Премини към съдържание

Outlander 2,2 Hdi и 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

Днес успях да си "хакна" (patch-нa) навигацийката и вече мога да се гледат филми и клипове в движение :)

 

За желаещите да пробват: http://www.mitsubishiforum.com/m_222824/tm.htm

 

Разбира се - всеки го прави на свой собствен риск. Най-много което може да се случи според мен е да се наложи да ви ъпдейтнат софтуера срещу някой друг лев в Балкан стар/Дарс ауто.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Отговори 365
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

За тези с навигация на Аутлендъра какви песни сте си сложили? Аз пробвах с DVD и CD да кача mp3-ки ама нищо нестана отхвърля ми диска? А пък в .cda формат става веднага и автоматично. Я дайте малко инфо по въпроса с mp3-ките?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С оглед защитаването на авторските права, могат да се копират само аудио дискове. От ^ на менюто са допълнителните настройки за записване.. може да се настрои дали да почва автоматично запис на непознат аудио диск, или да е ръчно.. мисля че имаше и за качеството на записа и др настройки.

За сега решението е на презаписващо СД да се записват мп3ките в аудио формат и така малко по малко.. В интерес на истината заради това напоследък си купих доста оригинални СДта от музикални магазини.. хем не се занимавам, хем си намирам по-лесно хубава музика в магазина. И след като се качат на харддиска ги давам на баща ми или на майка ми в техните коли :)

До колкото съм чел от колегите в американските форуми, някъде към 30-тина СДта и свободното място на диска се запълва.. (предполагам зависи от качество, брой парчета и т.н...) :)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте Митсубиши Фенове,

Имам въпрос до вас - карам Citroen C-Crosser 2.2hdi, обаче диск за навигацията в Ситроен не са получили, а до колкото разбрах в Митсубиши са получили. Ако си взема диск с карта на България от Митсубиши дали ще стане на мойта джипка. Това ми е въпросчето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Митсубиши Фенове имам въпрос до вас Имам Citroen C-Crosser 2.2hdi обаче диск за навигацията в Ситроен не са получили а до колкото разбрах в Митсубиши са получили ако си взема диск с карта на България от Митсубиши дали ще стане на мойта джипка това ми е въпросчето

 

То е една и съща кола :icon_thumbup: и би следвало да стане, но картата с навигацията е доста слаба като покритие.

Малко по подробно за картата тук

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава да се платят толкова пари за полусвършена работа. Предполагам, че следващият по-пълен вариант на покритие за България и Гърция ще бъде на подобна цена, но не се знае кога .....

Относно mp3. Имам един диск, който си работи на mode "CD", пробвал съм го на филми (но оригинални) също работи. Не съм пробвал музикалния сървър и навигацията (не ми е останало време да прочета ръководството, щото е на английски). Не знам как се записват дисковете на твърдия диск. Ако някой има повече време за писане и е наясно с моите незнания, моля да даде някои основни напътствия. Или ще трябва да го оставя в ръцете на 8 г. ми син, който със сигурност ще му се пробва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз страничен въпрос.

След ниските температури не ми работят пръскалките за фаровете. Може ли някой да потвърди, че резервоара за чистачките и фаровете е един и същ?

Проблема не е болка за умиране, но страшно ме ядосва нещо да не е в ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз страничен въпрос.

След ниските температури не ми работят пръскалките за фаровете. Може ли някой да потвърди, че резервоара за чистачките и фаровете е един и същ?

Проблема не е болка за умиране, но страшно ме ядосва нещо да не е в ред.

 

А имаш ли течност за чистачки, защото ако е малко пръскалките не работят. И да, казанчето е едно и също.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпълнил съм всички действия съгласно инструкцията и казанчето го поддържам пълно (да знаете събира доста течност), но ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпълнил съм всички действия съгласно инструкцията и казанчето го поддържам пълно (да знаете събира доста течност), но ...

 

Тогава отиваш в БС да ти го оправят :icon_thumbup: , щом е дефектирало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз страничен въпрос.

След ниските температури не ми работят пръскалките за фаровете. Може ли някой да потвърди, че резервоара за чистачките и фаровете е един и същ?

Проблема не е болка за умиране, но страшно ме ядосва нещо да не е в ред.

Когато течността падне под половината, системата за миене на фаровете спира да работи превантивно, за да остане течност за предното стъклото. Това е направено умишлено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Outlander - и!

 

Изключително се радвам да се присъединя към вас, след като на 12.02.2009 г. се сдобих с 2.2 Instyle :icon_n_gora: !

 

Бих искал да ви попитам, дали в началото сте "разработвали" двигателите си, т. е. дали сте ги щадили, като сте ги карали по-леко, и ако е така, до какъв пробег?

 

Предварително Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Outlander - и!

 

Изключително се радвам да се присъединя към вас, след като на 12.02.2009 г. се сдобих с 2.2 Instyle !

 

Бих искал да ви попитам, дали в началото сте "разработвали" двигателите си, т. е. дали сте ги щадили, като сте ги карали по-леко, и ако е така, до какъв пробег?

 

Предварително Благодаря!

 

Честито и със здраве да си го караш!

Принципно е добре първите 1500 км. да го пазиш, да не го напъваш много. Аз до към 2000 км. не минавах 2500 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и за пожеланието и за съвета!

