Sphinx Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Здравейте колеги. Днес сутринта се качвам в любимото ми возило, давам на контакт, спирам си имобилайзера, изгасва check engine, и тръгвам да паля колата, но... все едно нямам капка гориво! Стартера върти, но даже и помен няма от това да се опита даже да запали колата. Всеки ден си я карам и нямам никакъв проблем. Всичко е ОК ооосвен разхода. Няма да придърпва или нещо което да ме наведе на проблем в колата. Ходих на ЕЛКОН скоро, казаха ми че колата е СУПЕР. Някой имал ли е такъв проблем както си я кара колата всеки ден и изведнъж една стурин решава да не запали!?!?!? Колата ми е Митсубиши колт 1.6 16в 94г. 113 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 На мене ми се беше случило нещо подобно със служебната кола. Оказа се, че проблема е в имобилайзера. Т.е. компютъра на колата беше "забравил" номера на ключа. Оправиха го за 5 мин в оригиналния сервиз, просто препрограмираха нещо. Не знам дали при тебе е такъв случая, но провери.Дано да разбереш от какво е и да не е нещо сериозно. Успех :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 На мен ми се случи подобно нещо в една студена / -16,5 градуса/ сутрин. Оказа се "качествен" замръзнал бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 21 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2008 cyclodrome кой оригинален сервиз? На митсубиши или на алармата където са ти я поставяли??? За мен няма логично обяснение да се получи такъв срив за 1 вечер... Първата ми мисъл и на мен беше за имобилайзера. Но като отворих дистрибуторната капачка беше нацепена на 3-4 места и си поръчах от Ратола - 32,50 . Ако не стане с дистрибуторната капачка ще потърся алармаджиите които ми слагаха алармата да видим дали не е от нея. TAZ аз много държа на колите които карам и зареждам само от OMV и ЕКО. В много крайни случаи от Петрол/Лукойл. Във Варна температурите сега са около 0 до 5 градуса и не мисля че може да замръзне бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 На мен ми се случи подобно нещо в една студена / -16,5 градуса/ сутрин. Оказа се "качествен" замръзнал бензин.Подобен случай имам и аз.При -19 паля колата и я местя 3 метра.На следващата сутрин при -16 не можах да запаля.Странно но факт.После размислих и стигнах до извода, че са се намокрили свещите от конденз и така..... Определено на колега проблема не е това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 cyclodrome кой оригинален сервиз? На митсубиши или на алармата където са ти я поставяли???Тя служебната беше Сузуки с оригинална аларма няква, оправиха я в сервиз на Сузуки. Доколкото си го обяснявам в самия ключ на колата има RFID чип, от който те чрез апаратура виждат какъв е кода му и го записват на ново в компютъра на колата. В случая ми обясниха че точно това се е случило - компютъра на колата си е забравил ключа. Колкото и невероятно да звучи, имаше логика, защото по-късно се оказа че електрическата система на колата има някакъв проблем, та оттам е възможно да се повлиял нещо компютъра на колата. Иначе на личното ми :mitsu-smiley: съм с аларма, която допълнително си я слагах и изрично му казах на човека да не бърника оригиналния имобилайзер на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 21 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2008 cyclodrome да сега те разбрах Ами мен ме съмнява да е такъв проблема, защото моята кола няма ключ с чип, най-много имобилайзера да се е прецакал нещо, но имам един познат който е извън българия и беше алармаджия тук, та той каза че 90% от случаите в които хората са имали съмнения дето колата не пали е от алармата, са се оказвали че не е от нея, а проблема е излизал някъде другаде. Много се надявам всичко да се изчисти с новата дистрибуторна капачка, която ще дойде чак на 28.01.08 Ако има хора които са имали подобен проблем, нека да споделят защото така стрелям малко напосоки и при съмнение за източник на такъв проблем, сменям с нова част... днес смених и свещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Здравейте колеги. Днес сутринта се качвам в любимото ми возило, давам на контакт, спирам си имобилайзера, изгасва check engine, и тръгвам да паля колата, но... все едно нямам капка гориво! Стартера върти, но даже и помен няма от това да се опита даже да запали колата....Здравей!Проблема може и да е в бензиновата помпа,просто да не качва гориво! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Братле виждал съм спукана разпределителна капачка със изпилени крачета и колата палеше без проблеми и си вървеше, като стои та гледай.Виж да отидеш на майстор жичкаджия да се види какво е точно , защото инъче може да смениш половината та дори и сялата ел. система и пак да не стигнеш до проблема.Тук специално по този въпрос каквото и да пишем трудно ще помогнем.Трябва да се проверява цялата система докато се стигне до същината.Проверяваш датчици, имобилайзери, бубината и така докато се стигне до проблема. Това с бензиновата помпа се проверява лесно.Вадиш маркуча с бензина и като дадеш на контакт и завъртиш ако праща бензин знаи е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Значи, възможно е да е от алармата/имобилайзера. Сега като разглеждах темата се сетих че преди няколко дни (в големия студ) реших да изпробвам едно устройство (влагомер и др..) което разработвам как ще ми отчете стойности на терасата.Та останах безкрайно изненадан - процесора ми се разпрограмираше след 2-3 мин. на -20С, след проверка на бюрото, повторно програмиране и пак на студа - резултата същия :(И така 4-5 проби. Просто този чип на който производителя даваше -40С губеше от записа си!!!И като си помисля че 80% и повече от БГ алармите са с подобни нищо чудно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 21 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2008 Ами мислех си и аз за помпата, утре ще видя маркуча за бензина кой е ще го изкарам и ще завъртя да видя дали ще прати гориво. Моята капачка е леко напукана, не е няква начупена изстрадала от годините, но все пак има видими леки пукнатини. Ще отида утре и до алармаджиите евентуално там ако е проблема да си го оправят... А за датчиците не трябва ли да отида на компютърна диагностика и ако не кои датчици трябва да се замерят ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 :icon_clap: Имах този проблем на галанта и беше точно от имобилайзера, не че и бензиношата помпа не беше в ред, но след като я оправих пак не палеше, а симптомите, като тшоите! Та вземи от някой една капачка и пробвай! :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 22 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2008 IVAN VR4x4 Кое си ремонтирал помпата или имобилайзера? Днес ще ходя до алармаджиите и ще ги накарам да си видят алармата а след това ще видя дали ми подкачва гориво от помпата и после дали ми дава искра от всички свещи . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Колега защо неотидеш при майсторите горе на околовръстния за възраждане? Аз засега съм мн. доволен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 22 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2008 Ходх там малко след като си взех митсубишито и им казах че ми гори изван града 13 а в града 20. Каза "много странно", провери всичко, каза че свещите не са за този модел, смени ги с някъкви от хонда, които били по-добри и за сега мога да карам с тях и ми каза че в студа е нормално да ми гори толкова, както и великото изречение "ти от 113 коня кола кво искаш да не харчи ли?" и за всичко това 45 лв... Хайде по-рядко с ходенето там Преди когато имах кадет ходех там при Вальо и той е супер печен и каквото е пипнал всичко е 6+, но от този Ицо мисля че беше извопще не съм доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Хмм А ти защо не си поръча оригинални свещи по номер на рамата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 22 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2008 Вече си взех от Ратола свещи и даже ги поставих ;)Това не променя факта че за 45лв ми казаха нищо ти няма на колата "кво очакваш от 113 коня да не харчи ли?" и общо взето не ми помогнаха... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Пратих ти съобщение на лични Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 И аз имах подобен проблем преди време.Имаше гориво,хвърляше искра,но не искаше да запали.Пък и майсторите бяха едни "капацитети"...Но с помощта на DJ Tymbi и BAlexandrov,основно чрез съветите им,откриха къде е проблема-в бобината,която е вградена в делкото(дистрибуторната капачка няма 5-ти извод за кабел към бобината).Купих нова,сложиха я...И запали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Brigadiro как се разбра че е от бубината? Мога ли и аз по някакъв начин да проверя? Също имам няколко въпроса към всеки който разбира. 1-> Мога ли да пробвам свещите дали дават искра като ги допирам до капака на главата в смисъл дали няма да повреди по някакъв начин на електрониката инъче знам че може 2-> По какъв начин работи бензиновата помпа - Дали като дам на контакт започва да работи или като завъртя започва да подава гориво. 3-> Как се получават пукнатините по дистрибуторната капачка - в смисал дали както си е здрава ... се пука поради някаква причина или се получават пукнатините една по една в продължение на време??? Това ми е важно да го знам, защото колата я карах доста, без никакъв проблем и в понеделник сутринта не запали.. а нямаше никакъв проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Като пробваш свещите -ако искрата е много слаба може действително да е от бобината :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Brigadiro как се разбра че е от бубината? Мога ли и аз по някакъв начин да проверя? Също имам няколко въпроса към всеки който разбира. 1-> Мога ли да пробвам свещите дали дават искра като ги допирам до капака на главата в смисъл дали няма да повреди по някакъв начин на електрониката инъче знам че може 2-> По какъв начин работи бензиновата помпа - Дали като дам на контакт започва да работи или като завъртя започва да подава гориво. 3-> Как се получават пукнатините по дистрибуторната капачка - в смисал дали както си е здрава ... се пука поради някаква причина или се получават пукнатините една по една в продължение на време??? Това ми е важно да го знам, защото колата я карах доста, без никакъв проблем и в понеделник сутринта не запали.. а нямаше никакъв проблем.Бобината най добре се замерва - тя има 2 намотки, първична и вторична, първата трябва да има ел. съпротивление 0.9 - 1.2 Ома, а вторичната - 20000-26000 Ома..........тя се намира в делкото и за да стигнеш до нея ,трябва да го разглобиш...............внимавай само с оптроните и оптронната шайба ( това са дадчиците за положение на кол. вал) да не ги потрошиш........На 1 -я въпрос - не ,няма проблем ,те корпуса на свещите и там където е резбата си е по принцип извод и тя е масата.........така че няма проблем да го изгориш.........искрата трябва да е силкна ,бяла , ако е мъждикава и жълта - най вероятно има проблем бобината...........На 2-я въпрос - при твоята електроника няма да сработи помпата след подаване на контакт............сработва чак при завъртане на "стартер" и ако мотора не може да запали, тя продължава да върти около 3 секунди, това време се използва за да вдигне налягане в Delivery тръбата а тя захранва инжекторите............естествено че ако запали мотор ,тя ще си работи постоянно докато не го изгасиш ..................на 3-я въпрос - сваляш капачката и на силна светлина ( дневна ) гледаш отвътрешната страна на капачката дали има пукнатини..........те се получават най често около електродите на всеки цилиндър........( на капачката има 4 електрода) или пукнатини около централния пин...........който се опира в палеца.........може да е сдал багажа и палеца.........Ако сменяш капачката,то смени и палеца............Ако обаче нямаш никаква искра ,тогава нещата са малко по сложни...........1. трябва да се определи дали има сигнали от въпросните дадчици към ЕКУ-то..........2. трябва да се определи дали има управляващ сигнал от ЕКУ-то към комутатора ( при теб на куплунга който влиза в делкото е бял на цвят и е последния) 3. трябва даа се установи дали комутатора генерира упр. сигнал към бобината..........( т.е. "управляващия " е захранващия на бобината) Това е което трябва да се направи и така ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 24 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2008 DJ Tymbi благодаря за инфото За моя трети въпрос, знам какво представляват пукнатините по капачката, не ми беше ясно как се появяват. Моята капачка има пукнатини, но незнам дали са се появили вечерта след като я спрях или си ги е имало и преди. Затова ми беше интересно самия начин на образуване на тези пукнатини. И според теб дали тази дистрибуторна капачка може да направи такъв проблем или по-скоро е от бубината или нещо друго..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 DJ Tymbi благодаря за инфото За моя трети въпрос, знам какво представляват пукнатините по капачката, не ми беше ясно как се появяват. Моята капачка има пукнатини, но незнам дали са се появили вечерта след като я спрях или си ги е имало и преди. Затова ми беше интересно самия начин на образуване на тези пукнатини. И според теб дали тази дистрибуторна капачка може да направи такъв проблем или по-скоро е от бубината или нещо друго..?Напълно възможно е да ти направи проблем ако имаш пукнатини по капачката............сменяй я и така................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Колеги... след дълго чакане капачката ми пристигна! Монтирах я... и колта ми пак не запали!!! Вече наистина незнам какво да правя!!! Утре наново ще проверя дали на всяка свещ идва ток и дали идва бензин!!! Направо съм потресен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.