Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Вече съществуват и Комон-рейл двигатели и някой от тях са доста добри като ускорение и при същия обем са доста по-добри от турбо-дизела на твоята диаграма . Знаеш за някой модели БМВ и какви показатели имат като к.с. и ускорение именно с дизелови агрегати. А 201к.с. и 420 Н.м., в случая въобще не са малко. С този въртящ момент автомобила ще е удоволствие за каране и ще има голяма еластичност и ускорение още от 1500об/мин . Според мен по показатели се равнява на бензинов 2.8- 3.0 и дори превъзхожда при въртящия момент такъв, но не и откъм ускорение. А заради спортната генерация, едва ли ще му липсва звук на бензинов.

 

Ако го докарат както се изисква за такава кола, тогава с дизел е по-добре, няма спор... За звука съм съгласен... Но, въпрос на начална цена и подръжка... И аз искам БМВ 635 дизел, но....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

А заради спортната генерация, едва ли ще му липсва звук на бензинов.
И как да стане 'звук на бензинов' при 3500-4000 оборота максимум?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тази кола ще смачкаме всички! :rulez:

Само моля те друг път превеждай статията на български, за да могат повече хора да я прочетат!

 

Ето малко картинки в по-голям размер.

 

http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/11/concept-ra_1_l.jpg

 

http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/11/concept-ra_2_l.jpg

 

 

 

 

 

Мале,тове е някъква кръстоска между глиган и акула!!! :icon_rock: .Изглежда злобно и свирепо като акула и в същото време масивно и здраво като глиган! :icon_clap: Много ще е добре тази машинка ......!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето един пример
,от едно ситроенче С2.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Pb8Me8XB-nE...feature=related

 

това е супер

 

 

:icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

това е супер

 

 

:icon_thumbup: :mitsu-smiley:

 

:icon_clap: Супер са, ама има един въпрос който ме тормози много отдавна.

Защо галанта няма шеста скорост ?

Имам чувството, че една шеста скорост ще пасне много добре на галанта, та било то 4 или 6 цилиндъра.

Предполагам на по новите галанти има шеста ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: Супер са, ама има един въпрос който ме тормози много отдавна.

Защо галанта няма шеста скорост ?

Имам чувството, че една шеста скорост ще пасне много добре на галанта, та било то 4 или 6 цилиндъра.

Предполагам на по новите галанти има шеста ?

 

Тази версия на Галант е от далечната 1997 година. По това време 5 ръчни и 4 автомат беше стандарт.

 

Има автомат с 5 предавки, слаган на VR4.

 

 

Всички тези трансмисии са разработка на японската фирма Jatco, която е лидер, наред с германската ZF.

Всички коли ползват техни трансмисии.

 

Доколкото знам INVEX технологията на Мицубиши се свежда до алгоритъма в контролния блок на трансмисията, а не в механичната част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизел = ужас :( Изобщо не споделям. Дизелът има само един въртящ момент и това е всичко...изстрелваш се на старта и като минеш 3-4000 оборота и спираш...колкото и да е добър един дизелов двигател си е дизелов. Изобщо не е динамичен.

 

Колкото до 4 цилиндровите двигатели - много по-добре е да имаш 3 или 6 цилиндров двигател с малка кубатура, но да е устойчив на тунинг както повечето японски бегачки. Скайлайн - 2600 кубика шест цилиндъра, 4г63 - 4 цилиндъра 2000 кубика, хонда - 1600 кубика четири цилиндъра, Супра - 3000 кубика 6 цилиндъра...

 

какво повече му трябва на човек? Тия смешни коли по 6-8-10 цилиндъра и огромна кубатура не могат да им стъпят на малкия пръст на тези мотори...малката кубатура има много по-добра динамичност в ниските обороти - да на магистрала няма да се представят толкова добре, ама това си е градска кола :)

 

Звукът с подходяща генерация се докарва до агресивен. Вярно няма да звучи мощно, ама ще звучи бързооо и агресивно. Те и формулите не звучат мощно, ами много, много агресивно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах лятото един Нисан Примера от новите, не помня колко кубика, но нещо ок 140 к.с. ми се върти. Турбо, не знам какво си.... ми не. И за икономия при дизела не може да се говори вече. Сестра ми си взе Волво 1.9 ТД, 90 к.с..... ми... не става. Хем колата е 2000г... и гори 7 нафта и не върви. Не кефи като моята.... а на бензина - слагаш газ и съм по-икономичен. Не знам. Дизел, да е чисто нова колата - как и да е. Аама да вземеш стар ... мен ме достраша. А за кефа - не кефи. Искам аз като подам и да ме няма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

карах лятото един нисан примера от новите, не помня колко кубика, но нещо ок 140 к.с. ми се върти. турбо, не знам какво си.... ми не. и за икономия при дизела не може да се говори вече. сестра ми си взе волво 1.9 ТД, 90 к.с..... ми... не става. хем колата е 2000г... и гори 7 нафта и не върви. не кефи като моята.... а на бензина - слагаш газ и съм по-икономичен. не знам. дизел, да е чисто нова колата - как и да е. ама да вземеш стар ... мен ме достраша. а за кефа - не кефи. искам аз като подам и да ме няма

Xахахахахахахаха, явно и жената се е регистрирала тука! Kарала тя нисан примера... да не седне човек на чужд комп, бре, веднага на регистрация в любимия форум попада!

