Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Outlander 2,2 Hdi и 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

Изпреварването не е никакъв проблем - ускорява си добре (като за кола 170 к.с. и тегло 1600 кг) , особено при "кикдаун ефекта :) " Случвало ми се е при някое изпреварване да не съм много доволен от ускорението (предполагам заради много др. фактори като пътна настилка,скороста на изпреварвания и т.н) , но като цяло дърпа много добре и двигателчето пее :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 365
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Изпреварването не е никакъв проблем - ускорява си добре (като за кола 170 к.с. и тегло 1600 кг) , особено при "кикдаун ефекта :) " Случвало ми се е при някое изпреварване да не съм много доволен от ускорението (предполагам заради много др. фактори като пътна настилка,скороста на изпреварвания и т.н) , но като цяло дърпа много добре и двигателчето пее :)

 

Ей, човек КЕФИШ МЕ! Благодаря ти за отзивчивостта!!! Имаш черпене от мен в "Мантос"!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карането на OUTLANDER с CVT автоматична скоростна кутия е голямо удоволствие. Изключително плавно возене, без даже и грам придърпване. Даже и при рязко натискане на газта, ще ускори плавно, което може да се приеме и като известна мудност на скоростната кутия. Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта. Освен това при включен круиз контрол и при изкачване на стръмнина сама си вдига оборотите на двигателя, ако трябва минава и на по-ниска предавка. Макар че по-ниска предавка при безстапенна скоростна кутия не знам как да се разбира. Аз го усещам по това, че оборотите на двигателя рязко се покачват с около 400-500. Аз се опитвах в началото да карам и с ръчно превключване на скорости, но просто не си заслужава усилието. Освен това като достигнеш желаната скорост и отпуснеш газта, ще видиш как можеш да поддържаш добра скорост при ниски обороти на двигателя например 100км/ч при 2000 об. на двигателя, което за бензинов двигател е много добро постижение и спомага за по-ниското ниво на шум в купето.

 

разход градско в София - 12-13 л.

разход междуградско - 8-9 л.

 

Това е при спокойно каране. Ако искаш караш икономично при градско гали газта, придвижвай се в задръствания само с отпускане на спирачката. Е все пак гледай да не нервираш много задните коли.

 

През зимата ходих до Австрия с разход около 11 л. Но тук говорим за часове каране със скорост 130-140-150 км без никакво спиране или намаляване на скоростта под тези граници. Карах основно с включен круиз контрол.

 

Успех и много безаварийни километри.

Редактирано от Holmes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай , радвам се ,че мога да бъда полезен.

Надявам се успях до някъде да ти помогна с дилемата Мицубиши-Нисан :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карането на OUTLANDER с CVT автоматична скоростна кутия е голямо удоволствие. Изключително плавно возене, без даже и грам придърпване. Даже и при рязко натискане на газта, ще ускори плавно, което може да се приеме и като известна мудност на скоростната кутия. Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта. Освен това при включен круиз контрол и при изкачване на стръмнина сама си вдига оборотите на двигателя, ако трябва минава и на по-ниска предавка. Макар че по-ниска предавка при безстапенна скоростна кутия не знам как да се разбира. Аз го усещам по това, че оборотите на двигателя рязко се покачват с около 400-500. Аз се опитвах в началото да карам и с ръчно превключване на скорости, но просто не си заслужава усилието. Освен това като достигнеш желаната скорост и отпуснеш газта, ще видиш как можеш да поддържаш добра скорост при ниски обороти на двигателя например 100км/ч при 2000 об. на двигателя, което за бензинов двигател е много добро постижение и спомага за по-ниското ниво на шум в купето.

 

разход градско в София - 12-13 л.

разход междуградско - 8-9 л.

 

Това е при спокойно каране. Ако искаш караш икономично при градско гали газта, придвижвай се в задръствания само с отпускане на спирачката. Е все пак гледай да не нервираш много задните коли.

 

През зимата ходих до Австрия с разход около 11 л. Но тук говорим за часове каране със скорост 130-140-150 км без никакво спиране или намаляване на скоростта под тези граници. Карах основно с включен круиз контрол.

 

Успех и много безаварийни километри.

