aga Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 Вече съществуват и Комон-рейл двигатели и някой от тях са доста добри като ускорение и при същия обем са доста по-добри от турбо-дизела на твоята диаграма . Знаеш за някой модели БМВ и какви показатели имат като к.с. и ускорение именно с дизелови агрегати. А 201к.с. и 420 Н.м., в случая въобще не са малко. С този въртящ момент автомобила ще е удоволствие за каране и ще има голяма еластичност и ускорение още от 1500об/мин . Според мен по показатели се равнява на бензинов 2.8- 3.0 и дори превъзхожда при въртящия момент такъв, но не и откъм ускорение. А заради спортната генерация, едва ли ще му липсва звук на бензинов. Ако го докарат както се изисква за такава кола, тогава с дизел е по-добре, няма спор... За звука съм съгласен... Но, въпрос на начална цена и подръжка... И аз искам БМВ 635 дизел, но.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 А заради спортната генерация, едва ли ще му липсва звук на бензинов.И как да стане 'звук на бензинов' при 3500-4000 оборота максимум? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 Ето един пример ,от едно ситроенче С2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorgovd Публикувано 5 декември 2007 Сподели Публикувано 5 декември 2007 С тази кола ще смачкаме всички! :rulez: Само моля те друг път превеждай статията на български, за да могат повече хора да я прочетат! Ето малко картинки в по-голям размер. http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/11/concept-ra_1_l.jpg http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/11/concept-ra_2_l.jpg Мале,тове е някъква кръстоска между глиган и акула!!! :icon_rock: .Изглежда злобно и свирепо като акула и в същото време масивно и здраво като глиган! :icon_clap: Много ще е добре тази машинка ......! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 5 декември 2007 Сподели Публикувано 5 декември 2007 Страшилище е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 5 декември 2007 Сподели Публикувано 5 декември 2007 Ето един пример ,от едно ситроенче С2. http://www.youtube.com/watch?v=Pb8Me8XB-nE...feature=related това е супер :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 това е супер :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_clap: Супер са, ама има един въпрос който ме тормози много отдавна. Защо галанта няма шеста скорост ? Имам чувството, че една шеста скорост ще пасне много добре на галанта, та било то 4 или 6 цилиндъра. Предполагам на по новите галанти има шеста ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 :icon_clap: Супер са, ама има един въпрос който ме тормози много отдавна. Защо галанта няма шеста скорост ? Имам чувството, че една шеста скорост ще пасне много добре на галанта, та било то 4 или 6 цилиндъра. Предполагам на по новите галанти има шеста ? Тази версия на Галант е от далечната 1997 година. По това време 5 ръчни и 4 автомат беше стандарт. Има автомат с 5 предавки, слаган на VR4. Всички тези трансмисии са разработка на японската фирма Jatco, която е лидер, наред с германската ZF.Всички коли ползват техни трансмисии. Доколкото знам INVEX технологията на Мицубиши се свежда до алгоритъма в контролния блок на трансмисията, а не в механичната част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Дизел = ужас :( Изобщо не споделям. Дизелът има само един въртящ момент и това е всичко...изстрелваш се на старта и като минеш 3-4000 оборота и спираш...колкото и да е добър един дизелов двигател си е дизелов. Изобщо не е динамичен. Колкото до 4 цилиндровите двигатели - много по-добре е да имаш 3 или 6 цилиндров двигател с малка кубатура, но да е устойчив на тунинг както повечето японски бегачки. Скайлайн - 2600 кубика шест цилиндъра, 4г63 - 4 цилиндъра 2000 кубика, хонда - 1600 кубика четири цилиндъра, Супра - 3000 кубика 6 цилиндъра... какво повече му трябва на човек? Тия смешни коли по 6-8-10 цилиндъра и огромна кубатура не могат да им стъпят на малкия пръст на тези мотори...малката кубатура има много по-добра динамичност в ниските обороти - да на магистрала няма да се представят толкова добре, ама това си е градска кола Звукът с подходяща генерация се докарва до агресивен. Вярно няма да звучи мощно, ама ще звучи бързооо и агресивно. Те и формулите не звучат мощно, ами много, много агресивно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novata Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Карах лятото един Нисан Примера от новите, не помня колко кубика, но нещо ок 140 к.с. ми се върти. Турбо, не знам какво си.... ми не. И за икономия при дизела не може да се говори вече. Сестра ми си взе Волво 1.9 ТД, 90 к.с..... ми... не става. Хем колата е 2000г... и гори 7 нафта и не върви. Не кефи като моята.... а на бензина - слагаш газ и съм по-икономичен. Не знам. Дизел, да е чисто нова колата - как и да е. Аама да вземеш стар ... мен ме достраша. А за кефа - не кефи. Искам аз като подам и да ме няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 карах лятото един нисан примера от новите, не помня колко кубика, но нещо ок 140 к.с. ми се върти. турбо, не знам какво си.... ми не. и за икономия при дизела не може да се говори вече. сестра ми си взе волво 1.9 ТД, 90 к.с..... ми... не става. хем колата е 2000г... и гори 7 нафта и не върви. не кефи като моята.... а на бензина - слагаш газ и съм по-икономичен. не знам. дизел, да е чисто нова колата - как и да е. ама да вземеш стар ... мен ме достраша. а за кефа - не кефи. искам аз като подам и да ме нямаXахахахахахахаха, явно и жената се е регистрирала тука! Kарала тя нисан примера... да не седне човек на чужд комп, бре, веднага на регистрация в любимия форум попада! Toва си го писах аз, а тя и без друго не подава много газ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Xахахахахахахаха, явно и жената се е регистрирала тука! Kарала тя нисан примера... да не седне човек на чужд комп, бре, веднага на регистрация в любимия форум попада! Toва си го писах аз, а тя и без друго не подава много газ!