Toва си го писах аз, а тя и без друго не подава много газ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Xахахахахахахаха, явно и жената се е регистрирала тука! Kарала тя нисан примера... да не седне човек на чужд комп, бре, веднага на регистрация в любимия форум попада!

Toва си го писах аз, а тя и без друго не подава много газ!

Като гледам как вървят нещата, ще трябва и на нея да и купуваш компютър за да си пише тук :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като гледам, темата се обърна на ...кое е по най - бензин или дизел. Но едно е ясно - тоя концептуален модел, а защо не и реалност - дето го гласят да излиза едва ли ще му монтират двигател, който да не е в унисон с визията му - пък било то и дизелов. Явно има голяма изненада. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах лятото един Нисан Примера от новите, не помня колко кубика, но нещо ок 140 к.с. ми се върти. Турбо, не знам какво си.... ми не. И за икономия при дизела не може да се говори вече. Сестра ми си взе Волво 1.9 ТД, 90 к.с..... ми... не става. Хем колата е 2000г... и гори 7 нафта и не върви. Не кефи като моята.... а на бензина - слагаш газ и съм по-икономичен. Не знам. Дизел, да е чисто нова колата - как и да е. Аама да вземеш стар ... мен ме достраша. А за кефа - не кефи. Искам аз като подам и да ме няма

 

С това мнение настъпваш по мазола поне половината читатели на раздел Каризма и Спейс Стар :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизел = ужас :( Изобщо не споделям. Дизелът има само един въртящ момент и това е всичко...изстрелваш се на старта и като минеш 3-4000 оборота и спираш...колкото и да е добър един дизелов двигател си е дизелов. Изобщо не е динамичен.

 

Колкото до 4 цилиндровите двигатели - много по-добре е да имаш 3 или 6 цилиндров двигател с малка кубатура, но да е устойчив на тунинг както повечето японски бегачки. Скайлайн - 2600 кубика шест цилиндъра, 4г63 - 4 цилиндъра 2000 кубика, хонда - 1600 кубика четири цилиндъра, Супра - 3000 кубика 6 цилиндъра...

 

какво повече му трябва на човек? Тия смешни коли по 6-8-10 цилиндъра и огромна кубатура не могат да им стъпят на малкия пръст на тези мотори...малката кубатура има много по-добра динамичност в ниските обороти - да на магистрала няма да се представят толкова добре, ама това си е градска кола :)

 

Звукът с подходяща генерация се докарва до агресивен. Вярно няма да звучи мощно, ама ще звучи бързооо и агресивно. Те и формулите не звучат мощно, ами много, много агресивно...

 

 

Има Корвети V8, разни БМВ М6 с V10, и т.н които са в друго измерение! Пред тях останалите са миксери.

 

Остави това за тюнинга... Не е важно как тръгваш на светофар... Всяка кола с подходяща предавка може да се изстреля страхотно до 60 км/ч..... Не всяка може да се изстреля за 5 секунди от 100 до 200....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да мога да подаря на жена ми едно такова, пък вие ако искате не го харесвайте заради ускорението. Тя и с дизелов мотор ще му се радва, нали ще е :mitsu-smiley: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизел = ужас :( Изобщо не споделям. Дизелът има само един въртящ момент и това е всичко...изстрелваш се на старта и като минеш 3-4000 оборота и спираш...колкото и да е добър един дизелов двигател си е дизелов. Изобщо не е динамичен.

 

Колкото до 4 цилиндровите двигатели - много по-добре е да имаш 3 или 6 цилиндров двигател с малка кубатура, но да е устойчив на тунинг както повечето японски бегачки. Скайлайн - 2600 кубика шест цилиндъра, 4г63 - 4 цилиндъра 2000 кубика, хонда - 1600 кубика четири цилиндъра, Супра - 3000 кубика 6 цилиндъра...

 

какво повече му трябва на човек? Тия смешни коли по 6-8-10 цилиндъра и огромна кубатура не могат да им стъпят на малкия пръст на тези мотори...малката кубатура има много по-добра динамичност в ниските обороти - да на магистрала няма да се представят толкова добре, ама това си е градска кола :)

 

Звукът с подходяща генерация се докарва до агресивен. Вярно няма да звучи мощно, ама ще звучи бързооо и агресивно. Те и формулите не звучат мощно, ами много, много агресивно...

Напълно подкрепям теорията на СуперМЕН :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам как вървят нещата, ще трябва и на нея да и купуваш компютър за да си пише тук :D :D

не, просто седнах на нейния, влязох във форума, мислейки, че влизам от моя акаунт, а то се оказа, че пиша от нейно име. за комп не знам, за колт, обаче, ме врънка от известно време....... ееех, ще олекна с някой лев, ама не сега.... пък и няма да ми дере зверски колата при паркиране (не, че ще ме е по-малко яд за колта)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям теорията на СуперМЕН :icon_thumbup:

 

 

8-10-12 са запазен знак на горния клас, има пазар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:vsurprise:

 

http://images.worldcarfans.com/articles/2007/10/31/9071031.012/9071031.012.Mini1L.jpg

 

http://images.worldcarfans.com/articles/2007/10/31/9071031.012/9071031.012.Mini3L.jpg

 

http://images.worldcarfans.com/articles/2007/10/31/9071031.012/9071031.012.Mini6L.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквооо е товааааа :vsurprise: :icon_drool:

 

 

Toва е 8 цилиндров, хаха!

Така става, става! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...