niko-1 Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Здравейте на всички от форума.Харесал съм едно колтче 2006г. с двигател-1.1. Досега не съм карал Мицубиши ще ви бъда благодарен ако ми дадете повече информация за тази кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 Здравей, може да разгледаш тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=3108 . В нея става дума генерално за новия колт. Конкретно за 1.1 нямам впечатления, казват че е с добра динамика, окачването е твърдично особено ако е с 15-ки джанти. 1.1 е тринцилиндров мотор, с ангренажна верига. Купето е доста широко вътре, багажника е малък, но може да се разширява за сметка на задните седалки. Консумативите не са от най-скъпите, за ремонти не знам все още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 Здравейте на всички от форума.Харесал съм едно колтче 2006г. с двигател-1.1. Досега не съм карал Мицубиши ще ви бъда благодарен ако ми дадете повече информация за тази кола. Здравей, Чудесно си се насочил кам Колта, но двигател 1.1 не те съветвам да взимаш!Да допуснем че динамиката особено не те интересува, но шумът от двигателя и вибрациите са ужасни. Повече инфо потърси в същия раздел имаше подобна тема. :mitsu-smiley: - Power Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 Не знам дали се бъркам ама 1,1 не е ли най - кофтия двигател? Или не важи за японските фурии? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvt Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Не знам дали се бъркам ама 1,1 не е ли най - кофтия двигател? Или не важи за японските фурии?Карам 1.1 от 3 месеца . Двигателя е произведен в Германия и е 75 коня при 6000об/м. Изминах 4200км .Много добра динамика и няма никакви вибрации.Наистина е малко шумен но на мен това ми харесва -издава едно свистене като турбо.От няколко дни го карам с климатик и разликата е почти незабелижима.Управлението е много леко и доставя голямо удоволствие. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Здравейте колеги,можели да ми кажете как е разхода в града на 1,1 мотора този с климатика?Нещата отиват на там, че ще се купува още едно :mitsu-smiley: което ще е служебно и дали ще издържи на по душманско каране? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Спред мен 1.1 с климатик ще има по голям разход в града отколкото 1.3, а пък и динамиката му е по слаба. Предната ми кола беше лансер със същите конски сили и тегло като новия 1.1 /с градски разход около 7.5/, но беше доста тромава в града и извън него. Сега съм доволен ,че взех 1.3 /95 к.с./- градски разход под и около 7. В много случаи в града малкият обем мотор харчи повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 При софийското градско движение, климатика е незначителен фактор. При средна скорост около 10 км/ч разхода няма как да е под 10 л / 100 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 20 Май 2008 Сподели Публикувано 20 Май 2008 Спред мен 1.1 с климатик ще има по голям разход в града отколкото 1.3, а пък и динамиката му е по слаба. Предната ми кола беше лансер със същите конски сили и тегло като новия 1.1 /с градски разход около 7.5/, но беше доста тромава в града и извън него. Сега съм доволен ,че взех 1.3 /95 к.с./- градски разход под и около 7. В много случаи в града малкият обем мотор харчи повече. хмммм,колега мерси за отговора.Ще бъда благодарен на още колеги ако споделят, как им е разхода в градски условия на 1,1 и 1,3. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogomil Hristov Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 1.1 е мноого бавен. И разхода сигурно няма да е много нисък, щот му е тегаво да си носи купето. Вземай колкото се може по-голям мотор. Аз съм с 1.5 дизел 95 коня и върви чудесно а разхода е около 5 смесено. Върви доста по-добре от 1.3 95 коне бензин! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Ако те кефи дизел - ясно е, че там разхода е по-малък, но при тези цени на дизела и разликите в цената на колите с 1.3 бензин и 1.5 дизел трябва да се направи добра сметка.Ускорението зависи от въртящия момент така, че е нормално дизела да дърпа повече. Но истинския спор е в друг клас автомобили и там спора е 6 л атмосферен бензин или 4 л с турбо. Разбира се Ауди се включиха в спора с техния дизел. А за разхода - като Софийското градско няма второ на света. 1.3 бензин стига до 15 л/ 100 км при средна скорост сравнима с тази на човек, който си прави джогинга. Иначе на магистрала, ако се кара до 100 км/ч пада на около 5 л / 100 км, но при пълно натоварена кола и настъпване (в рамките на закона) стига и 7 л / 100 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Принципно съм фен на дизела, но в случая не става въпрос за личен автомобил, а за служебен, който няма да навърта повече от 20 000 км. годишно. Ще се кара само градско и тн. От това което ми казвате в момента избора се свежда до 1,1 или 1,3 двигателите, оттук насетне всичко е въпрос на сметки. Колеги, благодаря за мненията. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 24 Май 2008 Сподели Публикувано 24 Май 2008 Принципно съм фен на дизела, но в случая не става въпрос за личен автомобил, а за служебен, който няма да навърта повече от 20 000 км. годишно. Ще се кара само градско и тн. От това което ми казвате в момента избора се свежда до 1,1 или 1,3 двигателите, оттук насетне всичко е въпрос на сметки. Колеги, благодаря за мненията. Поздрави Щом ще е само за градско изборът е един - дизел!Няма бензинов автомобил които да се сравни с дизела по градски разход.Дори и с тази разлика в цените na горивото:Дизел 20000*6/100=1200*2.54=3048лв/годинаБензин 20000*10/100=2000*2.35=4700лв/година А разликата в цената на автомобилите е около 4500лв.Т.е. за около 3 години ще стопиш разликата Сам си прецени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 24 Май 2008 Сподели Публикувано 24 Май 2008 Аз бих добавил и фактори към сметката на колегата в горния пост. Модерен дизелов двигател = неминуема смяна от вр. на вр. на дебитомер или дюза. Както и каприз към горивото... 1 път да не уцелиш дизела и... Другото което е, че ако сравняваме колт все пак, аз никога не съм виждал разход 10 на майка ми на колта. Та кара вече 2ра година 1.3 АТМ, който е на 23-4 хил. км. Абсолютно максималния разход който съм виждал е 7.9. Така, че и тук горната сметка малко куца. А що се отнася до пъргавина.. като знам как се изстрелва на сфетофари.. поне до 80км/ч си ускорява баш като 100 коня на лека количка. За мен избора в случая би бил 1.3 мивек. Не защото имаме такъв.. просто такава е моята преценка в момента. Иначе и за мен е голямо удоволствие плавното, мощно дърпане на турбодизела.. особено по баири. При по-големи двигатели избора ми би бил дизел, тогава вече разликата на разхода в града е мн. по-осезаема.. но ако сравняваме 1.3 мивек и 1.5 дизел на колт.. Успех и безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 Май 2008 Сподели Публикувано 24 Май 2008 Колеги,не мисля, че трябва да има спор дизел или бензин и хапливи коментари.В началото зададох въпрос за мнение относно Колт 1,1 бензин поясних защо. Защото ще бъде базово оборудване или това с климатик, все пак колата ще бъде служебна.После колегите Dragon3 и gig хвърли малко светлина в тунела и добавиха опцията 1,3 (за която се замислям) и може да се насочим към него зависи от БС.До средата на другия месец трябва да се вземе съответното решение и дотогава ще се мисли, и четат мненията на вас колегите. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 24 Май 2008 Сподели Публикувано 24 Май 2008 Няма хапливи коментари всеки изнася фактите така, както ги вижда и се надяваме по този начин да сме полезни и на теб и на други в избора.. нали така се ражда истината - в конструктивния спор :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 24 Май 2008 Сподели Публикувано 24 Май 2008 Не съм много съгласен със masterross за разликата дизел/бензин-6/10. При едни същи условия е 6/7 на 100 градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 25 Май 2008 Сподели Публикувано 25 Май 2008 Който не е виждал 15 / 100 на 1.3 MIVEC да заповяда в София и да мине маршута Люлин 10 - Лозенец в 9 ч. сутринта в дъждовен ден. Иначе при нормални условия пада и до 8 / 100 на градско.При ниво на оборудване Информ+ (т.e. това с климатика) разликата в цената м/у 1.1 и 1.3 бензин е 1000 лв., а в разхода до 0.4 л /100 км (по каталог, реално нямам наблюдения). При това положение моят избор е 1.3 - все пак 4 цилиндровия двигател е по-добре балансиран от 3 цилидровия. Също така имаш 25% повече въртящ момент, което си е от значение при изпреварване - все някой път ще караш и извънградско.Но ако цената е най-важния фактор - взимай 1.1 Lead-in.Нямам наблюдения над 1.5 дизел, но според мен при разлика от 1.5 л /100 км при градско по каталог, реалната разлика при еднакво градско няма да е повече от 3 / 100. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Вече не се предлага 1.5 бензинов двигател за Колт 5 врати (предполагам, че не достигат двигатели за Лансера). Така, че вариантите за избор намаляват с 1. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Лелее, сериозно ли? Тюх, не ги е срам определено 1,5 е оптималния двг за това купе. Друго нещо, което ми прави впечатление като гледам кривите с моментите на двигателите , е при че 1,1 е доста равна, докато при 1,3 има едно пропадане към 2500-3000 оборота(точно преди задействането на MIVEC-а , което се усеща и при карането, при 1,5 там има плато на въртящия момент. Определено е нещо, с което човек трябва да свикне. Друго любопитно, е че скоро видях в София едно момиче с CZT с турбо мотора, изпълни ми душата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 А, аз видях едно момиче с CZC...Незнам за мотора, но това малко, сладко кабрио-бижу ме остави без дъх... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 CZC стандартно се внасят с 1.5 бензин от Балкан Стар. Има и 1.5 бензин турбо (разликата в двата двигателя не е само турбото), но не знам дали се внася в България. Например CZ3 1.5 турбо се внася по заявка и го няма в стандартната ценова листа.И на 1.1 и 1.5 има лек спад във въртящия момент, но е по-слабо изразен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 21 юни 2008 Сподели Публикувано 21 юни 2008 За да не отварям нова тема какъв е този нов двигател на КОЛТ - COLT VVT 1,1 Замислил съм да купувам КОЛТ но съм се спрял на 1.3 двигател, че ме притесняват тези три цилиндъра, но ако не е проблем и такъв ще вземем /и кой двигател търпи ГАЗ/. И в крайна сметка КОЛТ японска ли е :icon_hmm: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 21 юни 2008 Сподели Публикувано 21 юни 2008 Колта се сглобява в Холандия. Двигателите се правят в Германия.За 1.1 двигателя виж http://colt.galant-info.ru/А за газта - аз на нова кола не бих сложил и не съм се интересувал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.