DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Колеги... след дълго чакане капачката ми пристигна! Монтирах я... и колта ми пак не запали!!! Вече наистина незнам какво да правя!!! Утре наново ще проверя дали на всяка свещ идва ток и дали идва бензин!!! Направо съм потресен...Намери някой който има средни технически познания и с него проверете следните неща:1. извади една лула и сложи на нея каква да е свещ но да е здрава..........или поне от работеща кола ,но не твоята............опри я на корпуса на мотора някъде и другия да върти на стартер а ти гледай дали има искра.............ако няма искра работата е ясна....ако има - то пак не е много ясно.............опитай се да определиш каква е искрата, жълтеникава и ленлива" или бяла и ясно изразена..........2. Ако има искра ,тогава намерете маркучите на бензинопровода ,обикновенно той завършва с елипсовиден вланец метален ,захванат с 2 винчета, развийте ги и го извадете от рейката на ижекторите........подложи съд в който ще събираш бензина и завъртете на стартер -ако хвърля бенз ,значи и "храненето" е добре............В зависимост от това ,какво установите на тези две точки ,сподели тук и тогава ще го мислиме.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Много ти благодаря че ще ми съдействаш! Още утре ще се опитам да намеря лула и ще ги направя тези неща, свещите ми са чисто нови, с тях започнах! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Много ти благодаря че ще ми съдействаш! Още утре ще се опитам да намеря лула и ще ги направя тези неща, свещите ми са чисто нови, с тях започнах!Колега ти лули си имаш 4, трябва ти само 1 работеща свещ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 2 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2008 Имах впредвид ключа за свещите... както и да е Днес проверих свещите, дават добра искра! Проверих бензиновата помпа, пръска като за световно... и реших че е от инжекторите. Купих си СТАРТ спрей и пръсках вътре във въздушния филтър, но даже не се опита да припали.. Вече клоня към компютър... незнам ;( Силно се надявам да не е компютър, понеже check engine ми светва и след няколко секунди изгасва... Страх ме е да я пусна по баира надолу... Незнам, много ми е странен този проблем. Дали неможе да е от някакъв датчик или нещо ... блокировка на компютъра нещо или грешки натрупани и сътоветно компютъра да неможе да вземе решение ??? :please: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 6 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2008 Колта ми запали!!! :icon_dance: Проблема беше в бубината! Даваше ток когато си иска. Затова имам ток да те убие, бензин да те удави и колата не запалваше... Сега всичко е О.К. Доста коварен проблем излезе, но се радвам че всичко завърши добре!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 6 февруари 2008 Сподели Публикувано 6 февруари 2008 Имах впредвид ключа за свещите... както и да е Днес проверих свещите, дават добра искра! Проверих бензиновата помпа, пръска като за световно... и реших че е от инжекторите. Купих си СТАРТ спрей и пръсках вътре във въздушния филтър, но даже не се опита да припали.. Вече клоня към компютър... незнам ;( Силно се надявам да не е компютър, понеже check engine ми светва и след няколко секунди изгасва... Страх ме е да я пусна по баира надолу... Незнам, много ми е странен този проблем. Дали неможе да е от някакъв датчик или нещо ... блокировка на компютъра нещо или грешки натрупани и сътоветно компютъра да неможе да вземе решение ??? :please:Колега аз на моя колт меря кода на грешката с един стрелкови уред. Предполагам, че ще можем да измерим и твоята. Ако искаш ми пиши на ЛС да се разберем нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 6 февруари 2008 Сподели Публикувано 6 февруари 2008 Колта ми запали!!! :icon_dance: Проблема беше в бубината! Даваше ток когато си иска. Затова имам ток да те убие, бензин да те удави и колата не запалваше... Сега всичко е О.К. Доста коварен проблем излезе, но се радвам че всичко завърши добре!!!Браво!Колко пари даде за бобина? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 6 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2008 Звъннах в ратола - Варна около 450 лвРатола - София - 655 без ДДС (но всичко - дистрибуторна капачка, палец, бубина............)