Като гледам как вървят нещата, ще трябва и на нея да и купуваш компютър за да си пише тук :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Аз пък като гледам, темата се обърна на ...кое е по най - бензин или дизел. Но едно е ясно - тоя концептуален модел, а защо не и реалност - дето го гласят да излиза едва ли ще му монтират двигател, който да не е в унисон с визията му - пък било то и дизелов. Явно има голяма изненада. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Карах лятото един Нисан Примера от новите, не помня колко кубика, но нещо ок 140 к.с. ми се върти. Турбо, не знам какво си.... ми не. И за икономия при дизела не може да се говори вече. Сестра ми си взе Волво 1.9 ТД, 90 к.с..... ми... не става. Хем колата е 2000г... и гори 7 нафта и не върви. Не кефи като моята.... а на бензина - слагаш газ и съм по-икономичен. Не знам. Дизел, да е чисто нова колата - как и да е. Аама да вземеш стар ... мен ме достраша. А за кефа - не кефи. Искам аз като подам и да ме няма С това мнение настъпваш по мазола поне половината читатели на раздел Каризма и Спейс Стар :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Дизел = ужас :( Изобщо не споделям. Дизелът има само един въртящ момент и това е всичко...изстрелваш се на старта и като минеш 3-4000 оборота и спираш...колкото и да е добър един дизелов двигател си е дизелов. Изобщо не е динамичен. Колкото до 4 цилиндровите двигатели - много по-добре е да имаш 3 или 6 цилиндров двигател с малка кубатура, но да е устойчив на тунинг както повечето японски бегачки. Скайлайн - 2600 кубика шест цилиндъра, 4г63 - 4 цилиндъра 2000 кубика, хонда - 1600 кубика четири цилиндъра, Супра - 3000 кубика 6 цилиндъра... какво повече му трябва на човек? Тия смешни коли по 6-8-10 цилиндъра и огромна кубатура не могат да им стъпят на малкия пръст на тези мотори...малката кубатура има много по-добра динамичност в ниските обороти - да на магистрала няма да се представят толкова добре, ама това си е градска кола Звукът с подходяща генерация се докарва до агресивен. Вярно няма да звучи мощно, ама ще звучи бързооо и агресивно. Те и формулите не звучат мощно, ами много, много агресивно... Има Корвети V8, разни БМВ М6 с V10, и т.н които са в друго измерение! Пред тях останалите са миксери. Остави това за тюнинга... Не е важно как тръгваш на светофар... Всяка кола с подходяща предавка може да се изстреля страхотно до 60 км/ч..... Не всяка може да се изстреля за 5 секунди от 100 до 200.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 Аз да мога да подаря на жена ми едно такова, пък вие ако искате не го харесвайте заради ускорението. Тя и с дизелов мотор ще му се радва, нали ще е :mitsu-smiley: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 8 декември 2007 Сподели Публикувано 8 декември 2007 Дизел = ужас :( Изобщо не споделям. Дизелът има само един въртящ момент и това е всичко...изстрелваш се на старта и като минеш 3-4000 оборота и спираш...колкото и да е добър един дизелов двигател си е дизелов. Изобщо не е динамичен. Колкото до 4 цилиндровите двигатели - много по-добре е да имаш 3 или 6 цилиндров двигател с малка кубатура, но да е устойчив на тунинг както повечето японски бегачки. Скайлайн - 2600 кубика шест цилиндъра, 4г63 - 4 цилиндъра 2000 кубика, хонда - 1600 кубика четири цилиндъра, Супра - 3000 кубика 6 цилиндъра... какво повече му трябва на човек? Тия смешни коли по 6-8-10 цилиндъра и огромна кубатура не могат да им стъпят на малкия пръст на тези мотори...малката кубатура има много по-добра динамичност в ниските обороти - да на магистрала няма да се представят толкова добре, ама това си е градска кола Звукът с подходяща генерация се докарва до агресивен. Вярно няма да звучи мощно, ама ще звучи бързооо и агресивно. Те и формулите не звучат мощно, ами много, много агресивно...Напълно подкрепям теорията на СуперМЕН :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 декември 2007 Сподели Публикувано 8 декември 2007 Като гледам как вървят нещата, ще трябва и на нея да и купуваш компютър за да си пише тук :D :Dне, просто седнах на нейния, влязох във форума, мислейки, че влизам от моя акаунт, а то се оказа, че пиша от нейно име. за комп не знам, за колт, обаче, ме врънка от известно време....... ееех, ще олекна с някой лев, ама не сега.... пък и няма да ми дере зверски колата при паркиране (не, че ще ме е по-малко яд за колта) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 декември 2007 Сподели Публикувано 9 декември 2007 Напълно подкрепям теорията на СуперМЕН :icon_thumbup: 8-10-12 са запазен знак на горния клас, има пазар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 декември 2007 Сподели Публикувано 9 декември 2007 8-10-12 са запазен знак на горния клас, има пазар. и на някои други класове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 декември 2007 Admin Сподели Публикувано 10 декември 2007 :vsurprise: http://images.worldcarfans.com/articles/2007/10/31/9071031.012/9071031.012.Mini1L.jpg http://images.worldcarfans.com/articles/2007/10/31/9071031.012/9071031.012.Mini3L.jpg http://images.worldcarfans.com/articles/2007/10/31/9071031.012/9071031.012.Mini6L.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Каквооо е товааааа :vsurprise: :icon_drool: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Каквооо е товааааа :vsurprise: :icon_drool: Toва е 8 цилиндров, хаха!Така става, става! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 :icon_blush: Това е :mitsu-smiley: макет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 По-скоро ми прилича на космически кораб ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.