 

Понеже принципно съм от типа шофьори, които карат по-бързичко :drag: , та малко бих се изнервил, ако трябва дълго да го галя зверчето, вместо да му дръпна юздите...

 

Но ще те послушам! :yes3:

 

Благодаря още веднъж!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и за пожеланието и за съвета!

 

Понеже принципно съм от типа шофьори, които карат по-бързичко :drag: , та малко бих се изнервил, ако трябва дълго да го галя зверчето, вместо да му дръпна юздите...

 

Но ще те послушам! :yes3:

 

Благодаря още веднъж!

 

Привет, определено е по-добре да се разработи поне 1500-2000км, това влияе впоследствие на разхода на гориво и на консумацията на масло, а двигателят ще разгърне по- добре мощноста си....аз също имам HDI 2.2, разработвах го около 2000 км при 2000, макс 2300 оборота без рязко ускорение...принципно не е фатално, но не препоръчително !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито PVG-R! Много да му се радваш и безаварийни километри!

Ако имаш време и нерви е хубаво да прочетеш голямата "книга" дето я дават с Мицубишито.

За разработването аз знам следното: първите няколко хиляди 1000 - 2000 (виж ръководството за различните марки е различно) не го товариш над 2500-3000 оборота. Разработването става най-добре при градско шофиране при честа смяна на предавките, за да може да вкарваш двигателя във възможно най-различни обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

:icon_crying: ПРОСТЕТЕ, ЧЕ СЪБУЖДАМ ТЕМАТА, но много Ви моля тези от Вас, които имат Outlander автоматик да споделят впечатленията си от работата на скоростната кутия, а и по принцип!

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_crying: ПРОСТЕТЕ, ЧЕ СЪБУЖДАМ ТЕМАТА, но много Ви моля тези от Вас, които имат Outlander автоматик да споделят впечатленията си от работата на скоростната кутия, а и по принцип!

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

 

Здравей колега,

Отностно въпроса ти: Ние караме Outlander 2.4 Mivec (02.2008) автомат. Впечатлението ми е следното- не е като при ръчната скоростна кутия , а именно в това ,че когато настъпиш педала на гаста , колата реагира малко по късно (с изключение когато я настъпиш до долу) В ниските обороти имам чувството ,че е малко мудна , но всичко си идва на мястото при 3000 и нагоре. Всичко това според мен ,а и според други колеги ,е заради щаденето на колата (електронно са я спънали до някъде)

Другото ми впечатление , е че си е голяма гъзарийка :) седиш си опънат на седалката и само газ и спирачка :)

 

П.С. Подчертавам - това е мое мнение !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Отностно въпроса ти: Ние караме Outlander 2.4 Mivec (02.2008) автомат. Впечатлението ми е следното- не е като при ръчната скоростна кутия , а именно в това ,че когато настъпиш педала на гаста , колата реагира малко по късно (с изключение когато я настъпиш до долу) В ниските обороти имам чувството ,че е малко мудна , но всичко си идва на мястото при 3000 и нагоре. Всичко това според мен ,а и според други колеги ,е заради щаденето на колата (електронно са я спънали до някъде)

Другото ми впечатление , е че си е голяма гъзарийка :) седиш си опънат на седалката и само газ и спирачка :)

 

П.С. Подчертавам - това е мое мнение !

 

Уфффф! Човек БЛАГОДАРЯ И ТИ СВАЛЯМ ШАПКА за бързия отговор!!! По отношение на разхода и поддръжката има ли какво да споделиш?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на разхода ,ще те впечатля (тук някои хора сигурно пак няма да повярват)

Градско каране разхода е 11.5 - 12.5 (в Стара Загора при спокойно шофиране), а извънградския разход е 8,5-9 при нормално каране (100-110)

Баща ми преди 2-3 месеца беше направил Стара Загора - Плевен и обратно разход 8,1 (като имаш предвид планинското каране)

Надявам се , че съм бил полезен!

 

П.С. И това са нормалните стойности , иначе имаме редовни постижения около 7л извънградско (на прави хубави пътища)

П.С.С. Otlander-a е Instyle (без навигацията и камерата за задно виждане) на 16 000 км и освем смяна на масло и маслен филтър при 10000 нищо друго не е пипано и мръднало .

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на разхода ,ще те впечатля (тук някои хора сигурно пак няма да повярват)

Градско каране разхода е 11.5 - 12.5 (в Стара Загора при спокойно шофиране), а извънградския разход е 8,5-9 при нормално каране (100-110)

Баща ми преди 2-3 месеца беше направил Стара Загора - Плевен и обратно разход 8,1 (като имаш предвид планинското каране)

Надявам се , че съм бил полезен!

 

П.С. И това са нормалните стойности , иначе имаме редовни постижения около 7л извънградско (на прави хубави пътища)

П.С.С. Otlander-a е Instyle (без навигацията и камерата за задно виждане) на 16 000 км и освем смяна на масло и маслен филтър при 10000 нищо друго не е пипано и мръднало .

 

Определено беше полезен!!! Благодаря много! Мисля че удоволствието от мързела на автоматика и по-евтината поддръжка на бензина ще компенсират 14-16 градско в София! За последно - при изпреварване как ти се струва маневреността, предполага ли екстремни ситуации или ускорява бързо / за кикдаун ефекта ми е мисълта/ ако преди да предприемеш маневра си с около 60 и при 120 км/ч.?

Редактирано от BULFOX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...