 

 

Благодаря ти МНОГО! Моята дилема е 2.4 автоматик Outlander или 2.0 автоматик на RAV4!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си взема OUTLANDER-а тествах RAV бензин с ръчни скорости на познат. OULANDER-а като поведение на пътя е значително по-стабилен, по-комфортен и по-тих от RAV-a. При неравности на пътя Тойотата така се разлюляваше, че все едно си в лодка. Освен това поддържа определена скорост (напр. 120 км/ч) с много по-високи обороти на двигателя. Прочел съм по Интернет стотици коментари основно чуждестранни. Единствения конкурент на OUTLANDER-а в този клас е HONDA CR-V по отношение на комфорт на возията. Аз обаче исках бензин, а HONDA-та е добра с дизелов двигател. Все при :mitsu-smiley: имаш 170 к.с. и 230 Nm въртящ момент на двигателя, което в момента в без конкуренция в този клас. Аз решиш. че това което искам е :mitsu-smiley: OUTLANDER бензин със CVT скоростна кутия

 

Това е само субективно мнение. Все пак прегледай и по-стари коментари по темата.

 

Решаваш сам.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено беше полезен!!! Благодаря много! Мисля че удоволствието от мързела на автоматика и по-евтината поддръжка на бензина ще компенсират 14-16 градско в София! За последно - при изпреварване как ти се струва маневреността, предполага ли екстремни ситуации или ускорява бързо / за кикдаун ефекта ми е мисълта/ ако преди да предприемеш маневра си с около 60 и при 120 км/ч.?

 

CVT-то НЕ става за по спортно каране,пробвах го и не издържа теста, но ако караш спокойно ще ти върши работа.

Лично аз бих изчакал да излезе 2,2 дизела с автомата с два съединителя, това при условие, че съм фен на дизелите :D

 

 

..... Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта........

 

разход градско в София - 12-13 л.

разход междуградско - 8-9 л.

хихихихиихи аз ще ти го взема старта ;) и всяка друга бензинова кола около 150 коня :icon_dance:

 

Само не мога да разбера как ги правите тези разходи? Миналата седмица София-Боровец-София средно 8/100 на магистрала ми дава от 7,5 до9/100 няма значение дали карам с 130 или 180км/ч в София пак ще скочи на 10/100 сага като беше празен града беше около 7,5-8/100

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правим ги Милене , правим ги! И най-хубавото е ,че не само аз го казвам , а и други колеги. За това бензиновия 2.4 Mivec е добрия избор за момента. Искаш спокойно и мързеливо каране - имаш го , искаш бърз старт - минаваш на тип троник и си ти :) Да , може би чакането за този тип двигател и скоростна кутия, за които ти говориш си струват , но май колегата вече го сърби яко ... а и дилемата му е м/у две бензинови коли :)

 

П.С. Когато ние си взимахме нашия Outlander , представителката на Ита Сервиз (Стара Загора) пак се закани ,че ще взима старта на всеки с 2.0-вия дизел , ама дори срещу Каризмата щеше да и е малко трудно (понеже карах и такава test drive кола)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под взимане на старта на светофар съм разбирал при нормално потегляне, а не двигателя форсиран на макс, съединителя отпуснат до границата на зацепване и после свирене на гуми.

 

Т.е. чакаш да ти светне зелено, подаваш газ без обаче да е кик даун и потегляш равномерно и достатъчно бързо за да изпревариш другите, докато превключват от 1-ва на 2-ра.

 

В началото тествах и OUTLANDER 2.0 TDI, изобщо не не съм впечатлен от динамиката. Намирам 2.4 литровия MIVEC за достатъчно добър и за изпреварване, и за нормално и спокойно каране за максималем комфорт, за състезателно каране с вдигане на адреналина сигурно не става, но не съм и търсил това.

 

А за разхода на бензин, той е съвсем нормален, стига човек да не прекалява с газта и спирачката.

 

П.С. Без да искам го тествах и за офф роуд. Държеше супер. Поради някаква грешка на Google map реших, че има добър път от Банкя до Перник. Оказа се , че няма такова нещо и трябва да преминавам през разни коларски пътища покрай вилни зони, да карам около 100 м през някаква река и всички това след дъждовна вечер и обилна кал по пътя. При това натоварен с 4 човека и багаж. След около 1 час балтавене по баири, реки и ровове , най-накрая успях да стигна до някакво село (Дивотино) откъдето вече имаше нормален път до Перник.

Редактирано от Holmes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_crying: ПРОСТЕТЕ, ЧЕ СЪБУЖДАМ ТЕМАТА, но много Ви моля тези от Вас, които имат Outlander автоматик да споделят впечатленията си от работата на скоростната кутия, а и по принцип!

