Ивайло Нинов Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Изпреварването не е никакъв проблем - ускорява си добре (като за кола 170 к.с. и тегло 1600 кг) , особено при "кикдаун ефекта " Случвало ми се е при някое изпреварване да не съм много доволен от ускорението (предполагам заради много др. фактори като пътна настилка,скороста на изпреварвания и т.н) , но като цяло дърпа много добре и двигателчето пее Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULFOX Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Изпреварването не е никакъв проблем - ускорява си добре (като за кола 170 к.с. и тегло 1600 кг) , особено при "кикдаун ефекта " Случвало ми се е при някое изпреварване да не съм много доволен от ускорението (предполагам заради много др. фактори като пътна настилка,скороста на изпреварвания и т.н) , но като цяло дърпа много добре и двигателчето пее Ей, човек КЕФИШ МЕ! Благодаря ти за отзивчивостта!!! Имаш черпене от мен в "Мантос"!!! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holmes Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 (редакция) Карането на OUTLANDER с CVT автоматична скоростна кутия е голямо удоволствие. Изключително плавно возене, без даже и грам придърпване. Даже и при рязко натискане на газта, ще ускори плавно, което може да се приеме и като известна мудност на скоростната кутия. Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта. Освен това при включен круиз контрол и при изкачване на стръмнина сама си вдига оборотите на двигателя, ако трябва минава и на по-ниска предавка. Макар че по-ниска предавка при безстапенна скоростна кутия не знам как да се разбира. Аз го усещам по това, че оборотите на двигателя рязко се покачват с около 400-500. Аз се опитвах в началото да карам и с ръчно превключване на скорости, но просто не си заслужава усилието. Освен това като достигнеш желаната скорост и отпуснеш газта, ще видиш как можеш да поддържаш добра скорост при ниски обороти на двигателя например 100км/ч при 2000 об. на двигателя, което за бензинов двигател е много добро постижение и спомага за по-ниското ниво на шум в купето. разход градско в София - 12-13 л.разход междуградско - 8-9 л. Това е при спокойно каране. Ако искаш караш икономично при градско гали газта, придвижвай се в задръствания само с отпускане на спирачката. Е все пак гледай да не нервираш много задните коли. През зимата ходих до Австрия с разход около 11 л. Но тук говорим за часове каране със скорост 130-140-150 км без никакво спиране или намаляване на скоростта под тези граници. Карах основно с включен круиз контрол. Успех и много безаварийни километри. Редактирано 10 септември 2009 от Holmes Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Не се притеснявай , радвам се ,че мога да бъда полезен.Надявам се успях до някъде да ти помогна с дилемата Мицубиши-Нисан Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULFOX Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Карането на OUTLANDER с CVT автоматична скоростна кутия е голямо удоволствие. Изключително плавно возене, без даже и грам придърпване. Даже и при рязко натискане на газта, ще ускори плавно, което може да се приеме и като известна мудност на скоростната кутия. Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта. Освен това при включен круиз контрол и при изкачване на стръмнина сама си вдига оборотите на двигателя, ако трябва минава и на по-ниска предавка. Макар че по-ниска предавка при безстапенна скоростна кутия не знам как да се разбира. Аз го усещам по това, че оборотите на двигателя рязко се покачват с около 400-500. Аз се опитвах в началото да карам и с ръчно превключване на скорости, но просто не си заслужава усилието. Освен това като достигнеш желаната скорост и отпуснеш газта, ще видиш как можеш да поддържаш добра скорост при ниски обороти на двигателя например 100км/ч при 2000 об. на двигателя, което за бензинов двигател е много добро постижение и спомага за по-ниското ниво на шум в купето. разход градско в София - 12-13 л.разход междуградско - 8-9 л. Това е при спокойно каране. Ако искаш караш икономично при градско гали газта, придвижвай се в задръствания само с отпускане на спирачката. Е все пак гледай да не нервираш много задните коли. През зимата ходих до Австрия с разход около 11 л. Но тук говорим за часове каране със скорост 130-140-150 км без никакво спиране или намаляване на скоростта под тези граници. Карах основно с включен круиз контрол. Успех и много безаварийни километри. Благодаря ти МНОГО! Моята дилема е 2.4 автоматик Outlander или 2.0 автоматик на RAV4! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holmes Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 (редакция) Преди да си взема OUTLANDER-а тествах RAV бензин с ръчни скорости на познат. OULANDER-а като поведение на пътя е значително по-стабилен, по-комфортен и по-тих от RAV-a. При неравности на пътя Тойотата така се разлюляваше, че все едно си в лодка. Освен това поддържа определена скорост (напр. 120 км/ч) с много по-високи обороти на двигателя. Прочел съм по Интернет стотици коментари основно чуждестранни. Единствения конкурент на OUTLANDER-а в този клас е HONDA CR-V по отношение на комфорт на возията. Аз обаче исках бензин, а HONDA-та е добра с дизелов двигател. Все при :mitsu-smiley: имаш 170 к.с. и 230 Nm въртящ момент на двигателя, което в момента в без конкуренция в този клас. Аз решиш. че това което искам е :mitsu-smiley: OUTLANDER бензин със CVT скоростна кутия Това е само субективно мнение. Все пак прегледай и по-стари коментари по темата. Решаваш сам. Редактирано 11 септември 2009 от Mitsubishi Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Определено беше полезен!!! Благодаря много! Мисля че удоволствието от мързела на автоматика и по-евтината поддръжка на бензина ще компенсират 14-16 градско в София! За последно - при изпреварване как ти се струва маневреността, предполага ли екстремни ситуации или ускорява бързо / за кикдаун ефекта ми е мисълта/ ако преди да предприемеш маневра си с около 60 и при 120 км/ч.? CVT-то НЕ става за по спортно каране,пробвах го и не издържа теста, но ако караш спокойно ще ти върши работа.Лично аз бих изчакал да излезе 2,2 дизела с автомата с два съединителя, това при условие, че съм фен на дизелите :D ..... Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта........ разход градско в София - 12-13 л.разход междуградско - 8-9 л.хихихихиихи аз ще ти го взема старта ;) и всяка друга бензинова кола около 150 коня :icon_dance: Само не мога да разбера как ги правите тези разходи? Миналата седмица София-Боровец-София средно 8/100 на магистрала ми дава от 7,5 до9/100 няма значение дали карам с 130 или 180км/ч в София пак ще скочи на 10/100 сага като беше празен града беше около 7,5-8/100 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Правим ги Милене , правим ги! И най-хубавото е ,че не само аз го казвам , а и други колеги. За това бензиновия 2.4 Mivec е добрия избор за момента. Искаш спокойно и мързеливо каране - имаш го , искаш бърз старт - минаваш на тип троник и си ти Да , може би чакането за този тип двигател и скоростна кутия, за които ти говориш си струват , но май колегата вече го сърби яко ... а и дилемата му е м/у две бензинови коли П.С. Когато ние си взимахме нашия Outlander , представителката на Ита Сервиз (Стара Загора) пак се закани ,че ще взима старта на всеки с 2.0-вия дизел , ама дори срещу Каризмата щеше да и е малко трудно (понеже карах и такава test drive кола) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holmes Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 (редакция) Под взимане на старта на светофар съм разбирал при нормално потегляне, а не двигателя форсиран на макс, съединителя отпуснат до границата на зацепване и после свирене на гуми. Т.е. чакаш да ти светне зелено, подаваш газ без обаче да е кик даун и потегляш равномерно и достатъчно бързо за да изпревариш другите, докато превключват от 1-ва на 2-ра. В началото тествах и OUTLANDER 2.0 TDI, изобщо не не съм впечатлен от динамиката. Намирам 2.4 литровия MIVEC за достатъчно добър и за изпреварване, и за нормално и спокойно каране за максималем комфорт, за състезателно каране с вдигане на адреналина сигурно не става, но не съм и търсил това. А за разхода на бензин, той е съвсем нормален, стига човек да не прекалява с газта и спирачката. П.С. Без да искам го тествах и за офф роуд. Държеше супер. Поради някаква грешка на Google map реших, че има добър път от Банкя до Перник. Оказа се , че няма такова нещо и трябва да преминавам през разни коларски пътища покрай вилни зони, да карам около 100 м през някаква река и всички това след дъждовна вечер и обилна кал по пътя. При това натоварен с 4 човека и багаж. След около 1 час балтавене по баири, реки и ровове , най-накрая успях да стигна до някакво село (Дивотино) откъдето вече имаше нормален път до Перник. Редактирано 11 септември 2009 от Holmes Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 18 септември 2009 Сподели Публикувано 18 септември 2009 (редакция) :icon_crying: ПРОСТЕТЕ, ЧЕ СЪБУЖДАМ ТЕМАТА, но много Ви моля тези от Вас, които имат Outlander автоматик да споделят впечатленията си от работата на скоростната кутия, а и по принцип!БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!! Виж това клипче, ако таблото изглежда по този начин - облечено с кожа и нов дизаин и с ново осветление на приборите, аз бих изчакал все пак може да се решени проблемите с досадното скърцане и шумоизолацията. Редактирано 18 септември 2009 от Milen Dimitrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Колеги, не знам честно как ги правите тия разходи с бензиновия . Моя вече е на над 40 000 км и чак към 30 000 разхода падна малко по-осезаемо, но като цяло на извънградско дори и сега не мога да го направя по-малко от 10/100.. обикновено като тръгна Несебър-София стигам на 11 - 11.5/100. (докарвал съм го и на 13.5 до софия.. , а минимум на 10-10.5 Да не се уплаши сега колегата мераклия и да не ме разбере погрешно, 110% доволен съм от избора си и никога не съм съжелявал за тази кола с този двигател и ск. кутия. Моя разход може и да се дължи на факта, че обикновено аз съм изпреварващия . Освен това при мен все още няма никакво скърцане или тропане, от което се оплакват много колеги и в страната и в чужбина. При всичките й плюсове, единствения заслужаващ да се отбележи минус е слабата шумоизолация откъм колелата .. - нещо коеето е поправимо и с което мисля да се заема като имам време.. Поздрави Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Освен това при мен все още няма никакво скърцане или тропане, от което се оплакват много колеги и в страната и в чужбина. При всичките й плюсове, единствения заслужаващ да се отбележи минус е слабата шумоизолация откъм колелата .. - нещо коеето е поправимо и с което мисля да се заема като имам време.. Поздрави И аз смятам, че определено имат пропуски в обезшумяването в областта на колелата.Освен всичко, подкалниците са доста съкратени. Ако някой има идея за "подсилване", или за нови подкалници - нека да пише. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Varbanov Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Колеги, не знам честно как ги правите тия разходи с бензиновия . Много зависи от стила на шофиране и пътната обстановка като цяло, както и колко пътника са в колата. И при мен 11-12 / 100 си е нормално за трасето Бургас – София: на магистралите със 130-140 км/ч разхода си е точно такъв, а за участъка Карнобат – Стара Загора няма какво да се говори, особено ако се опитваш да правиш изпреварвания в колоните (газ-спирачка, газ-спирачка, ...). Аз лично например докарвам с лекота 9 / 100 на участъка Ябланица – Русе: един сравнително ненатоварен път, карайки на автопилот с 100-110 км/ч. Интересното е, че ми се е случвало да падна и под 8 / 100 на второкласни селски пътища където се кара с 60-80 км/ч. Но с пет човека в колата и интензивен трафик с много изпреварвания определено си отивам и над 13 / 100. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULFOX Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 КОЛЕГИ!!! Не мога да не се сдържа да не викам )) От вчера /07.10.2009/ вече си имам чисто нов Outlander 2.4 автоматик! ИСКРЕНО БЛАГОДАРЯ на всички, които ми помогнаха с коментарите си да направя избор! Надявам се да е правилния!!!Още веднъж - БЛАГОДАРЯ! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Varbanov Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Честито, да си я караш дълги безаварийни километри! И бъди убеден, че не си сбъркал в избора :icon_thumbup:. Между другото: един колега си взе наскоро същия Outlander (2.4 CVT), слизайки точно от RAV4 автоматик с екстри на max (нали това ти беше алтернативата) – до момента не се е оплакал, съжалил, или казал лоша дума за новия си избор. Вярвам, че и ти ще останеш много доволен. Наздраве, и да ти е честита! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 (редакция) КОЛЕГИ!!! Не мога да не се сдържа да не викам )) От вчера /07.10.2009/ вече си имам чисто нов Outlander 2.4 автоматик! ИСКРЕНО БЛАГОДАРЯ на всички, които ми помогнаха с коментарите си да направя избор! Надявам се да е правилния!!!Още веднъж - БЛАГОДАРЯ!Честито ! Добре дошъл в отбора :mitsu-smiley: :icon_n_gora: :bg: Дай малко подробности-цвят, оборудване... Пак цитирам брат си : "КЕФА ЦЕНА НЯМА!!!" :tooth: :icon_n_hug: :tooth: А и за мене лично е по-добре - на следващата обща среща няма да черпя само аз :wine: Заключвам темата, защото стана прекалено дълга. Който иска да попита, или да сподели нещо за Аутледер - да отвори нова тема. Редактирано 9 октомври 2009 от Mitsubishi Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение