. но ако сравняваме 1.3 мивек и 1.5 дизел на колт..

 

Успех и безаварийни километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

не мисля, че трябва да има спор дизел или бензин и хапливи коментари.

В началото зададох въпрос за мнение относно Колт 1,1 бензин поясних защо. Защото ще бъде базово оборудване или това с климатик, все пак колата ще бъде служебна.

После колегите Dragon3 и gig хвърли малко светлина в тунела и добавиха опцията 1,3 (за която се замислям) и може да се насочим към него зависи от БС.

До средата на другия месец трябва да се вземе съответното решение и дотогава ще се мисли, и четат мненията на вас колегите.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма хапливи коментари :)

 

всеки изнася фактите така, както ги вижда и се надяваме по този начин да сме полезни и на теб и на други в избора.. нали така се ражда истината - в конструктивния спор :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който не е виждал 15 / 100 на 1.3 MIVEC да заповяда в София и да мине маршута Люлин 10 - Лозенец в 9 ч. сутринта в дъждовен ден. Иначе при нормални условия пада и до 8 / 100 на градско.

При ниво на оборудване Информ+ (т.e. това с климатика) разликата в цената м/у 1.1 и 1.3 бензин е 1000 лв., а в разхода до 0.4 л /100 км (по каталог, реално нямам наблюдения). При това положение моят избор е 1.3 - все пак 4 цилиндровия двигател е по-добре балансиран от 3 цилидровия. Също така имаш 25% повече въртящ момент, което си е от значение при изпреварване - все някой път ще караш и извънградско.

Но ако цената е най-важния фактор - взимай 1.1 Lead-in.

Нямам наблюдения над 1.5 дизел, но според мен при разлика от 1.5 л /100 км при градско по каталог, реалната разлика при еднакво градско няма да е повече от 3 / 100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече не се предлага 1.5 бензинов двигател за Колт 5 врати (предполагам, че не достигат двигатели за Лансера). Така, че вариантите за избор намаляват с 1.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лелее, сериозно ли? Тюх, не ги е срам определено 1,5 е оптималния двг за това купе. Друго нещо, което ми прави впечатление като гледам кривите с моментите на двигателите , е при че 1,1 е доста равна, докато при 1,3 има едно пропадане към 2500-3000 оборота(точно преди задействането на MIVEC-а , което се усеща и при карането, при 1,5 там има плато на въртящия момент. Определено е нещо, с което човек трябва да свикне. Друго любопитно, е че скоро видях в София едно момиче с CZT с турбо мотора, изпълни ми душата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, аз видях едно момиче с CZC...Незнам за мотора, но това малко, сладко кабрио-бижу ме остави без дъх...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

CZC стандартно се внасят с 1.5 бензин от Балкан Стар. Има и 1.5 бензин турбо (разликата в двата двигателя не е само турбото), но не знам дали се внася в България. Например CZ3 1.5 турбо се внася по заявка и го няма в стандартната ценова листа.

И на 1.1 и 1.5 има лек спад във въртящия момент, но е по-слабо изразен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

За да не отварям нова тема какъв е този нов двигател на КОЛТ - COLT VVT 1,1 Замислил съм да купувам КОЛТ но съм се спрял на 1.3 двигател, че ме притесняват тези три цилиндъра, но ако не е проблем и такъв ще вземем /и кой двигател търпи ГАЗ/. И в крайна сметка КОЛТ японска ли е :icon_hmm: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта се сглобява в Холандия. Двигателите се правят в Германия.

За 1.1 двигателя виж http://colt.galant-info.ru/

А за газта - аз на нова кола не бих сложил и не съм се интересувал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...