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

 

Виж това клипче, ако таблото изглежда по този начин - облечено с кожа и нов дизаин и с ново осветление на приборите, аз бих изчакал все пак може да се решени проблемите с досадното скърцане и шумоизолацията.

Редактирано от Milen Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам честно как ги правите тия разходи с бензиновия :).

 

Моя вече е на над 40 000 км и чак към 30 000 разхода падна малко по-осезаемо, но като цяло на извънградско дори и сега не мога да го направя по-малко от 10/100.. обикновено като тръгна Несебър-София стигам на 11 - 11.5/100. (докарвал съм го и на 13.5 до софия.. , а минимум на 10-10.5

 

Да не се уплаши сега колегата мераклия и да не ме разбере погрешно, 110% доволен съм от избора си и никога не съм съжелявал за тази кола с този двигател и ск. кутия. Моя разход може и да се дължи на факта, че обикновено аз съм изпреварващия :).

 

Освен това при мен все още няма никакво скърцане или тропане, от което се оплакват много колеги и в страната и в чужбина. При всичките й плюсове, единствения заслужаващ да се отбележи минус е слабата шумоизолация откъм колелата .. - нещо коеето е поправимо и с което мисля да се заема като имам време..

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това при мен все още няма никакво скърцане или тропане, от което се оплакват много колеги и в страната и в чужбина. При всичките й плюсове, единствения заслужаващ да се отбележи минус е слабата шумоизолация откъм колелата .. - нещо коеето е поправимо и с което мисля да се заема като имам време..

 

Поздрави

 

И аз смятам, че определено имат пропуски в обезшумяването в областта на колелата.Освен всичко, подкалниците са доста съкратени. Ако някой има идея за "подсилване", или за нови подкалници - нека да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам честно как ги правите тия разходи с бензиновия :).

 

Много зависи от стила на шофиране и пътната обстановка като цяло, както и колко пътника са в колата. И при мен 11-12 / 100 си е нормално за трасето Бургас – София: на магистралите със 130-140 км/ч разхода си е точно такъв, а за участъка Карнобат – Стара Загора няма какво да се говори, особено ако се опитваш да правиш изпреварвания в колоните (газ-спирачка, газ-спирачка, ...).

 

Аз лично например докарвам с лекота 9 / 100 на участъка Ябланица – Русе: един сравнително ненатоварен път, карайки на автопилот с 100-110 км/ч. Интересното е, че ми се е случвало да падна и под 8 / 100 на второкласни селски пътища където се кара с 60-80 км/ч. Но с пет човека в колата и интензивен трафик с много изпреварвания определено си отивам и над 13 / 100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

КОЛЕГИ!!! Не мога да не се сдържа да не викам :))) От вчера /07.10.2009/ вече си имам чисто нов Outlander 2.4 автоматик! ИСКРЕНО БЛАГОДАРЯ на всички, които ми помогнаха с коментарите си да направя избор! Надявам се да е правилния!!!

Още веднъж - БЛАГОДАРЯ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, да си я караш дълги безаварийни километри! И бъди убеден, че не си сбъркал в избора :icon_thumbup::). Между другото: един колега си взе наскоро същия Outlander (2.4 CVT), слизайки точно от RAV4 автоматик с екстри на max (нали това ти беше алтернативата) – до момента не се е оплакал, съжалил, или казал лоша дума за новия си избор. Вярвам, че и ти ще останеш много доволен. Наздраве, и да ти е честита!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ!!! Не мога да не се сдържа да не викам :))) От вчера /07.10.2009/ вече си имам чисто нов Outlander 2.4 автоматик! ИСКРЕНО БЛАГОДАРЯ на всички, които ми помогнаха с коментарите си да направя избор! Надявам се да е правилния!!!

Още веднъж - БЛАГОДАРЯ!

Честито ! Добре дошъл в отбора :mitsu-smiley: :icon_n_gora: :bg: Дай малко подробности-цвят, оборудване... Пак цитирам брат си : "КЕФА ЦЕНА НЯМА!!!" :tooth: :icon_n_hug: :tooth: А и за мене лично е по-добре - на следващата обща среща няма да черпя само аз :wine:

Заключвам темата, защото стана прекалено дълга. Който иска да попита, или да сподели нещо за Аутледер - да отвори нова тема.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...