Ниппартс - Варна - 72лв но била някаква универсална Аз си взех от ЛУЧАНО - срещу мак драйв - 50лв българска. Преди да я взема говорих с елконаджията който ми прави колата и той каза че това са едни момчета от Пловдив които доста добре се справяли с техниката и си я купих Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Братле виждал съм спукана разпределителна капачка със изпилени крачета и колата палеше без проблеми и си вървеше, като стои та гледай.Виж да отидеш на майстор жичкаджия да се види какво е точно , защото инъче може да смениш половината та дори и сялата ел. система и пак да не стигнеш до проблема.Тук специално по този въпрос каквото и да пишем трудно ще помогнем.Трябва да се проверява цялата система докато се стигне до същината.Проверяваш датчици, имобилайзери, бубината и така докато се стигне до проблема. Това с бензиновата помпа се проверява лесно.Вадиш маркуча с бензина и като дадеш на контакт и завъртиш ако праща бензин знаи е добре. И моя Колт се мъчи с паленето.Свещите ми удавени в бензин кабелите бяха напукани като на дърт циганин петите и отвътре черни.Опитах да ги почистя не става поръчах нов комплект заедно със свещите капачката и палецът ламбда сонда въздушен и горивен филтър.При мен се случва да запали но като поработи и малко и позагрее почва да се дави и забива тотално придружено с детонации от към изпускателната система което си го обяснявам с неизгорелия бензин които попада там.Абе надявам се като ги сменя всичките неща ако не е добре положението поне да успея да се добера до диагностиката.Между другото можеш ли да ми препоръчаш каде да отида в софия на диагностика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Намери някой който има средни технически познания и с него проверете следните неща:1. извади една лула и сложи на нея каква да е свещ но да е здрава..........или поне от работеща кола ,но не твоята............опри я на корпуса на мотора някъде и другия да върти на стартер а ти гледай дали има искра.............ако няма искра работата е ясна....ако има - то пак не е много ясно.............опитай се да определиш каква е искрата, жълтеникава и ленлива" или бяла и ясно изразена..........2. Ако има искра ,тогава намерете маркучите на бензинопровода ,обикновенно той завършва с елипсовиден вланец метален ,захванат с 2 винчета, развийте ги и го извадете от рейката на ижекторите........подложи съд в който ще събираш бензина и завъртете на стартер -ако хвърля бенз ,значи и "храненето" е добре............В зависимост от това ,какво установите на тези две точки ,сподели тук и тогава ще го мислиме..........аз имам същия проблем поръчал съм си нови свещи кабели капачка палец филтри горивен и въздушен и ще я мъча тия дни кажи ако с тия части при опиране на свеща в корпуса ако няма искра какво е положението? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 аз имам същия проблем поръчал съм си нови свещи кабели капачка палец филтри горивен и въздушен и ще я мъча тия дни кажи ако с тия части при опиране на свеща в корпуса ако няма искра какво е положението?Комутатор или ЕКУ.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 12 януари 2011 Сподели Публикувано 12 януари 2011 Комутатор или ЕКУ..........драми значи скъпи ли са тия неща? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 18 януари 2011 Сподели Публикувано 18 януари 2011 Аз това лято сменях делко, симптомите са идентични като твоите. Разликата е там, че аз нямам аларма. Ако ти е спукана дистрибуторната капачка, провери вечер с някой твои приятел, важното е 1 да върти стартера, а другия да гледа, та ако е спукана капачката то хварчат искри навсякъде. Ония ден 1 рено лагуна правеше същите маимунджелъци.... пак от имобилаизера... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 26 януари 2011 Сподели Публикувано 26 януари 2011 (редакция) Здравейте и от мен! И аз имах същия проблем - при мен се оказа, че са избили кабелите, а от там се е задавила колата. Продухаха цилиндрите и запали, само където си вкарах филмите за делко, бубина и още хиляди глупости. Редактирано 26 януари 2011 от somalietsa Правопис Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.